whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال چین لینک

1400/09/17 ساعت 01:34


ارز دیجیتال چین لینک یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که دارای یک پلتفرم به همین نام نیز می ‌باشد. ارز دیجیتال و شبکه چین لینک از مزایا و کاربرد های زیادی برخوردار هستند که تمامی این مزایا و کاربرد ها باعث شده است تا این ارز دیجیتال محبوب تر شود.

کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت کلیدی است برای دستیابی به موفقیت در دنیای دیجیتال. با استفاده از سبد ارز دیجیتال، سیگنال‌ فیوچرز و انواع سیگنال فارکس، همچنین مشاوره بازارهای مالی و خدمات احراز هویت بایننس، در این مسیر همراه شما هستیم. اگر علاقه‌مند هستید تا در رابطه با این ارز دیجیتال اطلاعاتی به دست آورید می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. 

 

image

ارز دیجیتال چین لینک

بررسی تاریخچه ارز دیجیتال چین لینک

پروژه پلتفرم چین لینک و همچنین ارز دیجیتال آن توسط فردی ۳۲ ساله به نام Sergey Nazarov اجرا شد که این شخص یک برنامه نویس بسیار ماهر در زمینه برنامه نویسی ارزهای دیجیتال می باشد. این شخص در رشته مدیریت در یکی از بهترین دانشگاه های نیویورک تحصیل کرده است.

یکی از افتخارات این شخص این می باشد که در سال ۲۰۰۹ بازار همتا به همتا که ExistLocal نام داشت را به وجود آورد. سرانجام این شخص در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت تا پروژه ‌ای به نام چین لینک را اجرا کند و در ماه سپتامبر همان سال این پلتفرم را به طور کامل راه‌اندازی کرد و پس از گذشت ۲ سال و در ماه مه سال ۲۰۱۹ ارز دیجیتال این پلتفرم را نیز منتشر کرد که از آن زمان تاکنون این ارز دیجیتال شهرت بسیار زیادی را به دست آورده است و در حوزه ارز های دیجیتال تا حد زیادی معروف شده است.

بررسی ارز دیجیتال چین لینک و پلتفرم آن

پلتفرم چین لینک یک پلتفرم کاملاً غیر متمرکز می باشد که از تعداد بسیار زیادی از نود ‌ها تشکیل شده است. این پلتفرم این امکان را در بلاک چین به وجود می ‌آورد تا شما بتوانید اطلاعاتی را درون بلاک چین بارگذاری کنید و یا از بلاک چین دریافت کنید.

یکی دیگر از هدف ‌های پلتفرم چین لینک این می باشد که بتواند قراردادهای هوشمند را به اطلاعاتی که در دنیای واقعی وجود دارد متصل کند. نکته‌ای که باید بگوییم این می باشد که این پلتفرم بلاکچین اختصاصی ندارد و بر روی بلاک چین شبکه اتریوم که ERC20 نام دارد فعالیت می‌کند.

image

بررسی ارز دیجیتال چین لینک

بررسی مزایا و معایب ارز دیجیتال چین لینک

ارز دیجیتال چین لینک و همچنین پلتفرم آن دارای یکسری مزایای بسیار عالی می باشد که این مزایا باعث شده است تا این شبکه بتواند رشد کند و علاوه بر آن این شبکه نیز یک سری معایب نیز دارد. اما نکته امیدوار کننده این می باشد که تعداد معایب این پلتفرم و این ارز دیجیتال نسبت به مزایای آن بسیار کم می باشد.

یکی از مهمترین مزایای ارز دیجیتال چین لینک این موضوع می باشد که این ارز دیجیتال معاملات خود را با استفاده از اوراکل ها انجام می دهد که این موضوع تا حد بسیار زیادی بر روی امنیت و سرعت این شبکه تاثیرگذار می‌باشد و باعث شده است تا این شبکه از نظر سرعت و امنیت در بین چند ارز برتر قرار بگیرد.

یکی دیگر از مزایای این ارز دیجیتال این می باشد که بر روی بلاک چین شبکه اتریوم فعالیت می‌کند و همانطور که شاید بدانید شبکه اتریوم از امنیت بسیار زیادی برخوردار است و طبیعتاً این موضوع بر روی پلتفرم چین لینک نیز تاثیر می گذارد و باعث شده است تا این پلتفرم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد.

 

image

چین لینک

از دیگر مزایای ارز دیجیتال چین لینک می توان به این موضوع اشاره کرد که این ارز دیجیتال با شرکت ‌های بسیار بزرگی به همکاری پرداخته است که این موضوع باعث افزایش شهرت این ارز دیجیتال شده است.

اگر بخواهیم در رابطه با معایب این ارز دیجیتال صحبت کنیم می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که اگر یک معامله را اشتباه انجام دهید، نمی‌توانید سرمایه خود را بازگردانید. البته این موضوع در بسیاری از ارزهای دیجیتال وجود دارد و چیز طبیعی می باشد.

بررسی کاربرد های پلتفرم و ارز دیجیتال چین لینک

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم پلتفرم و ارز دیجیتال چین لینک کاربرد هایی دارد که باعث شده است تا شهرت این ارز دیجیتال افزایش پیدا کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی برخی از مهمترین کاربرد های این ارز دیجیتال بپردازیم.

یکی از مهم ترین کاربرد های این ارز دیجیتال این می باشد که شما می توانید با استفاده از آن به بانک‌ها مبلغی را پرداخت کنید. این موضوع از مهم ترین کاربرد های این ارز دیجیتال می باشد زیرا فقط تعداد کمی از ارز های دیجیتال از این قابلیت برخوردار هستند.

 شما می توانید با استفاده از پلتفرم چین لینک شبکه پرداخت ایجاد کنید و در آن به فعالیت بپردازید.

از دیگر کاربرد های پلتفرم چین لینک می توان به این موضوع اشاره کرد که این پلتفرم در انجام قرارداد های هوشمند علاوه بر ارز دیجیتال خود از ارز های دیجیتال دیگر نیز استفاده می‌کند و این موضوع باعث شده است تا قرارداد های هوشمندی که در این شبکه انجام می‌شود تعداد بسیار زیادی داشته باشد.

همانطور که پیشتر اشاره کردیم پلتفرم چین لینک یک پلتفرم کاملاً غیر متمرکز می باشد و همچنین ارز دیجیتال آن در صرافی‌هایی که به صورت کامل غیر متمرکز می باشند خرید و فروش می‌شود.

 

image

کاربرد های ارز دیجیتال چین لینک

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال چین لینک

اگر شما می خواهید که ارز دیجیتال چین لینک را خریداری کنید باید در بهترین زمان ممکن این ارز دیجیتال را خریداری کنید تا بتوانید سود بیشتری کسب کنید. برای اینکه متوجه شوید که بهترین زمان ممکن برای خرید چه زمانی است باید از خدمات سیگنال دهی که توسط گروه‌های مختلف ارائه می‌شود استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما در بین گروه ها، گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) می باشد.

این گروه بسیار با تجربه و دقیق می باشند و سیگنال‌هایی که توسط این گروه ارائه می‌شود بهترین کمک را به شما در انجام خریدتان می‌کند. اگر شما می خواهید از خدمات این گروه مطمئن شوید می توانید اشتراک سه روزه رایگانی که توسط این گروه ارائه می‌شود را استفاده کنید و پس از اینکه از خدمات این گروه اطمینان حاصل پیدا کردید اشتراک ویژه گروه پرشین الیت را خریداری کنید.

نکته دیگری که باید بگوییم این می باشد که این گروه پس از اینکه شما اشتراک خریداری کنید به صورت تمام و کمال از شما پشتیبانی می‌کند و هرگونه سوال و ابهامی که داشته باشید را برای شما را رفع می‌کنند و به شما کمک می کنند تا بتوانید بیشترین سود را کسب کنید.

بررسی بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال چین لینک

اگر شما قصد دارید تا ارز دیجیتال چین لینک را خریداری کنید باید از یکسری صرافی های معتبر و با سابقه استفاده کنید. در بین صرافی هایی که وجود دارد بهترین صرافی هایی که می توانید از آن ها استفاده کنید صرافی‌های همچون بایننس، کوکوین و کوین بیس می باشد. این صرافی‌ها از ارز دیجیتال چین لینک پشتیبانی می کنند و بهترین خدمات را برای آن ارائه می‌کنند.

اما نکته ای که باید بگوییم این است که متاسفانه صرافی ‌های بایننس و کوین بیس برای کاربران ایرانی یک سری محدودیت ‌ها و تحریم ‌ها را قرار داده اند که اگر شما می خواهید این محدودیت ‌ها شما را اذیت نکنند می توانید از صرافی معتبر کوکوین استفاده کنید. این صرافی هیچ گونه محدودیتی برای کاربران ایرانی قرار نداده است و همچنین شباهت بسیار زیادی به صرافی های قدرتمند بایننس و کوین بیس دارد.

اما نکته دیگری که باید در اینجا به آن اشاره کنیم این است که این صرافی ها از ارز ریال پشتیبانی نمی کنند و اگر شما امکان استفاده از دلار و یا ارز های دیگر را ندارید می ‌توانید ارز دیجیتال تتر را در یکی از صرافی های معتبر ایرانی خریداری کنید و سپس آن را به حساب کاربری خود در صرافی خارجی منتقل کنید و از آن به عنوان دلار برای خرید ارز های دیجیتال استفاده کنید.

 

image

خرید ارز دیجیتال چین لینک

بهترین کیف پول ها برای نگهداری از ارز دیجیتال چین لینک

نکته مثبتی که در رابطه با ارز دیجیتال چین لینک وجود دارد این است که خوشبختانه تعداد زیادی از کیف پول ها از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند و این موضوع کار شما را بسیار راحت می کند. در بین کیف پول های سخت افزاری بهترین کیف پولی که شما برای نگهداری از ارز دیجیتال چین لینک می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید کیف پول لجر می باشد، این کیف پول به دلیل اینکه سخت افزاری است از امنیت و سرعت بسیار زیادی برخوردار است.

همچنین اگر شما می خواهید از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید می‌توانید کیف پول هایی همچون تراست ولت، متامسک و اتمیک ولت را مدنظر قرار دهید، این کیف پول ها بسیار امن هستند و همچنین از سرعت بالایی برخوردارند. 

در رابطه با کیف پول های نرم افزاری باید به یک نکته بسیار مهم اشاره کنیم و آن این می باشد که حتماً برای دانلود کیف پول ها به وب سایت اصلی آنها مراجعه کنید و از آنجا کیف پول مورد نظر را دانلود کنید، البته در رابطه با کاربران IOS باید بگویم که نیازی به انجام این کار نمی باشد، زیرا اپ استور بر روی نرم ‌افزار هایی که در این اپلیکیشن قرار می گیرد نظارت بسیار دقیقی دارد و در صورتی که یک نرم افزار فیک وجود داشته باشد به سرعت آن را از دسترس خارج خواهد کرد. 

همچنین به کاربران اندرویدی پیشنهاد می‌شود تا در صورتی که نرم ‌افزارهای مود شده بر روی گوشی خود دارید تمامی آنها را پاک کنید زیرا ممکن است آنها حاوی یک ویروس مخرب باشند که دسترسی گوشی شما را به فرد دیگری داده باشند و به این صورت ممکن است کیف پول شما در معرض خطر قرار بگیرد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.