whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال ارز دیجیتال کاردانو (ADA) نسل سوم بلاک چین

1400/07/03 ساعت 05:51


کاردانو یکی از پیشرفته ترین ارز های دیجیتال می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد که در بازار ارز های دیجیتال فعالیت می کنند قرار گرفته است. اگر شما می‌ خواهید با این ارز دیجیتال پیشرفته و قدرتمند و همچنین تاریخچه این ارز دیجیتال آشنا شوید ادامه مقاله را از دست ندهید.

پرشین الیت، الهام‌بخش هر ارادتمند به دنیای مالی دیجیتال است! در قلب این جهان پرحرکت و دیجیتال، ما به شما کلید‌هایی برای کشف گنجینه‌های فراوان ارزهای مجازی می‌دهیم. از سیگنال‌ فارکس با دقتی استثنایی گرفته تا فرصت‌های نهان در سیگنال فیوچرز که حتی کارشناسان را نیز متحیر می‌کند.

وقتی به جمع ما می‌پیوندید، به ژرفای دریایی از ارزهای دیجیتال وارد می‌شوید، که می‌تواند هر لحظه سرمایه شما را دو چندان کند. پرشین الیت نه تنها دروازه‌ای به جهان معاملات دیجیتال برای شما باز می‌کند، بلکه با مشاوره‌ تخصصی بازار های مالی و خدمات برتر مثل احراز هویت بایننس و کوکوین، انتخاب سبد ارز دیجیتال می‌کوشد شما را در مسیری پرجذبه به سوی قله‌های موفقیت همراهی کند.

بررسی تاریخچه ارز دیجیتال کاردانو

داستان ارز دیجیتال کاردانو در تاریخ ۲۰۱۵ میلادی آغاز شد در آن زمان فردی به نام چارلز هاسکینسون که جزو یکی از توسعه دهندگان پروژه اتریوم بود از این پروژه جدا شد و تصمیم گرفت تا خودش یک پروژه راه اندازی کند و خودش یک ارز دیجیتال را تولید کند. این فرد تصمیم گرفت تا بر روی ارز های قدرتمندی مانند بیت کوین و اتریوم تحقیق های بسیار زیادی کند و آنها را تا حد زیادی مورد بررسی قرار دهد.

پس از دو سال در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۷ زمانیکه تحقیقات چارلز هاسکینسون به طور کامل به پایان رسید و توانست مشکلاتی که در این دو ارز دیجیتال وجود دارد را پیدا کند این فرد تصمیم گرفت تا پروژه ارز دیجیتال خود را با نام کاردانو به صورت عمومی معرفی کند. در رابطه با سازنده ارز دیجیتال کاردانو یعنی چارلز هاسکینسون باید بگوییم که این فرد در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۱۹۸۷ در منطقه هاوایی آمریکا متولد شد و اکنون ۳۳ سال دارد و دارایی آن چیزی در حدود ۶۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

 

image

کاردانو

بررسی ارز دیجیتال کاردانو

ارز دیجیتال کاردانو که در سال ۲۰۱۷ با قیمتی در حدود یک سنت عرضه شد امروز قیمتی در حدود ۲.۲ دلار دارد و قیمت آن تا حدود 3 دلار نیز رشد کرده است. تعداد سکه های در گردش این ارز دیجیتال چیزی در حدود ۳۲ میلیارد واحد می باشد و همچنین حجم بازار آن در حدود ۷۱ میلیارد دلار است. این ارز دیجیتال در میان تعداد بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال در رتبه سوم قرار گرفته است و این موضوع به خوبی نشان دهنده محبوبیت و شهرت بسیار زیاد این ارز دیجیتال است.

طبق نظر بنیانگذار ارز دیجیتال کاردانو این ارز دیجیتال به عنوان نسل سوم فناوری بلاک چین شناخته می شود، یعنی این ارز دیجیتال پس از ارز های قدرتمند بیت کوین و اتریوم قرار می گیرد. نکته ای که باید در رابطه با کاردانو بگوییم این می باشد که این ارز دیجیتال همانطور که گفتیم بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده است و این موضوع به خوبی نشان دهنده سرعت و قدرت و همچنین امنیت بسیار بالای این ارز دیجیتال می باشد.

در رابطه با سیستم کاری ارز دیجیتال کاردانو باید بگوییم که این ارز دیجیتال با توجه به اینکه بر اساس فناوری بلاک چین اساس گذاری شده است مانند بیت کوین و اتریوم فعالیت نمی‌ کند و مانند آنها از سیستم ماینینگ استفاده نمی کند. بلکه به جای آن از الگوریتم اثبات سهام یا Proof of Stake استفاده می کند که کارایی این سیستم نسبت به کارایی سیستم استخراج یا ماینینگ بسیار بیشتر می باشد.

بررسی مزایای ارز دیجیتال کاردانو

ارز دیجیتال بسیار قدرتمند و پیشرفته کاردانو دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که بسیاری از فرآیند ها و کار ها را برای کاربران خود راحت کرده است. در ادامه برخی از مهم ترین مزایای این ارز دیجیتال را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • از مهم ترین مزایای ارز دیجیتال کاردانو می توان به موضوع مقیاس پذیری بسیار زیاد این ارز دیجیتال اشاره نمود. اگر بخواهیم برای شما مثالی بزنیم باید بگوییم که ارز های قدرتمند مانند بیت کوین و اتریوم به طور مثال می توانند در هر ساعت چیزی در حدود ۱۰۰ تراکنش را انجام بدهند. اما ارز دیجیتال کاردانو نسبت به این دو ارز از مقیاس پذیری بیشتری برخوردار می باشد به گونه ای که شاید بتواند در یک ساعت هزاران تراکنش را انجام دهد.
  • از دیگر مزایای بسیار مهم ارز دیجیتال کاردانو می‌ توان به موضوع کاربرد های بسیار پایین شبکه این ارز دیجیتال اشاره نمود. همانطور که شاید بسیاری از شما بدانید ارز های بزرگ مانند اتریوم و بیت کوین برای انجام تراکنش ها مقدار بسیار زیادی را به عنوان کارمزد از کاربران دریافت می‌کنند. اما این موضوع در رابطه با ارز دیجیتال کاردانو کاملاً متفاوت می باشد به گونه‌ای که این ارز دیجیتال از کاربران کارمزد بسیار پایینی را دریافت می‌کند و حتی در بعضی مواقع چیزی در حدود یک هزارم دلار را برای انجام یک تراکنش دریافت می‌کند. این موضوع باعث شده است بسیاری از افراد برای انجام سرمایه گذاری از این ارز دیجیتال استفاده های بسیار زیادی بکنند.

 

ارز دیجیتال کاردانو

 اگر مشکلی در شبکه مربوط به کاردانو به وجود بیاید تیم بسیار قدرتمند این ارز، سریع دست به کار شده و آن مشکل را با سرعت بسیار زیادی حل می کند. این موضوع از مهم ترین مزایای یک ارز دیجیتال می تواند باشد که کاردانو خوشبختانه این مزیت را دارد اما ارز های بزرگی مانند بیت کوین این مزیت را ندارند.

بررسی معایب ارز دیجیتال کاردانو

همان‌ طور که مزایای این ارز دیجیتال را برای شما توضیح دادیم بهتر است در مورد معایب این ارز نیز تا حدودی به شما توضیح دهیم تا به خوبی با این ارزش آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا معایب این ارز دیجیتال کاردانو را به خوبی بشناسید.

• یکی از معایبی که ارز کاردانو دارد این موضوع می باشد که برخی از کیف پول ها گاهی اوقات مشکلی را برای ارز کاردانو به وجود می‌آورند که از این مشکل ها می توان به این موضوع اشاره نمود که گاهی اوقات سرعت انجام تراکنش ها توسط این کیف پول ها برای کاردانو تا حدی کاهش می یابد.

• همچنین یکی دیگر از مشکلاتی که برای ارز کاردانو به وجود آمده است در حال توسعه بودن فناوری بلاک چین می باشد همانطور که گفتیم بلاک چین فناوری بسیار پیشرفته و قدرتمندی می باشد و روز به روز در حال گسترش است. این موضوع گاهی اوقات برای کاردانو مشکلاتی را به وجود می آورد اما با توجه به اینکه این ارز دیجیتال از تیم پشتیبانی قدرتمندی برخوردار است با پیگیری های آنها سریعاً مشکلات رفع شده و شبکه کاردانو به حالت عادی باز می گردد.

 

image

ارز کاردانو

چگونگی استیک کردن ارز کاردانو

همان طور که گفتیم ارز دیجیتال کاردانو مانند بیت کوین و اتریوم بر روی فناوری بلاک چین ساخته شده است، اما با این دو ارز یک سری تفاوت ها دارد که مهم ترین تفاوت آنها این می باشد که اتریوم و بیت کوین از سیستمProof of Work  استفاده می کنند، اما ارز دیجیتال کاردانو از سیستم استیک کردن یا Proof of Stake استفاده می کند که این قابلیت کاردانو شبیه به ارز هایی مانند بایننس و ترون می‌باشد. برای استیک کردن کاردانو های خود شما می توانید از کیف پول های یوروی (Yoroi) و همچنین کیف پول اتمیک والت (Atomic Wallet) استفاده کنید.

چگونگی خرید ارز دیجیتال کاردانو

شما برای خرید کاردانو می توانید با استفاده از ارز های فیزیکی یا فیات مانند دلار به خرید این ارز ها بپردازید به این صورت که شما وارد یک صرافی می شوید و در آن صرافی حساب کاربری می سازید و پس از این که حساب خود را ساختید باید هویت خود را در آن صرافی احراز کنید.

پس از انجام این مراحل شما می توانید در این صرافی ها به انجام فعالیت بپردازید. نکته ای که باید به شما بگوییم این می باشد که قبل از اینکه شما از صرافی مورد نظر خرید کنید حتماً آن صرافی را به طور کامل بررسی کنید، زیرا برخی از صرافی ها که تا حد زیادی مورد اعتماد نیستند، پس از اینکه شما حساب خود را شارژ کردید حساب شما را به طور کامل می بندند و از شما کلاهبرداری می کنند و بدین گونه شما ضرر بسیار زیادی می کنید.

 

image

خرید کاردانو

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال کاردانو

اگر شما تصمیم دارید که بر روی ارز پیشرفته و قدرتمند کاردانو سرمایه گذاری کنید ولی نمی دانید که در چه زمانی وارد بازار شود و این ارز را خریداری کنید باید به شما بگوییم که شما می توانید از خدمات بسیار پیشرفته و دقیقی که توسط گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) ارائه می‌ شود استفاده کنید. این گروه که بسیار دقیق هستند خدمات سیگنال دهی برای خرید ارز های دیجیتال را ارائه می کنند و شما میتوانید با استفاده از این خدمات در زمانی بسیار مناسب وارد بازار شوید و ارز مورد نظر را خریداری کنید و بدین صورت سود بیشتری کنید.

گروه پرشین الیت یک اشتراک سه روزه رایگان را به کاربران خود ارائه می کنند تا بدین صورت کاربران بتوانند خدمات این گروه را مورد بررسی قرار دهند و در صورتی که از خدمات آنها راضی بودند اشتراک ویژه گروه را خریداری کنند. اگر شما می خواهید از خدمات سیگنال ارز دیجیتال و یا احراز هویت بایننس پرشین الیت استفاده کنید بهتر است همین الان وارد این لینک شوید.

 

image

سیگنال برای کاردانو

نحوه نگهداری از ارز دیجیتال کاردانو

اگر شما این ارز دیجیتال را خریداری کردید و این نگرانی را دارید که این ارز را در کجا نگهداری کنید تا در معرض خطر حمله هکر ها قرار نگیرد باید به شما بگوییم که شما می توانید از یک سری کیف پول ها که بسیار امن هستند و مورد اعتماد می باشند استفاده نمایید. از مهم ترین کیف پول ها می توان به کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust Wallet) و همچنین متامسک (Meta Mask) اشاره نمود، این دو کیف پول به صورت نرم افزاری می باشند و همچنین رایگان هستند و از امنیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

همچنین اگر شما می‌ خواهید ارز های شما امنیت بیشتری داشته باشند می توانید از کیف پول های سخت افزاری مانند لجر و ترزور استفاده کنید. این کیف پول ها به دلیل اینکه سخت افزاری هستند از امنیت بیشتری نسبت به کیف پول های نرم افزاری برخوردار می باشند. همچنین یک سری کیف پول های دیگر نیز وجود دارند که در ادامه لیست برخی از بهترین آنها را برای شما قرار داده ایم:

  • Exodus
  • Math Wallet
  • Safepal
  • Binance Chain Wallet
  • Yoroi Wallet

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.