whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال Mexc

1402/03/12 ساعت 03:17


صرافی‌های زیادی برای معامله وجود دارد که صرافی MEXC یکی از آن‌ها است. با پرشین الیت همراه باشید تا با نحوه ثبت نام در صرافی MEXC آشنا شوید و با توکن انحصاری آن آشنا شوید. صرافی MEXC برای معاملات مناسب است، مانند صرافی Binance و Buybit که همه ما نام آن‌ها را شنیده‌ایم.

اولین نکته‌ای که کاربران ایرانی در انتخاب صرافی باید به آن توجه کنند و موضوع اصلی برای شروع فعالیت آن‌ها تحریم نشدن ایران و کاربران ایرانی است. زیرا برخی شرکت‌ها در ایران و برخی دیگر از کشورها را تحریم کرده‌اند و کاربران این کشورها اجازه فعالیت ندارند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا در چند دقیقه آموزش کامل صرافی MEXC را یاد بگیرید.

معرفی سیگنال ارز دیجیتال MEXC

نام کامل این صرافی MEXC Global می‌باشد که یکی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال است که در سال 2018 شروع به کار کرد و طبق آخرین آمار بیش از ده میلیون کاربر از 170 کشور جهان دارای حساب کاربری فعال در صرافی مکزیک (MEXC) هستند. . تیم توسعه صرافی تلاش می‌کند تا پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال خود را به انتخاب خوبی هم برای کاربران جدید و هم برای معامله‌گران با تجربه تبدیل کند.MEXC Exchange  در وب سایت Coin Market Cap در رتبه هجدهم قرار دارد.

در این مطلب به بررسی نکاتی در مورد صرافی مکسی می‌پردازیم تا به کاربران عزیز در انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال کمک کنیم. در این صرافی به راحتی می‌توانید عملیاتی مانند خرید ارز دیجیتال، فروش ارز دیجیتال و تبدیل ارزها به یکدیگر را انجام دهید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک صرافی قابل اعتماد و معتبر انتخاب کنید. در ادامه این مقاله، می‌توانید درباره تبادل MEXC اطلاعات بیش‌تری کسب کنید.

همان‌طور که می‌دانید کارمزد مبادلات متفاوت است، زیرا میزان عرضه و تقاضا در هر کدام از آن‌ها متفاوت است. شاید این تفاوت کم باشد اما در هر صورت در عملکرد آن‌ها تفاوت ایجاد می‌کند. تبادل MEXC نیز در این موضوع با صرافی‌های دیگر تفاوت‌هایی دارد. بنابراین کاربران باید توجه داشته باشند که به صرافی‌های مطمئن با عرضه و تقاضای بالا و کارمزد پایین مراجعه کنند.

همان‌طور که گفته شد این صرافی در سال 2018 تأسیس شد، دفتر مرکزی این صرافی در سیشل، شرق آفریقا قرار دارد، آن‌ها خود را به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات کاربر پسند در بازار ارز دیجیتال معرفی کرده‌اند، تیم صرافی MEXC پیشگام است. آن‌ها در زمینه بلاک چین هستند. صرافی MEXC به طور گسترده در تمام قاره‌ها وجود دارد و مجوزهای امنیتی را در حوزه قضایی ایالات متحده، استونی، کانادا و استرالیا دریافت کرده است.

بر اساس این تبادل، آن‌ها در بیش از 200 منطقه و کشور جهان حضور دارند، در 70 کشور جهان فعالیت‌های پررنگ‌تری دارند. صرافی MEXC قادر به پردازش 1.4 میلیون تراکنش در ثانیه است، از دیگر ویژگی‌های این صرافی نقدینگی بالا و پشتیبانی از زبان‌های مختلف است.

ویژگی‌های سیگنال ارز دیجیتال MEXC

پلتفرم MEXC یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال است که از سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرد و طبق آخرین گزارش‌ها بیش از ده میلیون کاربر از 170 کشور جهان دارای حساب کاربری فعال در MEXC Exchange هستند. این صرافی ویژگی‌های زیادی دارد که باعث محبوبیت آن شده است. به همین منظور در این قسمت از مقاله سعی داریم به بررسی ویژگی‌های صرافی مکسی بپردازیم.

  • یکی از ویژگی‌های صرافی MEXC این است که بیش از 1500 ارز دیجیتال در قالب 1800 جفت ارز معاملاتی در لیست تراکنش‌های این صرافی قرار دارند.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های صرافی مکسی این است که ضرایب امنیتی این صرافی بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی و تدوین شده است.
  • بسیاری از پروژه‌های ارز دیجیتال جدید و با کیفیت به زودی در لیست معاملاتی این پلتفرم قرار خواهند گرفت.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های صرافی MEXC این است که معاملات نقدی، آتی و ETF در این صرافی به کاربران ارائه می‌شود.
  • نرم افزار تبادل مکسی در سه نسخه ویندوز، اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار گرفته است.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های صرافی MEXC که باعث محبوبیت آن شده است این است که حجم معاملات روزانه در این صرافی بیش از هشتصد میلیون دلار است. هم‌چنین هزینه تعویض مکسی مقرون به صرفه است.

امکانات سیگنال ارز دیجیتال MEXC

پشتیبانی از تلفن همراه:

MEXC اپلیکیشن معاملاتی خود را برای موبایل‌های اندروید و iOS ارائه کرده است که به تسهیل استفاده از صرافی کمک می‌کند و می‌تواند نقطه قوتی باشد.

رابط کاربری آسان و کاربر پسند:

رابط تجاری MEXC آسان و راحت است. سفارشات خرید و فروش بدون اطلاعات اضافی از جمله تراکنش‌های بلادرنگ، تاریخچه سفارش و نمودارها به وضوح نمایش داده می‌شوند. به همین دلیل خرید از MEXC بسیار آسان است.

امنیت:

تیم فنی MEXC با تجربه گسترده خود در صنعت دارایی دیجیتال، یک سیستم کنترل خطر امنیتی درجه یک و سیستم ضد DDOS را ارائه کرده است. MEXC بر اساس طرح‌های امنیتی مانند چند امضایی، امضای آفلاین و معماری لایه‌ای، دارایی‌های دیجیتال خود را در یک کیف پول سرد ذخیره می‌کند که باعث می‌شود کاربران از نظر امنیت کمی راحت‌تر باشند.

معرفی توکن MEXC

توکن مکسی یک توکن بر پایه بلاک چین اتریوم است که با نماد اختصاری MX شناخته می‌شود. تمام توکن‌های صادر شده آن حدود 1 میلیارد تخمین زده می‌شود. البته حدود 550 میلیون از توکن‌های این صرافی در سال 2021 رایت شد، برای آشنایی با توکن رایت ارز دیجیتال این مقاله را مطالعه کنید.

به طور کلی، صرافی 40 درصد از سود خود را به خرید توکن‌های MX اختصاص می‌دهد تا آن‌ها را در برنامه‌های ثابت 3 ماهه بسوزاند. هم‌چنین می‌توانید با سپرده گذاری MX در استخرهای نقدینگی سود ببرید. فراموش نکنید که برای شرکت در رویدادهای MEXC و دریافت جوایز باید توکن‌های MX در حساب خود داشته باشید. نکته مهمی که نباید از آن غافل شویم این است که توکن MX پس از تبادل توکن انحصاری صرافی کوکوین، سودآورترین ارز دیجیتال در سال 2021 محسوب می‌شود.

صرافی MEXC برای ایرانی‌ها

این صرافی در بیانیه‌های خود اعلام کرده است که حق دارد به افرادی که استانداردهای بین‌المللی مبارزه با پولشویی را رعایت نمی کنند اجازه ثبت نام ندهد. این در حالی است که نام ایران در فهرست کشورهایی است که به آن‌ها خدماتی ارائه نمی‌شود. بنابراین فعالیت در صرافی MEXC برای ایرانی‌ها ریسک بالایی دارد و باید محاسبه شود.

با توجه به مرکزی بودن این صرافی، امکان فعالیت ایرانیان در آن بسیار کاهش یافته است، این صرافی خدمات خود را به ایرانیان ارائه نمی‌دهد و حضور شما در آن باید با استفاده از VPN امکان‌پذیر است.

جایگاه سیگنال ارز دیجیتال MEXC

MEXC با بیش از 1500 سکه و توکن، بالاتر از Binance و ByBit در بین تمامی صرافی‌های دنیای ارزهای دیجیتال در رتبه دوم قرار دارد.

از نظر تعداد سکه برای معاملات آتی، صرافی Binance، Bybit و MEXC به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.

بر اساس کارمزدها، صرافی MEXC با 0.03 درصد برای تیکرها و 0 درصد برای سازندگان، و بایننس با 0.04 درصد و 0.01 درصد و صرافی Baybit با 0.06 درصد و 0.01 درصد در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

با توجه به فاکتورهای بررسی شده از جمله عدم انسداد حساب، داشتن بیش‌ترین تعداد سکه و داشتن کم‌ترین کارمزد، صرافی MEXC می تواند بهترین انتخاب برای کاربران ایرانی باشد.

دوستان عزیز توجه داشته باشید که هیچ صرافی محل نگهداری دارایی نیست، بلکه فقط برای معاملات است.

پلتفرم MEXC دارای یک کیف پول سرد پیچیده برای افزایش امنیت وجوه جمع‌آوری شده در صرافی است و می‌تواند 500 میلیون دلار سپرده ارز دیجیتال را مدیریت کند. این پلتفرم ادعا می‌کند که از فناوری تطبیق کلان تراکنش‌های با کارایی بالا استفاده می‌کند، به همین دلیل است که هیچ نقض امنیتی عملکرد شناخته شده‌ای تاکنون شناسایی نشده است.

Coinmarketcap این صرافی را به عنوان یکی از 19 صرافی برتر رتبه‌بندی می‌کند زیرا تاکنون بهترین عملکرد را از نظر نقدینگی داشته است.

کیف پول در MEXC

این صرافی دارای کیف پول آنلاین نیز است کاربران نشان می‌دهد که این کیف پول کارایی چندانی ندارد.

با توجه به تجربیات به دست آمده، هیچ مشکلی در امنیت کیف پول این صرافی وجود نداشته است. صرافی MEXC دارای یک کیف پول آفلاین یا سرد پیشرفته برای جداسازی وجوه کاربران از این صرافی و سرور آن با این سرویس امنیتی است. با توجه به طراحی این پلتفرم تا سقف 500 میلیون دلار ارز دیجیتال پشتیبانی خواهد شد.

صرافی MEXC و سازندگان پلتفرم آن از فناوری تطبیق سرعت و قدرت بالا به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم آن یاد کرده‌اند. با این حال، هنگام استفاده از کیف پول مجازی مراقب باشید. با توجه به این که کیف پول صرافی MEXC تحت کنترل این صرافی است در صورت بسته شدن کیف پول نیز مسدود می‌شود. به طور کلی کیف پول‌های تحت وب از سطح اطمینان پایین‌تری برخوردار هستند و در بسیاری از موارد امکان هک بسیار زیاد است.

در سیگنال ارز دیجیتال MEXC ثبت نام کنید.

در مقاله آموزش تبادل MEXC به مرحله ثبت نام می‌رسیم. ابتدا بر روی MEXC.com کلیک نمایید و وارد وبسایت MEXC شوید. اولین قدم این است که گزینه Sign Up را در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی سایت انتخاب کنید.

برای ثبت نام در سایت می‌توانید از تلفن همراه یا ایمیل خود استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم از ایمیل استفاده کنید. در بخش مشخص شده آدرس ایمیل و پسورد خود را وارد نمایید.

پس از آن باید شرایط و ضوابط استفاده از MEXC Exchange را مطالعه کنید. پس از آن که با شرایط و قوانین سایت موافقت نمودید بر روی Sign up کلیک نمایید و در مرحله بعد باید گزینه ربات نبودنتان را تأیید نمایید.

در مرحله بعد یک کد 6 رقمی به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. با وارد کردن آن در فیلد مشخص شده، مراحل ثبت نام صرافی MEXC تکمیل می‌شود.

در سیگنال ارز دیجیتال MEXC تأیید شوید.

جالب است بدانید محدودیت استفاده از این صرافی زیاد نیست و می‌توانید بدون احراز هویت از خدمات آن استفاده کنید. با این حال، با محدودیت برداشت 20 بیت کوین در روز مواجه خواهید شد. برای تایید حساب کاربری خود، پس از ورود به سیستم، روی نماد نمایه در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. از منوی کشویی گزینه Identification را انتخاب کنید تا وارد مراحل بعدی شوید.

مانند سایر صرافی‌ها، Verify MEXC Exchange بخش‌های مختلفی برای Verify دارد. دو سطح احراز هویت وجود دارد:

Primary KYC: 

احراز هویت عمومی و ساده که در این سطح به شما امکان می‌دهد روزانه تا 80 بیت کوین از حساب خود برداشت کنید.

Advanced KYC:

 با انجام مراحل اهرز هویت در این سطح شما جز کاربران پیشرفته قرار خواهید گرفت و امکان برداشت تا 200 بیت کوین برای شما وجود دارد.

کد معرفی دوستان در سیگنال ارز دیجیتال MEXC

در صورتی که فردی از جانب شما عضو این مجموعه شود امکان دریافت 30 درصد از کارمز تراکنش آن‌ها برای شما وجود دارد. برای این کار باید لینک ثبت نام یا کد شناسه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و از آن‌ها بخواهید با استفاده از لینک یا کد ID شما حساب کاربری خود را در اکسچنج مکسی ایجاد کنند.

برای دسترسی به کد ارجاع کافیست وارد حساب کاربری خود شوید و روی نمایه در بالای صفحه کلیک کنید. Referral را از منوی کشویی انتخاب کنید. یک صفحه جدید لینک و کد QR شما را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

داشبورد اختصاصی نیز در پایین این صفحه قرار دارد. با مراجعه به این بخش از سایت شما می‌توانید به بررسی تعداد افرادی که از طریق کد معرف شما در سایت ثبت نام نموده‌اند بپردازید. کارمزد دریافتی نیز به صورت جداگانه برای معاملات نقدی و آتی در این قسمت قابل مشاهده است. راه دیگری هم برای شما وجود دارد و آن هم این است که شما درخواست همکاری به مکسی دهید و در صورت تأیید کارمزدهای بیش‌تر و بزرگ‌تر دریافت نمایید.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که سهم شما از کارمزد معاملاتی دوستانتان بستگی به مقدار توکن‌های MX شما در کیف پول صرافی MEXC شما دارد. برای جزئیات بیش‌تر به ادامه مطلب مراجعه کنید:

  • کم‌تر از 500 توکن، 10% کمیسیون.
  • از 500 تا 5000 توکن، 20% پورسانت.
  • بیش از 5000 توکن، 30٪ کمیسیون.

معاملات اسپات در سیگنال ارز دیجیتال MEXC

تا این قسمت از مقاله آموزش صرافی مکسی به بررسی موضوعات مختلفی پرداخته‌ایم و در این قسمت به تراکنش‌های لحظه‌ای می‌پردازیم. اولین قدم برای دسترسی به صفحه معاملات اسپات، انتخاب Spot از منوی تجارت است.

سپس به صفحه معاملات اسپات هدایت می‌شوید. در سمت راست صفحه، می‌توانید از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید که کدام جفت ارز را می‌خواهید معامله کنید.

با انتخاب جفت ارز معاملاتی، نمودار قیمت آن در وسط صفحه نمایش داده می‌شود، دفترچه سفارشات در سمت چپ تصویر نمایش داده می‌شود، بنابراین می‌توانید آخرین سفارش‌های ثبت شده در این قسمت از بورس را مشاهده کنید.

  • Stop Limit: دستور Stop Limit حدی است که در آن باید حد ضرر را مشخص کنید.
  • Limit: شما باید مقدار و قیمت را مشخص کنید.
  • Market: شما فقط مبلغ سفارش را مشخص می‌کنید و قیمت بر اساس بهترین سفارش فعلی بازار تعیین می‌شود. 

معاملات آتی در سیگنال ارز دیجیتال MEXC

معاملات آتی در صرافی MEXC به دو دسته کلی تقسیم می‌شود که در آموزش صرافی MEXC نیز به آن پرداخته شده است:

USDT-M: تتر به عنوان حاشیه در این بخش استفاده می‌شود. مانند سایر صرافی‌هایی که با این نماد نمایش داده می‌شوند.

COIN-M: در این بخش می‌توانید سایر ارزهای دیجیتال را به عنوان حاشیه انتخاب کنید.

در هر دو مورد نام برده شده عملکرد به صورت یکسان می باشد. به همین دلیل ما فقط قسمت USDT-M را توضیح می‌دهیم. برای ورود به این قسمت از منوی Futures USDT-M را انتخاب می‌کنیم. به این ترتیب وارد قسمت معاملات آتی می‌شویم که بر اساس حاشیه تتر است.

از قسمت سمت چپ بالای صفحه نمودار، با کلیک بر روی جفت ارز، منویی باز می‌شود که در آن می‌توانید جفت ارزی را که می‌خواهید معامله کنید و بر اساس آن خرید و فروش کنید، انتخاب کنید.

پوزیشن‌های باز مربوط به جفت ارزهای معاملاتی منتخب در قسمت دفتر سفارش به همراه نمودار قیمت آن بر روی صفحه نمایش داده می‌شود که در تصویر قابل مشاهده است.

ثبت سفارش در سمت راست صفحه می‌باشد. با توجه به تصمیم خود می‌توانید گزینه‌های باز و بلند را انتخاب کنید که برای خرید طولانی و برای فروش کوتاه است.

در پایین این قسمت گزینه‌ای برای تعیین نوع سفارش و انتخاب اهرم تراکنش وجود دارد. ابتدا باید بین گزینه‌های Cross و Isolated یکی را انتخاب کنید. در مرحله بعد، باید میزان اهرم تراکنش را مشخص کنید.

امکان ثبت چهار نوع سفارش وجود دارد:

  • Limit
  • Market
  • Trigger Limit
  • Trigger Market

با انتخاب نوع سفارش و پر کردن اطلاعات قیمت و تعداد می‌توانید سفارش خود را ثبت و تکمیل نمایید. پس از ثبت سفارش تا تکمیل آن، می‌توانید آن را در پایین همین صفحه در تب Open Orders پیدا کنید.

Fee و کارمزد در سیگنال ارز دیجیتال MEXC

میزان پورسانت دریافتی صرافی‌ها نقش مهمی در همکاری معامله‌گر با آن صرافی دارد. برخی از معامله‌گران به دلیل کارمزد بالا با صرافی‌ها کار نمی‌کنند و به دنبال روش‌های ارزان‌تری هستند.

به طور معمول، کارمزد تراکنش‌های لحظه‌ای به شرح زیر است:

  • هزینه میکر: 0%
  • هزینه تیکر: 0.2 درصد که البته در صورت استفاده از توکن خود صرافی شامل 20 درصد تخفیف می‌شود.

هم‌چنین، کارمزد معاملات آتی به طور کلی به شرح زیر است:

  • هزینه میکر: 0.02٪
  • هزینه تیکر: 0.06٪

کلام آخر

هنوز موضوعات زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد که باید آن‌ها را تست کنید و یاد بگیرید، یادگیری MEXC تبادل تنها یکی از آن‌ها است. به عنوان یک معامله‌گر بازار ارز دیجیتال، می‌توانید بیش‌تر نیازهای خود را از طریق این صرافی برآورده کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.