whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Symbol (XYM)

1400/12/04 ساعت 15:07


تعریف رمز ارز Symbol (XYM) و عملکرد آن

بلاک چین Symbol جدیدترین محصول NEM است. جنبش اقتصاد نوین یا NEM به منظور ایجاد تغییر در نحوه تعامل کاربران ارزهای دیجیتال و تکمیل تراکنش ها راه اندازی شد. بلاک چین سیمبل به اتصال کاربران شرکت های بزرگ، توسعه دهندگان و نهادهای خصوصی به بلاک چین عمومی کمک می کند. هدف از طراحی این بلاک چین دستیابی به حداکثر عملکرد و دسترسی برای فناوری‌های مالی، زنجیره‌های تامین، و موارد دیگر می باشد. سیمبل با هدف از بین بردن پیچیده بلاک چین ایجاد شده و امکان ادغام یکپارچه بین زنجیره های عمومی و خصوصی با سیستم قدیمی را به شیوه ای مطمئن و ایمن فراهم می کند.
در این مقاله، مکانیسم Symbol، چشم انداز آن، و چگونگی عملکرد آن را برای شما بیان خواهیم کرد. همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ارز دیجیتال، استعلام قیمت ارزهای دیجیتال و برخورداری از خدماتی مانند احراز هویت بایننس، خرید و فروش سیگنالهای مختلف و یا فروش اندیکاتور با کارشناسان پرشین الیت ارتباط برقرار نمایید.
 
image
بلاک چین سیمبل

بلاک چین Symbol 

بلاک چین Symbol برای بهبود قابلیت مشارکت و همکاری با سایر بلاک چین ها با استفاده از اجماع اثبات سهام (PoS) طراحی شده است. سیمبل به منظور بهبود دسترسی و مشارکت برای بلاک چین ها و کاربران آنها طراحی شده است.
Symbol مبتنی بر بلاک چین NEM NIS1 است. سیمبل برای کاربرانش این امکان را فراهم میسازد که شبکه های پیچیده تری را توسعه دهند. کاربران همچنین می توانند به طور یکپارچه بین زنجیره های عمومی و خصوصی حرکت کنند. سیمبل امکان تراکنش‌های مرسوم نظیر به نظیر را فراهم می‌کند و برای این کار توکن بومی خود را با نام XYM بکار میگیرد. در ابتدای فعالیت سیمبل بیش از 7.8 میلیارد توکن XYM با حداکثر عرضه 8999999999 منتشر شد. نرخ تورم توکن XYM به نرخ تورم بیت کوین گره خورده است.
 
image
بلاک چین سیمبل

چگونگی عملکرد Symbol

زنجیره عمومی Symbol مانند سایر اکوسیستم های بلاک چین، شامل اپراتورهای گره، کاربران، سرمایه گذاران و یک توکن بومی است. با این حال، به منظور ساده سازی کسب پاداش برای کاربران، تغییرات مهمی به وجود آمده است. به عنوان مثال، هاروسترها می توانند با اجرای گره ها یا نگه داشتن موجودی توکن، پاداش کسب کنند. این سیستم با طراحی زنجیره ای ترکیبی خود به داده های غیرقابل اعتماد اجازه می دهد تا آزادانه و با قابلیت مشارکت بی مانندی میان زنجیره های عمومی و خصوصی جریان داشته باشند.
پلتفرم Symbol همچنین دارای چند ابزار همه کاره است که برای ساده سازی فرآیندهایی چون حساب‌های چند لایه و چند امضایی طراحی شده اند. کاربران سیمبل می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی خود را تقریباً برای ارائه همه چیز، مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، امضاها یا سهام به اشتراک بگذارند.
شبکه Symbol ابتدا برای کار در کنار زنجیره NIS1 ساخته شد. اکنون سیمبل به کاربران خود نوید بهبود نقدینگی، کاهش هزینه های تراکنش و سرعت پردازش زمان را می دهد. اکنون سیمبل تنها یک بلاک چین موازی نیست. سیمبل به واسطه قابلیت های امور مالی غیرمتمرکز خود، پشتیبانی NFT ، سود سهامداری و … نسبت به نسخه اصلی بهبود یافته است. رمز ارز XYM برای ایجاد انگیزه در گره هایی که تراکنش ها را پردازش و ثبت می‌کنند، هزینه‌ تراکنش آنها را می‌پردازد.
 
image
بلاک چین سیمبل
Symbol به عنوان نسل بعدی بلاک چین معرفی شده است. این بلاک چین حدود نیم دهه است که در حال توسعه است. سیمبل کمتر از مکانیزم اجماع اثبات سهام یاPoS  مبتنی بر انرژی استفاده می کند. همچنین امکان ایجاد توکن ها و دارایی های دیجیتال را برای کاربران فراهم می کند. با این حال، هدف نهایی آن، ارائه توکن امنیتی یا STOs و دارایی های تنظیم شده است. سازندگان سیمبل در فکر ایجاد یک بازار کریپتو به هم پیوسته را برای آن هستند. برای این هدف، قابلیت ایجاد دارایی های دیجیتال قابل تنظیم را که به عنوان توکن های امنیتی عمل می کنند، فعال کرده اند.
توسعه دهندگان Symbol با کمک شبکه سیمبل مفهوم بلاک چین را به سطح جدید و هیجان انگیزی رسانده اند. این بلاک چین بر اساس یک مکانیزم توافقی عمل میکند که به آن POS+ می گویند. همانند PoS، POS+ قدرت عمل گره را با سهامداری XYM مرتبط ساخته است. این پروسه به جای استخراج، برداشت یا هاروستینگ نامیده می‌شود. این پروسه شامل اعتبارسنجی، ثبت تراکنش‌ها و ایجاد بلوک‌های جدید است. اپراتورهای گره دارای XYM ذخیره شده بیشتر، قدرت برداشت بیشتری نیز دارند. به همین ترتیب شانس بیشتری نیز برای ایجاد بلوک های جدید که منجر به پاداش می شود، دارند.
Symbol دارای کد متن باز است که به راحتی در دسترس هر کاربری قرار گرفته است. سیمبل یک شبکه سریع، ایمن و با استفاده آسان است و انعطاف پذیری بی نظیری را از خود نشان داده است. NEM به منظور پشتیبانی از بلاک چین های عمومی و خصوصی، سیمبل را با معماری زنجیره ای ترکیبی ایجاد کرد. افراد و سازمان ها به طور یکسان می توانند از تطبیق پذیری این بلاک چین جدید بهره مند شوند. این امر یکپارچه سازی سیستم و طراحی کاملاً قابل تنظیم را امکان پذیر می کند. Symbol بهترین های هر دو دنیا را با کاهش هزینه ها، شفافیت بالا و حداکثر امنیت و حریم خصوصی ارائه می دهد. بعلاوه تمام این کارها را با حفظ سرعت و قیمت مناسب انجام می دهد.
شبکه Symbol دارای ویژگی‌های امنیتی فوق العاده و پیشرفت‌های مبتنی بر بلاک چین اصلی NEM است. برخی از این ویژگی ها شامل حساب‌های چند امضایی زنجیره‌ای و اختیارات مالی واگذار شده است. Symbol به لطف طراحی پلاگین و معماری لایه‌ای، قابلیت قرارداد هوشمند از پیش پیکربندی شده را نیز پیدا کرده است.
 
image
سیمبل و NEM

تفاوت اجماع PoS و اجماع POS+

تعداد زیادی از بلاک چین‌ها از مکانیزم اجماع PoW استفاده می‌کنند. این روش نیازمند انرژی زیادی بوده و به لحاظ محیطی مناسب به نظر نمی رسد. PoS به‌عنوان جایگزینی مناسب، به کاربران کریپتو اجازه می‌دهد تا سکه های خود را به سهام تبدیل کنند. این سهام تنها به عنوان یک ابزار حکومتی در آن رمز ارز خاص نخواهد بود. بلکه از آن برای پرداخت حق اعتبارسنجی و افزودن بلاک‌های جدید به بلاک چین‌ نیز، مورد استفاده قرار می گیرد. Symbol با سیستم POS+ خود این مفهوم را یک گام جلوتر برده است.
عملکرد POS+ کمی متفاوت از PoS معمولی است. Symbol به اپراتورهای گره امتیازی می دهد. این امتیاز دهی بر اساس چندین عامل از جمله اندازه سهام آنها، اندازه سهام واگذاری شده توسط سایر کاربران به آنها و فعالیت شبکه گره  انجام می شود. به گره‌ها از راه های مختلفی پاداش داده می شود. مثلاً از طریق کارمزد تراکنش، پاداش‌های تورمی یا بلوک، پاداش‌های یک ذخیره محدود و درصدی از پاداش‌های به‌دست‌آمده توسط هاروسترهای واگذار شده.
هاروسترهای واگذار شده، خودشان گره‌ها را اجرا نمی کنند، بلکه قدرت سهام خود را با اپراتورهای گره به اشتراک می گذارند. سپس درصدی از پاداش بلوک داده شده به اپراتور گره به آنها داده می شود. این میزان بر اساس تعداد هاروسترهای واگذار شده که از گره استفاده می‌کنند، تعیین می شود. به عبارت دیگر، همه کاربران می توانند از مزایای برداشت بهره ببرند، حتی اگر صاحب یک گره نباشند یا از آن استفاده نکنند. این ویژگی‌های منحصربه‌فرد باعث تشویق کاربران فعال می شود.
 
image
بلاک چین سیمبل
در Symbol اپراتورهای گره برای به اشتراک گذاشتن ابر گره ها یا استخرها از توکن های XYM استفاده می کنند. اپراتورهای گره که سهام بیشتری دارند درآمد بالاتری نیز خواهند داشت. همچنین کاربران و افرادی که به حداقل موجودی و تعداد تراکنش‌ دست یابند، واجد شرایط دریافت پاداش بیشتری خواهند بود. اپراتورهای گره برای راه اندازی گره های محلی یا استفاده از خدمات ابری نیز راهی در نظر گرفته اند.
شبکه Symbol سریع است و بلاک ها در هر دقیقه چندین مرتبه تایید می شوند. این به این معنی است که کاربران توانایی کسب پاداش های بلوک متعددی را دارند. این پاداش شامل کارمزد تراکنش و پاداش های تورمی نیز می شود. کاربرانی که موجودی‌ بیشتری دارند، حتی اگر هیچ گره ای را اجرا نکنند، برای دریافت پاداش شانس بیشتری خواهند داشت. مشروط بر اینکه سهام خود را به یک گره خاص واگذار کنند. هر اپراتور گره می‌تواند کارمزد تراکنش‌های خود را تعیین کند. این امر باعث افزایش رقابت و اقتصادی تر شدن هزینه ها می شود. گره ها در صورتی برای دریافت پاداش واجد شرایط می شوند که موجودی آنها حداقل یک میلیون توکن XYM باشد. هر چه XYM بیشتری ذخیره شود، پاداش نیز به همان نسبت افزایش می یابد.

تفاوت Symbol  و XYM

Symbol برای ترویج همکاری بین بلاک چین های مختلف و بهبود قابلیت همکاری بین آنها طراحی شده است. XYM، به عنوان توکن بومی بلاک چین، برای تشویق گره های عمومی که تراکنش ها را تایید و ثبت می کنند، استفاده می شود. هاروسترها، هاروسترهای واگذار شده، و کسانی که سهمی را به یک هاروستر واگذار می کنند، همگی با توکن XYM بومی Symbol پاداش می گیرند. این امر موجب حفظ عملکرد بلاک چین بوده و یک اکوسیستم ارزی-مالی فعال را ترویج می‌کند.

مزایای رمز ارز سیمبل

Symbol فواید زیادی دارد. شناخت آنها می تواند به کاربران کمک کند تا به طور مؤثرتری به اهداف مالی و حرفه ای خود دست یابند.
 
image
بلاک چین سیمبل

راحتی

با Symbol کاربران شرکتی می توانند ویژگی های جدید را با استفاده از زنجیره های خصوصی توسعه داده و آزمایش کنند. آنها همچنین می توانند برای مدیریت تراکنش هایشان یا معاملات خاص با شریکان خود از زنجیره خصوصی استفاده کنند. زنجیره عمومی با استفاده از شبکه های باز یا کیف پول دیجیتال امکان تعامل و تراکنش با مشتریان را برای شرکت ها فراهم می کند.

کلام آخر 

Symbol مزایای دیگری نیز همچون سرعت بالا، کارمزد تراکنش پایین، تطبیق پذیری و … نیز دارد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارزهای دیجیتال و همچنین برخورداری از خدماتی همچون خرید سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال کانال خارجی، سیگنال فیوچرز و …با کارشناسان مجرب و  کارآمد پرشین ارتباط برقرار کنید.

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.