whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آموزش کسب درآمد با ارز دیجیتال

1401/02/06 ساعت 21:33


پس شما هم به حوزه ارز دیجیتال علاقه‌مند هستید و می خواهید بیت کوین را به پول نقد تبدیل کنید. احتمالا داستان‌های زیادی از موفقیت افرادی شنیده باشید که وارد این حوزه کاری شده اند. افرادی که به درآمدهای میلیونی و حتی میلیاردی دست یافته اند. شاید هم دوستانی دارید که با ماینینگ ارزهای دیجیتال درآمد ثابتی دارند. همین داستان های وسوسه انگیز است که روز به روز افراد بیشتری را به ورود به حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال تشویق می کند.

ارز دیجیتال

افراد با هدف کسب درآمد وارد حوزه ارزهای دیجیتال می شوند، اما نکته اینجاست که همه در این مسیر موفق نمی شوند. بسیاری از آنها یا به سادگی تسلیم می شوند و یا پول خود را از دست می دهند. چرا که به درک درستی از چگونگی کسب درآمد از ارز دیجیتال نرسیده اند. مهمترین نکته در مورد ارز دیجیتال همین است که هرگز بدون اطلاعات کافی وارد این حوزه نشوید.

صنعت ارزهای دیجیتال هنوز در ابتدای راه تکامل و پیشرفت است. می توان ارزهای دیجیتال را اقیانوس ناشناخته ای دانست که روز به روز بخش های بیشتری از آن کشف می شود. با افزایش قیمت دارایی های رمزنگاری شده، روز به روز افراد بیشتری وارد این صنعت می شوند. این تازه واردها همیشه در تلاشند تا دریابند که چگونه می توانند از ارزهای دیجیتال پول دربیاورند. اما نکته اینجاست که راه های بسیاری برای کسب درآمد با ارز دیجیتال وجود دارد. از سال 2011 رشد مداومی در فعالیت توسعه دهندگان، رسانه های اجتماعی و تعداد استارت آپ های ایجاد شده در صنعت ارزهای دیجیتال وجود داشته است.

 

ارز دیجیتال

در این مقاله نگاهی دقیق تری به نحوه کسب درآمد با ارزهای دیجیتال می اندازیم.

آیا با ارز دیجیتال می توان کسب درآمد کرد؟

بله، شما می توانید با ارز دیجیتال کسب درآمد کنید. با توجه به نوسانات ذاتی دارایی های رمزنگاری شده، معامله ی اکثر آنها دارای درجه بالایی از ریسک است و به دانش و تخصص نیاز دارد.

خرید و فروش ارزهای رمزپایه یکی از روش های کسب درآمد با ارز دیجیتال است. اگرچه میانگین روزانه حجم معاملات ارزهای دیجیتال تنها 1 درصد بازار ارز را تشکیل می دهد، اما نوسانات زیادی در بازار کریپتو وجود دارد. بازار ارزهای دیجیتال پتانسیل این را دارد که نه تنها معاملات بلند مدت، بلکه معاملات کوتاه مدت نیز در آن به سرانجام برسد و سود خوبی نیز نسیب افراد کند.

اگرچه در حال حاضر بازار کریپتو نسبتاً کوچک است، اما پتانسیل رشد زیادی در آن وجود دارد. به خصوص برای برخی از رمزارزهای شناخته شده تر مانند:

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • سولانا
  • Blok
  • دوج کوین
  • AVAX
  • آیوتا
  • MOVR
  • Polygon
  • PYR
  • استلار
  • LSS
  • Wild
  • شیبا آنو

به این ترتیب، مجموعه‌ای از پلتفرم‌های خرید و فروش ارز دیجیتال مانند بایننس، کوین‌بیس و غیره نیز وجود دارد. بنابراین برای کسب درآمد با ارزهای دیجیتال، گزینه های زیادی پیش روی خود می بینید. اساساً، به جز خرید و فروش ارز دیجیتال، روش‌های دیگری نیز برای کسب درآمد قانونی از طریق آنها وجود دارد.

بیایید نگاهی به 5 استراتژی برتر برای کسب درآمد با ارز دیجیتال بیندازیم.

بهترین استراتژی ها برای کسب درآمد با ارزهای دیجیتال

اگر به دنبال این هستید که بدانید چگونه با ارز دیجیتال درآمد کسب کنید، صرفا به خرید و فروش آنها فکر نکنید! به طور کلی 5 استراتژی مهم برای کسب درآمد با ارزهای دیجیتال وجود دارد:

  • سرمایه گذاری
  • تجارت
  • سهامداری و وام دادن
  • رسانه های اجتماعی کریپتو
  • ماینینگ (استخراج ارزهای دیجیتال)

در ادامه هر یک از این استراتژی ها را با جزئیات بیشتر بررسی می کنیم.

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری نوعی استراتژی بلندمدتِ خرید و نگهداری اموال کریپتو برای مدتی است. انواع ارزها و دارایی های دیجیتال معمولاً برای استراتژی خرید و نگهداری مناسب هستند. آن‌ها در معاملات کوتاه‌مدت تقریبا بی‌ثبات هستند، اما پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای رشد در دراز مدت دارند.

ارز دیجیتال

استراتژی سرمایه‌گذاری از شما می‌خواهد که ارزهای باثبات‌تری را که در بلندمدت وجود خواهند داشت، شناسایی کنید. ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم به افزایش قیمت در بلندمدت شناخته شده اند و می توان آنها را سرمایه گذاری مطمئنی در این زمینه دانست.

تجارت

در حالی که سرمایه گذاری یک مسیر بلندمدت مبتنی بر استراتژی خرید و نگه داشتن است، معامله و تجارت برای بهره برداری از فرصت ها در کوتاه مدت است.

بازار ارزهای دیجیتال بازار بی ثباتی است. این بدان معناست که قیمت ارزها می تواند در کوتاه مدت به طور چشمگیری افزایش یا کاهش یابد.

برای اینکه در این حیطه یک تاجر موفق باشید، باید مهارت های تحلیلی مناسبی داشته باشید. اگر می خواهید پیش بینی دقیقی در مورد روند تغییرات قیمت ها در بازار داشته باشید باید بتوانید نمودارهای مربوطه را تجزیه و تحلیل کنید. به این سیگنال ارز دیجیتال گفته می شود.

همچنین، برای کسب سود، نیازی به خرید گران‌ترین ارزها ندارید. بی شمار آلتکوین کوچک به وجود آمده است که از تغییرات قیمت مناسبی برخوردارند. سکه هایی را برای خرید و فروش انتخاب کنید که به نظر آینده ی امیدوارکننده ای دارند.

سهامداری و وام دادن

سهامداری روشی برای تایید تراکنش های رمزنگاری شده است. اگر به عنوان سهامدار فعالیت می کنید، سکه های خود را دارید اما آنها را خرج نمی کنید. در عوض، سکه ها را در یک کیف پول رمزنگاری شده ذخیره می کنید.

سپس یک شبکه Proof of Stake برای اعتبارسنجی تراکنش ها از سکه های شما استفاده می کند و به نوعی شما این سکه ها را به شبکه قرض می دهید. در مقابل هم برای انجام این کار پاداش دریافت می کنید. این کار شما به شبکه کمک می کند تا امنیت خود را حفظ نماید. همچنین می تواند تراکنش ها را تأیید کند. پاداشی که دریافت می کنید مشابه سودی است که بانک برای مانده اعتباری به شما می پردازد.

 

ارز دیجیتال

استفاده از این روش برای کسب درآمد بسیار کارآمدتر از استخراج ارز دیجیتال است. نیازی به داشتن سخت افزارهای گران قیمت نیز ندارد.

همچنین می‌توانید سکه‌ها را به سرمایه‌گذاران دیگر قرض دهید و برای آن وام سود ایجاد کنید. در حال حاضر بسیاری از پلتفرم ها از وام دهی کریپتوکارنسی ها پشتیبانی می کنند.

رسانه های اجتماعی کریپتو

چندین پلت فرم رسانه های اجتماعی مبتنی بر بلاک چین وجود دارد که به شما بابت ایجاد و مدیریت محتوا پاداش می دهند. در این پلتفرم ها اغلب با سکه ی خود آن پلتفرم پاداش می گیرید.

ماینینگ (استخراج)

استخراج ارز دیجیتال یکی از روش های نحوه کسب درآمد در این حیطه است که سابقه ای طولانی دارد. استخراج هنوز یک جزء حیاتی از مکانیسم معاملات ارزهای دیجیتال است. ماینینگ و استخراج است که سبب تولید یک کوین و ارز دیجیتال می شود.

سیستم استخراج ارزهای دیجیتال بابت استخراج کوین و ارز به شما پاداش می دهد. برای ماینینگ ارزهای دیجیتال باید تخصص کافی داشته باشد و همچنین باید سخت افزار تهیه نمایید.

سایر ملاحظات مربوط به کریپتوکارنسی ها

دانستن و درک استراتژی های بالا واقعا برای رشد شما در حوزه ارزهای دیجیتال مفید خواهد بود. اگر درک خوبی از مفاهیم مربوط به ارز دیجیتال داشته باشید می توانید به خوبی راه خود را پیدا کرده و سود خوبی هم کسب نمایید. بی گدار به آب زدن در معاملات ارزهای دیجیتال می تواند ضررهای جبران ناپذیری را به دارایی های شما وارد نماید.

حتما پیش از قدم گذاشتن در این مسیر در مورد برخی اصول اولیه مانند درک چگونگی افزایش ارزش کریپتو، نحوه خواندن نمودارهای کریپتو، چیستی ICO یا نحوه پرداخت مالیات بر سود ارزهای دیجیتال اطلاعات کسب کنید. اکنون در مورد چندین راه برای کسب درآمد با ارز دیجیتال اطلاعات کسب کرده اید. علاوه بر این 5 روش، راه های دیگری هم هست که ممکن است برای شما مفید واقع شوند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.