whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کریکت در وب 3 (جام جهانی کریکت ۲۰۲۳ در هند)

1402/07/05 ساعت 23:57


جام جهانی کریکت به ویژگی برنامه طرفداران Web3 دارد زیرا ICC از بلاک‌چین Near استفاده می‌کند شورای بین‌المللی کریکت قصد دارد از سیستم‌عامل بلاک‌چین Near برای راه‌اندازی یک برنامه تعامل‌طرفداران Web3 در جریان جام جهانی کریکت ۲۰۲۳ در هند استفاده کند.

شورای بین‌المللی کریکت (ICC) با بنیاد Near همکاری کرده است تا یک برنامه تعامل طرفداران Web3 مبتنی بر بلاک‌چین برای جام جهانی کریکت ۲۰۲۳ در هند بسازد که قول می‌دهد در طول شش هفته آینده به صدها میلیون طرفدار دست یابد.

 

 

Cointelegraph به‌طور انحصاری با رئیس دیجیتال ICC، فین برادشاو، و مدیرعامل Near، کریس دونوان، گفتگو کرد، که جزئیات برنامه موبایل Web3 را که قصد دارد تعامل طرفداران را قبل، در طول و پس از مسابقات در رویداد ورزشی جهانی در هند افزایش دهد، بررسی کردند.

اولین ورود ICC به دنیای Web3 ایجاد یک پلتفرم توکن غیر قابل تعویض (NFT) به نام FanCraze در ۲۰۲۲ بود که به طرفداران امکان داشتن لحظات تاریخی از مسابقات مختلف ICC را داد. برادشاو گفت که این پایه‌ای برای ماجراهای Web3 آینده ایجاد کرده است:

"ما عاشق جامعه‌ای شدیم که دور این محصول رشد کرد، بنابراین ما به دنبال موارد استفاده دیگری بودیم که کمک کنند عشق طرفداران ما به کریکت را تقویت کنند."

برنامه به طرفداران اجازه خواهد داد بازی‌های پیش‌بینی انجام دهند که نیاز به انتخاب استراتژی برای بازی‌ها در طول رقابت دارد. طرفداران امتیازهایی کسب خواهند کرد که نشان‌دهنده انتخاب‌ها و نتیجه واقعی مسابقات است، و در طول رقابت به سمت جداول رهبری و جوایز حرکت می‌کنند.

 

 

برادشاو گفت که این برنامه به نظر می‌رسد یک فرصت دیگر برای ارائه موارد استفاده عملی از تکنولوژی بلاک‌چین در هند فراهم می‌آورد.

دونوان معتقد است که با همکاری در محبوب‌ترین ورزش در قاره زیرین، ما انتظار داریم که این یک نمایشگاه برای فناوری و همکاران اکوسیستم در نمایش یک برنامه Web3 بازار عمده باشد.

تیم توسعه تجاری بنیاد Near به مدت چهار ماه کنار ICC کار کرد، تحقیق کرد و موارد استفاده را برای جام جهانی کریکت شناسایی کرد. این تورنمنت از ۵ اکتبر آغاز می‌شود و فینال برنامه‌ریزی شده برای ۱۹ نوامبر است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.