whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

شت کوین های متاورس و سرمایه گذاری پرسود

1401/01/11 ساعت 01:55


سرمایه گذاری روی شت کوین های متاورس مانند سایر ارزهای دیجیتال روز به روز در حال رشد است. سودهای فوق العاده دنیای کریپتو دیگر محدود به جامعه ثروتمند نیستند. این روزها هر کسی می تواند روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کند. برای برخورداری از یک سرمایه گذاری اصولی و پر بازده تنها به دو چیز نیاز دارید. مطالعه و تحقیق درباره این ارزها و راهنمایی و مشورت کارشناسان ماهر و باتجربه در این زمینه.

 

سرمایه گذاری در کوین های متاورس

ارزهای دیجیتال متاورس

برای معرفی شت کوین های متاورس لازم است در ابتدا با دنیای متاورس آشنا شویم. در یک تعریف کلی، Metaverse را میتوان یک فضای مجازی گرافیکی غنی، با درجاتی از واقعیت توصیف کرد. متاورس دنیایی است که افراد می‌توانند در آن کار کنند، بازی کنند، خرید کنند و حتی معاشرت کنند. به طور خلاصه، امکان انجام کارهایی که انسانها دوست دارند با یکدیگر انجام دهند اما گاهی در زندگی واقعی ناممکن است، برای آنها فراهم شده است. میتوان گفت پررنگ ترین امتیاز Metaverse که موجب جذب مخاطب به آن میشود، تحقق مفهوم "حضور" در آن است. احساس اینکه واقعا آنجا هستید و حضور  افراد دیگر را نیز واقعا در کنار خود احساس می کنید.

هدف از ایجاد شت کوین های متاورس پدید آوردن جهانی است که در آن به کمک یک واسطه که در دنیای متاورس به آن اوراکل گفته میشود از تراکنش­ها پشتیبانی شود. در این جهان توکن­های هوشمند متاورس و همچنین توکن­های قابل شناسایی متاورس در حکم دارایی‌های دیجیتالی عمل میکنند. همچنین هویت‌های دیجیتالی با یک آواتار شناخته شده و وظایف خود را انجام می دهند.

 

تحقق مفهوم حضور در متاورس

به این ترتیب از ارزهای دیجیتال یا به اصطلاح شت کوین های متاورس برای انجام و تایید پرداخت‌ها و تراکنش­ها استفاده می‌شود. در این مقاله برخی از ارزهای دیجیتال متاورس که میتوانند بازدهی دلچسبی را برای شما به همراه داشته باشند، معرفی و بررسی میکنیم.

بازی کریپتویی خلیج کریپتو یا Crypto Bay

در معرفی شت کوین های متاورس اولین شت کوینی که به آن خواهیم پرداخت شت کوین خلیج کریپتو یا Crypto Bay است.  Crypto Bay یک پلتفرم بازی برای کسب درآمد در متاورس روی زنجیره هوشمند بایننس است. کاربران یا بازیکنان در این بازی می توانند به روش های مختلف و هیجان انگیزی به کسب درآمد بپردازند. آنها میتوانند به خرید و فروش کشتی مشغول شوند. همچنین میتوانند در ماجراجویی­های خود با دزدان دریایی مبارزه کنند. در میدان بازی با بازیکنان بجنگند، در باس نبردها شرکت کنند، بندرگاه های خود را بسازند، کاپیتان استخدام کنند و یا حیوانات خانگی پرورش دهند. به علاوه میتوانند با شرکت در ماموریت های روزانه جالب دیگری نیز برای ساختن پادشاهی خود اقدام کنند.

 

تجسم خلاق در دنیای متاورس

بازی کریپتویی MemeKiller

یکی از شت کوین های متاورس دیگر با نام MemeKiller  یک بازی کریپتویی برای کسب درآمد است که بر اساس زنجیره هوشمند بایننس NFT کسب می کند. به کمک نقش آفرینی RPG بازیکنان می توانند به عنوان یک جنگجو بازی کنند. به این ترتیب کاربران با استفاده از شت کوین ها می جنگند، درآمد کسب میکنند و در عین حال از روند آن لذت میبرند. در این بازی میتوانید مبارز خود را شخصی سازی کرده و قابلیتهای آن را بهبود بخشید. در صورتیکه در نبرد پیروز بیرون بیایید، در ازای کشتن رقیب بازی، توکن دریافت خواهید کرد. موارد استفاده منحصر به فرد NFT را کشف کنید، قهرمان خود را ارتقا دهید، تجارت کنید و پاداش بگیرید.

بازی کریپتویی جنگ ربات­ها Robot Wars

یکی دیگر از بازی کریپتویی که به عنوان شت کوین های متاورس به وجود آمده است، بازی جنگ ربات­ها است. Robot Wars (WAR) یک ارز رمزنگاری شده است و بر روی پلتفرم زنجیره هوشمند بایننس کار میکند. Robot Wars یک بازی است که در آن پس از احضار، هر کدام از ربات ها می توانند وارد میدان نبرد شوند. همانطور که احضار کننده ربات خود نیز به میدان نبرد می رود، احضارکنندگان می توانند در هر میدان نبرد بجنگند و در عین حال ربات خود را از طریق ارتقاء سطح تقویت کنند. هر چه ربات شما قوی تر باشد، میتوانید $WAR بیشتری به دست آورید.

بازی های آنلاین متاورس

بازی کریپتویی اسنوک Snook

بازی های بسیاری به عنوان شت کوین های متاورس وجود دارند. یکی دیگر از این بازی ها اسنوک یا Snook است. اسنوک یک IO  گیم آنلاین چند نفره و شبیه به مار است. بازی NFT دارای سریعترین روند رو به رشد در بین بازی­های "بازی برای کسب درآمد" است. شخصیت اسنوک بازیکن در این بازی، یک NFT ضرب شده است. تکنولوژی بلاک چین و کریپتو این امکان را برای اسنوک فراهم می‌کند که آن را به عنوان یک واحد برای سنجش بلاک چین یا کریپتو در نظر بگیرید. شخصیت بازی یا NFT برای بازیهای آینده یا اهداف تجاری در دسترس است و تحت شرایط خاصی برای بازیکنان انگیزه های مالی ایجاد می کند.

SuperFuel

یکی از شت کوین های متاورس سوپر سوخت یا SuperFuel است. این ارز دیجیتال در واقع یک پاداش BNB منحصر به فرد است که در آن به صورت خودکار و پشت سر هم وارد قرعه کشی های مختلف می شوید. این روال تا زمانیکه 1 میلیارد SafeMoon برنده شوید و به باشگاه میلیاردر SFM بپیوندید، ادامه می یابد. بر طبق قراردادهای سوپر سوخت  5٪ از هر تراکنش به صورت خودکار به SFM تبدیل می شود. هرگاه ارزش قرارداد به 1.2 میلیارد SFM برسد، قرعه کشی شروع می شود. این قرارداد به صورت تصادفی یک کیف پول را که حاوی SuperFuel باشد، انتخاب می کند. سپس توکن SuperFuel را طی 48 ساعت آینده فروخته و به طور خودکار 1.2 میلیارد SafeMoon برای صاحب کیف پول ارسال می کند. پس از انتخاب برنده، کل فرآیند دوباره شروع می شود.

Ledgity

یکی دیگر از شت کوین های متاورس لجیتی است. این شت کوین اولین زیرساخت دیجیتال برای مدیریت ثروت است که از مزایای فناوری بلاک چین بهره می برد و امکان نمایش دیجیتال دارایی ها و همچنین مبادله آنها را فراهم می کند. Ledgity صنعت مدیریت ثروت را با در دسترس قرار دادن دارایی های غیر سنتی در دسترس همه، به یک صنعت عمومی تبدیل کرده است. علاوه بر دیجیتالی شدن تجربه سرمایه گذاران، لجیتی به مشاوران مالی و مشتریانشان کمک می کند تا دامنه سرمایه گذاری خود را گسترش دهند. به کمک لجیتی برای اولین بار، دارایی‌های رمزنگاری، استراتژی‌های بازدهی Defi و دارایی‌های توکن شده برای همه قابل دسترسی خواهند بود.

 

کسب درآمد در متاورس

پروژه  DogeX

یکی دیگر از شت کوین های متاورس که در این مقاله معرفی میکنیم پروژه DogeX است. این پروژه را میتوان اولین پروژه ای دانست که یک مکانیزم معاملاتی را اختراع کرده است که تضمین می کند نمودار آنها همیشه در پایین ترین سطح قرار داشته باشد. از دیگر ویژگی های این پروژه میتوان به توقف سوخت، و ساعت طلایی آن اشاره کرد. همچنین به کمک نوع جدیدی از عملکرد Buyback  در معاملات خود خلاقیت به خرج داده است. DogeX کف را جارو می کند. به این معنا که هر زمان که به کف خود برسد، کیف پول DogeX Buyback تراکنش های مختلف خرید را به صورت اتوماتیک بر اساس طبقه بلاک چین بایننس اسمارت چین یا زنجیره هوشمند بایننس انجام می دهد.

Math-e-MATIC

از میان شت کوین های متاورس، MMATIC بیشترین بازتاب را در بین توکن­های Polygon MATIC دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در هر تراکنش خود MATIC را نگه دارید و بدون انجام هیچ کاری پاداش دریافت کنید. تجارت با شت کوین MMATIC به همین سادگی است. اگر MMATIC در هر تراکنش 11% را از MATIC به شما برگرداند، در این صورت با یکی از بهترین توکن‌ها در دنیای کریپتو به شما پول پرداخت می‌شود.

 

تجارت و بازی در دنیای متاورس

کلام آخر

شت کوین های متاورس همانطور که مشاهده کردید یکی از راه های ساده و در عین حال لذت بخش برای سرمایه گذاری هستند. شما میتوانید به کمک متاورس دنیای خود را آنگونه که دوست دارید بسازید و در تعامل با کاربران دیگر به کسب درآمد بپردازید. با این حال لازم است به خاطر داشته باشید همچون سایر تجارت های دیگر قبل از هرگونه اقدام به سرمایه گذاری تحقیقات خود را روی ارز دیجیتال مورد نظرتان کامل نموده و حتما از تجربیات کارشناسان آگاه و باتجربه استفاده کنید.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.