whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال WAVES

1400/11/29 ساعت 01:57


ارز دیجیتال WAVES یکی دیگر از رمز ارزهای موجود در بازار کریپتو است که می توان آن را به عنوان یک DEX یا به عبارت دیگر یک صرافی غیر متمرکز معرفی نمود که بر مبنای فناوری بلاک چین BlockChain پیاده سازی شده است. این رمز ارز و شبکه آن در واقع پلتفرمی برای راه اندازی عرضه های اولیه یا همان ICO ها و همچنین بستری برای ساخت برنامه های غیر متمرکز DApp می باشد. در این مقاله قصد داریم پیدایش این ارز دیجیتال، چگونگی عملکرد آن، اهداف اصلی و آینده پیش روی رمز ارز ویوز WAVES را بررسی نماییم. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید و ما را همراهی بفرمایید.

 

image

ارز دیجیتال WAVES

 WAVES چیست؟

ویوز Waves را می‌توان از جهت های مختلفی بررسی نمود. بستر این رمز ارز بلاک چین و پلتفرمی می باشد که ارز رمزنگاری شده اختصاصی خود را دارد. بلاک چین ویوز Waves از نوع غیر متمرکز می باشد و همین امر سبب شده از ایمنی بالایی برخوردار باشد و در برابر نفوذ هکرها بسیار مقاوم باشد. انتخاب نمودن ارز دیجیتال WAVES برای سرمایه گذاری به دلیل این که کارمزد معاملاتی بسیار کمی را همچون صرافی ‌های غیر متمرکز دریافت می‌کند، مناسب می باشد. بلاک چین ویوز یک بلاک چین منحصر به فرد است که ماهیت مقیاس پذیری بالایی دارد و زمان تایید تراکنش ها در آن کاهش یافته است.

در صورت داشتن تجربه‌ استفاده از ارزهای دیجیتال مختلف، خوب می دانید که سرعت پایین تایید معاملات چقدر می تواند چالش برانگیز باشد. اما در معامله و خرید و فروش ویوز Waves اتلاف وقت ندارید و همه چیز فوری و آنی انجام خواهد شد. یکی دیگر از جنبه های توسعه این رمز ارز که از اهداف بنیانگذاران آن نیز محسوب می شود، گسترش دادن توکن های اختصاصی می باشد به شکلی که بدون هیچ محدودیتی افراد مختلف قادر باشند توکن اختصاصی و سفارش خود را ایجاد نمایند.

 

image

ارز دیجیتال WAVES

تاریخچه و بنیانگذاران ارز دیجیتال WAVES

در سال ۲۰۱۶ میلادی فردی به نام ساشا ایوانف Sasha Ivanov که موسس صرافی کوین مت Coinomat بود اقدام به پیش فروش ارز دیجیتال WAVES نمود. وی توانست سرمایه ای معادل ۱۶ میلیون دلار جهت انجام اهداف پروژه و پیش برد آن جذب نماید.  این رمز ارز پس از مدت کوتاهی با افت قیمت مواجه شد. اما با رشد بازار ارز دیجیتال ویوز توانست در سال ۲۰۱۷ ارزش خود را ۵ ال ۶ برابر نموده و در سال ۲۰۱۸ قیمت آن به ۱۸ برابر قیمت اولیه نیز رسید. پس از آن همچون دیگر کریپتوکارنسی ها شامل نوسانات مختلف در بازار بود.

ساشا ایوانف یک فیزیکدان اهل کشور روسیه بود که در سال ۲۰۱۶ میلادی ایده پیاده سازی و ساخت ارز دیجیتال ویوز WAVES را مطرح نمود. در رزومه او همکاری با پلتفرم Nxt و تاسیس صرافی دیجیتال و فعالیت های مرتبط با بانکداری نیز به چشم می خورد. او و تیمش برای حل مشکلاتی مثل مقیاس پذیری، بهبود بخشیدن به سرعت تایید تراکنش ها اقدام به ایجاد ارز دیجیتال ویوز نمودند. پلتفرم Waves در سال میلادی ۲۰۱۸ موفق به، به ثبت رساندن ۱/۶ میلیون تراکنش شد و این بالاترین میزان انجام تراکنش در آن زمان در میان پلاک چین های مختلف محسوب می شد. از این رو ویوز به عنوان دومین پروژه بزرگ بلاک چین BlockChain با جذب سرمایه ای در حدود ۳۰ هزار بیت کوین BTC شناخته شد.

نحوه عملکرد ارز دیجیتال WAVES

بلاک چین ویوز Waves از یک ساختار معماری دو گانه برای حل مشکلاتی مثل مقیاس پذیری استفاده می کند. که در آن چیزی که باعث حفظ بقای شبکه خواهد شد، فول نودها Full Node و لایت نودها Light Node می باشد. در واقع می توان گفت بلاک چین ویوز Waves با اکوسیستم های سنتی بلاک چین متفاوت است. لایت نود‌های ویوز Waves به منظور ارتباط با شبکه و تایید نمودن تراکنش ها نیازمند به فول نودها هستند و کل بلاک چین شبکه را بارگذاری نمی‌کنند. ارز دیجیتال WAVES جهت آسان نمودن اعتماد فول نودها به لایت نودها، از پلتفرم اسکورکس Scorex بهره می برد. در پلتفرم Scorex لایت نود‌ها برای برقراری عملیات ساده شده تایید نمودن تراکنش ها، به جای بارگذاری کل تاریخچه تراکنش‌ ها، از وضعیت فعلی شبکه استفاده می نمایند.

 

image

ارز دیجیتال WAVES

مزایا و معایب ارز دیجیتال WAVES

از جمله مهم ترین مزیت های ارز دیجیتال ویوز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت انجام معامله با ارزهای فیات Fiat Currency در صرافی غیر متمرکز WAVES

- امکان ایجاد کوین شخصی و اختصاصی توسط توسعه دهندگان بدون این که حتی دانش کد نویسی را داشته باشند.

- منتفی شدن از بین رفتن دارایی ها در صرافی ویوز به دلیل اینکه این صرافی از نوع DEX و یا صرافی های غیر متمرکز می باشد. علاوه بر آن کارمزد معاملات در این صرافی بسیار پایین می باشد.

- پلتفرم Waves امکان راه اندازی عرضه اولیه و یا ICO ها را فراهم آورده است و از این طریق استارت آپ ها می توانند از سراسر جهان سرمایه مورد نظر خود را جذب نمایند.

- ارتقا دادن عملکرد شبکه بلاک چین با بکارگیری قراردادهای هوشمند.

- برای راه اندازی توکن سفارشی سرمایه بسیار کمی نیاز است که معادل یک واحد ارز دیجیتال WAVES می باشد.

- امکان پیاده سازی و اجرا نمودنDApp  ها یا برنامه های غیر متمرکز برای توسعه دهندگان بر روی شبکه Waves با استفاده نمودن از چند پلاگین ساده.

- استفاده از روش LPoS یا همان اثبات سهام استیجاری

- بر خلاف شبکه اتریوم Ethereum که برای اجرای قراردادهای هوشمند  نیاز به پرداخت Gas دارد در شبکه ویوز Waves نیاز نیست.

- با Staking یا استیک نمودن ارز دیجیتال WAVES کاربران می توانند سود دریافت نمایند و در ایجاد کردن بلاک های جدید شبکه سهیم باشند.

- یکی از مهمترین ویژگی های این ارز دیجیتال که سبب شده کاربران زیادی را به سمت خود جذب نماید، مقیاس پذیری بالا و سرعت زیاد در تایید تراکنش ها می باشد.

ویوز هر چند از مزایای فراوانی برخوردار است اما همچون هر پروژه دیگر دارای معایبی نیز می باشد. برای مثال می توان به دو مورد زیر اشاره کرد.

- علی رغم این که راه اندازی عرضه های اولیه و ICO ها در شبکه ویوز بسیار راحت و ساده می باشد، اما برخلاف شبکه هایی مثل اتریوم Ethereum ، به توسعه دهندگان قدرت چندانی به جهت شخصی سازی نمودن کوین های ایجاد شده نمی دهد.

- از جمله اهداف اصلی شبکه ویوز فراهم آوردن محیطی برای ایجاد نمودن توکن های شخصی سازی شده و اختصاصی  جهت کاربرد های خاص می باشد. بنا بر این ویوز می بایست با پلتفرم قدرتمند اتریوم Ethereum  که دارای هدف مشابه با ویوز Waves در این زمینه می باشد رقابت نماید که چالش بزرگی برای این شبکه خواهد بود.

 

image

ارز دیجیتال WAVES

آینده ارز دیجیتال WAVES و سخن پایانی

از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت و آینده ارز دیجیتال WAVES می توان به اقبال عمومی و محبوبیت این ارز دیجیتال اشاره نمود که داشتن نظر مثبت عموم تا به این جا به ارزهای مختلف دیجیتال و گسترش روز افزون اطلاعات آن ها در زمینه کریپتو، نشان از آینده روشن این بازار خواهد داشت.  به صورت کلی با در نظر گرفتن ویژگی ها و کاربردهای خاصی که پلتفرم ویوز به کاربران مختلف ارائه می دهد می شود به آینده پیش روی آن امیدوار بود.  

پلتفرم ویوز به کاربران کمک می کند که بتوانند اتریوم ETH و بیت کوین BTC را به سادگی به ارز دیجیتال WAVES تبدیل نمایند.  انتخاب این رمز ارز از همه نظر جهت سرمایه گذاری مطمئن می باشد چرا که امکان هک شدن آن و از دست رفتن دارایی ها بسیار در ان کم است. اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهند خرید و فروش ویوز Waves را انجام دهند، نیاز دارید ابتدا یکی از رمز ارزهای بیت کوین BTC و یا اتریوم ETH را خریداری نمایید.

برای شروع هر سرمایه گذاری عاقلانه ترین راه مشاوره گرفتن و کسب اطلاعات از متخصصین آن زمینه مورد نظر می باشد. در مورد خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف نیز بهتر است به سایت های معتبر در این زمینه مراجعه نمود و از خدمات مختلف آن ها استفاده کرد. سایت پرشین الیت یکی از بهترین سایت های فعال در زمینه ارائه سیگنال ارز دیجیتال،  فروش اندیکاتور ، سیگنال فیوچرز و غیره است که برای اطلاع پیدا نمودن از محدوده مناسب خرید ارز دیجیتال WAVES و یا سایر ارزهای دیجیتال به آن مراجعه نمود. سایت پرشین الیت به کاربران فعال در بازار ارزهای دیجیتال خدمات فوق العاده ای را ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به ارائه قیمت ارزهای دیجیتال به صورت لحظه ای و آنی و نمایش نمودار آن ها اشاره نمود. انجام پروسه ثبت نام و احراز هویت بایننس Binance، نیز از دیگر خدمات این سایت می باشد. با دریافت سیگنال ارز دیجیتال از پرشین الیت می توانید تصمیمات آگاهانه تری در مورد خریدن و یا فروختن ارزهای دیجیتال  مختلف اتخاذ نمایید. جهت دریافت سیگنال کانال های خارجی وی آی پی مختلف نیز سایت پرشین الیت با گلچین نمودن و انتخاب بهترین کانال های خارجی شرایطی را برای کاربران خود فراهم آورده است که با داشتن یک اشتراک از اطلاعات و سیگنال های معتبر تمام آن کانال ها به صورت یکجا بهره مند شوند. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.