whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال qoojpn

1401/10/09 ساعت 12:01


اخیراً یک پروژه کلاهبرداری به نام ارز دیجیتال qoojpn در بین ایرانیان مطرح شده که خیلی‌ها به علت نداشتن اطلاعات و آگاهی کافی، به دام آن افتاده‌اند. این پروژه از نظر برخی افراد، کلاهبرداری نبوده و می‌تواند بسیار درآمدزا باشد. 

از این طریق هم ما تصمیم گرفته‌ایم در ادامه مقاله به بررسی دقیق و کامل کلاهبرداری گوجپن بپردازیم و به شما بگوییم که این پروژه چقدر اعتبار دارد. پس اگر می‌خواهید دچار ضرر نشوید و به مشکل نیز برنخورید، بهتر است تا انتها همراه ما بمانید.

معرفی گوجپن (qoojpn) 

از جمله ترفندهایی که این روزها کلاهبرداران زیادی از آن بهره می‌گیرند، سوءاستفاده کردن از نام یک شرکت یا سازمان معتبر است. این کلاهبرداران معمولا جهت متقاعد نمودن کاربران، به آن‌ها وعده ارسال پول می‌دهند و از این طریق پروژه‌شان را قانونی جلوه می‌دهند.

به همین دلیل پیش از بررسی کردن اعتبار سایت qoojpn و همچنین اسکم نبودن یا بودن این پروژه، بیاید نگاهی به انتخاب نام و ترفندهایی که در این پروژه های کلاهبرداری رایج هستند، بی‌اندازیم. با جستجویی ساده در گوگل می‌توانید اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست آورید و از این جهت هم جلوی به وجود آمدن برخی مشکلات احتمالی را بگیرید. 

با توجه به مدارک و اسناد به دست آمده در این زمینه می‌توان گفت که گوجپن توسط آقای Yingpei در سال 2000 تاسیس شده و آن را به عنوان نوعی پلتفرم پیشگام اولیه تجارت الکترونیک می‌شناسند. در سال 2007، qoojpn با اولین شرکت تجارت الکترونیک در کره به نام Interpark، همکاری کرد و با گنجاندن آن در سیستم استراتژیک جهانی خود، خیلی سریع به نمونه‌ای از زیر مجموعه‌های مشهور جهانی تبدیل شد. 

در دسامبر سال 2007، زیر مجموعه‌ها به ژاپن گسترش یافت و بازار گوجپن در ژاپن ارتقا داده شد و از این طریق هم سهم زیادی از بازار را توانست برای خود به دست آورد. پلتفرم تجارت الکترونیک گوجپن که خدمات آن از لوازم خانگی گرفته تا محصولات زیبایی و آرایشی، پوشاک زنانه و مردانه، لوازم جانبی، لباس بچه‌گانه، اسباب بازی، محصولات حیوانات خانگی، محصولات مسافرتی و سایر موارد را شامل می‌شود، در تمام دسته بندی‌ها موجود بوده و شما می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید.

این پروژه دارای یک تیم عملیاتی و تیم برنامه ریزی درجه یک بوده و خدمات جامعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این تیم با رعایت کردن اصل مشتری مداری، به طور جهانی فعالیت خود را ادامه می‌دهد. در حال حاضر نیز qoojpn با رشد متوسط سالانه 35 درصد، به عنوان یکی از بهترین و سریع ترین شرکت‌های تجارت الکترونیک در حال رشد در دنیا شناخته شده است و افراد زیادی به سمت آن می‌روند. 

پروژه کلاهبرداری qoojpn امنیت زیادی ندارد و به همین خاطر هم نباید فریب آن را بخورید و منتظر چند برابر شدن سرمایه‌تان باشید.

پروژه کلاهبرداری qoojpn امنیت زیادی ندارد و به همین خاطر هم نباید فریب آن را بخورید و منتظر چند برابر شدن سرمایه‌تان باشید.

امنیت پروژه qoojpn گوجپن 

طرح‌های پانزی در اصل شباهت زیادی با طرح‌های هرمی دارند چون همه آن‌ها به گونه‌ای خود را از سپرده‌ها حفظ می‌نمایند. با این وجود طرح‌های هرمی از تمام شرکت‌ کنندگان می‌خواهد که جهت کسب درآمد، اعضای جدیدی را جذب کنند. از طرف دیگر این طرح‌های پانزی به عنوان سرمایه‌ گذاری واقعی، مورد استتار قرار می‌گیرند و در برخی مواقع نیز حتی افراد آموزش دیده هم به سختی آن‌ها را تشخیص می‌دهند.

در نتیجه طبق موارد ذکر شده در بالا می‌توان گفت که پروژه کلاهبرداری گوجپن با سوء استفاده از نام وب سایت اصلی و معتبر Qoo10، سعی در سرقت و سودجویی از افراد بدون آگاهی در بازار کریپتوکارنسی را دارد. بر اساس گزارشات جمع‌ آوری شده در چند وقت اخیر می‌توان گفت که پروژه گوجپن در ایران با این شعار که تنها در 3 ماه سرمایه‌تان را 3 برابر کنید، در حال تبلیغ بوده و از این طریق نیز یک سیستم هرمی ایجاد کرده است.

برای این که اعتبار یک پروژه را تشخیص دهید بهتر است قبل از انجام هر گونه اقدام خودسرانه، از سایت الکسا کمک بگیرید و خیلی راحت ببینید که جامعه هدف این پروژه کلاهبرداری، دقیقا چه کشورهایی هستند. داده‌های موجود در سایت الکسا به ما نشان می‌دهند که بیشتر قربانیان این پروژه معروف، کاربران ایرانی هستند. به همین خاطر هم توصیه می‌کنیم احتیاط خود را در این زمینه چند برابر کنید و بدون آگاهی سراغ پروژه گوجپن نروید.

بررسی وب سایت پروژه گوجپن 

طبق ادعاهای دروغین پروژه کلاهبرداری گوجپن و همچنین داده‌های سایت هو ایز، می‌توان یافت که وب سایت رسمی و دامنه آن‌ها بیشتر از 1 سال نیست که راه اندازی شده و مدت زمان فعالیت آن تا کنون حدود 500 روز است. 

افرادی که در دنیای کریپتوکارنسی فعالیت می‌کنند و در این حوزه نیز مهارت بالایی دارند، به جای گوجپن اقدام به خرید تتر یا دیگر رمز ارزهای محبوب مانند اتریوم، ریپل و بیت کوین می‌کنند تا دچار ضرر نشوند. از این جهت بهتر است شما هم خیلی سراغ پروژ‌ه‌هایی که ریسک بالایی دارند، نروید.

طریقه دانلود برنامه Qoojpn

حال که به خوبی با ارز دیجیتال qoojpn و کلاهبردار بودن آشنا شدید، بهتر است روش دانلود برنامه آن را هم بشناسید تا بعداً به مشکل برنخورید. دقت داشته باشید برای دانلود اپلیکیشن پروژه باید از فروشگاه‌های معتبر همچون اپ استور و گوگل پلی اقدام کنید.

اما از آن جایی که این پروژه کلاهبردار است، امکان دانلود برنامه گوجپن از فروشگاه‌های آنلاین وجود ندارد و برای دانلود آن باید از طریق لینک ارسالی که توسط افرادی که به دنبال جذب کردن زیر مجموعه هستند، شبکه‌های اجتماعی و همچنین سایت‌های نامعتبر استفاده کنید.

زیرا اپ استور و گوگل پلی به هیچ عنوان برنامه‌های کلاهبرداری و اپلیکیشن‌های نامعتبر که تشابه اسمی با سازمان‌ها یا شرکت‌های معروف دارند را در دسترس کاربران  قرار نخواهد داد. پس بهتر است شما هم از فکر بهره گرفتن و استفاده از این پروژه، بیرون بیایید.

بهره گیری از این پروژه چه به افراد تازه وارد و چه افراد حرفه‌ای توصیه نمی‌شود. پس اگر زمانی با تبلیغات آن در فضاهای اجتماعی مختلف رو به رو شدید، بهتر است وسوسه نشوید و بهترین تصمیم را بگیرید.

بهره گیری از این پروژه چه به افراد تازه وارد و چه افراد حرفه‌ای توصیه نمی‌شود. پس اگر زمانی با تبلیغات آن در فضاهای اجتماعی مختلف رو به رو شدید، بهتر است وسوسه نشوید و بهترین تصمیم را بگیرید.

تبلیغات پروژه گوجپن در فضاهای مجازی  

امروزه بیشتر کلاهبرداران سعی بر این دارند که با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، سر کاربران را کلاه بگذارند و آن‌ها را فریب دهند. طبق آمار و اطلاعات به دست آمده نیز می‌توان گفت بیشتر افرادی که سرمایه خود را از طریق کلاهبرداری از دست داده‌اند، در رسانه‌های در دام کلاهبرداران افتاده‌اند.

این کار ممکن است با یک پست، تبلیغ یا پیام آغاز شود و نتایج بسیار مخربی را نیز به دنبال داشته باشد. دقت داشته باشید رسانه‌های اجتماعی برای کلاهبرداران از سایر روش‌ها بسیار سودآورتر بوده و به همین دلیل هم باید بسیار مواظب باشید و گول چنین افرادی را نخورید.

کاربران در فضاهای مجازی می‌توانند خیلی راحت و بدون مشکل به کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان دسترسی داشته باشند و آن‌ها را به راحتی هک کنند یا از اطلاعات شخصی‌شان استفاده‌های نامناسبی کنند. 
کلاهبرداران از روش‌های مختلفی جهت تبلیغ پلتفرم‌های مخرب و آسیب‌زا استفاده می‌کنند و در نهایت با شیوه‌های خاصی که دارند افراد را ترغیب به استفاده از روش‌های کلاهبرداری مختلف می‌نماید.

سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجبتال 

بهتر است بدانید بیشتر افراد حرفه‌ای که در دنیای رمز ارزها یا ارزهای دیجیتالی به سرمایه گذاری مشغول هستند، از سیگنال ارز دیجیتال برای پیش بینی وضعیت ارزهای مختلف استفاده می‌کنند. به همین دلیل اگر شما هم قصد بهره گرفتن از این سیگنال‌ها را دارید، بهتر است سراغ گزینه‌های معتبر و قابل اعتماد که خطای زیادی از خود نشان نمی‌دهند، بروید.

همچنین در صورتی که تازه به دنیای رمز ارزها وارد شده‌اید و مهارت زیادی نیز در این زمینه‌ها ندارید، بهتر است خیلی سریع نسبت به عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال اقدام نمایید تا با هر چیزی که لازم است بدانید، به نحو احسن آشنا شوید. در غیر این صورت ممکن است دچار ضرر شوید و تمام سرمایه‌ای که داشتید، هدر برود.

از آن جایی هم که قیمت ارز دیجیتال دائما در حال تغییر است، توصیه می‌شود قبل از خرید یک رمز ارز حتما بررسی‌های لازم را انجام دهید و در بهترین زمان اقدامات لازم را انجام دهید. فراموش نکنید افرادی که در این کار عجول هستند و موارد لازم را به خوبی رعایت نمی‌کنند، دائما دچار زیان خواهند شد. 

برای نگه داری از ارزهای مختلف نیز سعی کنید سراغ کیف پول‌ها و صرافی‌های قابل اعتماد بروید. امنیت صرافی و کیف پول ارز دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار بوده و اگر زمانی از گزینه‌های نامعتبر بهره بگیرید، با مشکلات زیادی مواجه می‌شوید.

در حال حاضر کیف پول‌های دیجیتالی و صرافی‌های آنلاین از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و همین امر نیز موجب شده انتخاب گزینه‌ای ایده‌آل برای اکثر کاربران به خصوص افراد تازه وارد، دشوار شود.

صرافی بایننس نمونه‌ای از معتبر ترین صرافی‌های آنلاین در دنیا بوده که از رمز ارزهای مختلف زیادی پشتیبانی می‌کند. این صرافی بی‌نظیر قابلیت‌های خارق العاده‌ای دارد و خدمات کاملی را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. البته بهتر است بدانید کاربران در کشورهایی که تحریم هستند، نمی‌توانند نسبت به احراز هویت بایننس اقدام کنند.

از این جهت اگر زمانی قصد ثبت نام در صرافی بایننس را داشتید، بهتر با IP کشورهایی که تحریم نیستند وارد شوید و مراحل لازم را انجام دهید. اگر هم تجریه کافی برای انجام این کار را ندارید، بهتر است از افراد متخصص و ماهر کمک بگیرید.

دقت داشته باشید عملکرد qoojpn مانند ارزهای دیجیتال معتبر نیست و نباید تمام دارایی خود را جهت سرمایه گذاری بر روی آن وسط بگذارید.

دقت داشته باشید عملکرد qoojpn مانند ارزهای دیجیتال معتبر نیست و نباید تمام دارایی خود را جهت سرمایه گذاری بر روی آن وسط بگذارید. 

کلام آخر

تشخیص دادن پروژه‌های اسکم به طور کلی برای افرادی که اطلاعات کافی در مورد بازار رمز ارزها ندارند، کار دشواری است زیرا آن‌ها خود را به عنوان یک شرکت یا سازمان شناخته شده جلوه می‌دهند. پروژه کلاهبرداری گوجپن یا قوجپن نیز با این شیوه و تبلیغات گسترده‌ای که انجام داده، تا به امروز قربانیان زیادی داشته است. پس اگر زمانی متوجه شدید که یک پروژه مانند ارز دیجیتال qoojpn خیلی پول‌ساز و مفید به نظر می‌رسد، بهتر است سراغ آن نروید و قبل از هر کاری مطمئن شوید که کلاهبرداری نیست.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.