whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

تصمیم مناسب ایالات متحده درباره ارز دیجیتال

1402/03/22 ساعت 01:09


مدیرعامل کوین ‌بیس، برایان آرمسترانگ، در یک مصاحبه بیان کرد که” کارآفرینان رمزارزی تنها زمانی به ایالات متحده بازخواهند گشت که دولت نتیجه مناسبی درباره مقررات یافت کند.

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی رمزارزی کوین‌بیس، تأکید کرد که تنظیمات رمزارزی "علم موشکی" نیست و اعتماد دارد که ایالات متحده قادر خواهد بود وضوح درباره قوانین و مقررات را دست یابد، حتی اگر مدتی طول بکشد".

آرمسترانگ در تاریخ ۱۱ ژوئن در مصاحبه‌ای با روزنامه وال استریت ژورنال نشست، فقط چند روز پس از اینکه کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) در تاریخ ۶ ژوئن دادخواستی علیه کوین ‌بیس را به دادگاه ارائه کرد). SEC مدعی است که کوین‌بیس به عنوان یک صرافی اوراق بهادار، دفتر معاملات و تسویه خانه بدون ثبت نام در کمیسیون فعالیت می‌کند.

آرمسترانگ در مصاحبه به دادخواست اشاره کرد و توضیح داد که او معتقد است ثبت نام‌های مورد نیاز برای فعالیت کوین‌بیس لازم نبوده است.

"دارایی‌هایی که ما معامله می‌کنیم، کالاها هستند، بنابراین نیازی به ثبت نام در این مورد نیست [...] ما در صرافی خود کالاهای رمزارزی را معامله می‌کنیم."

آرمسترانگ اشاره کرد که با وجود عدم ادعای کوین‌بیس در مورد بودن یک دفتر معاملات، صرافی با مشکلات فعال‌سازی یک مجوز مواجه شده است.

او گفت:"

ما ادعای داشتن یک دفتر معاملات نمی‌کنیم، اما یک مجوز دفتر معاملات را کسب کرده ‌ایم که هنوز غیرفعال است چون به ما اجازه فعال ‌سازی آن را نمی‌دهند".

درباره مقررات، آرمسترانگ توضیح داد که این "علم موشکی" نیست و ایالات متحده "نتیجه مناسب را خواهد یافت، حتی اگر مدتی طول بکشد".

وی بیان کرد که دادخواست SEC در برابر کوین‌ بیس به طور کلی برای صنعت رمزارزی ایالات متحده مهم است و امیدوار است که منجر به بیشترین وضوح و جلوگیری از "عقب‌افتادن" این کشور نسبت به بقیه جهان شود.

آرمسترانگ فکر می‌کند که هنگامی که مقررات واضح و پایدار درباره رمزارزها در ایالات متحده وجود داشته باشد، این امر به بازگشت کسب و کارهای رمزارزی به این کشور تشویق خواهد کرد.

"ما خواهیم دید که کارآفرینانی که از ایالات متحده رفته‌اند، به کشور بازگشت می‌گردند. آنها خواهند گفت که ما دیگر به طور تصادفی مورد حمله قرار نمی‌گیریم و همچنین هزینه‌های حقوقی بسیار بالا را در هر لحظه‌ای نخواهیم داشت."

در تاریخ ۱۱ آوریل، سایت Cointelegraph اعلام کرد که درصد توسعه ‌دهندگان رمزارز جهان در ایالات متحده از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ به میزان ۲۶ درصد کاهش یافته است و به عنوان عامل مهم "وضوح مقررات کم" را معرفی کرده است و نتیجتاً "برتری آمریکا ممکن است کاهش یابد."

آرمسترانگ نکات کلیدی مقررات را که اعتقاد دارد باید روشن شوند، شامل "مرزها" واضح بین دو سازمان نظارتی مالی مهم ایالات متحده، یعنی کمیسیون اوراق بهادار و بورس و کمیسیون معاملات آتی کالاها اشاره کرد.

وی اشاره کرد که در حالی که کشورهای دیگر مانند انگلستان یک سازمان نظارتی مالی دارند، در حال حاضر در ایالات متحده "جنگ سلطه" بین دو سازمان نظارتی دیده می‌شود.

او معتقد است که چندین مقرره اساسی می‌توانند به سادگی از مالیات سنتی منتقل شوند، مانند حفاظت پایه مصرف‌کننده، الزامات حسابرسی صورت ‌های مالی و روش‌هایی برای مبارزه با پولشویی و شناخت مشتری.

آرمسترانگ تکرار کرد که در حال حاضر "هیچ کتاب قانونی واضحی" برای مقررات رمزارزها در ایالات متحده وجود ندارد و با وجود پیگیری مداوم از سوی کوین‌بیس، نتوانستند "هیچ بازخوردی دریافت کنند".

این موضوع پس از پاسخ آرمسترانگ به دادخواست SEC علیه کوین‌بیس در تاریخ ۷ ژوئن در توییتر اتفاق افتاد، او در آن گفت مفتخر است که "صنعت را در دادگاه نمایندگی کند" و "وضوحی درباره قوانین رمزارزها به دست آورد".

به نقل از کوینتلگراف

در پرشین الیت علاوه بر دریافت اخبار ارز دیجیتال به صورت روزانه قادرید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی در معاملات خود سوداوری بیشتری داشته باشید. با احراز هویت بایننس پا به عرصه تریدینگ و دریافت سیگنال فارکس و انواع سیگنال فیوچرز و سیگنال اسپات گذاشته و با دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال به طرز شگفت‌انگیزی بدرخشید!


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.