whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال ترون

1400/09/25 ساعت 15:57


ارز دیجیتال ترون یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که در چند ماه گذشته توانسته موفقیت های بسیار زیادی را به دست آورد و به واسطه این موفقیت ها تا حد بسیار زیادی در نظر مردم مشهور و محبوب شود. اگر شما قصد دارید تا در رابطه با این ارز دیجیتال اطلاعاتی به دست آورید پیشنهاد می کنیم که حتماً ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

ارز دیجیتال ترون چیست؟

ارز دیجیتال ترون یک ارز بسیار قدرتمند می باشد و از بلاک چین قدرتمندی برخوردار است. این ارز دیجیتال به عنوان یک ماشین مجازی غیرمتمرکز شناخته می‌شود که قصد دارد تا اینترنت غیر متمرکز را به وجود بیاورد. یکی دیگر از خدماتی که ارز دیجیتال ترون ارائه می دهد این می باشد که این ارز دیجیتال سعی دارد تا امکان به وجود آوردن پروتکل های سخت و پیچیده را به توسعه دهندگان اپلیکیشن ‌های غیر متمرکز ارائه بدهد و هم چنین فرآیندی را به وجود بیاورد تا بتوان استفاده های بهتر و بهینه تری را از قراردادهای هوشمند کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های ارز دیجیتال ترون این می باشد که می تواند در هر ثانیه چیزی در حدود ۲۰۰۰ تراکنش را پردازش و تایید کند. از دیگر ویژگی‌ های مهم پلتفرم ترون این می باشد که این پلتفرم برای هر تراکنش کارمزد خیلی خیلی کمی را از کاربران خود دریافت می‌کند به گونه‌ای که رقم کارمزد آن چیزی در حدود صفر می باشد.

 

image

ارز دیجیتال ترون

ارز دیجیتال ترون دارای حجم بازاری در حدود ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار می باشد و همچنین به طور روزانه در شبکه این ارز دیجیتال چیزی در حدود ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار تراکنش انجام می‌شود که این رقم بسیار عالی می باشد. نکته دیگری که باید بگوییم این است که مالکیت این ارز دیجیتال از بازار چیزی در حدود ۰.۲۷ درصد می ‌باشد. ارز دیجیتال ترون در ابتدا در حدود ۱۰۰ میلیارد توکن را عرضه کرد که در حال حاضر فقط چیزی در حدود ۷۱ میلیارد توکن از آن در چرخه بازار باقی مانده است. ارز دیجیتال ترون در زمانی که این مقاله نوشته می‌شود در رتبه سی و دوم جدول ارز های دیجیتال قرار دارد که این رقم بسیار عالی است، البته در گذشته ارز دیجیتال ترون در رتبه های بالاتر نیز بود اما اکنون به دلیل شرایط بازار رتبه این ارز کاهش یافته است، اما امید است تا در آینده این ارز بتواند به رتبه قبلی خود برسد.

مروری بر تاریخچه ارز دیجیتال ترون

در سال ۲۰۱۷ شخصی به نام جاستین سان که این شخص به عنوان یکی از شاگردان موفق جک ‌ما شناخته می ‌شد تصمیم گرفت تا یک شبکه و یک ارز دیجیتال را راه اندازی کند که سرانجام پس از گذشت یک سال و در ۲۵ جولای سال ۲۰۱۸ این شخص توانست ارز دیجیتال ترون را به بازار ارز های دیجیتال عرضه کند. در رابطه با جاستین سان باید بگوییم که این شخص موفقیت‌ های بسیار زیادی دارد که از جمله مهم ترین آنها می توان به این موضوع اشاره کرد که این شخص در بین ۳۰ نفر برتر زیر ۳۰ سال در آسیا قرار گرفته است و همچنین این شخص به عنوان یکی از شاگردان مطرح و موفق در دانشگاه جک ما که هوپان نام دارد می‌باشد. جاستین سان به عنوان نماینده اصلی شرکت ریپل در کشور چین شناخته می‌شد که به واسطه همین موضوع توانست اشخاص بسیار زیادی را پیدا کند که به او در ساخت شبکه ترون و ارز دیجیتال ترون کمک کنند. نکته دیگری که باید در رابطه با تاریخچه ارز دیجیتال ترون بگوییم این می باشد که این ارز دیجیتال در هفتم سپتامبر سال ۲۰۱۷ یک عرضه اولیه انجام داد که در این عرضه اولیه یک روزه توانست چیزی در حدود ۷۰ میلیون دلار را برای پروژه خود کسب کنند که این موضوع باعث شد تا سازندگان این ارز دیجیتال بتوانند با سرعت بسیار بیشتری این شبکه را توسعه دهند و سرانجام در سال ۲۰۱۸ این ارز دیجیتال به طور کامل عرضه شد.

 

image

تاریخچه ارز دیجیتال ترون

بررسی مزایا و معایب ارز دیجیتال ترون

ارز دیجیتال ترون دارای یک سری مزایا و معایب می باشد که باعث شده است تا این ارز دیجیتال در بین مردم مشهور شود. البته باید بگوییم که تعداد مزایای این ارز دیجیتال تا حد بسیار زیادی بیشتر از معایب آن می‌باشد که همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد به این ارز امیدوار شوند و آینده بسیار عالی را برای آن پیش‌بینی کند.

·       یکی از مهم ترین مزایای ارز دیجیتال ترون مربوط به کارمزدی می باشد که شبکه این ارز از کاربران دریافت می‌کند. همانطور که پیشتر اشاره کردیم کارمزدی که این شبکه از کاربران خود دریافت می کند بسیار ناچیز می باشد و این عدد چیزی در حدود صفر می باشد. به عنوان مثال اگر شما بخواهید میلیون‌ها دلار ترون را در شبکه آن جا به جا کنید نیاز ندارید تا مبلغ بسیار زیادی را به عنوان کارمزد برای آن پرداخت کنید.

·       یکی دیگر از ویژگی‌ های بسیار مهم ارز دیجیتال ترون این می باشد که این ارز می تواند تا در هر ثانیه چیزی در حدود ۲ هزار تراکنش را تایید کند که این رقم بسیار عالی می باشد. همچنین باید این نکته را بگوییم که این شبکه هیچ گونه محدودیتی را برای انجام تراکنش ها قرار نداده است و شما می توانید به راحتی تراکنش های خود را با هر مبلغی در شبکه این ارز انجام دهید. این موضوع یک نقطه مثبت برای ارز دیجیتال ترون در مقایسه با اتریوم می باشد زیرا ارز دیجیتال اتریوم در هر ثانیه فقط می تواند چیزی در حدود ۱۵ تراکنش را تایید کند.

 

image

مزایای ارز دیجیتال ترون

·       حالا که در رابطه با مزایای ارز دیجیتال ترون صحبت کردیم بهتر است تا کمی در رابطه با معایب این ارز نیز توضیح دهیم تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن این ارز را بشناسید. یکی از مهمترین معایب ارز دیجیتال ترون این می باشد که تعداد توکن‌ های این ارز بسیار زیاد است و این موضوع باعث می‌شود تا این ارز نتواند قیمت بسیار زیادی را به دست بیاورد. البته اگر این ارز بخواهد قیمت ‌های بسیار زیادی را تجربه کند زمان خیلی زیادی طول می‌کشد. البته باید بگوییم که سازندگان ارز دیجیتال ترون یکسری فرایند ها را به نام توکن سوزی بر روی شبکه این ارز دیجیتال انجام می دهند که این موضوع باعث می‌شود تا تعداد توکن های این ارز کاهش پیدا کند و در نتیجه قیمت ارز دیجیتال ترون افزایش پیدا کند.

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال ترون

اگر شما قصد دارید تا ارز دیجیتال را ترون را خریداری کنید باید بهترین زمان برای خرید آن را تخمین بزنید تا در این صورت بتوانید سود بسیار بیشتری را کسب کنید. برای اینکه بتوانید این زمان را تخمین بزنید باید از خدماتی به نام خدمات سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. این خدمات توسط گروه‌ های زیادی ارائه می ‌شود که بهترین گروهی که شما می توانید از خدمات آنها استفاده کنید گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) می باشد. این گروه سیگنال های بسیار دقیق و پیشرفته ای را به شما ارائه می کند تا بتوانید سود بسیار بیشتری را کسب کنید. همچنین نکته‌ای که باید بگوییم این است که این گروه یک اشتراک سه روزه رایگان را به کاربران خود ارائه می‌کند که شما با استفاده از آن می توانید خدمات این گروه را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که از خدمات آنها راضی بودید اشتراک ویژه را خریداری کنید.

 

image

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال ترون

بررسی بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال ترون

پس از اینکه شما توانستید بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال ترون را تخمین بزنید بهتر است تا از یک صرافی معتبر و امن استفاده کنید و ارز دیجیتال ترون را خریداری کنید. در بین صرافی هایی که این ارز را لیست کرده‌اند شما می توانید صرافی هایی همچون بایننس، هیوبی، کوکوین و FTX را مد نظر قرار دهید. همچنین اگر می خواهید از صرافی‌ های غیر متمرکز استفاده کنید می ‌توانید از صرافی پنکیک سوآپ استفاده کنید.

بهترین کیف پول ها برای نگهداری ارز دیجیتال ترون

پس از اینکه شما ارز دیجیتال ترون را خریداری کردید بهتر است که آن را در صرافی نگه ندارید و پس از خرید حتما آن را به یک کیف پول امن منتقل کنید. در حالت کلی کیف پول های بسیار زیادی از ارز دیجیتال ترون پشتیبانی می کنند اما ما یکسری کیف پول ها را به شما معرفی می کنیم که این کیف پول ها نسبت به سایر کیف پول ها از امنیت و قدرت بیشتری برخوردار هستند و شما با خیال راحت تری می توانید از آنها استفاده کنید. اگر قصد دارید تا از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید پیشنهاد می شود تا کیف پول لجر را مد نظر قرار دهید این کیف پول در بین کیف پول های سخت افزاری از امنیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین نرم افزار مربوط به آن رابط کاربری بسیار ساده ای دارد.

 

image

نگهداری از ارز دیجیتال ترون

در بین کیف پول های نرم افزاری شما می توانید کیف پول هایی همچون تراست ولت، متامسک، سیف پل و همچنین کیف پول رسمی ارز دیجیتال به نام ترون لینک را مد نظر قرار دهید. نکته ای که باید بگوییم این است که اگر شما کاربر اندرویدی هستید بهتر است که قبل از نصب این کیف پول ها بر روی گوشی خود هر نوع نرم افزار مود شده که بر روی گوشی دارید را پاک کنید، زیرا برخی از آنها ویروسی هستند و ممکن است تا مشکلاتی را برای کیف پول شما به وجود بیاورند. همچنین بهترین راه برای دانلود کیف پول ها بر روی اندروید وبسایت اصلی کیف پول ها می باشد.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.