whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال METO متوشی Metoshi

1401/11/14 ساعت 03:47


ارز دیجیتال متوشی (Metoshi) و توکن METO یک راه حل غیرمتمرکز ساده در دنیایی است که پروژه‌های دیفای در حال افزایش محبوبیت هستند. پلتفرم متوشی راه حل‌های آماده‌ای را برای تمام پروژه‌های GameFi در بلاک چین ارائه می‌دهد. در ادامه با ارز دیجیتال METO  متوشی Metoshi بیشتر آشنا می‌شویم.  

برای دریافت انواع سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال به کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت بپیوندید. همچنین با پرشین الیت می‌توانید از خدمات فوق‌العاده‌ای چون رصد قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای، عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال، خرید تتر، فروش اندیکاتور vip و احراز هویت بایننس برخوردار شوید.

متوشی (Metoshi) چیست؟

متوشی مجموعه‌ای منحصر به فرد NFT با آثار هنری پاندا است. در حقیقت، Metoshi یک راه حل غیرمتمرکز ساده در دنیایی است که پروژه‌های DeFi در حال افزایش محبوبیت هستند. پلتفرم Metoshi راه حل‌های آماده ای را برای تمام پروژه های GameFi در بلاک چین ارائه می‌دهد. Metoshi یک پلتفرم سرگرمی واحد است که ترکیبی از موارد زیر است:

  • CRYPTO Game Studio & Comics Studio
  • صرافی هیبریدی (CEX+DEX)
  • بازار ترکیبی پروژه های بازی NFT
  • Launchpad و Anti-Launchpad
  • بسیاری از خدمات داخلی

هر یک از محصولات این اکوسیستم به گونه‌ای طراحی شده است که زندگی را برای افرادی که از فناوری‌های مختلف بلاک چین استفاده می‌کنند و یا به تازگی سفر خود را در این زمینه آغاز کرده‌اند، آسان کند. همه مشاغل Metoshi کاملاً مکمل یکدیگر هستند و یک پلتفرم یکپارچه ایجاد می‌کنند.

ارز دیجیتال متوشی به پانداهای قرمز و در حال انقراضی اشاره دارد که در بخش جنوب شرقی هیمالیا یعنی در جنگل های چین، هند یافت می‌شوند که البته چند صد از آن‌ها هم در نپال ثبت شده است. تعداد پانداهای امروزی حدود 11ده هزار پاندا می‌باشد. 

اکوسیستم Metoshi موضوع انقراض این حیوانات را برای همه کاربران در پلتفرم مورد توجه قرار می‌دهد و به افزایش جمعیت پاندا از طریق توسعه تجارت کمک می‌کند. همچنین بخشی از درآمد آن را به صندوق جهانی حیات وحش (WWF) اختصاص می‌دهد. شعار اصلی این پلتفرم این است که: «بیایید با هم به پاندای قرمز در حال انقراض کمک کنیم.»

metoshi aim

هدف اصلی ارز دیجیتال متوشی (Metoshi) 

ماموریت پروژه موتوشی، ایجاد بزرگ‌ترین پلتفرم غیرمتمرکز برای پروژه‌های بازی است و ماموریت این جامعه، ایجاد یک اکوسیستم برای اعضای پلتفرم است تا برای کمک به جمعیت پانداهای قرمز از طریق افزایش درآمد اقدام کنند. متوشی (Metoshi) قهرمان این اکوسیستم است، راهنمای همه مقاصد پروژه و سبک شرکت است، به نحوی که توجه همه به گونه‌های پاندای قرمز در معرض انقراض می‌باشد. 

مسیرهای پلتفرم Metoshi در مورد تغییر الگوهای منسوخ و برداشت از پروژه‌های بلاک چین به سمت آزادی و خلاقیت است.  استودیوی بازی Metoshi با همکاری جامعه و آغازگر پروژه، بازی‌های کریپتویی ایجاد می‌کند. صرافی ترکیبی (CEX+DEX) به همه این امکان را می‌دهد که بازی، مم توکن‌ها و ارزهای دیجیتال را مبادله کنند و به همه کاربران اجازه می‌دهد در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند. استودیو Metoshi Comics کمیک‌هایی در مورد ماجراهای پاندا قرمز متوشی ایجاد می‌کند. هر کمیک یک NFT است و همه می‌توانند حاکمیت، بازی و یا هر NFT دیگری را در بازار بخرند و یا بفروشند.

چشم اندازهای ارز دیجیتال METO متوشی Metoshi

این پروژه معتقد است که دنیا توسط افراد عادی مثل من و شما ساخته شده است و هرکسی می‌تواند قهرمان باشد، بازی کند و موفقیت کسب کند. بنابراین، بازی‌های بلاک چین باید در دسترس همه باشد.    کمیک‌ها مدرن، شیک هستند و خواننده را برای داستان‌های هیجان‌انگیز در بازی‌های GameFi آماده می‌کنند. هیچ کس مجبور نیست کمیسیون‌های‌ زیاد بپردازد. 

پروژه موتوشی یک اکوسیستم واحد برای سهولت استفاده و کمیسیون کم ایجاد می‌کند. تیم معتقد است: « آینده‎ای وجود دارد که در آن همه می‌توانند از شرکت در پروژه‌های ارز دیجیتال درآمد کسب کنند.» اکوسیستم Metoshi به افزایش جمعیت پانداهای قرمز کمک خواهد کرد.

نقشه راه متوشی (Metoshi)

در اولین کوارتر نقشه راه شامل موادر مهمی چون راه‌اندازی Metoshi CEX. دور پیش فروش توکن METO. انتشار یک کتاب کمیک درباره ماجراهای متوشی پاندا قرمز و لیست METO در صرافی پنکیک سواپ (PancakeSwap)، بازی ماجراجویی Metoshi 2022، امکان استیکنگ (Staking)، نشان بازی Pool METO. راه اندازی کامل بازی اول، فهرست METO، راه‌اندازی کشاورزی NFT. Metoshi DEX و راه‌اندازی کامل بازی اول Metoshi بود.

در کوارتر دوم Q2 نقشه راه، شامل بازی‌های جدیدتر و بیشتر بود. راه‌اندازی بازی دوم Metoshi، انتشار کمیک بوک جدید درباره ماجراهای متوشی پاندای سرخ، راه اندازی مارکت پلیس متوشی و زنجیره متقاطع BEP-721 / ERC-721 از دیگر موارد رودمپ است.

در کوراتر سوم Q3 نقشه راه شامل زنجیره متقابل در پلیگان (Polygon) است. 

بازی ماجرای متوشی پاندای قرمز (Adventures of Metoshi the Red Panda) بازسازی شده انتشار یک کتاب کمیک جدید در مورد ماجراهای متوشی گیمفای (GameFi) بود که سومین بازی بلاک چین نیز منتشر شد. بقیه نقشه‌ راه، ایجاد زنجیره متقاطع پلی گان در BEP-721 / ERC-721 و در زنجیره متقاطع BEP-20 / ERC-20  است.

main questions and answers

سوالات مهم پیرامون ارز دیجیتال متوشی (Metoshi) و توکن METO

در ادامه به سوالات مهم پیرامون ارز دیجیتال متوشی (Metoshi) و توکن METO پاسخ می‌دهیم. برای دریافت انواع سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال به کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت بپیوندید.

متوشی چیست؟

متوشی یک پلتفرم یک مرحله‌ای است که استودیوی متوشی گیمفای، یک استودیوی کمیک و متوشی فایننس (Metoshi Finance) را گرد هم می‌آورد: مجموعه‌ای از ابزارهای دیفای برای جامعه پاندای قرمز، زیرا متوشی نام قهرمان و طلسم خوش‌شانس پروژه است.

هدف اصلی و ویژگی های پروژه چیست؟

هدف اصلی این پروژه ایجاد یک جامعه بازی بزرگ به رهبری Metoshi the Red Panda است. قابلیت‌های پلتفرم شامل تعدادی بازی P2E خواهد بود که همگی در «MetOverse» تعبیه شده و در هم تنیده شده‌اند. این پروژه به همراه یک جعبه ابزار برای دیفای و NFT استیکینگ/ فارمینگ، سازنده برای مجموعه‌های NFT، بازار و DEX ارائه شده است.

آیا پروژه قرار است فراتر از بخش GameFi گسترش یابد؟

بله، تیم پروژه قصد دارد، در کل بخش NFT با پیاده سازی فناوری wNFT و مکانیسم‌های اقتصادی مختلف، تکامل پیدا کند. 

چرا به توکن متو (METO) نیاز داریم و در کدام پلتفرم مستقر شده است؟ 

METO توکن ابزاری پلتفرم متوشی است که روی بایننس قرار دارد. این ارز درون بازی همه گیم‌های روی پلتفرم است. همچنین می‌توانید از این توکن در مزرعه‌داری و استیکینگ و همچنین برای خرید NFT و کلکسیون‌های بازی استفاده کنید. 

مجموع عرضه توکن متو METO چقدر است؟ توکنومیک پروژه Metoshi چگونه تشریح می ‌شود؟

کل عرضه محدود METO معادل 1,134,903,170 توکن است.

پروژه متوشی یک توکنومیک دوگانه ارائه می‌کند: 

  • METO – توکن کاربردی 
  • OSHI – توکن حکومت‌داری 

در حال حاضر از کجا می توانیم METO را بخریم و یا بفروشیم؟

در حال حاضر می‌توانیم توکن METO را در صرافی پنکیک سواپ خرید و فروش یا مبادله کنیم.

کجا می توانیم توکن METO خود را سرمایه گذاری کنیم؟

از توکن METO در تمام بازی‌های پلتفرم METOSHI و برای خرید منابع درون بازی استفاده می‌شود. توکن METO برای استیکینگ و فارمینگ NFT در دسترس است. یک پروژه بلند مدت است و همچنین برای خرید درون بازی (که برای عملکرد خوب در METOLAND ضروری است)، NFTهای کمیک و کلکسیونی و G-token OSHI به توکن METO نیاز دارید.

متولند (METOLAND) چیست؟

METOLAND یک بازی جالب است، در واقع یک شبیه‌ساز برنامه‌ریزی شهری p2e + f2p، که در آن بازیکنان می‌توانند با ساخت و بهبود شهرک‌های پانداهای قرمز و توکن‌های METO درآمد کسب کنند.

توکن OSHI چیست و چه کارکردهایی دارد؟

توکن OSHI نشانگر G Metoshi است. توکن Governance OSHI به معنای مالکیت مشترک پلتفرم Metoshi است. این توکن به دارندگانش این حق را می‌دهد که سود سهام کسب کنند و در مورد پیشنهادهای اقتصادی اصلی رأی دهند و در عین حال به مزایای مختلف در اکوسیستم دسترسی داشته باشند.

سود سهام برای دارندگان OSHI از کجا تأمین می شود؟

صندوق ویژه‌ای راه‌اندازی می‌شود که به طور منظم و به منظور پرداخت سود سهام به دارندگان OSHI، اختصاص داده شده است و در آن بخشی از درآمد حاصل از فروش NFT، از جمله خدمات درون بازی، MetOverse، کمیک‌ها، NFTهای کلکسیونی و موارد دیگر هدایت می‌شود، درست همانطور که در نقشه راه به همین سمت حرکت می‌شود.

چگونه می توانیم برای مشارکت با موسسان پروژه متوشی تماس بگیرم؟

برای همه ایده‌ها و پیشنهادات مشارکت، می‌توانید از راه‌های ارتباطی DM @tng770 یا @gulmiron اقدام کنید.

ویژگی های کمیک متوشی (Metoshi Comics) چیست؟

کمیک‌های متوشی یک مجموعه انیمیشنی به زبان‌های مختلف مانند انگلیسی، چینی، ژاپنی و روسی است. این کمیک‌ها شامل تعداد زیادی بخش در نقاط مختلف جهان است و همچنین این سریال قرار است در آینده نزدیک توکنیزه شود.

کلام آخر

در این مقاله پیرامون ارز دیجیتال متوشی (Metoshi) و توکن METO صحبت کردیم. اهداف و نقشه راه آن را توضیح دادیم و در انتها به مهم‌ترین پرسش‌ها پیرامون این ارز دیجیتال پاسخ دادیم. به یاد داشته باشید که با عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال می‌توانید از مزایای فوق‌العاده‌ای برخوردار شوید. همچنین با پرشین الیت می‌توانید از خدمات فوق‌العاده‌ای چون رصد قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای، خرید تتر، فروش اندیکاتور vip و احراز هویت بایننس برخوردار شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.