whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

توکن قطر 2022 (FWC)

1401/09/04 ساعت 01:13


با نزدیک شدن به جام جهانی فوتبال، تیمی که این ابتکار عمل را پشت سر گذاشته بود، امسال با راه اندازی توکن قطر 2022 قدمی فراتر برداشت. برای گرد هم آوردن فوتبال و ارزهای دیجیتال، پروژه ای به نام QATAR 2022 TOKEN (FWC) با استفاده از فناوری بلاک چین ایجاد شد. با توکن بومی FWC، کاربران می توانند به راحتی بلیط جام جهانی را خریداری کنند، هتل رزرو کنند، شرط بندی کنند و حتی در بازی های فوتبال Metaverse و NFT شرکت کنند. 

پیش از هر چیز یادآور می‌شویم که در پرشین الیت می‌توانید ضمن داشتن سیگنال ارز دیجیتال، انجام خدمات احراز هویت بایننس، خرید تتر و برخورداری از قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای در سرعت و دقت معاملات خود بهتر عمل کنید. اکنون بهتر است به ادامه بحث خود بازگردیم! در حال حاضر، توکن قطر 2022 (FWC) جامعه رو به رشدی با بیش از 20000 دارنده دارد. اما انگیزه تیم برای ایجاد این پروژه چه بود؟

توکن قطر 2022 (FWC) چیست؟

توکن قطر 2022 که با نام The Football World Community Token (FWC) نیز شناخته می‌شود، پروژه‌ای است که برای گرد هم آوردن علاقه‌مندان به فوتبال و ارزهای دیجیتال طراحی شده است، به‌ویژه برای کاربرانی که می‌خواهند لذت‌های ارز دیجیتال و فوتبال را با هم ترکیب کنند.

FWC به عنوان پلتفرمی عمل می کند که به کاربران امکان می دهد ارزهای دیجیتال ایجاد کنند و در عین حال ایمنی و امنیت کاربران را تضمین کند. تیم پشت این پروژه متشکل از افراد پرشور است، از طراحان گرافیک گرفته تا توسعه دهندگان وب که از آنها خواسته شده تا پلتفرم را توسعه دهند.

علاوه بر این، توکن بومی این پروژه که FWC نیز نامیده می‌شود، به طور کامل متعلق به جامعه آن است. به عبارت دیگر، توکن FWC یک توکن مستقل است. ماهیت غیرمتمرکز این توکن به جامعه کنترل کاملی بر پروژه و ارزش آن می دهد. در حال حاضر، تیم سازنده این پروژه در حال برنامه ریزی برای ادغام بلاک چین و فناوری NFT برای ارتقای بیشتر تجربه کاربران است.

توکن FWC در 10 فوریه 2022 در شبکه زنجیره هوشمند Binance منتشر شد. اکوسیستم آن به شدت به زنجیره هوشمند بایننس متکی است که از صحت، تغییر ناپذیری و قابلیت ردیابی توکن FWC اطمینان می دهد. همچنین، با کمک یک برنامه پویا و قابل تنظیم به نام رابط برنامه نویسی برنامه (Application Programming Interface) (APL) تجربیات همه جانبه ای را به کاربران ارائه می دهد.

توکن FWC توکن بومی FWC با حداکثر عرضه 200 کوادریلیون توکن است. تا کنون، شبکه 50 درصد از کل عرضه توکن را سوزانده است. تا 10 نوامبر 2022، حجم معاملات FWC به 608574 دلار رسیده است. هیچ کارمزد یا مالیاتی با این نشانه وجود ندارد.

FWC یک توکن BEP-20 است که تا ERC-20 گسترش می یابد، به این معنی که توکن متداول ترین نوع استاندارد توکن اتریوم را برآورده می کند. 
علاوه بر این، توکن FWC به همه کاربرانی که در اکوسیستم مشارکت دارند و به آن کمک می کنند، انگیزه های اقتصادی ارائه می دهد. به طور خلاصه، تصور می شود که این نشانه به عنوان یک رسانه غیرمتمرکز مبادله بین کاربرانی که در اکوسیستم FWC تعامل دارند، استفاده می شود.

توکن FWC در ساعت 21:00 (UTC+8) در تاریخ 9 مه 2022 در LBank Exchange فهرست شده است تا دامنه جهانی خود را بیشتر گسترش دهد و به آن کمک کند به چشم انداز خود دست یابد.
FWC جای خود را در بازی های فوتبال Metaverse و NFT خواهد گرفت. پس از جام جهانی 2022، نسخه جدید توکن با فناوری قدرتمند تا چهار سال آینده عرضه خواهد شد.

با توکن قطر 2022 (FWC) چه کاری می توانید انجام دهید؟

همانند ارزهای دیجیتال مختلف در بازار، توکن FWC نیز پیامدهای دنیای واقعی دارد. از آنجایی که توکن FWC یک توکن BEP-20 است، به کاربران امکان خرید بلیط جام جهانی را می دهد. نه تنها این، بلکه مصرف‌کنندگان می‌توانند از توکن‌های FWC برای رزرو هتل، شرط‌بندی و شرکت در قرعه‌کشی، متاورس و بازی‌های فوتبال NFT استفاده کنند.

پیش بینی های آینده برای توکن قطر 2022 (FWC)

این تیم با برنامه های آتی خود برای توکن بسیار جاه طلب است. طبق وایت پیپر FWC، بلافاصله پس از اتمام جام جهانی 2022، تیم توکن FWC را به "FWC CountryX 202X Token" تغییر نام داده و نام تجاری آن را تغییر خواهد داد. این تغییرات احتمالاً در دسامبر 2022 رخ خواهند داد. آنها بخشی از استراتژی FWC برای اطمینان از انعطاف پذیری در تغییر نام توکن برای پاسخگویی به جام جهانی فیفا هستند که هر چهار سال یکبار در مکانی متفاوت برگزار می شود.

در چهار سال آینده، یک فناوری بسیار توانمند به نام FWC New Country 202X Token از آخرین نسخه توکن پشتیبانی خواهد کرد. پروژه FWC همچنین قصد دارد اسپانسر بازی های جام جهانی آینده باشد.

نحوه خرید توکن قطر 2022 (FWC) در AAX

AAX به طور فعال ارزهای دیجیتال را از طریق پلتفرم خود فهرست می کند تا تجربه کاربری خود را غنی کند. اخیراً AAX توکن قطر 2022 (FWC) را فهرست کرده است. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای خرید این توکن در AAX آورده شده است.

1. برای یک حساب کاربری با AAX ثبت نام کنید.

برای شروع، باید به سایت یا برنامه AAX بروید تا برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. پس از انجام این کار، می توانید این رابط را مشاهده کنید که در آن می توانید "Trade" را در منوی بالا سمت چپ انتخاب کنید. سپس، در منو، لطفاً بازار نقدی را انتخاب کنید.

2. جفت معاملاتی FWCM/USDT را پیدا کنید.

پس از انتخاب بازار نقدی، می‌توانید اطلاعات لحظه‌ای و نمودار شمعی جفت‌های معاملاتی منتخب را مشاهده کنید. در این مورد، شما می خواهید FWCM/USDT را از طریق نوار جستجو جستجو کنید. همچنین می توانید روی نماد کندل استیک کلیک کنید تا نمودار کندل استیک پا را مرور کنید.

3. نوع سفارش را انتخاب کنید.

در سمت راست مشاهده می کنید که دو گزینه برای سفارش در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید بین سفارش بازار یا سفارش محدود یکی را انتخاب کنید.

  •  سفارش بازار به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال را با قیمت فعلی بازار و با تحویل فوری به حساب خود معامله کنید.
  • با Limit Order، قبل از تایید سفارش، باید مبلغی را که می‌خواهید بخرید، و قیمتی که می‌خواهید FWCM/USDT کنید، وارد کنید.

وقتی نوع سفارشی را که می‌خواهید ادامه دهید، تصمیم گرفتید، می‌توانید مقدار توکن‌های FWC را که می‌خواهید خریداری کنید در بخش قیمت و مقدار وارد کنید.

4. نهایی و تایید سفارش 

در آخر، مبلغ نهایی را وارد کنید و قبل از ارسال سفارش، آن را بررسی کنید. پس از آن شما صاحب افتخار یک توکن FWC خواهید شد. اگر مایلید در مورد نحوه معامله در AAX اطلاعات بیشتری کسب کنید، به این آموزش بیت کوین برای مبتدیان- راهنمای AAX Newbie نگاهی بیندازید.

آیا توکن FWC در سال های آینده محبوبیت خود را افزایش می دهد؟

در مجموع، شکی نیست که فیفا میلیون ها طرفدار در سراسر جهان دارد. بنابراین امکان رشد توکن FWC وجود دارد.

پیش بینی می شود که توکن FWC در بین کسانی که به شدت به صنعت ارز دیجیتال و ورزش علاقه دارند، محبوبیت بیشتری پیدا کند. توکن FWC به جمع بسیاری از توکن‌های طرفدار دیگر مانند Chiliz (CHZ) می‌پیوندد که طی سال‌ها موفقیت زیادی در بین ورزش‌های الکترونیکی و طرفداران ورزش کسب کرده‌اند.

QATAR 2022 TOKEN (FWC) اکنون برای معامله در LBank Exchange در دسترس است.
QATAR 2022 TOKEN (FWC) اکنون برای معامله در LBank Exchange در دسترس است.

درباره صرافی LBank

صرافی LBank که در سال 2015 تأسیس شد، یک پلتفرم تجارت جهانی نوآورانه برای دارایی های رمزنگاری مختلف است. صرافی LBank به کاربران خود معاملات رمزنگاری امن، مشتقات مالی تخصصی و خدمات مدیریت دارایی حرفه ای را ارائه می دهد. این پلتفرم با بیش از 6.4 میلیون کاربر از بیش از 210 منطقه در سراسر جهان، به یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین پلتفرم های معاملات ارز دیجیتال تبدیل شده است.

تجزیه و تحلیل معاملاتFWC 

 ارزش بازار نسبتاً پایین QATAR 2022 TOKEN به این دلیل است که زیر 100 میلیون دلار است، در حالی که 100 ارز دیجیتال برتر بالای 1 میلیارد دلار ارزش بازار دارند و 500 رمزارز برتر بالای 100 میلیون دلار هستند. در همین حال، میانگین حجم FWC با 4,216,658.38 دلار توکن معامله شده در یک دوره متوسط 24 ساعته پایین است. حجم FWC نسبتاً کم است زیرا 100 کریپتوی پرمعامله معمولاً 100 میلیون دلار در روز رد و بدل می‌شوند و کریپتوهای کوچک‌تر معمولاً زیر 5 میلیون دلار در 24 ساعت معامله می‌شوند. 

مراحل خرید FWC با پول فیات 

FWC در تعدادی از صرافی‌های رمزنگاری فهرست شده است، برخلاف سایر ارزهای دیجیتال اصلی، نمی‌توان آن را مستقیماً با پول فیات خریداری کرد. با این حال، شما هنوز هم می توانید به راحتی این سکه را ابتدا با خرید USDT از هر صرافی فیات به کریپتو خریداری کنید و سپس به صرافی که پیشنهاد داد و ستد این سکه را ارائه می دهد، انتقال دهید، در این مقاله راهنما به طور مفصل مراحل خرید FWC را به شما آموزش خواهیم داد.

مرحله 1: ثبت نام در Fiat-to-Crypto Exchange

ابتدا باید یکی از ارزهای دیجیتال اصلی، در این مورد USDT (USDT) را خریداری کنید. در این ادامه، شما را با دو مورد از رایج‌ترین صرافی‌های فیات به کریپتو، Uphold.com و Coinbase با جزئیات آشنا خواهیم کرد. هر دو صرافی سیاست‌های کارمزد و ویژگی‌های دیگری دارند که به تفصیل به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. 

UpHold به عنوان یکی از محبوب ترین و راحت ترین صرافی های فیات به کریپتو، دارای مزایای زیر است:

خرید و تجارت آسان بین دارایی های متعدد، بیش از 50 دارایی  است و همچنان افزوده می شود در حال حاضر بیش از 7 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

می توانید برای کارت UpHold Debit درخواست دهید که در آن می توانید دارایی های رمزنگاری شده را در حساب خود مانند یک کارت بدهی معمولی خرج کنید! 

استفاده آسان از اپلیکیشن موبایلی که می توانید به راحتی وجه را به بانک یا هر صرافی آلتکوین دیگری برداشت کنید بدون کارمزد پنهان و سایر هزینه های حساب سفارشات خرید/فروش محدودی برای کاربران پیشرفته تر وجود دارد اگر قصد دارید ارزهای دیجیتال را درازمدت نگه دارید، می توانید به راحتی سپرده های مکرر را برای میانگین هزینه دلار (DCA) تنظیم کنید.USDT، که یکی از محبوب‌ترین استیبل کوین‌های با پشتوانه دلار آمریکا است (عموماً یک ارز دیجیتالی است که توسط پول فیات واقعی پشتیبانی می‌شود، بنابراین نوسانات کمتری دارند و می‌توان آنها را تقریباً به‌عنوان پول فیات که با آن مرتبط است در نظر گرفت) در دسترس است، اگر این کار راحت‌تر است. آلتکوینی که قصد خرید آن را دارید تنها دارای جفت معاملاتی USDT در صرافی آلتکوین است، بنابراین لازم نیست هنگام خرید آلتکوین، تبدیل ارز دیگری را انجام دهید.

مرحله 2: USDT را با پول فیات بخرید.

پس از اتمام فرآیند KYC. از شما خواسته می شود یک روش پرداخت اضافه کنید. در اینجا می توانید انتخاب کنید که کارت اعتباری ارائه دهید یا از انتقال بانکی استفاده کنید. ممکن است بسته به شرکت کارت اعتباری خود و قیمت های نوسان هنگام استفاده از کارت، هزینه های بیشتری از شما دریافت شود، اما خرید فوری نیز انجام خواهید داد. در حالی که انتقال بانکی ارزان تر اما کندتر خواهد بود، بسته به کشور محل اقامت شما، برخی از کشورها سپرده نقدی فوری را با کارمزد کم ارائه می‌دهند.

اکنون همه چیز آماده است، در صفحه "Transact" در زیر فیلد "از"، ارز فیات خود را انتخاب کنید، و سپس در قسمت To، "" USDT را انتخاب کنید، روی پیش نمایش کلیک کنید تا تراکنش خود را بررسی کنید و اگر همه چیز خوب به نظر می رسد، روی تایید کلیک کنید.

3: USDT را به صرافی Altcoin منتقل کنید.

اما هنوز کارمان تمام نشده است، از آنجایی که FWC یک آلتکوین است، باید USDT خود را به صرافی منتقل کنیم که FWC قابل معامله باشد، در اینجا از BitMart به عنوان صرافی خود استفاده خواهیم کرد. BitMart یک صرافی محبوب برای تجارت تعداد زیادی آلتکوین قابل معامله است.

BitMart  در مارس 2018 در دسترس عموم قرار گرفت.

BitMart نقدینگی واقعاً چشمگیری دارد. در زمان آخرین به‌روزرسانی این بررسی (20 مارس 2020، درست در میانه بحران - حجم معاملات 24 ساعته بیت‌مارت 1.8 میلیارد دلار بود. این مقدار BitMart را در مکان شماره قرار داد. 

پس از گذراندن فرآیند مشابهی که قبلاً با UpHold انجام داده‌ایم، به شما توصیه می‌شود که احراز هویت 2FA را نیز راه‌اندازی کنید، آن را به پایان برسانید زیرا امنیت بیشتری را به حساب شما اضافه می‌کند.

مرحله 4: USDT را برای مبادله واریز کنید.

بسته به سیاست های صرافی ممکن است از شما خواسته شود که فرآیند KYC دیگری را طی کنید، این معمولاً از 30 دقیقه تا احتمالاً حداکثر چند روز طول می کشد. اگرچه این فرآیند باید مستقیم و آسان باشد. پس از اتمام کار با آن، باید به کیف پول صرافی خود دسترسی کامل داشته باشید.

اگر این اولین باری است که سپرده ارزی انجام می دهید، صفحه نمایش اینجا ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد. اما نگران نباشید، اساساً ساده تر از انتقال بانکی است. در کادر سمت راست، رشته‌ای از اعداد تصادفی را می‌بینید که می‌گویند «آدرس USDT». . از آنجایی که ما اکنون USDT خریداری شده قبلی خود را در UpHold به این کیف پول منتقل می کنیم، روی "کپی آدرس" کلیک کنید یا روی آدرس کامل کلیک راست کرده و روی کپی کلیک کنید تا این آدرس را در کلیپ بورد خود بگیرید.

اکنون به UpHold برگردید، به صفحه Transact بروید و روی USDT در قسمت «از» کلیک کنید، مبلغی را که می‌خواهید ارسال کنید و در قسمت «به» USDT را در زیر «Crypto Network» انتخاب کنید، سپس روی «پیش‌نمایش برداشت» کلیک کنید. 

در صفحه بعدی، آدرس کیف پول را از کلیپ بورد خود بچسبانید، برای ملاحظات امنیتی همیشه باید بررسی کنید که آیا هر دو آدرس مطابقت دارند یا خیر. 

زیرا ممکن است وجود بدافزارهای رایانه ای خاصی محتوای ذخیره شده در کلیپ بورد شما را به محتوا و آدرسی دیگر تغییر داده و در نتیجه باعث شود شما پول را به شخص و آدرس دیگری ارسال کنید.

پس از بررسی، برای ادامه روی "تأیید" کلیک کنید، باید بلافاصله یک ایمیل تایید دریافت کنید، روی لینک تایید در ایمیل کلیک کنید و سکه های شما در راه بیت مارت هستند!

سپس به کیف پول های صرافی خود در BitMart بروید. ممکن است ابتدا سپرده های خود را در آنجا مشاهده نکنید که نیاز به نگرانی نیست زیرا ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا کوین ها به حساب شما برسد.

 بسته به وضعیت ترافیک شبکه شبکه USDT، در زمان های شلوغ ممکن است حتی بیشتر طول بکشد.

پس از رسیدن USDT شما یک اعلان تایید از BitMart دریافت می کنید. و اکنون در نهایت آماده خرید FWC هستید.

مرحله 5: تجارت FWC

به BitMart برگردید، سپس به "Exchange" بروید.

در ستون سمت راست یک نوار جستجو وجود دارد، اکنون مطمئن شوید که "USDT" انتخاب شده است زیرا ما در حال معامله USDT به جفت آلت کوین هستیم. روی آن کلیک کنید و عبارت "FWC" را تایپ کنید، باید FWC/USDT را ببینید، آن جفت را انتخاب کنید و نمودار قیمت FWC/USDT را در وسط صفحه ببینید.

در زیر یک کادر با یک دکمه سبز رنگ وجود دارد که روی آن نوشته شده است "Buy FWC"، در داخل جعبه، برگه "Market" را در اینجا انتخاب کنید، زیرا این ساده ترین نوع سفارش خرید است. 

در کادر پرایس یا قیمت مبلغ مورد نظر خود را هم می توانید تایپ کنید و هم با انتخاب درصد مقداری از سپرده خود را که برای معامله می خواهید ، انتخاب کنید. پس از تأیید همه چیز ، روی «خرید FWC» کلیک کنی تا خرید FWC انجام شود. 

علاوه بر مواردی که پیش تر ذکر شد تعداد دیگری صرافی وجود دارند که دارای حجم معامله روزانه مناسبی هستند که با اطمینان می توانید در کمترین زمان و با کارمزد حداقل، کوین های خود را معامله کنید. پیشنهاد می‌شود که در این صرافی‌ها نیز ثبت‌نام کنید، زیرا به محض اینکه FWC در آنجا فهرست شد، حجم زیادی از معاملات را از کاربران آنجا جذب می‌کند، یعنی فرصت‌های معاملاتی عالی خواهید داشت!

مرحله آخر: FWC را به طور ایمن در کیف پول های سخت افزاری ذخیره کنید.

اگر می‌خواهید FWC خود را برای مدت طولانی نگه دارید، ایمن‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در آنجا حوادثی مانند رخ دادن هک و از دست رفتن وجوه است. 

به دلیل اينکه صرافی ها به سبب ماهیت خود همیشه آنلاین هستند با این خاصیت میزان آسیب پذیری خود در مقابل حملات هکری را بالا می برند.

 امن ترین راه برای ذخیره سکه های شما تا به امروز این است که آنها را در یک نوع "کیف پول کولد" قرار دهید، جایی که کیف پول تنها زمانی که شما در حال ارسال پول یا معامله هستید ، به بلاک چین دسترسی خواهد داشت (یا "آنلاین") می شود و شانس این خطرپذیری را کاهش می دهد. 

 و اساساً دارای یک جفت آدرس عمومی و خصوصی ایجاد شده آفلاین است و که شما می توانید با یادداشت آن در جایی مطمئن،  ایمنی آن را حفظ کنید. با این حال، این روش نیز دوام ندارد و در معرض خطرات مختلف است.

پیش بینی قیمت FWC 

FWC طی سه ماه گذشته 295.28 درصد افزایش یافته است، در حالی که ارزش بازار آن هنوز نسبتاً کوچک در نظر گرفته می شود، که نشان می دهد قیمت FWC در مقایسه با آنهایی که دارای ارزش بازار بزرگتر در طول حرکت های بازار بزرگ هستند، می تواند بسیار نوسان باشد. با این حال، با رشد ثابت طی سه ماه گذشته، FWC پتانسیل رشد بیشتر را دارد و ممکن است سود بسیار مناسبی را به همراه داشته باشد. 

لطفاً توجه داشته باشید که این تحلیل صرفاً بر اساس اقدامات تاریخی قیمت FWC است و به هیچ وجه توصیه مالی نیست. 

روند قیمت فعلی توکن FWC

قیمت فعلی طبق CoinMarketCap، توکن رتبه 2911 با قیمت 2.76e-10 دلار آمریکا با حجم معاملات 4798317 دلار آمریکا در طول یک روز معامله شد. قیمت توکن قطر 2022 در 11 مارس بیش از 2597.48 درصد افزایش یافته است و ارزش بازار کاملاً کاهش یافته 53،143،640 دلار آمریکا است. به نظر می رسد وب سایت رسمی در مرحله ساخت است و اطلاعاتی در مورد توکن بومی ندارد. در حالی که رالی ممکن است عده‌ای را وسوسه کند که حرکتی انجام دهند، اما باید درک کرد که کریپتوها یک دارایی فرار و پرخطر هستند. بنابراین، قبل از تصمیم گیری باید مراقب بود و تحقیقات بازار مربوطه را انجام داد. 

خرید توکن QATAR 2022 TOKEN (FWC)  از سایر صرافی ها

دو نوع صرافی رمزنگاری وجود دارد که از تجارت QATAR 2022 TOKEN (FWC) پشتیبانی می کند، آنها صرافی های متمرکز (CEX) و صرافی های غیرمتمرکز (DEX) هستند، مراحل خرید قطر توکنFWC در دو نوع صرافی رمزنگاری متفاوت است: اگر می خواهید آن را در CEX خریداری کنید، توصیه می شود ابتدا USDT یا BTC را خریداری کنید، سپس آنها را با TOKEN (FWC) QATAR 2022 در CEX تعویض کنید. 

اگر کیف پول CEX یا ارز دیجیتالی که USDT یا BTC در اختیار دارید، از تجارت QATAR 2022 TOKEN (FWC) پشتیبانی نمی کرد، باید برداشت کنید و به CEX دیگری که از آن پشتیبانی می کند، واریز کنید. اگر می خواهید توکن  FWC در DEXخرید کنید، باید بدانید که DEX روی چه شبکه اصلی ساخته شده است. به عنوان مثال، اگر می خواهید QATAR 2022 TOKEN (FWC) را در Uniswap یا Sushiwap بخرید که روی بلاک چین اتریوم اجرا می شوند، ابتدا باید ETH را توسط فیات خریداری کنید و سپس مبادله کنید. با این حال، اگر می‌خواهید QATAR 2022 TOKEN (FWC) را در پنکیک سواپ که در زنجیره هوشمند بایننس اجرا می‌شود، خریداری کنید، ابتدا باید BNB را توسط فیات خریداری کنید. بر اساس قیاس، اگر قطر توکن ۲۰۲۲ (FWC) را از DEX که روی سایر بلاک چین ها اجرا می شود خریداری می کنید، ابتدا باید از فیات برای خرید ارز دیجیتال اصلی مربوطه استفاده کنید.

 چگونه توکن قطر 2022 (FWC) را از CEX بخریم؟

 از آنجایی که روش‌های عملیات در CEX مختلف متفاوت است، نمی‌توانیم راهنمای گام به گام در مورد نحوه خرید در همه صرافی‌های متمرکز مختلف (CEX) به شما ارائه کنیم، اما می‌توانیم برخی از رویه‌های کلی را به شما ارائه کنیم. 

مرحله 1: یک حساب کاربری در وب سایت یا برنامه رسمی صرافی های متمرکز (CEX) ثبت کنید. اگر CEX از ثبت‌نام یک مرحله‌ای با حساب اجتماعی خود (به عنوان مثال بایننس) پشتیبانی می‌کند، می‌توانید مستقیماً با حساب اجتماعی خود ثبت‌نام کنید. 

مرحله ۲: هویت خود را تأیید کنید و صرافی‌های متمرکز خود را ایمن کنید برای امنیت دارایی، بهتر است تأیید صحت دو مرحله‌ای را فعال کنید. 

مرحله 3: از فیات برای خرید USDT، ETH، یا BNB استفاده کنید. می‌توانید از خدمات ارائه‌شده توسط CEX استفاده کنید که از معاملات OTC پشتیبانی می‌کند.

  مرحله 4: انتقال USDT، ETH یا BNB، و غیره خریداری‌شده توسط fiat به CEX که از تجارت توکن قطر ۲۰۲۲ در بازار نقدی پشتیبانی می‌کند. 

 توجه: ممکن است برخی از CEX در کشور یا منطقه شما موجود نباشد، بهتر است با خدمات مشتریان صرافی مشورت کنید یا اعلامیه صرافی ها را بررسی کنید.

نحوه خرید توکن قطر ۲۰۲۲ در بایننس به وسیله DEX 

بایننس دائماً در حال بررسی و اضافه کردن ارزهای دیجیتال است که می توانند در پلتفرم بایننس استفاده شوند. اگر مایل به خرید QATAR 2022 TOKEN هستید که در حال حاضر در بایننس لیست نشده است، می توانید راهنمای گام به گام زیر را دنبال کنید. این به شما نشان می دهد که چگونه با اتصال کیف پول رمزنگاری خود به یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) با استفاده از حساب Binance خود، برای خرید ارز پایه، توکن QATAR 2022 را خریداری کنید.

1. کیف پول بایننس را دانلود کنید.

چندین کیف پول رمزنگاری در شبکه زنجیره BNB وجود دارد که به نظر می رسد بایننس یکپارچه ترین آنها باشد. اگر از رایانه رومیزی استفاده می کنید، می توانید Google Chrome و افزونه کیف پول Chrome را دانلود کنید. اگر ترجیح می دهید از تلفن همراه خود استفاده کنید، می توانید کیف پول را از طریق Google Play یا اپ استور iOS در صورت موجود بودن دانلود کنید. فقط با مراجعه به وب سایت Binance مطمئن شوید که برنامه افزودنی رسمی کروم و برنامه تلفن همراه را دانلود می کنید.

2.  Binance خود را راه اندازی کنید.

از طریق افزونه Google Chrome کیف پول یا از طریق برنامه تلفن همراهی که در مرحله 1 دانلود کرده اید، کیف پول رمزنگاری را ثبت و راه اندازی کنید. می توانید برای مرجع به صفحه پشتیبانی کیف پول مراجعه کنید. مطمئن شوید که عبارت اولیه خود را ایمن نگه دارید و آدرس کیف پول خود را یادداشت کنید. بعداً در مراحل 4 و 6 از آن استفاده خواهید کرد.

3. زنجیره BNB را به عنوان ارز پایه خود بخرید.

هنگامی که کیف پول شما راه اندازی شد، می توانید به حساب بایننس خود وارد شوید و برای خرید زنجیره BNB به صفحه وب خرید و فروش کریپتو بروید. اگر کاربر فعلی نیستید، می توانید برای ثبت و خرید اولین ارز دیجیتال خود در بایننس به راهنمای نحوه خرید زنجیره BNB ما مراجعه کنید.

4. زنجیره BNB را از بایننس به کیف پول رمزنگاری خود ارسال کنید.

هنگامی که زنجیره BNB خود را خریداری کردید، به بخش کیف پول بایننس خود بروید و زنجیره BNB خریداری شده را جستجو کنید. بر روی برداشت کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز را پر کنید. شبکه را روی BNB Chain تنظیم کنید، آدرس کیف پول خود و مبلغی را که می خواهید انتقال دهید ارائه دهید. روی دکمه برداشت کلیک کنید و منتظر بمانید تا زنجیره BNB شما در بایننس شما ظاهر شود.

5. یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) را انتخاب کنید.

چندین DEX برای انتخاب وجود دارد. فقط باید مطمئن شوید که کیف پولی که در مرحله 2 انتخاب کرده اید توسط صرافی پشتیبانی می شود. به عنوان مثال، اگر از کیف پول Binance استفاده می کنید، می توانید برای انجام تراکنش به Pancake Swap بروید.

6. کیف پول خود را وصل کنید.

کیف پول Binance خود را با استفاده از آدرس کیف پول خود از مرحله 2 به DEX که می خواهید استفاده کنید وصل کنید.

7. BNB  ، ETHوسایر ارزهای رمزنگاری شببکه اصلی که DEX روی آن اجرا می شود را با سکه ای که می خواهید دریافت کنید معامله کنید.

زنجیره BNB خود را به عنوان پرداخت انتخاب کنید و QATAR 2022 TOKEN را به عنوان سکه ای که می خواهید خریداری کنید انتخاب کنید.

8. اگر QATAR 2022 TOKEN ظاهر نشد، قرارداد هوشمند آن را پیدا کنید.

اگر سکه مورد نظر شما در DEX ظاهر نشد، می توانید به https://bscscan.com/ مراجعه کرده و آدرس قرارداد هوشمند را پیدا کنید. سپس می توانید آن را کپی کرده و در Pancake Swap قرار دهید. مراقب کلاهبرداری ها باشید و مطمئن شوید که آدرس رسمی قرارداد را دریافت کرده اید.

Swap.9 را اعمال کنید.

پس از انجام مراحل قبلی، می توانید روی دکمه Swap کلیک کنید. و پس از آن روی دکمه " تأیید تعویض"  کلیک کنید. و در نهایت می توانید جزئیات تراکنش خود را در کاوشگر بلوک مشاهده کنید.

سوالات متداول 

 ایا می توانم FWC را با پول نقد بخرم؟

در حال حاضر راه مستقیمی برای خرید FWC با پول نقد وجود ندارد. با این حال، می‌توانید از بازارهایی مانند LocalBitcoins برای خرید USDT استفاده کنید و بقیه مراحل را با انتقال USDT خود به صرافی‌های AltCoin مربوطه به پایان برسانید.

یکی از صرافی های همتا به همتا بیت کوین LocalBitcoins است که به کاربران امکان معامله بین کوین را می دهد. معامله گران یعنی کاربران در این بستر تبلیغاتی متناسب با قیمت و روش پرداختی که قصد انجام آن را دارند، ایجاد می کنند. این روش برای مواقعی که نمی توانید روش پرداخت مناسب و مدنظر خود و همچنین مکان درستی برای خرید بیت کوین پیدا کنید مناسب است. اما دیده شده که اغلب مبالغ در نظر گرفته شده در این پلتفرم بیشتر است لذا نیاز به دقت بالا از جانب شما برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده و کلاهبرداری است.

آیا راه های سریعی برای خرید FWC وجود دارد؟

در منطقه ما برخلاف اروپا که یکی از آسان ترین مکان ها برای خرید ارز دیجیتال است ،در واقع شرایط خرید اندکی دشوار است.

 و به مانند اروپا که کاربران می توانند از طریق بانک های آنلاین به سادگی حساب باز کرده و معامله کنند نیز ، نمی باشد. بنابراین هم اکنون یکی از آسان ترین روش ها برای ما استفاده از صرافی‌هایی مانند Coinbase ، بایننس و Uphold برای انتقال پول است.

آیا قطر 2022 (FWC) ارزش سرمایه گذاری دارد؟

احتمالاً نه، به نظر می رسد این پروژه فقط بر روی یک رویداد متمرکز است که هر 4 سال یک بار اتفاق می افتد و موارد استفاده کمی دارد. بنابراین این پروژه کاملاً حدس و گمان و بسیار خطرناک است. اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید در طول جام جهانی ارزشی بیافزایید، به هر حال، قبل از سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی مانند این تحقیقات خود را انجام دهید.

خرید QATAR 2022 TOKEN (FWC) چقدر طول می کشد؟ می‌توانید QATAR 2022 TOKEN را فوراً از صرافی‌های ارز دیجیتال مانند CEX خریداری کنید. با این حال، فرآیند KYC ممکن است چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. هنگامی که یک حساب تأیید شده دارید، همیشه می توانید فوراً QATAR 2022 TOKEN را خریداری یا بفروشید. اگر از P2P یا سپرده حواله بانکی برای خرید استفاده می کنید، ممکن است بیشتر، ده ها دقیقه یا حتی ساعت ها طول بکشد. در مورد DEX، تراکنش توسط گره در شبکه تایید می شود. زمان تایید بستگی به قیمت تراکنش شما دارد. اگر قیمت پایین ارسال کنید، می توانید متوجه شوید که پردازش تراکنش شما زمان زیادی می برد.

نتیجه

 انتظار می‌رود که جام جهانی فیفا در این ماه با پروژه‌های زیادی که درگیر است، به نفع بازار ارزهای دیجیتال باشد. اگر به دنبال کسب ارزهای دیجیتال با پروژه هایی مانند قطر سکه Crypto 2022 (FWC) هستید، باید توجه داشته باشید که مبانی آن بسیار محدود است و احتمال ناپدید شدن آن پس از جام جهانی FIFA قطر 2022 بسیار زیاد است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.