whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

درباره صرافی اکسیر چه می دانید؟

1401/12/20 ساعت 03:32


اکسیر  یک سیستم جامع مبتنی بر معماری خدمات گرا (SOA) برای ارزهای خارجی و تجارت بین المللی است که توسط TOSAN ساخته شده است که کلیه عملیات و فرآیندهای موسسه بانکی و مالی مانند نامه های اعتباری (واردات، صادرات و داخلی)، پیش نویس، ضمانت بانکی را در بر می گیرد صورت حساب سیگنال ارز دیجیتال، مبادله ارز و انتقال تحت آخرین استانداردهای فناوری و نرم افزار را نیز انجام می دهد. 

این محصول همچنین از گزارش های مرتبط با بانک مرکزی پشتیبانی می کند و با شبکه Swift و Sepam برای برآورده کردن نیازهای مشتری بانک ارتباط برقرار می کند. این سیستم همچنین با کنترل زمینه های اطلاع رسانی در زمان دریافت داده های اطلاعات سیگنال فارکس، محاسبات هزینه معاملات خودکار و صدور اسناد مالی خودکار ، باعث صرفه جویی در وقت می شود.

صرافی اکسیر چیست؟

صرافی اکسیر یک مبادله رمزنگاری است. ویژگی های منحصر به فردی دارد که عبارتند از:

  • حمایت از کلیه عملیات و فرآیندهای تجاری بین المللی
  • پشتیبانی از پیام های دریافتی Swift/Sepam و صادر شده
  • محاسبه هزینه معامله خودکار
  • صدور اسناد مالی خودکار
  • مطابقت با مقررات UCP
  • توانایی تأیید و اعتبار سنجی فرآیندها
  • طراحی چند لایه
  • چند زبانه/ چند ارزی/ چند کالری

ویژگی های کلیدی صرافی اکسیر:

  • امکان شخصی سازی محصولات و تعریف انواع مختلف محصولات مطابق با سیاست های بانکی
  • امکان ادغام با سیستم های مختلف بانکی اصلی
  • انعطاف پذیری در تعریف معاملات و اسناد مالی
  • انعطاف پذیری در تولید و ارائه گزارش های مختلف
  • مدیریت امنیت و کنترل دسترسی پیش رو
  • امکان شخصی سازی صفحه نمایش رابط کاربری و منوها

پشتیبانی تلفن همراه در صرافی اکسیر

بیشتر معامله گران در رمزنگاری ارزهای دیجیتال فکر می کنند که دسکتاپ بهترین شرایط را برای تجارت آن ها به ارمغان می آورد. این رایانه دارای صفحه نمایش بزرگتر و در صفحه های بزرگتر، بیشتر اطلاعات مهمی است که بیشتر معامله گران تصمیمات تجاری خود را بر اساس آن پایه گذاری می کنند می توانند همزمان مشاهده شوند. 

نمودار تجارت نیز نمایش ساده تر خواهد بود. با این حال، همه سرمایه گذاران رمزنگاری لازم نیست که برای تجارت خود به دسکتاپ احتیاج داشته باشند. برخی ترجیح می دهند تجارت رمزنگاری خود را از طریق تلفن همراه خود انجام دهند. اگر شما یکی از آن بازرگانان هستید ، خوشحال خواهید شد که یاد بگیرید که پلت فرم تجارت صرافی اکسیر نیز به زودی سازگار با تلفن همراه است. شما قادر خواهید بود آن را از هر دو AppStore و Google Play در آینده نزدیک بارگیری کنید:

برنامه های وابسته 

صرافی اکسیر همچنین یک برنامه وابسته دارد. از طریق برنامه وابسته ، می توانید از دوستان خود دعوت کنید تا یک حساب کاربری را در بورس شروع کنند. اگر آنها قبول کنند و چنین حساب کاربری را شروع کنند ، از مبادله پاداش دریافت خواهید کرد. ما نتوانسته ایم مشخص کنیم که در ازای مراجعه به مشتریان، درصد درآمد را از  صرافی اکسیر دریافت خواهید کرد (فارسی ما کمی خاموش است)، اما در اینجا نحوه ارائه آنها در وب سایت خود آمده است: هزینه مبادله اکسیر چگونه است؟

هزینه های معاملاتی مبادله در صرافی اکسیر

ما نتوانسته ایم اطلاعاتی در مورد هزینه معاملات این مبادله پیدا کنیم. این به طور بالقوه یک خطر برای شما به عنوان یک سرمایه گذار است (اگر اطلاعاتی در مورد هزینه ها در هیچ کجا دریافت نکنید ، خطر بیشتری وجود دارد که آنها زیاد باشد). بر این اساس ، ما از شما می خواهیم قبل از واریز هرگونه وجوه در اینجا ، تجزیه و تحلیل خود را در این مبادله انجام دهید.

هزینه برداشت در صرافی اکسیر

ما نتوانسته ایم اطلاعاتی در مورد هزینه برداشت این مبادله نیز پیدا کنیم. همان هشدار دهنده ای که در بالا تحت هزینه معاملات مبادله اکسیر انجام دادیم نیز با توجه به هزینه های برداشت انجام می شود.

نمای معاملاتی در صرافی اکسیر

هر بستر معاملاتی دارای نمای معاملاتی است. نمای تجارت بخشی از وب سایت صرافی است که در آن می توانید نمودار قیمت ارز دیجیتال یک رمزنگاری خاص و قیمت فعلی آن را ببینید. به طور معمول جعبه های خرید تتر و فروش اندیکاتور VIP نیز وجود دارد، که در آن می توانید سفارشات را با توجه به رمزنگاری مربوطه قرار دهید، و در اکثر سیستم عامل ها، شما همچنین می توانید تاریخچه سفارش را مشاهده کنید (یعنی معاملات قبلی مربوط به رمزنگاری مربوطه). همه چیز در همان نمای دسکتاپ شما. البته در مورد آنچه اکنون توضیح داده ایم نیز تغییراتی وجود دارد. این نمای تجارت در  صرافی اکسیر است:

این وظیفه شماست - و فقط شما - تصمیم بگیرید که آیا نمای تجارت فوق برای شما مناسب است یا خیر. سرانجام ، معمولاً روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید تنظیمات را برای تنظیم نمای تجارت پس از ترجیحات بسیار شخصی خود تغییر دهید.

روش های سپرده و سرمایه گذاران در ایالات متحده

روش های سپرده گذاری 

علاوه بر واریز ارز دیجیتال به سکو ، صرافی اکسیر همچنین به شما امکان می دهد تا ارز فیات را واریز کنید. با این حال، فقط از طریق انتقال سیم (نه کارت اعتباری یا بدهی). اگر به سپرده های اعتباری یا کارت بدهی نیاز به مبادله دارید ، فقط از فیلترهای مبادله ما استفاده کنید و به هیچ وجه یکی از آنها را پیدا نخواهید کرد.

از طرفی سپرده های ارزی فیات در این بخش از معاملاتی و در کانال سیگنال ارز دیجیتال به طور کامل امکان پذیر شده است، صرافی اکسیر به عنوان "مبادله سطح ورودی" دارای شرایطی است، به معنای مبادله ای است که سرمایه گذاران در زمینه رمزنگاری جدید می توانند سفر خود را به دنیای ارز دیجیتال هیجان انگیز آغاز کنند.

سرمایه گذاران ایالات متحده 

چرا بسیاری از مبادلات به شهروندان اجازه نمی دهند حساب های خود را باز کنند؟ پاسخ فقط سه حرف دارد. S ، E و C (کمیسیون بورس اوراق بهادار). دلیل ترسناک بودن SEC به این دلیل است که ایالات متحده به شرکت های خارجی اجازه نمی دهد تا سرمایه گذاران آمریکایی را درخواست کنند، مگر اینکه آن شرکت های خارجی نیز در ایالات متحده ثبت شوند (با SEC). 

اگر شرکت های خارجی به هر حال سرمایه گذاران آمریکایی را درخواست کنند، SEC می تواند از آنها شکایت کند. نمونه های زیادی از زمان شکایت از SEC از مبادلات رمزنگاری شده است که یکی از آنها هنگام شکایت از Etherdelta به دلیل عملکرد مبادله ثبت نشده است. مثال دیگر این بود که آنها از Bitfinex شکایت کردند و ادعا کردند که خرید تتر  (USDT) سرمایه گذاران را گمراه می کند. بسیار محتمل است که موارد بیشتری دنبال شود.

صرافی اکسیر اجازه نمی دهد که ایالات متحده آمریکا در مبادله خود وارد شود. در حقیقت ، این فقط به شهروندان ایرانی اجازه می دهد تا با آنها حساب کاربری باز کنند. بنابراین اگر اهل ایالات متحده هستید و دوست دارید در تجارت رمزنگاری شرکت کنید، باید به جای دیگری نگاه کنید. خوشبختانه برای شما ، اگر به لیست مبادله بروید و از فیلترهای مبادله ما استفاده کنید، می توانید مبادلات را بر اساس اینکه آیا آنها سرمایه گذاران ایالات متحده را قبول می کنند یا نه، مرتب کنید.

نحوه ثبت نام در مبادله ارزی اکسیر

برای اینکه بتوانید از خدمات و امکانات سیگنال فیوچرز در صرافی اکسیر استفاده کنید، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای انجام این کار ، فقط مراحل زیر را طی کنید:

  • به سایت مبادله مبادله مراجعه کنید.
  • گزینه "ثبت نام" را در بالای صفحه سایت انتخاب کنید.
  • در این مرحله ، ابتدا آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس رمزعبور مناسب را تنظیم کنید. (توجه داشته باشید که رمز عبور باید شامل 8 کاراکتر و ترکیبی از اعداد و حروف باشد).
  • بعد از آن گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.
  • به ایمیل خود مراجعه کرده و روی گزینه "تأیید" در Exchange Exchange کلیک کنید. (اگر ایمیل مربوطه در پوشه صندوق ورودی نیست ، پوشه هرزنامه را بررسی کنید).
  • پس از این مراحل ، پیامی نمایش داده می شود که به معنای تأیید ایمیل شما است.

با طی کردن این مراحل ، ثبت نام اولیه شما در صرافی اکسیر انجام می شود و اکنون می توانید با استفاده از ایمیل و رمز ورود خود به حساب خود وارد شوید. توجه داشته باشید که شما باید سایر مراحل ثبت نام و احراز هویت بایننس خود را انجام دهید.

جمع بندی

مبادله ارز دیجیتال اکسیر یک مبادله ارز داخلی است که در سال 1396 و پس از اعلام بیانیه مبادله گروه ارز دیجیتال Bitrex برای محدود کردن فعالیت های کاربران ایرانی ایجاد شده است. هدف از این مبادله ارز ، پر کردن جای خالی مبادله قابل استفاده برای کاربران ایرانی است.

مجموعه صرافی اکسیر مجموعه ای از دانش مبتنی بر زمینه ارزهای دیجیتال و بیت کوین است. همچنین بسیاری از ابزارهای عملی و امکانات تجاری در این مجموعه وجود دارد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.