whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال optimism (OP) چیست؟

1402/01/04 ساعت 08:31


Optimism (OP) یک بلاک چین دولایه در بالای اتریوم است. Optimism از امنیت شبکه اصلی اتریوم سود می برد و با استفاده از مجموعه های خوش بینانه به مقیاس اکوسیستم اتریوم کمک می کند. این بدان معناست که تراکنش‌ها به صورت غیرقابل اعتماد در Optimism ثبت می‌شوند اما در نهایت در اتریوم ایمن می‌شوند.اگر به دنبال یک فناوری رمزنگاری بصری برای سرمایه گذاری هستید، Optimism را در نظر داشته باشید.

این مقاله توضیح می دهد که چرا رمزارز Optimism در بازار اشباع شده برجسته است، فناوری پشت آن و آینده سرمایه گذاران توکن های OP چیست. متخصصان پرشین الیت در این مقاله شما را با جزییات ارز دیجیتال Optimism (OP) آشنا خواهند کرد. پرشین الیت یکی از سایت های متخصص در عرضه ی انواع سیگنال ارز دیجیتال از جمله سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس است که شما را تا کسب سود قابل قبول همراهی می‌کند.

optimism (OP)

ارز دیجیتال optimism (OP) چیست؟

Optimism یک بلاک چین لایه 2 برای اتریوم است. این به کاهش هزینه تراکنش و زمان تراکنش در بلاک چین اتریوم کمک می کند. به طور کلی، Optimism به حل معضل مقیاس پذیری اتریوم کمک می کند. مقیاس پذیری به نرخ تراکنش در ثانیه (TPS) در شبکه بلاک چین اشاره دارد. Optimism یکی از بزرگترین راه حل های مقیاس پذیری برای اتریوم با بیش از 500 میلیون دلار TVL است. این پروتکل دارای 97 پروتکل است که بزرگترین آنها Synthetix (SNX)، یک مبادله مشتقات، Uniswap (UNI)، یک DEX، و Velodrome (VELO)، یک AMM است. کاربران می توانند سفر خود را در Optimism با افزودن زنجیره روی Metamask خود و پل زدن توکن هایی مانند ETH به L2 آغاز کنند. 

دنیای ارز دیجیتال با استفاده از ابزارهایی همچون اندیکاتورها میتوانند تبدیل به دنیای پرسودی شوند برای استفاده از بهترین اندیکاتور VIP می‌توانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه فرمایید.

بنیانگذاران ارز دیجیتال optimism (OP) چه کسانی هستند؟

Optimism توسط بنیاد Optimism رهبری می شود، یک سازمان غیرانتفاعی که به رشد اکوسیستم Optimism اختصاص دارد. مشابه اتریوم، هدف Optimism تبدیل شدن به یک کالای عمومی کاملاً غیرمتمرکز است که سود محور نیست. ارز دیجیتال Optimism کاملاً از طریق کمک های مالی و نقدی تأمین می شود و متعهد به تولید زیرساخت هایی است که باعث رشد و پایداری کالاهای عمومی می شود. 

سیگنال فیوچرز که در کانال های مختلف عرضه میشوند قابل اعتماد نیستند اما شما میتوانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجتال پرشین الیت از جدیدترین و معتبر ترین سیگنال ارز دیجیتال بهره مند شوید.

چگونه optimism (OP) مشکلات مقیاس پذیری را در شبکه اتریوم حل می کند؟

قابل درک است که اتریوم یکی از امن ترین و غیرمتمرکزترین بلاک چین های موجود است. برای اینکه همه چیز به خوبی اجرا شود، شبکه بر اساس سه ویژگی ساخته شده است: تمرکززدایی، امنیت و مقیاس پذیری. با این حال، به دلیل محدودیت‌های ناشی از سه‌گانه بلاک چین، اتریوم تنها می‌تواند دو مورد از این سه ویژگی را به طور موثر اجرا کند. برای حفظ عملکرد شبکه، هیئت حاکمه اتریوم تصمیم گرفت مقیاس پذیری را به خاطر امنیت و تمرکززدایی قربانی کند. از زمان نوشتن این مقاله، اتریوم به ظرفیت خود برای انجام بیش از یک میلیون تراکنش در روز رسیده است.

هنگامی که این اتفاق می افتد، شبکه اتریوم دیگر نمی تواند مقیاس شود و در نتیجه شلوغ می شود. هنگامی که فضای بلاک کمیاب می شود، کاربران در شبکه اتریوم در تلاش برای انجام تراکنش های خود در بلوک بعدی وارد یک جنگ مناقصه می شوند. در نتیجه، قیمت گاز افزایش می‌یابد و باعث می‌شود که بهره‌مندی از یک معامله برای یک کاربر معمولی به طور قابل توجهی کمتر و مقرون به صرفه باشد. علاوه بر پرداخت هزینه گاز بالا، کاربران شبکه اتریوم باید مدت زمان انتظار طولانی را نیز تحمل کنند تا تراکنش‌هایشان پاک شود.

اینجاست کهOptimism  وارد عمل می شود. Optimism یک راه حل مقیاس پذیر برای شبکه اتریوم ارائه می دهد که به افزایش سرعت تراکنش ها در اتریوم بدون قربانی کردن تمرکززدایی و امنیت کمک می کند. Optimism تراکنش های خارج از بلاک چین اتریوم را انجام می دهد و در عین حال از زیرساخت های اتریوم بهره می برد. در طول یک تراکنش، Optimism به برقراری ارتباط با لایه 1 اتریوم ادامه می دهد و اطمینان حاصل می کند که همچنان تضمین های امنیتی و عدم تمرکز مشابهی را ارائه می دهد. لایه 1 امنیت، تمرکززدایی و در دسترس بودن داده ها را مدیریت می کند، در حالی که لایه 2 Optimism مقیاس بندی را مدیریت می کند.در طی این فرآیند، هیچ تغییری در لایه 1 ایجاد نمی‌شود. به نوعی، Optimism بار تراکنش‌های مالی را از دوش اتریوم برمی‌دارد. حذف این بار از بلاک چین اتریوم تراکم شبکه را از بین می برد.

یکی از بروز ترین ارزهای دیجیتال تتر است که توانسته است علاوه بر اتریوم به محبوبیت دست پیدا کند برای اطلاع از قیمت خرید تتر به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

optimism (OP) ارز دیجیتال

مزایای ارز دیجیتال optimism (OP) 

در ادامه این مقاله از پرشین الیت چند مورد از مزایایی که ارزدیجیتال Optimism ارائه می دهد آورده شده است:

  1. مقیاس پذیری: ارز دیجیتال Optimism ، بسته به ماهیت معامله می تواند 10 تا 100 برابر در مقیاس پذیری بهبود یابد.
  2. کاهش کارمزد: ارز دیجیتال Optimismمی تواند هزینه کلی معامله را تا حد زیادی کاهش دهد. فناوری رولینگ آن تراکنش های متعدد را در یک تراکنش ترکیب می کند که به کاهش هزینه تراکنش کمک می کند.
  3. امنیت: با ایجاد لایه 2 Optimism در بالای اتریوم، تراکنش ها در شبکه اصلی اتریوم تسویه می شوند و به کاربران اجازه می دهند از امنیت و محیط غیرمتمرکز بلاک چین اتریوم بهره مند شوند.
  4. تجربه کاربری پیشرفته: پروژه‌های جدید با استفاده از راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه 2 Optimism از هزینه کمتر، تراکنش‌های سریع‌تر و تجربه کلی کاربر بهتر بهره می‌برند.

عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال دنیا را به طور روزانه و جدیدترین اخبار نوسانات قیمت ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار خواهد داد.

ارز دیجیتال optimism (OP) چگونه کار می کند؟

ارز دیجیتال Optimism از جمع‌آوری‌ها برای پردازش تراکنش‌ها به صورت دسته‌ای استفاده می‌کند که به کاهش هزینه‌های گاز و تراکم شبکه کمک می‌کند. Rollups می تواند به کاربران کمک کند تا 100 برابر در هزینه گاز در مقایسه با پروتکل لایه 1 صرفه جویی کنند.

فناوری جمع‌آوری مورد استفاده توسط رمزارز Optimism صدها تراکنش در لایه 1 اتریوم را در یک تراکنش واحد جمع می‌کند. از آنجایی که چندین تراکنش در یک بسته وجود دارد، کارمزد گاز بین همه کاربران توزیع می شود. در حالی که جمع‌آوری روی لایه 2 Optimism اجرا می‌شود، داده‌های تراکنش برای پردازش در لایه 1 اتریوم پست می‌شوند. جمع‌بندی‌های ارز دیجیتال optimism (OP)، خوشبین و «Optimistic» هستند به این معنا که هر تراکنش در لایه 2 Optimism معتبر فرض می‌شود و هیچ محاسباتی انجام نمی‌شود. اگر سیستم مشکوک به تقلب باشد، برای تأیید تراکنش، ضد تقلب را اجرا می کند.

برای انجام احراز هویت بایننس میتوانید با متخصصان پرشین الیت مشورت کنید تا در انجام این امر مهم دچار مشکل نشوید.

شبکه ارز دیجیتال optimism (OP) چگونه ایمن است؟

ارز دیجیتال Optimism از مجموعه های Optimistic استفاده می کند. جمع‌آوری‌های Optimistic Rollups (ORs) می‌توانند تراکنش‌های روی بلاک چین لایه دوم را بدون اعتماد ثبت کنند و ریشه‌های مرکل دوره‌ای تراکنش‌ها را به بلاک چین لایه اول پخش کنند. اعتبارسنجی‌های خارجی این ریشه‌های merkle را تأیید می‌کنند، که برداشت وجوه از لایه دو را که در مجموعه‌های ارز دیجیتال optimism (OP) اجرا می‌شود (معمولاً یک هفته) به تاخیر می‌اندازد. 

دنیای پر پیچ و خم دیجیتال برای فعالیت ملزم به استفاده از ابزارها است یکی از بهترین ابزارها اندیکاتور است که شما را در بررسی قیمت ارز دیجیتال همراهی میکند. در پرشین الیت می‌توانید از خدمات فروش اندیکاتور VIP بهره‌مند شوید.

Optimistic Rollups در مقابل ZK-Rollups

عمدتاً دو نوع راه‌حل جمع‌آوری در اتریوم وجود دارد: Optimistic Rollups و ZK-Rollups. در حالی که هر دو مجموعه تراکنش ها را خارج از زنجیره برای پردازش داده ها حرکت می دهند، روش مورد استفاده برای تأیید تراکنش ها آنها را متفاوت می کند.جمع‌بندی‌های Optimistic فرض می‌کنند که همه تراکنش‌ها معتبر هستند، بنابراین محاسبات سنگین روی لایه 2 انجام نمی‌شود. در عوض، جمع‌آوری دسته‌ای را بدون تأیید اعتبار یک تراکنش به لایه 1 منتقل می‌کند، که منجر به بهبود قابل‌توجهی در مقیاس‌پذیری می‌شود.

ارز دیجیتال optimism (OP)

اگر کسی به تراکنش تقلبی مشکوک باشد، می تواند اعتبار دسته را در عرض یک هفته به چالش بکشد. سپس مجموعه‌های Optimistic یک ضد تقلب اجرا می‌کنند که اطلاعات را با استفاده از داده‌های لایه 1 تأیید می‌کند. در طرف دیگر طیف، ZK-Rollups قرار دارند که کمی متفاوت هستند زیرا برای هر بسته نرم افزاری پس از انتقال به لایه 2، یک اثبات اعتبار ایجاد می کنند. سپس اثبات اعتبار به لایه 1 بازگردانده می شود که به عنوان پروکسی برای بسته مربوطه عمل می کند. . از آنجایی که اعتبار سنجی در لایه 2 Optimism رخ می دهد، به کاهش قیمت سوخت و زمان اعتبار سنجی در لایه 1 کمک می کند.

هر کدام از این فناوری ها مزایا و معایب خاصی دارند. به عنوان مثال، یک مجموعه Optimistic برای اجرای قراردادهای هوشمند ترجیح داده می شود. در مقابل، ZK-Rollup یک فناوری در حال تکامل است که عمدتاً به انجام تراکنش‌های ساده اختصاص دارد.از جنبه منفی، دوره انصراف برای فناوری Optimistic طولانی تر از ZK-Rollups است زیرا جمع آوری Optimistic یک "دوره چالش" برای مقابله دارد. در مقابل، ZK-Rollups زمان‌های برداشت بسیار سریعی دارند، که آنها را به یک راه‌حل ایده‌آل برای برنامه‌هایی تبدیل می‌کند که به پرداخت‌های ساده نیاز دارند.

کلام آخر 

پیشرفت در فناوری بلاک چین از مدل همتا به همتا آن سرچشمه می گیرد. با تمرکززدایی از حاکمیت و نگهداری، طراحی بلاک چین دسترسی بدون مجوز را بدون کنترل سرور مرکزی فعال کرده است. از سوی دیگر، تمام گره‌های شبکه باید با تمام گره‌های دیگر همگام شوند تا هر تراکنش را اجرا کنند. این موضوع زمان‌بر و پرهزینه است و دسترسی بلاک چین‌ها به بازار انبوه را دشوار می‌کند. بلاک چین اتریوم این مشکل مقیاس پذیری را با شبکه های لایه 2 حل می کند. یکی از آنها همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید ارز دیجیتال optimism (OP) است که مقیاس پذیری اتریوم را در عین امنیت و تمرکززدایی حفظ میکند.

کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت در عرضه انواع سیگنال از جمله سیگنال فارکس برای فعالیت در دنیای فارکس و سیگنال فیوچرز برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال، یکی از بهترین ها است. همین حالا در بهترین گروه ارز دیجیتال عضو شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.