whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کیف پول zelcore

1401/11/21 ساعت 02:57


برای ارائه محافظت، کنترل و انتخاب مورد نیاز کاربران با تکامل سیستم مالی به روش غیرمتمرکزتر با بلاک چین ، کیف پول Zelcore ایجاد شد. این کیف پول به‌عنوان دروازه‌ای به بلاک چین عمل می کند تا کاربران به‌راحتی از خدمات، ماهیت غیرقابل اعتماد رمزنگاری، شبکه جهانی همتا به همتا در یک دفتر کل توزیع‌شده و پتانسیل فوق‌العاده بلندمدتی که بلاک چین ایجاد می‌کند، استفاده کند. کیف پول Zelcore به شما این قدرت را می دهد که سرعت یا ویژگی های پیشرفته را انتخاب کنید. 

در این مقاله ما شما را با کیف پول Zelcore آشنا می کنیم و مراحل مختلف راه اندازی آن را مرور می کنیم.

ZELCORE چیست؟

ZelCore یک کیف پول ارز دیجیتال غیرمتمرکز است. که هیچ گونه اطلاعات شخصی یا داده های بازیابی را ذخیره یا منتقل نمی کند و به کاربر کنترل کامل روی حساب، کیف پول و کلیدهای خصوصی خود می دهد. ZelCore در حال حاضر از بیش از 200 دارایی منحصر به فرد، از جمله بیشتر ارزهای دیجیتال بزرگ پشتیبانی می کند. این یک راه حل همه کاره است که در آن کاربران می توانند به ZelCore وارد شوند و بدون نیاز به ترک پلتفرم به همه چیزهایی که این صنعت ارائه می دهد دسترسی کامل داشته باشند.

این کیف پول دارای ویژگی‌های بسیاری است: انجام مبادلات، خرید ارز دیجیتال و .... این کیف پول رمزنگاری چند زنجیره‌ای است زیرا توانایی اتصال با بلاک‌چین‌های مختلف را دارد.

کاربران ZelCore می توانند از صرافی های ShapeShift، Changelly و Kyber داخلی استفاده کنند ارزهای رمزنگاری شده را مستقیماً در پلتفرم ZelCore روی دسک‌تاپ و موبایل مبادله کنید. ZelCore یک پلتفرم و کیف پول چند دارایی است که برای همه رایگان است و دارای بهترین مبادلات تبادل سریع است.

کیف پول zelcore

کیف پول کریپتو با چندین صرافی ارز دیجیتال متمرکز (CEX) و مشهور مانند KuCoin ،FTX Gemini ،Gate.io ،Coinbase، Pro، Binance، Kraken  و همچنین با چندین صرافی غیر متمرکز (DEX) سازگار است. همچنین دارای برنامه های یکپارچه مختلفی مانند Fusion ، Purchase و FluxNodes است : 

فیوژن پلی است که به کاربران امکان می دهد،  Flux را روی بلاک چین های مختلف مانند Kadena، Polygon، ، اتریوم، بایننس،  Tron ،یا Solana ارسال کنند. بیش از 1000 توکن در بلاک چین های مختلف موجود است که به ZelCore اجازه می دهد دارایی های موازی را سپرده گذاری کند. 

خرید به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت دارایی های متعددی را با یک کارت اعتباری خریداری کنند که مستقیماً به آدرس Flux مشخص شده سپرده می شود.

FluxNodes به شما امکان می دهد تمام گره های Flux را که میزبانی می کنید مدیریت کنید. با استفاده از برنامه، امکان مشاهده ترکیب گره ها در سراسر جهان با استفاده از یک نقشه بلادرنگ وجود دارد.

کیف پول کریپتو برای ارائه محافظت و کنترل بر روی ارزهای رمزنگاری شده کاربران ایجاد شده است. این یک کیف پول غیرقانونی است که به کاربران اجازه می دهد کلیدهای خصوصی و عمومی خود را در محیطی که توسط سیستم امنیتی 2FA ایمن شده است داشته باشند. 

چگونه ZELCORE را دانلود کنیم؟

کیف پول کریپتو Flux روی دسکتاپ (ویندوز، مک او اس، لینوکس) و سیستم عامل موبایل (گوگل پلی، اپ استور، اپ گالری). 

پس از انتخاب سیستم عامل خود، نرم افزار را ذخیره، و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. 

چگونه یک حساب کاربری ZELCORE ایجاد کنیم؟

پس از نصب کیف پول رمزنگاری، باید یک حساب ZelCore ایجاد کنید.

روی «Sync/Register Account on this Device» کلیک کنید و یک نام کاربری و رمز عبور وارد کنید. یک رمز عبور قوی و منحصر به فرد برای ایمن سازی حساب خود انتخاب کنید.

از نام کاربری یا رمز عبور حساب دیگری که دارید (حساب بانکی، شبکه های اجتماعی و غیره) استفاده نکنید. اگر یکی از سرویس های دیگر شما هک شود، اطلاعات حساب شما به راحتی پیدا می شود.

فراموش نکنید که نام کاربری و رمز عبور خود را روی یک کاغذ بنویسید. این کاغذ باید در مکانی امن نگهداری شود.

همچنین می‌توانید با انتخاب هر تعداد سؤال و پاسخ ، بازیابی رمز عبور را فعال کنید. معمولاً حساب شما فعال می شود و به ویژگی های کیف پول کریپتو دسترسی دارید.

چگونه FLUX را با ZELCORE استخراج کنیم؟

اگر می خواهید ارز دیجیتال Flux را استخراج کنید، می توانید از ZelCore برای برداشت دارایی های دیجیتال خود استفاده کنید.  شما باید آدرس Flux را برای استفاده در کیف پول رمزنگاری برای استخراج پیدا کنید. برای انجام این کار، به بخش "Portfolio" در منو بروید. صفحه ای را خواهید دید که تعدادی کیف پول تولید شده به صورت خودکار را نشان می دهد. "ماینینگ" را انتخاب کنید.

پس از آن، Flux را به عنوان ارز برای پشتیبانی در کیف پول کریپتو اضافه کنید. بر روی "Manage Assets "و سپس "Add Assets" کلیک کنید.

اکنون که Flux را به کیف پول خود اضافه کرده اید، روی "Flux" در صفحه دارایی خود کلیک کنید. از منوی ظاهر شده "دریافت" را انتخاب کنید و یک کد QR با آدرس خود در زیر مشاهده خواهید کرد.

آدرس خود را ذخیره کنید تا آن را به اسکریپت خود در نرم افزار ماینینگ خود اضافه کنید و/یا به استخر ماینینگ خود بگویید.

علاوه بر این، استخر ماینینگ ما به شما امکان استخراج Flux و همچنین سایر ارزهای دیجیتال را می دهد، بنابراین در پیوستن به Cruxpool تردید نکنید. البته، برای بازیابی دارایی های خود ، می توانید با استفاده از کیف پول رمزنگاری ZelCore، سایر ارزهای دیجیتال را استخراج کنید.

چگونه دارایی های کریپتو را ارسال و دریافت کنیم؟

با ZelCore، می توانید به سرعت ارزهای دیجیتال، استیبل کوین یا حتی کارت های هدیه دیجیتال  را ارسال و دریافت کنید.

ارزهای دیجیتال ارسال کنید.

برای ارسال ارزهای دیجیتال ، دارایی مورد نظر برای ارسال را از صفحه اصلی انتخاب کنید. به عنوان مثال، برای ارسال ارز دیجیتال Flux، "Flux" را انتخاب کنید.

در صفحه کیف پول کریپتو، روی دکمه «ارسال» کلیک کنید. سپس آدرسی که مبلغ را به آن ارسال می کنید و کارمزد تراکنش را وارد کنید. توجه داشته باشید که می توانید در ZelCore مخاطبین ایجاد کنید تا به راحتی افرادی را که دارایی ها را برای آنها ارسال می کنید پیدا کنید! فقط روی تب کنار "انتخاب مخاطب" کلیک کنید. سپس دکمه "ارسال" را انتخاب کنید. ZelCore به دلایل امنیتی از شما می خواهد که ارسال را تأیید کنید، بنابراین برای تأیید انتقال باید دوباره «ارسال» را انتخاب کنید.

در صفحه نمونه کارها، باید عملکرد خود را در تاریخچه تراکنش ها مشاهده کنید.

ارزهای رمزنگاری شده را دریافت کنید.

برای دریافت ارزهای رمزنگاری شده، از صفحه کیف پول «دریافت» را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در اینجا از ارز دیجیتال Flux به عنوان مثال استفاده می کنیم. معمولاً آدرس عمومی شما برای این دارایی نمایش داده می شود. با یک کد QR همراه است. می توانید روی آدرس کلیک کنید تا آن را کپی کنید و برای کسی ارسال کنید. 

هنگامی که فرستنده تراکنش را کامل کرد، انتقال شما در صفحه کیف پول رمزنگاری در تاریخچه تراکنش قابل مشاهده خواهد بود.

چگونه ارزهای دیجیتال را از طریق ZELCORE مبادله کنیم؟

شما می توانید ارزهای دیجیتال را از طریق کیف پول ZelCore مبادله کنید. برای انجام این کار، به منوی کیف پول کریپتو، به بخش «Exchange» بروید و روی «Swap سریع» کلیک کنید.

ickSwap» کلیک کنید.

سپس، انتخاب کنید که کدام ارز دیجیتال را می‌خواهید با ارز دیگری مبادله کنید. سپس بر روی “Swap!” کلیک کنید.

چگونه با ZELCORE ارزهای دیجیتال بخریم؟

می‌توانید ارزهای دیجیتال را با پول فیات در کیف پول کریپتو Flux خریداری کنید. در منو، روی "خرید" کلیک کنید و فرم را پر کنید.

برای خرید ارزهای دیجیتال با پول فیات فرم را پر کنید.

باید کشور خود، ارز دیجیتالی که می خواهید بخرید و آدرس کیف پول خود را وارد کنید. سپس، ZelCore از شما اطلاعات بانکی شما را می خواهد تا خرید را با خیال راحت انجام دهد.

کلام پایانی 

ZelCore یک کیف پول چند زنجیره ای بسیار کامل است که به شما امکان ذخیره، مبادله، ارسال، دریافت و خرید ارزهای دیجیتال را می دهد. علاوه بر این، ZelCore نه تنها به ارزهای دیجیتال Flux، بلکه به بسیاری از ارزهای دیجیتال (کاردانو، فیرو، اتریوم و غیره) اختصاص دارد.

 همچنین اگر می خواهید سیگنال ارز دیجیتال های مطمئن با مبلغ به صرفه حق عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال برتر، داشته باشید، گروه ارز دیجیتال پرشین الیت مناسب شماست. با عضویت در این کانال علاوه بر دسترسی به سیگنال های برتر دنیا ، با سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز های موجود در این کانال می توانید تصمیم معاملاتی بهتری داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.