whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بروکر اوتت ‌مارکتس Otet Markets 

1402/05/21 ساعت 01:36


اوتت ‌مارکتس Otet Markets با بیش از یک دهه سابقه‌ی فعالیت در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری، برای اولین بار فعالیت رسمی خود به عنوان کارگزاری بازارهای فارکس، CFD و ارزهای دیجیتال را از ابتدای سال 2023 میلادی آغاز کرد. دفتر مرکزی این بروکر در کشور قبرس، شهر لیماسول، خیابان Vasili Vryonides 6، Gala Court Chambers قرار دارد و با ارائه‌ی سرویس‌های پیشرفته و کارمزدهای رقابتی، اولویت خود را بر تسهیل روند معاملات مالی و جلب رضایت مشتری‌ها قرار داده است.

در بروکر اوتت بیش از 500 نماد معاملاتی در پلتفرم‌های متاتریدر و سی‌تریدر عرضه می‌شود و کاربران از پشتیبانی حرفه‌ای 24 ساعته 7 روز هفته‌ بهره‌مند هستند. جذابیت خدمات پشتیبانی این کارگزاری، داشتن تیم فارسی‌زبان با دانش فنی قوی است که معامله‌گران ایرانی می‌توانند با خیالی آسوده در تمامی مراحل معاملاتی خود از کمک‌ آن‌ها بهره‌مند شود.

در ادامه‌ی این مطلب به بررسی جزئیات بروکر اوتت مارکتس می‌پردازیم تا با امکانات و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شویم.

اعتبار بروکر اوتت‌مارکتس 

کارگزاری Otet Markets در جمهوری جزایر مارشال با شماره ثبت 118922 ثبت شده و توسط اتحادیه کوموروس به شماره‌ مجوز T2023304 و شماره ثبت HY00523012 رگوله شده است. به این معنا که تمامی فعالیت‌های این کارگزاری تحت نظر نهادهای نظارت‌مالی معتبر جهانی (رگولاتورها) صورت می‌گیرد. این امر علاوه بر ایجاد شفافیت و اعتمادسازی، ضامن امنیت سرمایه‌ی معامله‌گرها در بازارهای مالی نیز هست.

پلتفرم‌ها کارگزاری Otet Markets

 

کارگزاری اوتت دو پلتفرم MT5 و cTrader ارائه می‌دهد که جزو پیشرفته‌ترین نرم‌افزارهای معامله‌گری در سراسر جهان هستند. شما می‌توانید این پلتفرم‌ها را از وب‌سایت فارسی زبان این کارگزاری در این آدرس دانلود و نصب کنید. پس از ثبت‌نام در اوتت نیز امکان دانلود نسخه‌های مختلف هر دو نرم‌افزار از داشبورد حساب کاربری برای کاربر مهیاست.

پلتفرم سی‌تریدر این بروکر در نسخه‌های ویندوز، تحت وب، اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار دارد و MT5 اوتت‌مارکتس در نسخه‌های ویندوز، مک، لینوکس، تحت وب، اندروید و iOS عرضه می‌شود. این کمپانی همچنین اپلیکیشن موبایلی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS نیز دارد که فضای کاربری آسان و قابل درکی دارد و هر کاربری می‌تواند به راحتی از آن استفاده کند. از ویژگی‌های بارز این نرم‌افزار موبایلی می‌توان به دسترسی به تمام حساب‌های معاملاتی، قابلیت واریز و برداشت‌ وجه در آسان‌ترین روش ممکن و مشاهده‌ی تاریخچه‌ی فعالیت‌ها اشاره کرد.

هزینه‌های اوتت مارکتس

به طور کلی، کارمزدها، اسپردها و کمیسیون‌ها بر اساس نوع حساب و حجم معاملات متفاوت است اما می‌توان گفت یکی از وجوه تمایز بروکر اوتت مارکتس از دیگر کارگزاری‌ها، ارائه‌ی کمترین میزان اسپرد و کمیسیون و کارمزدهای رقابتی است. این امر نه تنها باعث کاهش هزینه‌ی معاملات می‌شود، بلکه به تصمیم‌گیری بهتر مشتریان در انجام معاملات نیز کمک می‌کند.

همچنین، اوتت بونس‌هایی نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته که به حجم معاملات و مدت زمان فعالیت‌ آن‌ها بستگی دارد. به موجب این بونس‌ها، افراد می‌توانند سرمایه‌ی خود را افزایش دهند و در حجم بیشتری معامله انجام دهند.

انواع حساب‌ معاملاتی بروکر اوتت ‌مارکتس

بروکر اوتت‌مارکتس، مجموعاً 7 حساب معاملاتی در پلتفرم‌های متاتریدر (MT5) و سی‌تریدر (cTrader) ارائه می‌دهد که هر کدام امکانات و ویژگی‌های خاص خود را دارند. تنوع حساب‌های اوتت یک مزیت عالی است زیرا کاربران می‌توانند گزینه‌ی مناسب اهداف و استراتژی‌های خود را انتخاب و فرایند معامله‌گری را آغاز کنند. برای آشنایی با ویژگی‌های هر کدام از این حساب‌ها در ادامه به طور خلاصه ویژگی‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار داده‌ایم:

 

معرفی انواع حساب‌های معاملاتی متاتریدر (MT5)

  • حساب Beginner اوتت

برای افتتاح حسابBeginner در اوتت ‌مارکتس 100 دلار آمریکا نیاز است. اهرم معاملاتی این حساب 1:20 است، اسپرد آن نرمال محاسبه می‌شود و کمیسیون ندارد.

  • حساب Classic

حداقل سپرده‌ برای افتتاح حساب کلاسیک ‌ 100 دلار آمریکا است و با اهرم معاملاتی 1:3000 ارائه می‌شود. این حساب بدون کمیسیون و با اسپرد نرمال است.

  • حساب ECN

حساب ECN اوتت با حداقل سپرده‌ی 200 دلار آمریکا افتتاح می‌شود. با اهرم 1:3000 ،بدون اسپرد و کمترین میزان کمیسیون ارائه می‌شود. 

  • حساب Premium  

این حساب مناسب افراد حرفه‌ای است و حداقل سپرده مورد نیاز آن 10 هزار دلار آمریکاست. اهرم معاملاتی آن 1:3000 است، اسپرد از صفر شروع می‌شود و کمترین میزان کمیسیون را دارد.

  • حساب Huobi Crypto

حداقل مبلغ مورد نیاز برای افتتاح این حساب 100 دلار آمریکاست، اسپرد ندارد و با حداقل کمیسیون و لوریج 1:1 ارائه می‌شود و برای ارزهای دیجیتال است.

انواع حساب‌های معاملاتی سی‌تریدر (cTrader)

  • حساب Standard

حداقل مبلغ مورد نیاز برای افتتاح حساب استاندارد، 200 دلار آمریکاست. این حساب با اهرم 1:3000، اسپرد نرمال و بدون کمیسیون ارائه می‌شود.

  • حساب Pro

حساب Pro اوتت در سی‌تریدر را با حداقل سپرده‌ی 500 دلار آمریکا می‌توان افتتاح کرد. ویژگی‌های این حساب شامل اهرم 1:3000، حداقل کمیسیون و کمترین میزان اسپرد است.

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته اوتت

بروکر اوتت مارکتس دارای تیم پشتیبانی چند زبانه مخصوصاً زبان فارسی است که به صورت 24 ساعته 7 روز هفته پاسخگوی تمام سوالات مشتریان است. شما در هر مرحله از فعالیت در اوتت، از فرایند ثبت نام گرفته تا باز کردن حساب و برداشت پول می‌توانید روی کمک‌های پشتیبانی این کارگزاری حساب کنید.

واریز و برداشت وجه در بروکر Otet Markets

از آنجا که اولویت اوتت‌مارکتس تسهیل روند معاملاتی و تأمین رضایت مشتری‌هاست، امکان واریز و برداشت ریالی را نیز برای کاربران ایرانی خود مهیا کرده است.

به طور کلی، تراکنش‌ها و تبادلات مالی در اوتت به روش‌های متنوعی انجام می‌شود که از جمله می‌توان به درگاه‌های پرداخت آنلاین، ارزهای دیجیتال، انتقال بانکی یا کارت اعتباری بانکی اشاره کرد. به این واسطه کاربر حق انتخاب‌های متنوعی دارد و می‌تواند روشی امن و ساده را برای تبادلات مالی خود در اوتت‌مارکتس انتخاب کند.

جالب است بدانید که واریز وجه (دیپوزیت) در Otet Markets شامل کمیسیون نمی‌شود. برای انجام واریز نیز کافی است در سایت این کارگزاری ثبت نام کنید. اما برای برداشت وجه لازم است مراحل احراز هویت که به طور اختصاری KYC نامیده می‌شود را تکمیل کنید. این مراحل در اوتت بسیار آسان و در مدت زمان کوتاه انجام می‌شود و صرفاً با ارسال تصویر یک مدرک هویتی معتبر مانند پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهی‌نامه‌ی رانندگی یا کارت اقامت کشور محل سکونت (به‌غیر از ترکیه، آمریکا و کانادا) و یک سلفی به همراه همان مدرک شناسایی انجام می‌شود. 

بیش از 500 نماد معاملاتی در اوتت‌مارکتس

کارگزاری Otet Markets، بیش از 500 نماد معاملاتی متنوع در بازارهای فارکس، فلزات، شاخص‌ها، انرژی، سهام و رمزارزها ارائه می‌دهد. از جمله می‌توان به تمامی جفت‌ارزهای اصلی و فرعی، فلزاتی مثل طلا، نقره و پالادیوم، سهام‌های آمریکا و اروپا، نفت، داو جونز، بیت‌کوین، اتریوم و ... اشاره کرد. ارائه‌ی چند صد نماد معاملاتی در اوتت باعث می‌شود تا معامله‌گرها بتوانند با انتخاب بهترین استراتژی‌ها برای سرمایه‌گذاری، در مسیر موفقیت و سودآوری در دنیای معاملات پیش بروند.

کلام آخر

کارگزاری Otet Markets با کارمزدهای رقابتی، پلتفرم‌های معاملاتی پیشرفته، نمادهای معاملاتی متنوع و پشتیبانی فعال 7/24 فارسی‌زبان به معامله‌گران حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای در بازارهای فارکس و CFD امکان معامله با اطمینان بالا را می‌دهد.

با تمرکز بر نحوه‌ی ارائه خدمات با کیفیت و مشتری‌مداری، اوتت‌مارکتس را می‌توان به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای معامله‌گری در دنیای مالی معرفی کرد. برای آشنایی بیشتر با نحوه‌ی ارائه خدمات این شرکت می‌توانید به سایت فارسی‌زبان این کارگزاری به آدرس OtetMarkets.com مراجعه کنید.

دیگر راه‌های ارتباطی اوتت‌مارکتس شامل ارسال پیام به تلگرام و واتس‌اپ به شماره‌ی 7443945786 (44+) است. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.