whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

7 گروه ارزهای دیجیتال در دیسکورد که باید آن‌ها را دنبال کنید.

1402/02/27 ساعت 23:48


بارها ثابت شده است که اطلاعات دقیق و به روز چقدر در دنیای ارزهای دیجیتال مهم و ارزشمند است. یکی از شبکه‌هایی که می‌توانید به راحتی به آخرین اطلاعات ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید، پلتفرم دیسکورد است. یکی از اولین فضاهایی که خبرهای مربوط به ارز دیجیتال در آن منتشر می‌شود سرورهای دیسکورد است. برای این منظور در مقاله ۷ گروه ارزهای دیجیتال در دیسکورد که باید دنبال کنید، سعی داریم اطلاعاتی در مورد شبکه اجتماعی دیسکورد در اختیار شما قرار دهیم و علت عضویت در سرور رمزنگاری دیسکورد و دسته بندی ارزهای دیجیتال را بررسی کنیم. اجازه دهید شما را با دیسکورد آشنا کنیم.

در پرشین الیت می‌توانید با دریافت انواع سیگنال فیوچرز به درآمد بالایی برسید. با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی از انواع سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فارکس برخوردار می‌شوید. با عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال همیشه سرزنده و موفق باشید.

شبکه اجتماعی دیسکورد (Discord) چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که شبکه اجتماعی دیسکورد چیست؟ می‌توانیم به این سوال پاسخ دهیم که شبکه اجتماعی دیسکورد ابزاری عالی برای برقراری ارتباط با افراد همفکر و تعامل با پروژه‌های مورد علاقه آن‌ها است. برای کسانی که به دنیای ارزهای رمزنگاری شده علاقه مند هستند، دیسکورد می‌تواند مکان خوبی برای کسب اطلاعات، پرسیدن سوال و تبادل ایده باشد. به علاوه از مواردی که می‌تواند در آموزش افراد قبل از اقدام به سرمایه‌گذاری مؤثر باشد می‌توان به کانال‌های دیسکورد که به پروژه‌های مختلف مربوط می‌شود اشاره نمود.

جالب است بدانید که دیسکورد یک رسانه اجتماعی و انجمنی است که افراد را در اطراف یک پروژه مورد نظر جمع می‌کند. موضوعات مختلفی در دیسکورد مطرح می‌شود و علاقه مشترک افراد بهانه ای برای ارتباط و همکاری می‌شود. هدف اولیه از ایجاد این رسانه برقراری ارتباط بین گیمرها در طول بازی مربوطه بود تا گیمرها بتوانند از طریق چت بازی را با افراد دیگر هماهنگ کنند. بعدها دیسکورد راه خود را به بسیاری از زمینه‌ها باز کرد و اکنون استفاده از آن در بازار ارزهای دیجیتال رونق گرفته است.

چرا باید به سرور دیسکورد کریپتو (Discord Crypto) بپیوندید؟

سرورهای ارزهای دیجیتال دیسکورد منبع بسیار خوبی برای اطلاعات مختلف در مورد ارزهای دیجیتال هستند. این سرورها منابع بی نهایتی هستند که می‌توانید هر نوع اخبار و اطلاعاتی را در آن‌ها پیدا کنید. می‌توان گفت این گروه‌ها حالت‌های مختلف دنیای ارزهای دیجیتال هستند. بنیانگذاران و توسعه دهندگان هم‌چنین می‌توانند از سرورهای دیسکورد برای اطلاع رسانی در مورد اخبار و به روز رسانی‌های جدید استفاده کنند. بازار ارزهای دیجیتال یک بازار بسیار پویا است و هر لحظه ممکن است اتفاقات جدیدی بیفتد. بنا به همین دلیل جمع‌آوری بهترین اطلاعات در سراسر جهان مربوط به برترین سرورهای موجود در دیسکورد است. برخی از دلایل پیوستن به سرور Discord Crypto عبارتند از:

  • آسان برای استفاده
  • فرصت‌های جدید را کشف کنید.
  • عضویت ویژه 

دسته بندی ارزهای دیجیتال در دیسکورد

در ادامه به بررسی 7 گروه مختلف ارز دیجیتال در شبکه اجتماعی دیسکورد می‌پردازیم که دنبال کردن و عضویت در آن‌ها می‌تواند برای شما بسیار مفید و سودآور باشد. این 7 گروه عبارتند از:

1.    Cryptohub

یکی از بهترین گروه‌های دیسکورد که می‌توان گفت برای آموزش دیدن افراد مبتدی بسیار مناسب و قابل استفاده است، کریپتوهاب را نام برد. گروه Cryptohub سعی می‌کند افراد مبتدی را در مسیر درست راهنمایی کند. در این سرور افراد می‌توانند آموزش‌های لازم را بیاموزند و با دانش و تخصص کافی تراکنش‌ها را انجام دهند. همچنین سیگنال‌هایی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال صادر می‌شود.

2.    Larva labs

این گروه از سرورهای مربوط به دیسکورد که به توکن غیر ارزی و یا NFT اختصاص یافته، سرور لاروالبز است. راه اندازی این سرور از دیسکورد در سال 2017 انجام شد که کاربرانی که در زمینه NFT فعالیت دارند علاقه زیادی به آن دارند. این سرور موفق به راه اندازی چندین پروزه در زمینه ارز دیجیتال شده است که به راحتی می‌توانید در آن‌ها عضو شوید.

3.    Cracking crypto

این گروه برای افرادی که به دنبال درک و درک ارزهای دیجیتال و عملکرد آن‌ها هستند گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آید و یکی از بهترین کانال‌های دیسکورد است که همواره اطلاعات و داده‌های دقیقی را در اختیار کاربران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد. این سرور که بیش‌تر در زمینه کسب درآمد از ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری در این زمینه فعالیت دارد در دسته سرورهای تجاری قرار می‌گیرد.

4.    Wallstreetbets

برخلاف سایر کانال‌ها، منشأ محبوبیت این گروه در دیسکورد، ارزهای دیجیتال نیست. این کانال برای نظارت بر وال استریت و افشای ترفندها و بازی‌های خطرناک آن استفاده می‌کرد. در سال 2021، GameStop و سرمایه گذاران آن به وال استریت ضربه زدند و این به لطف این کانال امکان پذیر شد. این کانال اکنون 600000 عضو دارد و بزرگترین سرور دیسکورد است که بر روی ارزهای دیجیتال متمرکز شده است.

5.    Spacestation

یکی دیگر از بهترین گروه‌های ارزهای دیجیتال در دیسکورد، کانال Wallstreetbets است که در سال ۲۰۱۷ قبل از محبوب شدن ارزهای دیجیتال راه‌اندازی شد. می‌توان گفت این سرور توسط افرادی با تجربه و  قدیمی که در زمینه ارز دیجیتال فعالیت دارند، تأسیس شد. این کانال قبلاً یک جامعه کاربران اتریوم بود که استخراج کنندگان اتریوم در آن جمع می‌شدند و مشکلات موجود را مورد بحث قرار می‌دادند.

6.    R/Cryptocurrency

یکی از گروه‌هایی که در دیسکورد مطابق پلتفرم Reddit در راستای موفقیت و رشد شروع به فعالیت نمود، R/Cryptocurrency است. ورود اعضا و هر گونه بحث در مورد ارزهای دیجیتال در این گروه رایگان است. این کانال اخبار و اطلاعات مربوط به تراکنش‌های ارز دیجیتال، دیفای، ییلد فارمینگ، آلت کوین‌ها، ماینینگ و تراکنش‌های نهنگ را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید هر نوع اطلاعاتی را در آن بیابید.

7.    Crypto Commonwealth

اگر یک سرمایه گذار هستید و به دنبال پروژه‌های بلند مدت و ارزهای دیجیتال هستید، گروه Crypto Commonwealth می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. اطلاعات و موضوعات این گروه بر خلا سایر گروه‌ها جز سرمایه‌گذاری‌های کوتاه مدت نمی‌باشد و در دسته سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت قرار می‌گیرد. معامله‌گرانی که در این سرورها فعالیت دارند، به صورت فنی و کاملاً حرفه‌ای دیگر اعضاء را راهنمایی می‌کنند که همین امر موجب ایجاد خونگرمی در این نوع گروه از دیسکورد شده است.

کلام پایانی 

در مقاله ۷ گروه ارزهای دیجیتال در دیسکورد که باید دنبال کنید، سعی کردیم اطلاعاتی در مورد شبکه اجتماعی دیسکورد یا دیسکورد در اختیار شما قرار دهیم و علت عضویت در سرور رمزارز دیسکورد و دسته بندی ارزهای دیجیتال در دیسکورد را بررسی کنیم. اجازه دهید شما را معرفی کنیم. همانطور که گفتیم شبکه اجتماعی دیسکورد ابزاری عالی برای ارتباط با افراد همفکر و تعامل با پروژه‌های مورد علاقه آن‌ها است. برای کسانی که به دنیای ارزهای رمزنگاری شده علاقه مند هستند، دیسکورد می‌تواند مکان خوبی برای کسب اطلاعات، پرسیدن سوال و تبادل ایده باشد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.