whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Lisk

1400/11/04 ساعت 19:18


ارز دیجیتال Lisk رمز ارزی قدرتمند با بلاک چینی open source است. این ارز دیجیتال در سال 2016 طراحی و منتشر شده است و بلاک چین آن بر مبنای اثبات سهام فعالیت می کند. شاید بتوان بلاک چین این ارز دیجیتال را، نسل آینده بلاک چین دانست. البته این مساله بستگی به پروژه های آینده و همچنین قدرت این رمز ارز دارد. در این مقاله تصمیم داریم شما را با LSK بیشتر آشنا کنیم و از اهداف و آینده آن نیز اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

image

Lisk

 

ارز دیجیتال Lisk

مهم ترین هدف تیم طراح و توسعه دهنده لیسک از طراحی و انتشار این ارز دیجیتال، ارائه راه حلی برای برطرف کردن مشکل سرعت پایین در دیگر بلاکچین ها بوده است.

این تیم با تکیه بر دانش روز خود توانسته اند مسیری را پیدا کنند که به افراد اجازه می دهد بلاکچین منحصر به خود را به زنجیره بلاک چین اصلی متصل کنند و در نتیجه سرعتی بالا برای انجام معاملات خود در فضای کریپتوکارنسی داشته باشند.

شاید تاکنون در رابطه با زبان های برنامه نویسی شنیده باشید، جالب است بدانید که هر زبان برنامه نویسی میزان انعطاف و سرعت خاصی دارد و همین امر نیز در کد نویسی بلاکچین ها بسیار مشهود است. به عنوان مثال زبان برنامه نویسی Lisk، جاوا اسکریپت است که زبانی قدرتمند و با انعطاف بالا در مقایسه با دیگر زبان های برنامه نویسی می باشد.

این در حالی است که زبان برنامه نویسی بیت کوین، C++ و همچنین زبان برنامه نویسی اتریوم Solidity است. که در مقایسه با جاوا اسکریپت، سرعت و همچنین نوآوری پایین ترین دارند.

علاوه بر سرعت و انعطاف بالا، زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت زبانی جهانی است و همین امر به کاربر امکان کد نویسی و اتصال به زنجیره بلاک چین را به آسانی مهیا می کند.

پس اگر در فکر طراحی پلتفرمی با ویژگی های خاص و یا اپلیکیشنی حرفه ای هستید، بهتر است با پلتفرم لیسک بیشتر آشنا شوید

.

image

Lisk

 

تاریخچه و تیم تشکیل دهنده لیسک

پلتفرم Lisk در سال 2016 و توسط مکس کوردک و همچنین الیور بدووس طراحی و ارائه شده است.

این اشخاص در هنگام استفاده از دیگر بلاک چین ها با مشکلاتی از جمله سرعت پایین و همچنین فی تراکنش بالا مواجه بودند و همین امر سبب شد که در فکر راه اندازی بلاکچینی open source برای سهولت استفاده کاربران و همچنین منعطف برای دسترسی به سرعت بالاتر، بیفتند.

همین اهداف سبب شدن که زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت برای کد نویسی انتخاب کنند تا اگر اپلیکیشن های بزرگ تصمیم گرفتند که به این سیستم ملحق شوند، مسیر بسیار ساده و مطمئن برای این کار داشته باشند.

مکس کوردک که هم اکنون به عنوان مدیر عامل این پلتفرم فعالیت می کند و بنیانگذار اصلی این پروژه نیز بود، بر این باور است که بلاک چین باید تمامی راه های دسترسی و ارتباط را آسان کند و از هرگونه پیچیدگی بپرهیزد.

علاوه بر مکس کوردک، الیور بدووس نیز در لیست بنیانگذاران این پروژه قرار دارد و توانسته با 12 سال سابقه کار در پروژه های بلاکچینی، زیر ساختی امن و مطمئن برای Lisk ایجاد نماید. او نیز بر این باور بود که بلاکچین اگر به درستی هدایت شود، می توان ابزاری با ارزش برای تبدیل دنیا به محلی عادلانه و امن شود.

 

image

Lisk

 

ساید چین ها در دنیای بلاکچین به چه معنا هستند؟

اکنون که با پلتفرم Lisk آشنا شدید و دانستید که این پلتفرم قدرتمند چگونه ایجاد شده است، لازم است که در رابطه با ساید چین ها نیز اطلاعاتی داشته باشید.

همانطور که اشاره کردیم، هدف از انتخاب زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت برای پلتفرم لیسک، امکان ارتباط آسان میان اپلیکیشن و پلتفرم های دیگر به این زنجیره بلاکچینی است.

ساید چین ها همان برنامه و اپلیکیشن هایی هستند که بدون آسیب رساندن به زنجیره اصلی بلاک چین، می توانند به زنجیره متصل شوند و سرعت بالا و دیگر مزایای بلاک چین را نیز داشته باشند.

برخی بر این باورند که ساید چین شدن می تواند خطراتی امنیتی برای برنامه داشته باشد. اما لازم به ذکر است که پلتفرم Lisk امنیت پروژه خود را با 101 نمایند قدرتمند تامین می کند تا هیچ گونه مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

 

image

Lisk

 

مهم ترین نکات در رابطه با ارز دیجیتال Lisk

در پلتفرم لیسک، مهم ترین هدف رضایت و همچنین امنیت کاربر است و این پلتفرم با استفاده از کیت های توسعه نرم افزار و همچنین بهره گیری از شاخص UI توانسته امنیت و میزان رضایت را در بالاترین سطح فراهم آورد.

جالب است بدانید که کیت توسعه نرم افزار یا همان SDK، متشکل از 4 بخش اصلی است که عبارتند از:

1.    الگوریتم اجماع که به وسیله آن می توان از سیستم اثبات سهام برای کار کرد بلاک چین استفاده کرد.

2.    ساید چین که بهترین نقطه اتصال برای اپلیکیشن و همچنین دیگر برنامه های کاربردی است.

3.    بک اند که به کاربران اجازه می دهد تا کد های سفارشی برای اپلیکیشن ها غیر متمرکز خود از توسعه دهندگان بلاک چین درخواست کنند.

4.    فرانت اند که بهترین رابط کاربری برای ارتقا کیفیت و همچنین جلب نظر کاربران است.

شاید بتوان مهم ترین هدف ساید چین ها از اتصال به شبکه های بلاک چین اصلی را، دسترسی به امنیت این شبکه ها دانست.

همچنین ساید چین ها می توانند با اتصال به پلتفرم لیسک، از توکن LSK استفاده نمایند و تمرکز اصلی خود را بر توسعه و ارتقا پلتفرم خود بگذارند.

 

image

Lisk

 

پلتفرم لیسک چه تفاوتی با دیگر پلتفرم های بلاکچین دارد؟

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم، مهم ترین تفاوت این پلتفرم با دیگر پلتفرم های بلاکچین، زبان برنامه نویسی منعطف و قدرتمند جاوا اسکریپت است.

این زبان برنامه نویسی به قدری گسترده و همه گیر شده است که کمتر پلتفرمی را می توان مشاهده نمود که از زبانی غیر از جاوا اسکریپت برای برنامه نویسی اپلیکیشن و رابطه کاربری خود استفاده کرده باشد.

شاید بتوان گفت تیم توسعه دهنده لیسک با قبول ریسک کدنویسی با زبانی جدید، به دنبال ارتقا تمامی جنبه های بلاکچین هدف خود بودند و سعی داشتند که به این وسیله ایرادات و همچنین نقاط ضعف دیگر بلاک چین راه به خوبی پوشش دهند.

 

نقشه راه و همچنین آینده پلتفرم و ارز دیجیتال LSK

اکنون که با این پلتفرم و رمز ارز قدرتمند آن آشنا شدید، بهتر است که به نقشه راه و همچنین آینده این ارز دیجیتال نیز آشنا شوید تا تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در آن بسیار آسان تر شود.

برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، نیازی نیست که به سراغ کانال های سیگنال خارجی بروید.

این کانال با تحمیل هزینه های سنگین، سیگنال های ورود و خروج را در اختیارتان قرار خواهند داد. اما لازم است بدانید که تیم ما بهترین سیگنال کانال های خارجی را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می دهند و شما را در خرید و فروش ارز های دیجیتال یاری خواهند کرد.

پس برای خرید و فروش رمز ارز Lisk و همچنین توکن LSK نیازی نیست که به سراغ سیگنال کانال خارجی بروید، زیرا ما با کمترین هزینه در کنارتان خواهیم بود.

همانطور که اشاره کردیم، این پلتفرم را میتوان آینده بلاک چین دانست. پس اگر ارز دیجیتال Lisk بر طبق نقشه راه و اهداف خود گام بردارد، می تواند آینده ای روشن را برایش متصور شد.

جالب است بدانید که این ارز دیجیتال از سال 2017 تا 2018 توانست رشدی 100 درصدی را شاهد باشد و سهامداران خود را با سود های کلان راضی سازد.

 

image

Lisk

روش های خرید و همچنین بهترین کیف پول ها برای نگهداری از Lisk

اگر به دنبال سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال هستید، می توانید از طریق صرافی های زیر عمل کنید.

●      بایننس

●      پولونیکس

بایننس بهترین صرافی در دنیا ارز های دیجیتال است و معامله در آن با کمترین ریسک و همچنین آزادی عمل بالایی همراه است. اما متاسفانه تحریم اقتصادی مانع از دسترسی ایرانی ها به این صرافی شده است.

اگر به هر دلیل نیاز دارید که حساب کاربری شما در این صرافی بازیابی شود و یا علاقه دارید که در این صرافی معاملات خود را انجام دهید و برترین های آن استفاده کنید، ما می توانیم احراز هویت بایننس را برای شما از بهترین و کم ریسک ترین روش برایتان انجام دهیم.

پس برای احراز هویت حساب بایننس خود، دیگر نگران نباشید. کارشناسان ما همراه شما خواهند بود.

اکنون که با صرافی های پشتیبان ارز دیجیتال لیسک آشنا شدید، بهتر است بهترین کیف پول ها را برای نگهداری از این ارز دیجیتال بشناسید.

کیف پول های زیر از این پلتفرم پشتیبانی می کنند و با ضریب امنیت بالا می توانند انتخاب خوبی برای ذخیره ارز دیجیتال شما باشند.

●      لیسک نانو

●      لیسک هاب

●      لیسک کور

●      کوین پیمنت

●      ترزور

کلام آخر

شناخت هرچه بیشتر ارز های دیجیتال نوظهور به شما کمک می کند تا تصمیم های بهتری برای سرمایه گذاری های خود بگیرید.

اگر در این بازار تازه کار هستید و برای انجام تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال به دنبال اندیکاتور های خاص با پشتیبانی تیمی حرفه ای هستید، ما می توانیم با فروش اندیکاتور و همچنین پشتیبانی از داده های خود، شما در سرمایه گذاری حرفه یاری نماییم.

همچنین کارشناسان ما بهترین سیگنال ارز دیجیتال و همچنین سیگنال فیوچرز را با کمترین ریسک در اختیارتان قرار می دهند تا بتوانید با کمترین ریسک، سود ها کلانی کسب کنید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.