whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال SYN

1402/04/16 ساعت 17:55


ارز دیجیتال SYN (سیناپس) از زمانی که راه اندازی شد، با اوج و فرود در مسیر خود حرکت کرده است. با این حال، اخیراً بیش از قله‌ها، فرورفتگی‌ها را به خود دیده است و در اوایل ژوئن 2022 به پایین‌ترین حد خود رسیده است. اما SYN چیست؟ بیایید نگاهی به آن بیندازیم و ببینیم آیا می‌توانیم از پیش‌بینی قیمت سیناپس نیز مطلع شویم.

قبل از آن که به بررسی این موضوع بپردازیم باید ذکر کنم اگر به دنبال ارزهای ماهیت داری هستید که بتوانید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید جایتان در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت خالی است. اگر شما احراز هویت بایننس خود را انجام داده باشید می‌توانید با عضویت در این کانال از سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال آن استفاده کرده و بهترین سودها را از بازار بگیرید.

آشنایی با ارز دیجیتال SYN

سیناپس توضیح داد در دنیای ارزهای دیجیتال، بلاک چین پادشاه است. بدون این اصل محاسباتی، در نهایت هیچ رمزنگاری وجود نخواهد داشت. با این حال، یکی از مسائلی که مردم با بلاک چین با آن مواجه هستند این است که یک بلاک چین وجود ندارد. در عوض طیف وسیعی از بلاک چین‌ها وجود دارند که همه، کارهای متفاوتی انجام می‌دهند.

این بدان معناست که از نظر تئوری، افراد می‌توانند از چندین بلاک چین برای انجام کارهای مختلف استفاده کنند، اما اگر بخواهند کاری را برای بیش از یکی از آن‌ها انجام دهند، هیچ راه آسانی برای انجام آن وجود ندارد که مثلاً همان برنامه را ایجاد نکند. برای کار روی هر دو سیستم این جایی است که حداقل در تئوری، Synapse وارد می‌شود.

ایده پشت سیناپس این است که به عنوان راهی برای ساده کردن کار زنجیره‌ای متقابل طراحی شده است. همان طور که در وایت پیپر آن می‌گوید: سیناپس با ارائه یک پروتکل ارتباطی بین زنجیره‌ای توسعه‌پذیر که از دارایی‌ها، تماس‌های قرارداد هوشمند و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند، بلاک‌چین‌ها را به هم متصل می‌کند.

با استفاده از Synapse، بلاک چین‌ها می‌توانند به راحتی و ایمن با یکدیگر تعامل داشته باشند و توسعه دهندگان می‌توانند برنامه‌های کاربردی زنجیره‌ای واقعی از جمله DEX (صرافی‌های غیرمتمرکز)، پلتفرم‌های وام‌دهی، سیستم‌های حاشیه، بازارهای مشتقات، تجمیع کننده‌های بازده و موارد دیگر را ایجاد کنند.

از نظر کاری که SYN انجام می‌دهد، دو بخش از آن وجود دارد: پروتکل سیناپس و بازارساز خودکار سیناپ (AMM). این در واقع، نقدینگی را برای DExes فراهم می‌کند، بنابراین استفاده از آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. SYN توکن بومی خود را دارد، افرادی که SYN دارند می‌توانند در مورد پیشنهادهای تغییر شبکه رأی دهند و هر کسی که بیش از 50000 SYN داشته باشد می‌تواند آن پیشنهادات را ارسال کند.

SYN همچنین می‌تواند در صرافی‌ها خرید، فروش و معامله شود.شایان ذکر است که Synapse (SYN) را نباید با Synapse Network (SNP) اشتباه گرفت، توکنی که برای کمک به افراد در جمع آوری سرمایه طراحی شده است. از آنجایی که SYN مبتنی بر بلاک چین اتریوم است از نظر فنی، یک توکن است تا یک سکه.

نکته مهم دیگری که در مورد سیناپس باید به آن توجه کرد این است که فهرستی از بنیان‌گذاران آن را ذکر نمی‌کنند. اگر چه این امر در دنیای کریپتو غیر معمول نیست، اما ممکن است برخی از سرمایه‌گذاران بالقوه را که به دنبال شفافیت هستند، منصرف کند.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال SYN

اکنون زمان آن است که نگاهی به تاریخچه قیمت ارز دیجیتال SYN بیندازیم. زمانی که توکن سیناپس برای اولین بار در پایان سپتامبر 2021 وارد بازار آزاد شد، حدود 2.35 دلار ارزش داشت. مانند بسیاری از کریپتوهای جدید، این ارز دیجیتال به شیوه‌ای بی‌ثبات عمل کرد و در 28 سپتامبر به 1.32 دلار کاهش یافت. با این حال، در اوایل اکتبر افزایش یافت و در 9 اکتبر به 3.95 دلار رسید. سکه مجدداً کاهش یافت، قبل از اینکه در اواخر ماه مجدداً صعود کرد و در تاریخ 23 اکتبر به بالاترین رقم 5.01 دلار رسید.

پس از آن به عقب افتاد، اگرچه بازار ارزهای رمز پایه صعودی، به دلیل رسیدن بیت کوین به اوج‌های جدید در اوایل نوامبر رسید. بخش خوبی از نیمه اول ماه را در بالای 3 دلار صرف کرد و حتی در 17 نوامبر به بالاترین قیمت ماهانه 4.57 دلار رسید. با این حال، تا پایان ماه، به دلیل ترس از نوع omicron کووید-19 که باعث انقباض شد، بازار و SYN کاهش یافت و تا پایان ماه به 2.36 دلار رسید.

دسامبر شاهد رشد دیگری بود، این بار به بالاترین سطح 3.15 دلار در 28 دسامبر، قبل از اینکه سال را با 2.85 دلار به پایان رساند.در ژانویه 2022، به نظر می‌رسید که SYN در حال آماده سازی خود است تا در سال پیش رو، با بالاترین قیمت 3.74 دلار در 5 ژانویه، و پس از آن افت به 2.35 دلار در 10 و 11 ژانویه، قبل از اینکه وارد بازار شود در 17 ژانویه به 4.23 دلار رسید.

با این حال، دوباره افت داشت و ماه را با 2.62 دلار به پایان رساند. در حال حاضر یک الگوی از نوع شروع به ظاهر شدن کرده بود، با نشانه عبور از قله‌ها و فرورفتگی‌های منظم. قیمت آن در 5 فوریه به 3.32 دلار و قبل از نوسانات بالا و پایین، به پایین‌ترین سطح خود در 24 فوریه رسید. زمانی که حمله روسیه به اوکراین منجر به کاهش آن به 1.87 دلار شد.

مارس یک ماه دیگر با فراز و نشیب بود، اما قیمت پایانی آن 2.98 دلار، بخشی از روند صعودی کوچک بود که شاهد آن بودیم که در 5 آوریل به 4.07 دلار رسید. زمانی که چین در اواخر همان ماه ممنوعیت رمزنگاری را نصب کرد، SYNدر 12 آوریل به 2. 3 دلار کاهش یافت. ماه می نسبتا خوب شروع شد، با بالاترین قیمت 3.71 دلار در 5 می، اما پس از آن فاجعه رخ داد. از بین رفتن استیبل کوین UST و سقوط ارز رمزنگاری شده مرتبط با آنLUNA، بازار را دچار بحران کرد و قیمت SYN تقریباً 60 درصد از 3.26 دلار در 9 می به 1.32 دلار سقوط کرد.

ماه ژوئن حتی بدتر بوده است، به طوری که توکن آن برای اولین بار به زیر 1 دلار رسید و در 8 ژوئن به پایین‌ترین رقم تاریخ 0.8624 دلار رسید. تا 10 ژوئن، اوضاع اندکی بهبود یافته بود و SYN در حدود 0.986 دلار معامله می‌شد. در آن زمان، 180.2 میلیون SYN در گردش بود که نشان دهنده کل عرضه بود. این بدان معناست که ارزش بازاری 174.6 میلیون دلاری خود گزارش شده دارد که اگر دقیق باشد، آن را چیزی شبیه به 150 امین ارز دیجیتال بزرگ از نظر این معیار می‌کند.

سیناپس در کدام زنجیره قرار دارد؟

سیناپس میزبان استخرهای نقدینگی در هر زنجیره‌ای است که پل ارتباطی با آن دارد، اما استیبل‌کوین «nexus» و استخرهای ETH که nUSD و nETH را تضمین می‌کنند که این عملکرد زنجیره‌ای متقابل را تسهیل می‌کنند، روی اتریوم هستند. توکن SYN را می‌توان به هر زنجیره‌ای که با Synapse یکپارچه شده است، پل زد، در حالی که توانایی خود را برای استفاده در حکومت حفظ می‌کند. پل سیناپس nUSD یا USD "nexus" یک دارایی پل متقابل زنجیره‌ای است که به طور کامل توسط استخر نقدینگی nexus stablecoin در اتریوم که شامل DAI، USDC و USDT است، پشتیبانی می‌شود. nUSD برای فعال کردن مبادله زنجیره‌ای متقابل دارایی‌ها استفاده می‌شود.

nETH یا "nexus" ETH یک دارایی زنجیره‌ای متقابل است که به ETH متصل شده و به طور کامل توسط Nexus ETH در اتریوم که فقط از ETH تشکیل شده است پشتیبانی می‌شود. nETH برای فعال کردن پل زدن سریع ETH و از شبکه‌های L2 مانند Arbitrum استفاده می‌شود. پل سیناپس به‌طور پیش‌فرض 05/0 درصد به ازای هر تراکنش پل دریافت می‌کند، با حداقل کارمزدی که مختص زنجیره است و به میانگین هزینه‌های گاز در آن زنجیره بستگی دارد.

توجه: همچنین هنگام پل زدن به یک زنجیره غیر ETH برای انجام 1-2 تعویض در بدو ورود، مقدار کافی از توکن بومی دریافت خواهید کرد.

برای چه استخرهایی می‌توانم نقدینگی تهیه کنم؟

در حال حاضر در هر زنجیره‌ای که Synapse در پروتکل خود ادغام کرده است، یک استخر مشوق و دو استخر Nexus در اتریوم وجود دارد. اینها شامل استخرهای nexus stablecoin و ETH، استخرهای nUSD در Arbitrum، Avalanche، Binance Smartchain، Boba، Harmony، Fantom وPolygon، استخرهای Neth در Arbitrum و Boba هستند.

استخر استیبل کوین نکسوس از DAI، USDC و USDT تشکیل شده است و توکن های LP آن برای پشتوانه 1 nUSD زنجیره‌ای متقابل به ازای هر USD ارزش موجود در استخر استفاده می‌شود. استخرهای nUSD در زنجیره‌های یکپارچه از nUSD، USDC، USDT و DAI یا BUSD تشکیل شده است.

استخر Nexus ETH صرفاً از ETH (در حال حاضر) تشکیل شده و نشانه‌های LP آن برای پشتیبان‌گیری 1 nETH زنجیره‌ای متقابل برای هر ETH ارزش موجود در استخر استفاده می‌شود. استخر nETH در شبکه‌های L2 یکپارچه از nETH و ETH تشکیل شده است.

هزینه‌های مبادله

هر استخر استیبل سواپ Synapse هزینه‌های کمی را برای هر مبادله دریافت می‌کند که در حال حاضر 40٪ به LP ها، 60٪ به عنوان هزینه سرپرست برای پروتکل تقسیم می‌شود. کارمزدهای مبادله دقیق به هر زنجیره بستگی دارد و تضمین می‌کند که همچنان رقابتی‌ترین سوآپ را در هر زنجیره‌ای که در حال فعالیت است ارائه می‌دهد.

Synapse قادر است این کار را انجام دهد؛ زیرا پروتکل هر دو یک پل و یک AMM را ترکیب می‌کند؛ بنابراین به عنوان یک کارایی سرمایه بیشتر از سایر مبادلات پایدار است.

پیش بینی قیمت سیناپس

اکنون، بیایید نگاهی به پیش‌بینی قیمت سیناپس بیندازیم. به خاطر داشته باشید که پیش‌بینی‌های قیمت، به‌ویژه وقتی صحبت از چیزی به نوسانات ارز دیجیتال باشد، اغلب اشتباه است. همچنین، بسیاری از پیش‌بینی‌های بلندمدت قیمت کریپتو اغلب با استفاده از یک الگوریتم انجام می‌شوند که می‌تواند در یک لحظه تغییر کند.

ابتدا، CryptoPredictions.com یک هدف قیمت SYN کسری از سنت را زیر 1.05 دلار تا پایان سال 2022 تعیین می‌کند. سایت پیش بینی می‌کند که این توکن تا دسامبر 2023 به 1.22 دلار و تا پایان سال 2024 به کمتر از 1.69 دلار خواهد رسید. پیش بینی قیمت سیناپس برای سال 2025، سال را با قیمت 2.11 دلار به پایان می‌رساند، در حالی که انتظار می‌رود این توکن در دسامبر 2026 بین 2.44 تا 2.45 دلار افزایش یابد.

در مرحله بعد،CoinArbitrageBot پیش‌بینی قیمت سکه SYN دارد که نشان می‌دهد این قیمت در سال جاری به کمتر از 1.83 دلار می‌رسد و در سال 2023 به 3.25 دلار می‌رسد. این سایت نشان می‌دهد که در سال 2024 شاهد خواهیم بود که توکن به کمی کمتر از 5.26 دلار برسد، در حالی که سال آینده قیمت رمزنگاری Synapse پیش بینی کمی کمتر از 8.51 دلار است.
در همین حال، CoinsKid برای پیش‌بینی قیمت سکه SYN استدلال می‌کند و پیش‌بینی می‌کند تا پایان سال 2022 قبل از آن به 1.53 دلار و 12 ماه بعد به 2.08 دلار برسد. این سایت پیش بینی می‌کند که در سال 2024، رشد بیشتری وجود داشته باشد و معتقد است که توکن باید سال را بیش از 100% به 4.31 دلار ببندد در حالی که در سال 2025 باید شاهد رسیدن آن به 7.78 دلار باشیم.

این سایت می‌گوید که رشد باید تا آوریل 2026 ادامه یابد، زمانی که باید به 9.32 دلار برسد، اما پس از آن SYN باید تا 7.80 دلار در ماه آگوست کاهش یابد.در نهایت، PricePrediction.net می‌گوید که Synapse باید در سال جاری به 2.25 دلار و در سال 2023 به 3.33 دلار برسد، قبل از اینکه به 4.84 دلار در سال 2024 و 6.83 دلار در سال 2025 برسد و 21.98 دلار در سال بعد از آن.

این سایت پیش بینی می‌کند که SYN قبل از اینکه قیمت Synapse را برای سال 2030 از 47.32 دلار پیش بینی کند، باید این دهه را با 32.25 دلار ببندد. در سال 2031، این سایت می‌گوید که SYN باید 70.78 دلار ارزش داشته باشد.

سؤالات متداول

سیناپس چیست؟

سیناپس یک شبکه نقدینگی بین زنجیره‌ای جهانی است که با ارائه یک پروتکل ارتباطی متقابل زنجیره‌ای توسعه‌ یافته که از دارایی‌ها، تماس‌های قرارداد هوشمند و غیره پشتیبانی می‌کند، بلاک‌چین‌ها را به هم متصل می‌نماید.

با استفاده از Synapse، بلاک چین‌ها می‌توانند به راحتی و ایمن با یکدیگر تعامل داشته باشند و توسعه دهندگان می‌توانند برنامه‌های کاربردی زنجیره‌ای واقعی از جمله DEX زنجیره‌ای، پلتفرم‌های وام‌دهی، سیستم‌های حاشیه، بازارهای مشتقات، تجمیع کننده‌های بازده و موارد دیگر را بسازند.

کاربرد SYN چیست؟

SYN به عنوان انگیزه‌ای برای ارائه دهندگان نقدینگی، برای رأی دادن به تصمیمات حاکمیت اجتماعی که بر ارتقای قراردادهای هوشمند یا مخارج خزانه داری DAO تأثیر می‌گذارد و به عنوان توکن بومی مورد استفاده برای کارمزد تراکنش در شبکه Synapse استفاده می‌شود.

آیا سیناپس سرمایه‌گذاری خوبی است؟

بستگی دارد. این بحث وجود دارد که بهترین زمان برای خرید رمزارز در حین سقوط است. این توکن بسیار در افت بوده است، هیچ تضمینی وجود ندارد که SYN به طور کامل بهبود یابد. شما باید برای سرمایه گذاری خود بررسی های لازم را انجام دهید و بعد از اطمینان برای سرمایه گذاری اقدام نمایید.

آیا ارز دیجیتال SNY صعود می‌کند؟

ما نمی‌دانیم. در حالی که به نظر می‌رسد پیش‌بینی‌ها مثبت هستند، پیش‌بینی‌ها اغلب اشتباه هستند. همچنین باید به یاد داشته باشید که ارزهای رمز پایه ممکن است بالا ناپایدار باشند و قیمت‌ها می‌توانند کاهش یابند.

آیا باید در سیناپس سرمایه‌گذاری کنم؟

شما باید خودتان به این سؤال پاسخ دهید. قبل از انجام این کار، باید تحقیقات خود را انجام دهید، به یاد داشته باشید که قیمت‌ها می‌توانند کاهش یابند و هرگز بیش از آنچه می‌توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری نکنید.

کلام آخر

در حالی که Synapse خدمات جالبی ارائه می‌دهد، این تنها سیستمی نیست که سعی می‌کند دارایی‌ها را از بلاک چین‌های مختلف پیوند دهد. جالب خواهد بود که ببینیم دقیقاً چه کاری می‌تواند انجام دهد تا برجسته شود. عدم شفافیت در مورد اینکه چه کسی پشت آن است ممکن است به عنوان یک بازدارنده برای برخی سرمایه‌گذاران بالقوه عمل کند.ارز دیجیتالSYN خیلی از پایین‌ترین زمان اخیر فاصله زیادی ندارد.

ما هنوز نمی‌دانیم که آیا مکانی که در 8 ژوئن 2022 به آن رسیده است نشان دهنده یک نادر مطلق است یا اینکه آیا این یک ایستگاه صحنه سازی در جاده‌ای به سمت پایین‌ترین سطح خواهد بود. مانند همیشه در مورد کریپتو، باید محتاط باشید و قبل از تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری یا عدم سرمایه‌گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.