whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال GAIA

1400/11/28 ساعت 18:16


نقش متاورس و NFT ها در دنیای بلاکچین هر روز پررنگ تر از پیش میشود. بازی های متاورسی طرفداران خاص خود را دارند و در سال 2021 طوفان بزرگی در عرصه رمزارز ها ایجاد کردند. یکی از بازی های جذاب متاورس که زیاد درباره آن صحبت می شود، بازی سرگرم کننده و خاص GAIA Everworld است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با این پروژه و توکن بومی آن، یعنی توکن GAIA با شما صحبت کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

image

بازی GAIA Everworld

GAIA Everworld چیست؟

GAIA Everworld، یک پروژه بازی متاورسی مبتنی بر بلاکچین است که دنیای متفاوتی را برای بازیکنان خود به تصویر می کشد. توکن بومی این پروژه، توکن GAIA نام دارد. افراد در این دنیای همه جانبه، مالکیت کامل شخصیت های خود را در اختیار دارند و پادشاهی خود را می سازند. بازیکنان در GAIA Everworld مناطق مختلف را کاوش کرده، دارایی جمع آوری می کنند و با لژیونرهای جنگجوی گایا خود که گردآورده، پرورش داده و یا از بازار بازی GAIA Everworld خریده اند، میتوانند مبارزه کنند و از قلمرو خود محافظت نمایند. این بازی متاورسی، به بازیکنان این امکان را میدهد تا علاوه بر لذت از هیجان بازی، کسب درآمد نیز داشته باشند. ایده اصلی این بازی، از پروژه های معروفی همچون Pokemon و Clash of Clans گرفته شده است. اما وجه تمایز آن با این پروژه ها، امکان کسب درآمد در بستر بازی و مالکیت و کنترل NFT های بازی است. در بخش NFT های بازی GAIA Everworld، بازیکنان امکان ضرب جنگجویان ایده آل خود را نیز دارند تا بتوانند آنها را به لژیون های خود اضافه نمایند.

در اکوسیستم بازیGAIA Everworld  دو توکن کاربردی وجود دارد. یکی از آنها توکن GAIA است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم و دیگری توکن GG$ (Gaia Gold) است که آن هم یک توکن ERC-20 محسوب میشود. توکن GG، توکنی برای رشد گایا و ارتقا و پرورش آن محسوب میشده است. بازیکنان این توکن را در طول بازی و برنده شدن در نبردها کسب می کنند و میتوانند از آن برای پرورش گایا خود بهره ببرند. این توکن به طور مستمر سوزانده شده و از عرضه حذف می گردد. به همین دلیل تورم را کاهش میدهد. توکن GG، اصلی ترین توکنی است که گیمرها کسب می کنند و همچنین میتوانند برای ارتقا سطح مهارت آواتارها و GAIA نیز از آنها استفاده کنند. نوع و میزان پاداش هایی که گیمرها میتوانند در روند بازی کسب کنند، به عوامل مختلفی از جمله شرایط اقتصادی بازی وابسته است.

توکن GAIA چیست؟

image

کاربردهای توکن GAIA در بازی

توکن GAIA، یک توکن ERC-20 است و ارز بومی اکوسیستم GAIA Everworld محسوب میشود. این توکن، امکانات متنوعی را در اختیار کاربران و بازیکنان این بازی قرار میدهد. توکن GAIA، ارز پذیرفته شده در این پلتفرم است که تراکنشات اکوسیستم بازی بر مبنای آن صورت می گیرد. هولدرهای توکن GAIA، می توانند از آن به عنوان یک توکن حاکمیتی استفاده کنند و در رابطه با طرح ها و تغییرات پیشنهادی بازی GAIA Everworld از طریق یک DAO حق رای داشته باشند. از طرفی دیگر میتوانند توکن های خود را در این پلتفرم استیک کنند و در ازای آن پاداش استیکینگ توکن GAIA خود را دریافت نمایند. تعداد توکن GAIA در گردش بسیار محدود است و همین امر در طول زمان، میتواند عاملی جهت رشد این توکن محسوب شود.

توکن GAIA را میتوانید برای خرید سلاح، زمین، منابع مورد نیاز، لباس، تجهیز دستی آواتارها و چندین مورد دیگر استفاده کنید. تمام تراکنشات این چنینی در این بازی، عموماً با استفاده از توکن GAIA صورت می گیرد.

توکن GAIA را از کجا بخریم؟

image

امکان خرید توکن GAIA از صرافی Gate.io

اگر شما هم جزو آن دسته افراد هستید که به آینده درخشان متاورس و NFT ها امیدوارند و آینده دنیای ارزهای دیجیتال را در این حوزه می بینند، سرمایه گذاری روی توکن GAIA میتواند برای شما مناسب باشد. این توکن را میتوانید از صرافی های ارز دیجیتال معروفی که از این توکن در فهرست توکن های خود پشتیبانی می کنند، تهیه کنید. از آن جمله میتوانیم به صرافی های بزرگی چون Gate.io، BitMart، یونی سواپ، پنکیک سواپ و MEXC اشاره کنیم. 

محبوبیت متاورس و بازی های متاورسی به طرز عجیبی در سطح جهانی در حال گسترش است. در نتیجه، هرچه افراد بیشتری از بازی GAIA Everworld استقبال کنند و ارزش توکن GAIA نیز بالطبع افزایش خواهد یافت و آینده آنها با هم گره خورده است.

کلام آخر

اگر به دنبال جدیدترین و بهترین سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال های ویژه فیوچرز و یا اسپات می گردید یا اگر میخواهید قیمت ارزهای دیجیتال را در لحظه استعلام کنید، پرشین الیت گزینه ای ایده آل برای شما محسوب میشود. برای اطلاع از سیگنال های VIP بازار ارزهای دیجیتال و شکار فرصت های بالقوه بازار، بهترین های این حوزه را انتخاب کنید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.