whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال OVR

1402/05/04 ساعت 00:54


OVR یک پلتفرم از طریق بلاکچین اتریوم، یک سکوی واقعیت افزوده مبتنی بر مقیاس جهانی (World Scale) و متن باز (Open Source) می‌باشد.
OVR به کاربرانی که از دستگاه‌های تلفن همراه یا عینک هوشمند (اسمارت گلس) برخوردار هستند، این امکان را می‌دهد تا تجربیات واقعیت افزوده تعاملی را در دنیای واقعی به طور شخصی‌سازی شده تجربه کنند.OVR را می‌توان به عنوان یک استاندارد جدید در تجربیات واقعیت افزوده تعریف کرد، زیرا در آن کاربر محتواها را انتخاب نمی‌کند، بلکه جهان تجربیات ممکن را بر اساس موقعیت جغرافیایی خود به او ارائه می‌دهد.


OVR از فلسفه منبع باز پیروی می‌کند، به این معنا که تمامی اعضای جامعه او.وی.آر به رشد آن کمک می‌کنند و این باعث می‌شود که این پلتفرم مستقل از خالقانش باشد.OVR از بلاکچین اتریوم برای تمامی پویایی‌های تبادل توکن بین کاربران استفاده می‌کند.توکن OVR یک توکن کاربردی بر اساس استاندارد قرارداد هوش مصنوعی اتریوم ERC-20 است.


OVRLands (سرزمین‌های او.وی.آر) پارسل‌هایی هستند که در داخل یک دفترچه بلاکچینی ذخیره می‌شوند و لایه‌ی دیجیتالی اقساط زمینی کره‌ی زمین را به شکل هگزاگون تشکیل می‌دهند.
توکن OVRLand یک توکن غیرقابل معامله بر اساس استاندارد ERC-721 است که همچنین امکان مالکیت غیرمتمرکزی از دارایی‌های دیجیتالی مانند OVRLands و OVRExperiences را فراهم می‌کند که از طریق دوربین دستگاه تلفن همراه یا عینک هوشمند، تجربه‌های واقعیت افزوده را بر روی دنیای واقعی به وجود می‌آورند.
OVRLands به صورت آزادانه در بین کاربران از طریق بازار OVROwner به صورت غیرمتمرکز تجارت می‌شوند، این بدان معناست که صاحبین OVRLand می‌توانند تصمیم بگیرند که کاربر چه نوع تجربه‌ای را پس از ورود به OVRLand تجربه کند.بنابراین جامعه کامل کنترلی بر روی OVRLands و OVRExperiences دارد.


تجربیات واقعیت افزوده می‌توانند از محتواهای سه‌بعدی ثابت تا صحنه‌های پرتقالی و پیچیده و هایپر-واقعی که محتوای مجازی را با دنیای واقعی ترکیب می‌کند، متنوع باشند و باعث مشارکت کاربر در تعامل فیزیکی با دنیای اطراف می‌شوند. تاکنون، سیستم‌های استفاده‌شده برای این تجربیات دستگاه‌های تلفن همراه بر اساس iOS و Android و عینک‌های هوشمند مانند Hololens، Magic Leap و عینک‌های هوشمند ارزان قیمت بر اساس پروژه holokit بوده‌اند.
او.وی.آر به عنوان یک پلتفرم، سخت‌افزارهای موجود در بازار را پشتیبانی می‌کند و با ادغام نرم‌افزارها، تمامی سخت‌افزارهای نسل‌های آینده را نیز پشتیبانی خواهد کرد. 

اقدامات نوآورانه OVR

او.وی.آر (OVR) تمرکز خود را بر روی رشد سریع بخش واقعیت افزوده تلفن همراه و عینک‌های هوشمند دارد و اقدامات نوآورانه زیر را معرفی می‌کند:

• توسعه یک پلتفرم منبع باز غیرمتوقف و غیرمتمرکز که توسط جامعه مدیریت می‌شود و دارای سکه و اکوسیستم خود است.
• خرید و فروش دارایی‌های دیجیتالی (سرزمین‌ها، محتوا، تبلیغات) با استفاده از توکن کاربردی او.وی.آر (OVR).
• توسعه سیستم ردیابی ترکیبی که از سیستم موقعیت یابی GPS، الگوریتم‌های بینایی ماشین و سیستم‌های لنگری درون دستگاه استفاده می‌کند تا تجربه کاربر را به سطح بالاتری از هنر واقعیت افزوده در فضای باز آورد.
• استفاده از پروتکل مشابه IPFS برای غیرمتمرکز کردن ذخیره‌سازی دارایی‌های 2D/3D با ایجاد یک پلتفرم غیرمتوقف و مستقل و پاداش‌دهی به نودها که فضای ذخیره‌سازی خود را به اشتراک می‌گذارند.
• غیرمتمرکز سازی و ایجاد اکوسیستم مدیریت شده توسط جامعه.

 

بازار ارز OVR

در سال 2018، چندین تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) در بازار معرفی شد. شرکت‌های فناوری بزرگی مانند اپل، فیسبوک و گوگل سرمایه‌گذاری‌ها و استخدام‌های مهمی انجام دادند که هدف آن‌ها پیاده‌سازی این تکنولوژی با محتواهای مخصوص بازار مصرف‌کننده بود.

طبق یک پیش‌بینی اخیر منتشر شده توسط شرکت تحقیقاتی IDC، صنعت مصرف‌کننده به عنوان بزرگترین سرمایه‌گذار در AR و VR (واقعیت مجازی) خواهد رشد و در پی آن، حوزه خرده‌فروش نیز به تنزل نزدیک خواهد شد. این رشد به دلیل این است که بازار تلفن‌های همراه در این جهت در حال پیشروی است و تمامی دستگاه‌هایی که از سال 2018 تولید شده‌اند، به طور کامل از واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند. همچنین بازار مرتبط با تکنولوژی‌های عینک هوشمند به سرعت در حال رشد است و بسیاری از شرکت‌های فناوری در حال سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی محصولی قدرتمند و قابل تهیه در بازار هستند.

طبق آمار IDC، بازار واقعیت افزوده تا سال 2020 به 11 میلیارد دلار خواهد رسید و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 2024 به 137 میلیارد دلار برسد.

تحقیقات نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌های شرکت‌های فناوری مهم نشان می‌دهد که این شرکت‌ها بالاخص به عنوان یک کانال ارتباطی جدید و قدرتمند، بزرگ‌ترین بالقوه‌های واقعیت افزوده را درک کرده‌اند که نه تنها به عنوان یک تکنولوژی، بلکه به عنوان یک کانال ارتباطی جدید و قدرتمند است که قادر به انتقال هر نوع محتوا و قابل استفاده در هر صنعتی است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.