whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

BitColors چیست؟

1401/11/08 ساعت 03:04


توکن های غیرقابل تعویض یا NFT ها بخش هیجان انگیزی در صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال هستند. در حالی که نسل اول NFT ها بر روی کلکسیون ها و ارزش تئوریک تمرکز دارند، پروژه های جدید کاربرد بیشتری را برای بازی به ارمغان می آورند. این ابزار شامل راه حل های مالی غیرمتمرکز، ویژگی های خاص یا داشتن یک طبقه دارایی کاملاً جدید است. BitColors یکی از جدیدترین پروژه های NFT است که هدف آن استفاده از این فناوری برای یک هدف خاص است. در این مطلب به توضیح مفصل تری درباره پروژه BitColors می پردازیم.

برای برخورداری از انواع سیگنال فیوچرز، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فارکس می‌توانید در بهترین گروه ارز دیجیتال عضو شوید و با دریافت بهنگام قیمت ارز دیجیتال و تصمیم‌گیری درست شانس موفقیت خود را در ترید ارز دیجیتال افزایش دهید. در صورت نیاز به خدماتی چون خرید تتر، احراز هویت بایننس، فروش اندیکاتور vip و عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال می‌توانید از کارشناسان پرشین الیت کمک بگیرید. 

اهداف تیم توسعه BitColors 

 تیم توسعه پروژه فاش می‌کند که کاربران به جای داشتن یک مجموعه دیجیتالی یا "قطعه مجموعه عکس پروفایل" مالک رنگ خواهند بود، 1000 رنگ جدید و منحصر به فرد توسط تیم تولید شده است. طبق گفته تیم، داشتن یک رنگ قبلا امکان پذیر نبوده است، اما با کمک فناوری NFT، این دیگر یک رویا نیست.

بیت کالرز

 BitColors چیست؟ 

مفهوم BitColors حول محور توکن کردن 1000 رنگ دست ساز منحصر به فرد و اجازه دادن به کاربران برای داشتن حقوق آنها می چرخد. دارنده BitColors NFT می‌تواند رنگی را که متعلق به خود است داشته باشد و آن را معامله کند، و این امکان را برای موارد استفاده بالقوه نامحدود فراهم می‌کند. رنگ‌ها در بسیاری از جنبه‌های زندگی روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما تعداد کمی از مردم به گزینه‌ای برای داشتن یکی از آنها فکر کرده‌اند. تیم پشت BitColors می‌خواهد شکل متفاوتی از ابزار را برای داشتن توکن‌های غیرقابل تعویض بیاورد. این تیم بیان می کند که چگونه ایجاد مجموعه جدیدی از آواتارها بدون روح چیزی نیست که BitColors در مورد آن است. در عوض، تمرکز به هنر و سرگرمی تغییر می‌کند و اجازه می‌دهد ارزش‌ها از قلب و روح مشتق شوند تا «ویژگی‌های کمیاب» مصنوعی. علاوه بر این، مفهوم داشتن یک رنگ NFT منحصر به فرد است و BitColors می خواهد اولین پروژه ای باشد که این شکل از تفکر را در صنعت NFT جذاب می کند.

BitColors چگونه کار می کند؟

 این تیم 1000 رنگ منحصر به فرد را ساخته است که قبلا وجود نداشته است. محدود کردن این مجموعه به 1000 قطعه باعث ایجاد حس کمبود می شود، اما نه از نوع مصنوعی. درعوض، کمبود و ارزش این NFTها به جای ابزارهای نادر یا سایر راه حل های شخص ثالث، از خود دارنده آن ناشی می شود. یکی از اعضای جامعه آنها اظهار داشت که این رویکرد "خیلی رضایت بخش تر از تعقیب کمیاب در مجموعه های PFP است". هیچ گزینه ای برای دریافت BitColors به صورت رایگان یا از طریق دسترسی زودهنگام وجود ندارد. علاوه بر این، تیم هیچ پیش فروش، لیست سفید یا airdrops را انتخاب نمی کند، زیرا هر یک از این گزینه ها ارزش همه مجموعه ها را کاهش می دهد. برای اطمینان از شناسایی و استفاده از رنگ‌ها، BitColors روابطی با هنرمندان و سایر نهادها ایجاد می‌کند تا دامنه مجموعه را گسترش دهد.

 هنگامی که یک NFT از مجموعه خریداری شد، کاربران مالکیت رنگ خود را دارند. علاوه بر این، NFT ها را می توان از طریق بلاک چین فروخت، امانت داد یا به دیگر کاربران منتقل کرد. 

چه چیزی BitColors را منحصر به فرد می کند؟

 مجموعه‌های NFT می‌توانند خود را از طریق کمبود، کلکسیون‌پذیری، آثار هنری یا بسیاری از ویژگی‌های دیگر متمایز کنند. با این حال، اجازه دادن به کاربران برای داشتن یک رنگ، مفهومی کاملا متفاوت است. بسته به ویروسی بودن BitColors، موارد استفاده فعلی و آینده می‌تواند بسیار باشد. به گفته تیم، افزایش ارزش این مجموعه هدف اصلی است. رنگ های جدید توکن شده از طریق استانداردهای توکن NFT فرصت های جدید زیادی را ارائه می دهند، زیرا همیشه تقاضا برای رنگ های جدید وجود دارد. هنرمندان و خالقان می توانند از این مجموعه تا حد توان خود استفاده کنند. 

bitcolors

مردم درباره BitColors چه می گویند؟ 

پروژه BitColors مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است. برخی حتی آن را راهی برای دستیابی به "بازده سرمایه گذاری عظیم برای سرمایه گذاران اولیه" می دانند، زیرا مالکیت و تجارت رنگ های NFT پتانسیل فوق العاده ای دارد. علاوه بر این، برخی از رسانه ها ادعا می کنند که این پروژه "برترین پروژه NFT" خواهد بود زیرا توکن های غیر قابل تعویض در بین کلکسیونرها، دلالان و گروه های دیگر بسیار محبوب هستند. در چشم انداز فعلی NFT، مجموعه های موفق بسیار کمی وجود دارد. در عوض، پروژه‌های کپی و پیست فراوانی وجود دارد که کم یا هیچ چیز را به میز نمی‌آورند. مالکیت و مبادله رنگ ها چیز جدیدی برای صنعت است که برای اطمینان از اینکه توکن های غیر قابل تعویض می توانند مرتبط و نوآورانه باقی بمانند، به شدت مورد نیاز است.

قیمت فعلی BitColors 

کلکسیونرهای اولیه توانستند BitColors را با 0.05 ETH بخرند، در حالی که قیمت استخراج فعلی سه برابر شده و به 0.15 ETH رسیده است. اما قیمت کف OpenSea به بیش از 0.3 ETH افزایش یافته است و فروش برتر به مرز 1 ETH رسیده است. بنابراین، کلکسیونرها و معامله گران در حال حاضر به 200-1000٪ بازگشت سرمایه می رسند، اگرچه ممکن است در افق چیزهای بیشتری وجود داشته باشد زیرا مجموعه فقط در حال برداشتن اولین گام ها است.

همکاری های BitColors با هنرمندان 

برای تبلیغ BitColors برای مخاطبان اصلی، تیم به دنبال همکاری با هنرمندان است. به عنوان مثال، یک هنرمند کمیک داستانی بر اساس BitColors درباره جادوگری جوان به نام Stardust ترسیم می کند. تیم BitColors بودجه تولید و بازاریابی این کمیک ها را با کمک 10000 دلاری به این کمیک تامین می کند. بعلاوه، BitColors بر مجموعه Romanus Numerus NFT تأثیر خواهد گذاشت. رنگ های مجموعه همگی از BitColors مشتق خواهند شد. یکی دیگر از همکاری‌های دیگر با موزه پروانه‌ها، این مجموعه حول محور پروانه‌ها می‌چرخد که از نظر سازنده، نمونه‌ای ایده‌آل از چگونگی ترکیب رنگ‌های مختلف و تأثیر و احساساتی هستند که می‌توانند در هر کسی که به آن‌ها نگاه می‌کند ایجاد کنند. BitColors، با رنگ‌های دست سازش، تماماً در مورد تعیین معنای رنگ یا ارزش آن است، پروانه‌ها در همان دسته قرار می‌گیرند، و همکاری برای موزه پروانه‌ها نتیجه منطقی است.

آخرین مجموعه ای که BitColors را در پروژه خود گنجانده است، The Hours است. 1400 دقیقه از هر روز را به عنوان NFT نشان می داد و هر رنگ در این مجموعه از پالت های BitColors می آید. علاوه بر این، The Hours تمام حق امتیازهای حاصل از فروش ثانویه را در طول سه ماه اول به تیم BitColors ارسال می کند. علاوه بر این، مذاکرات با سایر هنرمندان، چه با تعهدات مالی و چه بدون تعهد، ادامه دارد. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این بحث ها در Discord و Twitter پیدا کنید. پیش از این، تیم BitColors به ایجاد بالقوه "تکه های بوم" بر اساس رنگ هایی که ایجاد کرده بودند اشاره کرده بود. این روند در حال حاضر ادامه دارد و قطعات هنری پیکسلی برای اعضای انجمن پخش می شود. این یک رویکرد جذاب برای تعهد به برنامه‌های اولیه است و پتانسیل فناوری NFT را برجسته می‌کند.

کلام آخر

فراتر از دنیای اینفلوئنسرها، میلیاردها نفر در دنیای واقعی وجود دارند که می‌توان آنها را با توکن‌های غیرقابل تعویض آشنا کرد. 

ویژگی منحصر به فرد BitColors - توکن کردن رنگ های سفارشی ساخته شده در بلاک چین - تقریباً با سایر مجموعه های NFT موجود در بازار امروز بسیار متفاوت است. سرمایه‌گذاری‌های مبتنی بر تصویر نمایه، کشش خود را از دست داده‌اند، زیرا ظاهراً آن «حباب» ترکیده است. هنوز پتانسیل فوق العاده ای برای خود فناوری NFT وجود دارد، اما به شرطی که مجموعه ها ارزش سرمایه گذاری و جمع آوری را داشته باشند. رنگ‌های جدید، در مقادیر محدود، تنها نمونه‌ای از آنچه سازندگان می‌توانند با توکن‌های غیرقابل تعویض به دست آورند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.