whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال TEL

1401/01/15 ساعت 04:29


پروژه تل کوین Telcoin

امروزه دنیای ارزهای رمزنگاری شده در حال گسترده شدن می باشد. علاقمندان بسیاری هستند که بازار کریپتو را دنبال می کنند. در این مقاله به شما قصد معرفی یکی دیگر از ارزهای رمزنگاری شده به نام ارز دیجیتال TEL را داریم. رمز ارز تل کوین Telcoin یا همان رمز ارز TEL یک رمز ارز غیر متمرکز می باشد. که بر اساس استاندارد اتریوم Ethereum طراحی شده است و بر روی بستر بلاک چین اتریوم ETH پیاده سازی گشته است.

هدف اصلی این ارز دیجیتال عمل کردن به عنوان یک سیستم پرداخت حواله می باشد. این اکوسیستم به منظور ساده سازی کردن حواله جهانی به شیوه ای بدون مشکل عمل می کند. این امر را از طریق ادغام نمودن صنعت مخابرات و فناوری بلاک چین به انجام می رساند. در ادامه این صحبت شما را با شیوه عملکرد، اهداف و تاریخچه این ارز رمزنگاری شده به صورت کامل آشنا خواهیم نمود. کرد. همچنین توضیحات بیشتری در ارتباط با ویژگی های این رمز ارز ارائه خواهیم نمود. اگر از علاقمندان به دنیای کریپتو هستید تا پایان این مطلب همراه ما بمانید.

 

ارز دیجیتال TEL

معرفی ارز دیجیتال TEL و پلتفرم تل کوین Telcoin

ارز دیجیتال TEL توکن اختصاصی پلتفرم تل کوین Telcoin می باشد. همان طور که ذکر شد، تل کوین شکلی از دارایی های دیجیتال است. ارزش این رمز ارز در بازار کریپتو کارنسی چیزی در حدود ۵۲۳ میلیون دلار می باشد. تل کوین سهمی برابر با ۰۲/۰ درصد از کل این بازار را به خود اختصاص داده است. بر اساس داده های سایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap رمز ارز تل TEL رتبه ۱۳۹ بازار را در اختیار دارد. در تاریخ ۱۴ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی در ۲۴ آذر سال ۱۴۰۰ رمز ارز تل کوین به بیشترین میزان قیمت خود رسید. هم اکنون این ارز دیجیتال چیزی در حدود ۹۹ درصد پایین تر از آن زمان قرار دارد.

 تعداد کل واحد های ارز دیجیتال TEL برابر با ۱۰۰ میلیارد واحد عنوان شده است. که از این تعداد چیزی در حدود ۶۰ میلیارد واحد در گردش می باشد. در حال حاضر فعال ترین اکسچنج یا صرافی که در آن رمز ارز تل کوین Telcoin مورد معامله قرار می گیرد، صرافی کو کوین KuCoin می باشد. در این صرافی چیزی در حدود ۳۸ درصد از کل حجم معاملات روزانه رمز ارز تل کوین Telcoin انجام می شود.

 

ارز دیجیتال TEL

تاریخچه ارز دیجیتال TEL و بنیان گذاران آن

در سال میلادی ۲۰۱۷ ارز دیجیتال TEL با هدف انتقال مبالغ بالا در حداقل زمان ایجاد شد. به وجود آورندگان اصلی این رمز ارز پل نیونر Paul Neuner و کلود اگینتا Claude Eguienta می باشند. پل نیونر پس از به وجود آوردن پروژه تل کوین Telcoin از فعالیت دست نکشید. همچنان به تاسیس شرکت یا اپلیکیشن ‌های مختلف پرداخت. اولین تجربه وی در زمینه فناوری و مخابرات کار بر روی استارت آپ موبیوسMobius  بود. فعالیت این استارت آپ که در زمینه حفظ حریم امنیتی و مدیریت کردن کلاهبرداری ها در شبکه تلفن های همراه می باشد. نیونر در سال میلادی ۲۰۱۲ به تاسیس یک شرکت مستقل به نام  Pangea K.K پرداخت. این شرکت در شهر توکیو ژاپن قارا داشت. فعالیت آن در زمینه توسعه دادن نرم ‌افزارهای تلفن همراه بود.

ساخت یک اپلیکیشن به نام Ikou از دیگر فعالیت های پل نیونر بود. این اپلیکیشن در همان سالی که ارز دیجیتال TEL راه اندازی شد، ساخته شد. ساخت این اپ قبل از طراحی ارز دیجیتال تل کوین Telcoin صورت گرفته بود. که هدف از ساخت آن مدیریت نمودن رویدادها عنوان شده بود. پس از راه اندازی ارز دیجیتال تل کوین Telcoin در سال ۲۰۱۸ میلادی، پل نیویر یک سرویس به نام Sedona ساخت. عملکرد این سرویس مدیریت کلاهبرداران مخابراتی بود و هدف عمده آن تامین خدمات مالی تلفن های همراه عنوان شده بود.

کلود اگینتا Claude Eguienta  دومین فرد تاثیرگذار در راه اندازی پروژه تل کوین Telcoin و ارز دیجیتال TEL  بود. وی دارای  مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم کامپیوتر است. در این پروژه سمت مدیر عامل شرکت تل کوین Telcoin را عهده دار می باشد. کلود اگینتا نیز سابقه بسیار زیادی در فعالیت در شرکت ‌های مختلف دارد. که در زمینه های مربوط به خدمات مالی عمل می کردند.

 

ارز دیجیتال TEL

مزایای ارز دیجیتال TEL

- امنیت بالا: به عنوان یکی از ویژگی های خوب ارز دیجیتال TEL امنیت بالای آن را می توان نام برد. هدف اصلی توکن غیر متمرکز تل کوین TEL سهولت بخشیدن به امر ارسال حواله می باشد. که حفظ امنیت در اینگونه تراکنش ها که حواله ‌های مبالغ بالا دارند، ضرورری است و از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد. ارز دیجیتال تل کوین Telcoin از روش چند امضایی بهره می برد. به همین دلیل به شکل قابل توجهی در شبکه خود امنیت را ارتقا داده است.

- سرعت: می توان گفت سرعت ارسال کردن حواله ها با استفاده از رمز ارز تل کوین Telcoin نسبت به سایر پلتفرم های موجود به مراتب بسیار بیشتر می باشد.

-کارمزد پایین تراکنش ها: کاربران مختلف با کمک ارز دیجیتال TEL می توانند مبالغ بسیار بالا را با کارمزدهای خیلی کم انتقال دهند. مبلغ کارمزد در این پلتفرم بسیار کمتر از پلتفرم های انتقال حواله مثلWestern Union می باشد.

معایب ارز دیجیتال TEL

به منظور بهره بردن از مزایای ارزهای مختلف دیجیتال به مقبولیت آن ها نیاز است. اما پذیرش ارز دیجیتال TEL تمام کار نیست. بلکه می بایست سازمان و یا شخصی که شما قصد دارید به آن حواله ارسال نمایید نیز باید رمز ارز تل کوین Telcoin را پذیرفته باشد. همچنین پلتفرم ‌های مورد نیاز را شناسایی نموده و از آن ‌ها استفاده نماید. هنوز هم سازمان ها و افراد بسیاری هستند که ارزهای رمزنگاری شده را به رسمیت نمی شناسند. این امر را می توان یکی از معایب ارز دیجیتال تل کوین Telcoin و دیگر ارزهای رمزنگاری شده در دنیای کریپتو دانست. چرا که این موضوع می تواند موجب محدودیت فعالیت کاربران در این حوزه شود.

کاربرد ارز دیجیتال تل کوین Telcoin

هر رمز ارز با کاربرد و هدف خاصی به دست بنیان گذاران ساخته و راه اندازی می شود. این امر در مورد ارز دیجیتال TEL نیز صادق است. سازندگان رمز ارز تل کوین Telcoin به منظور ایجاد سهولت در ارسال حواله ‌های ارزی به طراحی و ایجاد آن اقدام نموده اند. تا به وسیله آن همه بتوانند با پرداخت نمودن هزینه بسیار کم مبالغ هنگفت را بسیار سریع و با امنیت بالا منتقل کنند. در این پلتفرم کاربران می‌توانند پرداخت های خود را توسط توکن تل کوین Telcoin انجام دهند.

 

ارز دیجیتال TEL

سخن آخر

یکی از مطمئن ترین راه ها جهت دریافت کردن سیگنال ارز دیجیتال مراجعه نمودن به سایت های فعال در زمینه ارزهای رمزنگاری شده می باشد. برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، آن چه که دارای اهمیت ویژه ای می باشد، آگاهی پیدا کردن از محدوده های ایده آل و مناسب جهت انجام معاملات رمز ارزهای مختلف است. واضح است که ارز دیجیتال TEL نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. لذا برای اطمینان خاطر از اخذ تصمیمات درست در خرید و فروش این رمز ارز می توان از خدمات این سایت ها بهره مند شد. در حال حاضر سایت های بسیاری وجود دارند که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. به همین دلیل کاربران در برگزیدن سایت های معتبر و قابل اطمینان برای دریافت اطلاعات و خدمات مطلوب بسیار دقت به خرج دهند.

پرشین الیت را می توان از جمله سایت های قابل اعتماد و معتبر در این زمینه معرفی نمود. کاربران می توانند با خیال آسوده به منظور سرمایه گذاری سودآور و صحیح در ارز دیجیتال TEL و یا دیگر ارزهای رمزنگاری شده این بازار به وب سایت پرشین الیت مراجعه نمایند. یکی از مجموعه های خوب و شناخته شده در زمینه فروش اندیکاتور و سیگنال فیوچرز ، همین وب سایت پرشین الیت می باشد. این وب سایت امکانات بسیار فوق العاده ای را برای کاربران خود فراهم آورده است. از جمله این خدمات می توان به انجام پروسه ثبت نام و احراز هویت بایننس Binance که یکی از پرطرفدارترین صرافی های ارز دیجیتال در نزد کاربران ایرانی می باشد، را نام برد.

اگر از دنبال کنندگان دنیای ارز دیجیتال و یا همان کریپتو کارنسی باشید حتما نام صرافی بایننس Binance را به عنوان یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین صرافی های ارز های دیجیتال در میان کاربران بسیار شنیده اید. می باشد. انجام فرایند ثبت نام در آن زمانبر بوده و نیاز به دقت دارد. برای راحت تر شدن کار خود می توانید این پروسه را به مجموعه پرشین الیت بسپارید.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط این وب سایت اطلاع یافتن از نوسانات آنی بازار رمز ارزها و مشاهده نمودن نمودار و قیمت ارزهای دیجیتال به صورت لحظه ای نیز می باشد. برای دریافت کردن سیگنال ارز دیجیتال می توان از کانال های خارجی وی آی پی نیز استفاده کرد. تعدد و تنوع زیاد این کانال ها می تواند تصمیم گیری را برای کاربران دشوار نماید و موجب سردرگمی شود. از جمله جدید ترین امکانات وب سایت پرشین الیت که برای کاربران خود در نظر گرفته است، گلچین کردن و گرد آوردن کارآمدترین و معتبر ترین کانال های وی آی پی می باشد. به این ترتیب کاربران می توانند با داشتن اشتراک سیگنال کانال های خارجی وی آی پی به صورت یکجا از امکانات آن ها بهره مند شوند. از همراهی شما تا پایان این مقاله سپاس گزاریم.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.