whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

تعلیق حساب کاربری مرتبط با توکن باب (Bob)

1402/03/29 ساعت 14:52


پس از ادعای ایلان ماسک مبنی بر اسکم بودن ارز دیجیتال باب، توییتر ربات هوش مصنوعی مرتبط با این مم کوین را تعلیق کرد. باب توضیح می‌دهد (Explain This Bob) حساب محبوب توییتر مجهز به هوش مصنوعی که به یک مم کوین (Bob) نیز مرتبط است، مدت کوتاهی پس از اینکه ایلان ماسک آن را کلاهبرداری خواند، به حالت تعلیق درآمد. توییتر ربات هوش مصنوعی مرتبط با این مم کوین را پس از ادعای کلاهبرداری بودن توسط ایلان ماسک تعلیق کرد.

توییتر حساب کاربری ربات محبوب مبتنی بر هوش مصنوعی مرتبط با ممکوین "Explain This Bob" را پس از این که ایلان ماسک ادعا کرد این یک "حساب ارز دیجیتال کلاهبرداری است، به حالت تعلیق درآورد.

ماسک در توییتی در 18 ژوئن در پاسخ به ربات ادعا کرد که این حساب یک کلاهبرداری بوده است. ظاهراً حساب به زودی پس از آن به حالت تعلیق درآمد. طبق گزارش ها، حساب Explain This Bob قبل از تعلیق بیش از چهارصد هزار فالوور جمع کرده بود.

این ربات توسط پرابهو بیسوال (Prabhu Biswal) از هند ساخته شده است و از مدل هوش مصنوعی اپن سورس چت جی پی تی ورژن چهار (GPT-4 OpenAI) برای درک و ارائه پاسخ به توییت‌های کسانی که حساب را تگ کرده‌اند، استفاده می‌کند.

این پروژه همچنین با توکن باب (BOB) مم کوین مرتبط با زنجیره  ERC-20 که در ماه آوریل راه اندازی شد، مرتبط بود. به گفته کوین جکو (CoinGecko)، تعلیق، قیمت BOB را بیش از 30 درصد کاهش داد. این تعلیق تغییری بر برداشت قبلی ماسک از ربات است. او در پاسخ به یکی از توییت‌های آن در 20 آوریل، توییتی به نام «باب را دوست دارم» را منتشر کرد.

توییتی که در وب‌سایت پروژه نیز به‌طور برجسته دیده می‌شود. با این حال، توییتر اقدامی علیه حساب باب توکن انجام نداده است. تیم پروژه با طنز به خبر تعلیق ربات پاسخ داد و میم کوین ماسک را در حال نظارت بر "باب" پریشان در زندان، به اشتراک گذاشت. ناظران معتقدند که ماسک بر این عقیده است که Explain This Bob به عنوان یک تاکتیک بازاریابی برای افزایش قیمت BOB استفاده می‌شود. از زمان تعلیق، هشتگ باب آزاد (#FREEBOB) در کریپتو توییتر منتشر شده است.

اکثر ناظران عقیده دارند که BOB یک سکه کلاهبرداری نیست و تعلیق آن بی دلیل می‌باشد. زیرا راه اندازی توکن BOB عادلانه بوده و علاوه بر این که کاملاً غیرمتمرکز و با مکانیزم مالیات صفر درصد است. شخص دیگری ادعا کرده که تیم قبل از عرضه توکن باب در ماه آوریل، هیچ توکن یا ایردراپی برای خود ارائه نکرده است.

در پرشین الیت می‌توانیم علاوه بر دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و اسپات و سیگنال فارکس از خدمات ارزنده‌ای چون دریافت اخبار کریپتو و بازارهای تریدینگ، آموزش در کانال سیگنال ارز دیجیتال، احراز هویت بایننس و رصد قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای برخوردار شوید.

به نقل از کوینتلگرام


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.