whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ربات ترید ارز دیجیتال

1401/07/18 ساعت 05:57


ربات ترید ارز دیجیتال مدتی است که به بازار کریپتوکارنسی راه پیدا کرده و معامله‌ گران بسیار زیادی از آن برای سهولت کار، ترید مطمئن و دریافت سود بیشتر استفاده می‌کنند. این ربات‌ها در واقع مجموعه نرم‌ افزارهایی بسیار مفید و کاربردی هستند که به‌ عنوان یک دستیار هوشمند، در زمینه‌های مختلف همچون بازارهای اقتصادی به انسان‌ها کمک می‌کنند.

ربات ارز دیجیتال شبیه به یک دستیار معاملاتی بوده و می‌تواند به شکل قابل توجهی جلوی ضررهای احتمالی را بگیرد‌. این ربات‌ها دارای انواع مختلفی هستند و شما می‌توانید با توجه به نیازتان از گزینه‌های مختلفی بهره بگیرید. در هر صورت اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.  

معرفی ربات ارز دیجیتال

همان‌ طور که می‌دانید کسب‌ و کارهای سنتی مالی، دارای ساعت مشخصی جهت فعالیت هستند و در همان زمان خاص نیز نوسانات محدودی دارند. به‌ همین خاطر معامله‌ گران طی این زمان می‌توانند خیلی راحت معاملات خود را کنترل و مدیریت کنند. اما در بازار رمز ارزها چنین چیزی وجود ندارد و معامله‌گر باید در تمام ساعات شبانه‌ روز پای سیستم فعالیت مناسبی داشته باشد تا بتواند سود زیادی را کسب کند و احتمال وجود ریسک و ضرر را به شکل عالی کاهش دهند. 

ربات ترید ارز دیجیتال به این منظور طراحی‌ شده که تریدرها بتوانند با استفاده از آن، سرمایه‌ گذاری ارزهای دیجیتال را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهند. این ربات‌ها با کارایی ویژه‌ای که دارند، به کاربران کمک می‌کنند در لحظاتی که امکان دسترسی به بازار مالی را ندارند یا این‌ که از سیستم خود خارج شده‌اند، فرصت‌های معاملاتی ویژه را از دست ندهند.

ربات‌های ترید ارز دیجیتال می‌توانند به‌ صورت 24 ساعته کار خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال را انجام دهند یا این که روند بازار و قیمت‌ها را پیش‌ بینی کنند. این نرم افزارهای پیشرفته با توجه به الگوریتم‌های خاصی که سازنده آن در پیکربندی قرار می‌دهد، کار خود را انجام می‌دهند و بر خلاف تریدرها، از احساسات انسانی به‌ دور هستند.

ناگفته نماند که ربات‌های تریدر بر اساس تحلیل‌های تکنیکال معاملات مختلف را انجام می‌دهند. البته اگر شاخص‌ها به‌ طور صحیح برای آن‌ها تعیین نشود، روند نادرست توسط ربات متوقف نمی‌شود. به‌ همین دلیل نیز دقت تعیین شاخص در آن‌ها اهمیت زیادی دارد. توسعه‌ دهندگان برای ربات‌های تریدر به گونه‌ای کد نویسی می‌کنند که از قابلیت پیش‌ بینی قیمت و تحلیل بازار نیز برخوردار باشند. 

این ربات‌ها با برخوردار بودن از نوعی الگوریتم اندیکاتور، مانند انسان با توجه به نوسانات بازار و اخبار روز، کار خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به شکل بهتری انجام می‌دهند. بعضی از نسخه‌های ربات ترید ارز دیجیتال دارای قابلیت کپی‌ برداری از نحوه معاملات تریدرهای حرفه‌ای نیز هستند و از این طریق در معاملات سود بیشتری به دست می‌آورند. 

ربات‌های تریدر زمانی‌ که به سود هدف و نقطه حد ضرر برسند، به شکل اتوماتیک رمز ارزهای تعیین‌ شده را به فروش می‌رسانند. معامله‌ گرانی که تجربه و حرفه کافی در این زمینه ندارند و تازه‌ کار هستند، با عضویت در پرمیوم تریدینگ می‌توانند خیلی سریع مهارت‌های زیادی کسب نمایند و در کنار سایر افراد حرفه‌ای به سرمایه‌ گذاری پر سود مشغول شوند.  

هدف طراحی ربات تریدر ارز دیجیتال

اصلی ترین هدف طراحی ربات ترید ارز دیجیتال در واقع خودکار کردن اقداماتی بوده که انجام دادن آن‌ها به شکل دستی برای انسان‌ها مقداری زمان‌بر، پیچیده و دشوار است. بعضی از ربات‌های تریدرها می‌توانند به معامله‌ گران یا کاربران اجازه دهند تا بدون تلاش‌های مداوم، یک استراتژی کامل جهت مدیریت دارایی‌های خود اجرا نمایند و در وقتی‌ که دارند، به‌ خوبی صرفه‌ جویی کنند. 

افرادی که از ربات‌های تریدر برای انجام معاملات ارز دیجیتال کمک می‌گیرند، دیگر نیازی نیست شبانه روز آنلاین باشند و استرس داشته باشند زیرا ربات‌های پیشرفته این کارها را به‌ نحو احسن و با بالاترین کیفیت ممکن برای آن‌ها انجام می‌دهند.پاین نرم‌ افزارها در حین ثبت سفارش و جمع‌ آوری اطلاعات، نسبت به انسان‌ها بسیار سریع‌تر و دقیق‌تر عمل می‌کنند و می‌توانند به شما در صرفه‌ جویی هزینه‌ها نیز کمک کنند.  

توجه داشته باشید استفاده از برخی ربات‌های تریدر ارز دیجیتال که به‌ صورت رایگان هستند، اصلا توصیه نمی‌شود زیرا ممکن است موجب از دست رفتن تمام سرمایه‌تان شوند. 

توجه داشته باشید استفاده از برخی ربات‌های تریدر ارز دیجیتال که به‌ صورت رایگان هستند، اصلا توصیه نمی‌شود زیرا ممکن است موجب از دست رفتن تمام سرمایه‌تان شوند. 

انواع ربات معامله گر در بازار ارز دیجیتال 

همان‌ طور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد، ربات‌های ارز دیجیتال دارای انواع مختلفی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای انجام تریدهای روزانه‌تان به‌ راحتی بهره بگیرید. در این بخش از مقاله نیز ما قصد داریم چند نمونه از رایج‌ ترین و پرکاربرد ترین ربات‌های ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم تا با شناخت آن‌ها بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید. 

  • ربات آربیتراژ

ربات‌های آربیتراژ از جمله رایج‌ ترین ربات‌های معامله‌گر در بازار ارز دیجیتال هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید قیمت‌ها را در صرافی‌های مختلف به‌ راحتی بررسی کنید و همچنین با توجه به تغییرات موجود، معاملات را انجام دهید.

از آن جایی که در حال حاضر نوسان قیمت در صرافی‌ها می‌تواند بسیار زیاد باشد، ربات آربیتراژ بهترین و مناسب ترین گزینه‌ای است که تریدرهای حرفه‌ای می‌توانند از آن بهره بگیرند و سود عالی دریافت نمایند.

  • ربات ترند

این ربات با بررسی و مشاهده رشد قیمت ارزهای مخصوص، نوعی سفارش خرید در آن بازار ارز باز می‌نماید. ربات ترند دارای مزایای بسیار زیادی بوده و معامله گرانی که از آن به شکل اصولی استفاده کنند، می‌توانند شاهد نتایجی فوق‌ العاده عالی باشند و جلوی اکثر ضررهای احتمالی را هم بگیرند. 

  • ربات وام‌ دهی 

ربات وام دهی این امکان را در اختیار تریدرها و معامله‌ گران ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد که به سایر معامله‌ گران وام دهند و بعد از گذشت مدت‌ زمانی مشخص، آن را با سود پس بگیرند. این کار می‌تواند به تریدرها کمک کند در مدت زمانی کوتاه، سود بالایی به دست آورند.

چند مورد از بهترین ربات‌های ترید ارز دیجیتال 

افرادی که قصد استفاده از ربات ترید ارز دیجیتال را دارند، در حال‌ حاضر می‌توانند از گزینه‌های مختلفی بهره بگیرند. در واقع بالا بودن تعداد این ربات‌ها موجب شده اکثر معامله‌ گران هنگام انتخاب گزینه‌ای ایده‌آل دچار مشکل یا سردرگمی شوند. به‌ همین دلیل نیز ما سعی کردیم در این بخش از مطلب، شما را با چند مورد از بهترین گزینه‌های موجود آشنا کنیم تا شاهد ریسک کمتری باشید.

  • ربات ترید ارز دیجیتال 3Commas

ربات ترید ارز دیجیتال 3Commas نوعی ربات معاملاتی خودکار و ترمینال معاملاتی هوشمند بوده که تمام معامله‌ گران در سطح‌های مهارتی مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. این ربات از عملکردی منحصر به فردی برخوردار بوده و از یک رابط کاربری بصری بسیار زیبا بهره می‌گیرد.

ربات 3Commas دارای سفارشی‌ سازی انعطاف‌ پذیر است و از این طریق به کاربران اجازه می‌دهد هر زمانی که بخواهند، در معاملات وارد یا خارج شوند. این ربات پیشرفته به عنوان یکی از شفاف‌ ترین و بی‌نقص ترین سیستم‌هایی شناخته شده که با پارامترهای تنظیم شده توسط شما کار می‌کند.

افرادی که از ربات معامله گر 3Commas کمک بگیرند، می‌توانند از طریق الگوریتم‌های خاص از وجوه مالی خود محافظت کنند و کمتر دچار ضرر شوند. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک ربات تریدر عالی هستید، بهتر است حتما از این گزینه استفاده کنید. 

  • ربات ترید ارز دیجیتال Trality

ربات Trality برای معامله گران مبتدی به صورت ابری طراحی شده و معاملات را به شکل خودکار انجام می‌دهد. در واقع با استفاده از Trality، کار ساختن ربات تا حد بسیار زیادی راحت می‌شود زیرا حتی به یک خط کد نویسی هم احتیاج نیست.

تا حد امکان سعی کنید ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال‌تان را با استفاده از کدهای تست شده در مارکت ایجاد کنند. افرادی که کافی در کد گذاری ندارند، می‌توانند به سادگی الگوریتم‌ها را سفارشی‌ سازی نمایند.

با این که اکثر ربات‌های تریدر ارز دیجیتال نرم‌ افزارهای قابل‌ اعتمادی هستند اما نباید خیلی ریسک کنید و تمام دارایی‌تان را برای سرمایه گذاری قرار دهید

با این که اکثر ربات‌های تریدر ارز دیجیتال نرم‌ افزارهای قابل‌ اعتمادی هستند اما نباید خیلی ریسک کنید و تمام دارایی‌تان را برای سرمایه گذاری قرار دهید.

  • ربات ترید ارز دیجیتال کوکوین 

شاید برای‌تان جالب باشد بدانید صرافی کوکوین در کنار سایر قابلیت‌های ویژه، یک ربات معامله‌گر را هم به کاربران خود ارائه کرده که ویژگی‌های قابل توجهی دارد. احراز هویت در این صرافی نیز مانند احراز هویت بایننس بسیار ساده بوده و نیاز به طی کردن مراحل پیچیده‌ای ندارد.

از جمله مهم ترین ویژگی‌های این ربات می‌توان استراتژی‌های متنوع آن را نام برد. تعداد ارزهایی که ربات کوکوین از آن‌ها پشتیبانی می‌نماید بسیار زیاده بوده و از این جهت نیز برای افرادی که می‌خواهند تمام روز وقت خود را پای چارت هدر ندهند، می‌تواند بسیار سودمند باشد.

یکی دیگر از مهم ترین مزایای این ربات ترید ارز دیجیتال، رایگان بودن آن است. همین امر نیز موجب شده افراد زیادی سراغ آن بروند. توجه داشته باشید از ربات کوکوین در معاملات فیوچرز می‌توان برای کم کردن میانگین دلاری و تعدیل پورتفوی هم استفاده کرد. 

  • ربات ترید ارز دیجیتال Tuned 

یکی دیگر از انواع ربات‌هایی که می‌توانید از آن برای ترید ارزهای دیجیتال استفاده کنید، ربات Tuned نام دارد. این پلتفرم دیجیتال پرقدرت به صورت ابری بوده و اغلب معامله‌ گران تکنیکال از آن بهره می‌گیرند.

در واقع هدف Tuned دموکراتیزه نمودن استراتژی‌های تجاری در سطوح سازمانی برای تمام کاربران بوده و افرادی که به دنبال توسعه جریان‌های درآمدی تازه هستند، می‌توانند با خیالی آسوده و بدون افشا کردن پروتکل‌های اینترنتی بسیار حساس، استراتژی‌های‌شان را در اختیار سایر معامله‌ گران قرار دهند.

سرمایه‌ گذاران و کاربران در این پلتفرم مطلوب، می‌توانند در کنار دیگر معامله‌ گران باتجربه سرمایه گذاری کنند و به بازده‌ها و استراتژی‌های دسترسی داشته باشند. 

  • ربات ترید ارز دیجیتال HassOnline

ربات ترید HassOnline نیز نمونه‌ای دیگر از انواع ربات‌های محبوب بوده که به معامله گران اجازه می‌دهد تا از آن برای معاملات ارز دیجیتال با فرکانس بالا استفاده نمایند. کاربران با سطح متوسط و پیشرفته نیز با کمک این ربات می‌توانند الگوریتم‌های معاملات خودکار ویژه و اندیکاتورهای تکنیکال را جهت تفسیر سیگنال‌ها به روشی که می‌خواهند، سفارشی سازی کنند.

این پلتفرم تمرکز زیادی بر شفافیت دارد و از جامعه پشتیبان نسبتاً بزرگی هم در دیسکورد برخوردار است. افرادی که قصد استفاده از این ربات ترید ارز دیجیتال را دارند، برای شروع کار باید حتما نکات مهمی را در نظر داشته باشند تا به مشکل برنخورند. بعد از آن می‌توانند روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتری باشند.

  • ربات ترید ارز دیجیتال Executium

اگر به دنبال یک پلتفرم معاملاتی به صورت جهت‌دار با کارمزد بسیار پایین هستید، Executium می‌تواند برای‌تان گزینه‌ای ایده‌آل باشد. این ربات بی‌نظیر معاملات خودکار را با کمک تجزیه و تحلیل بازار انجام می‌دهد و الگوریتم‌های معاملاتی که داخل آن هستند، جفت‌های ارز دیجیتال را در صرافی‌های معتبر معامله می‌نمایند.

  • ربات ترید ارز دیجیتال Coinrule

ربات Coinrule یک پلتفرم بدون کد برای افراد مبتدی است که روی بیش از 10 مورد از بزرگ‌ ترین و امن ترین صرافی‌های ارز دیجیتال کار می‌کند. شما می‌توانید از این ربات تریدر برای خودکار سازی استراتژی‌های معاملاتی استفاده کنید و سرمایه گذاری پر سودی در بلند مدت داشته باشید.  

مهم ترین تفاوت‌های ربات ترید ارز دیجیتال با انسان 

ربات ترید ارز دیجیتال در مقایسه با انسان‌ها هنگام انجام معاملات مختلف، دارای یک‌سری تفاوت‌های اساسی و مهم هستند که در ادامه قصد داریم به بررسی آن‌ها بپردازیم.

  •  زمان معامله

بازار ارز دیجیتال از استراحت و تعطیلی برخوردار نیست و در تمام ساعات شبانه‌ روز امکان انجام معاملات مختلف در آن وجود دارد. به طور معمول یک انسان نمی‌تواند به‌ صورت 24 ساعته معاملات مختلف را انجام دهد اما ربات‌های تریدر به‌ آسانی و بدون وقفه، می‌توانند کار خرید یا فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهند.

  • نداشتن احساس

ربات‌های ارز دیجیتال مانند انسان‌ها درگیر احساسات مختلفی همچون طمع، هیجان یا ترس نمی‌شوند و از روی احساس نیز تصمیم‌ گیری نمی‌کنند. در اصل ربات‌های تریدر بر اساس الگوریتم‌های مشخص‌ شده و هوش مصنوعی، معاملات را انجام می‌دهند و ریسک ضرر را تا حدودی کاهش می‌دهند.

  • ظرفیت پردازش

ربات‌های تریدرها می‌توانند به سادگی چند گیگابایت اطلاعات را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن پردازش کنند اما مغز هیچ انسانی قادر به پردازش چنین حجمی از اطلاعات در کسری از ثانیه نخواهد بود. 

آیا بهره گیری از ربات ترید ارز دیجیتال قانونی است؟

ممکن است این سوال برای شما هم به وجود آمده باشد که آیا استفاده کردن از ربات ترید ارز دیجیتال غیر قانونی نیست؟ از این رو بهتر است بدانید بهره گیری از این ربات‌ها کاملا قانونی و بوده و حتی اکثر صرافی‌ها هم از آن استقبال می‌کنند. 
به طور معمول پایین بودن عمق بازار برای هیچ تریدری خوشایند و مناسب نیست، به همین خاطر هم انجام معاملات زیاد در چنین بازارهایی بسیار مفید بوده و یک مزیت عالی به شمار می‌رود. از جمله مهم ترین ویژگی‌های یک ربات تریدر، می‌توان انجام دادن معاملات زیاد در طول روز را نام برد. 

نسخه‌های پیشرفته ربات ترید ارز دیجیتال می‌توانند به شما کمک کنند معامله‌ای دقیق‌تر داشته باشید.

نسخه‌های پیشرفته ربات ترید ارز دیجیتال می‌توانند به شما کمک کنند معامله‌ای دقیق‌تر داشته باشید.

مزایای استفاده از ربات‌‌های تریدر 

  • هر مقدار که یک معامله‌گر از تجربه بالا در بازارهای ارز دیجیتال هم برخوردار باشد، ممکن است در پردازش داده‌ها دچار محدودیت شود. اکثر افرادی که تازه‌ کار هستند، نمی‌توانند تمام اطلاعات موجود را به‌ خوبی پردازش کنند و از این‌ جهت نیز ممکن است با مشکل و ضرر مواجه شوند‌. در صورتی‌ که ربات‌های معامله‌گر با توجه به اطلاعات و پردازش آن‌ها، به‌ راحتی داده‌های موجود را تحلیل می‌کنند و سپس بهترین ترید را انجام می‌دهند.
  • ربات‌های تریدر تصمیمات‌شان را براساس اطلاعاتی معتبر و دقیق می‌گیرند. به همین دلیل رخ دادن خطا در چنین مواقعی بسیار کمتر است. 
  • افرادی که معاملات ارزهای دیجیتال را با استفاده از یک ربات تریدر حرفه‌ای انجام می‌دهند، اغلب مواقع سود زیادی به دست می‌آورند زیرا این ربات‌ها از داده‌های مناسب‌تری استفاده می‌کنند و معاملات را هم با سودآوری بیشتری نسبت‌ به انسان‌ها انجام می‌دهند.
  • این ربات‌ها مانند انسان‌ها نیازی به استراحت ندارند و در تمام ساعات شبانه روز، معاملات سود آور را انجام می‌دهند.

استفاده از ربات تریدر ارز دیجیتال چه معایبی دارد؟ 

 حال که به‌ خوبی با مزایای استفاده از ربات ترید ارز دیجیتال آشنا شدید، بهتر است معایب بهره‌گیری از این ربات‌ها را هم بشناسید. استفاده از ربات‌های معامله‌گر در بازارهای غیرقابل‌ پیش‌ بینی چندان توصیه نمی‌شود زیرا آن‌ها می‌توانند تأثیرات ناگهانی بر روی بازار کریپتوکارنسی به‌ جای بگذارند‌.

در چنین زمان‌هایی معامله‌ گران باید استراتژی معاملاتی مورد نظرشان را طبق روانشناسی بازار تهیه نمایند تا ظرفیت سودآوری افزایش یابد. در واقع به دلیل این‌ که ربات‌های تریدر نمی‌توانند به‌ خوبی روانشناسی بازار را اندازه‌گیری نمایند، در چنین شرایطی توصیه می‌شود طبق درک و احساس خودتان از بازار، تصمیم‌ گیری نمایید.

بروز خطاهای مختلف فنی در ربات‌ها نیز می‌تواند روی میزان کارآمد بودن یک ربات تریدر بسیار مؤثر باشد. پس زمانی که در حال برنامه‌ ریزی یا تعیین کردن نوع اقدامات ربات هستید، بهتر است احتیاط خود را چندین برابر افزایش دهید. فراموش نکنید ربات‌های تریدر ارز دیجیتال تنها می‌توانند برای شما سودهای جزئی به‌ همراه داشته باشند. پس برای این‌ که بتوانید به‌ درستی از آن‌ها استفاده کنید، باید خودتان هم دانش کافی از بازار ارزهای دیجیتال داشته باشید. 

کلام آخر

مسلماً تا این بخش از مقاله اطلاعات جامعی درباره ربات ترید ارز دیجیتال به دست آورده‌اید و می‌دانید که این ربات‌ها چگونه می‌توانند به شما کمک کنند. دقت داشته باشید میزان اعتماد به ربات دستیار، کاملاً به انتخاب شما بستگی دارد و هر چقدر در آن‌ها از الگوریتم‌های پیشرفته‌تر و مشخص‌ شده‌تری استفاده‌ شده باشد، می‌توانید سود بیشتری به دست آورید. به همین دلیل توصیه می‌شود بدون آگاهی کافی اقدام به انتخاب گزینه‌ای نامناسب نکنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.