whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بهترین سایت ارائه دهنده سیگنال خرید و فروش بیت کوین

1400/08/14 ساعت 07:53


کسب اطلاعات در رابطه با گذشته و آینده بیت کوین به شما کمک می کند تا تصمیم گیری صحیحی برای سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال داشته باشید. در این مطلب شما را با بیت کوین و چگونگی تحلیل و خرید و فروش آن آشنا می کنیم و بهترین منبع ارائه دهنده سیگنال خرید و فروش بیت کوین را نیز به شما معرفی خواهیم نمود. پس تا پایان همراه ما باشید.

پرشین الیت کلیدی به دنیایی پر از فرصت‌های مالی است! با سیگنال‌ فیوچرز و انواع سیگنال فارکس ما، مسیر موفقیت را با اطمینان پیمایش کنید. عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی و مشاوره‌ تخصصی بازارهای مالی، احراز هویت بایننس و یا کوکوین، چیدمان سبد ارز دیجیتال مناسب، پرتاب‌انگیز برای تحقق رویاهای مالی شماست.

 

image

سیگنال خرید و فروش بیت کوین

بیت کوین چیست؟

بیت کوین پولی دیجیتال است که به وسیله آن و بدون نیاز به قدرت یا کشوری خاص می توان معاملات مستقل انجام داد و در طی این معاملات یا سرمایه گذاری ها، حریم شخصی کاملا حفظ می شود. 

بیت کوین اولین بار در 2008 توسط شخص یا گروهی با نام ساتوشی ناکاموتو خلق و در پی انتشار مقاله به مردم معرفی شد. این ارز دیجیتال توانست در مدت زمان کوتاهی ارزش بسیار بالایی در بازار کسب کند، تا جایی که ارزش بازار امروز بیت کوین بیش از 1 تریلیون دلار است. 

غیر متمرکز بودن بیت کوین مهم ترین وجه تمایز و قدرت این ارز دیجیتال استو اما باید بدانید که ویژگی دیگر آن که در امان ماندن از چاپ به عنوان پول کاغذی است، ارزش بسیار بالایی برای این ارز دارد. سازندگان یا سازنده این ارز دیجیتال حداکثر میزان بیت کوین را 21 میلیون عدد قرار دادند و تاکنون بیش از 19 میلیون آن استخراج شده است. 

همین تعداد مشخص باعث می شود تا تورم و حتی دستکاری های مالی جایگاهی در ارز های دیجیتال نداشته باشد. سرمایه گذاری و خرید و فروش این ارز دیجیتال اگر با تحلیل یا سیگنال خرید و فروش بیت کوین همراه باشد، ریسک بسیار کمتری خواهد داشت. 

 

image

سیگنال خرید و فروش بیت کوین

مزایا و معایب خرید و فروش بیت کوین

در معاملات بیت کوین، دقت در انتخاب منبع معتبر ارائه دهنده سیگنال خرید و فروش بیت کوین، امری بسیار مهم و ضروری است. 

از آنجایی که بازار رمز ارزها در چند سال گذشته با استقبال بسیار بالایی روبرو شده است، کانال و وبسایت ها بسیاری نیز اقدام به ارائه سیگنال خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارز های دیجیتال می کنند. 

اما لازم به ذکر است که این سیگنال ها باید با توجه با تحلیل های بسیار دقیق و همچنین شناخت کامل از بازار ارائه شده باشند تا اعتبار لازم برای استفاده را پیدا کنند. 

حال که صحبت از سیگنال خرید و فروش بیت کوین شد، بهتر است درباره مزایا و معایب سرمایه گذاری در بیت کوین نیز بحث نماییم. 

مزایا استفاده از بیت کوین عبارتند از:

  • استفاده از پشتوانه مردمی و غیر متمرکز بودن آن
  • نداشتن محدودیت در معاملات
  • امکان معامله با خارج مرزها بدون کوچکترین محدودیت یا خطر
  • امنیت بسیار بالای شبکه با توجه به ساختار بلاک چین آن
  • فی پایین معاملات در انتقال های بزرگ
  • حفظ حریم شخصی 

معایب استفاده از بیت کوین در معاملات:

  • نوسانات قیمت بیت کوین
  • احتمال هک شدن صرافی ها توسط هکر ها
  • عدم پذیرش بیت کوین در بسیاری از شرکت ها به عنوان پول رایج برای خرید و فروش محصولات 

 جالب است بدانید که برای سرمایه داران بزرگ مزایای بیت کوین به قدری ارزشمند و مهم است که به آسانی از معایب آن چشم پوشی می کنند. البته لازم است بدانید که برخی از معایب این ارز دیجیتال با دقت و کمی حساسیت قابل رفع خواهند بود. به عنوان مثال هیچ زمان ارزهای دیجیتال خود را در صرافی ها نگه ندارید و بعد از انجام معامله خیلی سریع آن ها را به کیف پول خود منتقل کنید.

 

image

سیگنال خرید و فروش بیت کوین

انواع روش های معامله بیت کوین

سیگنال خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارز های دیجیتال فقط به منظور خرید و فروش ساده رمز ارز ها نیست. معاملات ارز های دیجیتال انواع بسیار زیادی دارد و شناخت آن ها به شما کمک می کند تا بهترین سود را از معاملات خود کسب نمایید.

اکنون که در پی بهترین منبع ارائه کننده سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال خرید و فروش بیت کوین هستید، بهتر است با ابتدا انواع معاملات ارز های دیجیتال را بشناسید. 

  • خرید و فروش فوری scalping
  • خرید و فروش روزانه day trading
  • سوینگ یا خرید و فروش نوسانی swing
  • موقعیت گیری position trading

معاملات خرید و فروش فوری همان طور که از نام آن پیدا است می تواند چند دقیقه یا چند ساعت زمان ببرد. این روش برای تریدر هایی که بسیار فعال هستند و زمان زیادی را صرف ترید می کنند، کاربرد دارد. 

یکی از مشهور ترین و پر کاربرد ترین استراتژی ها، خرید و فروش روزانه است. در این روش با استفاده از تحلیل ها و قیمت روزانه رمز ارز و با سیگنال خرید و فروش بیت کوین، اقدام به معامله می کنند. 

استراتژی سوینگ معمولا در یک روز انجام نمی شود و تریدر مدت زمان بیشتری رمز ارز را هولد می کند. این روش بیشتر بر اساس تحلیل فاندامنتال است.

در روش موقعیت گیری، معامله گر ارز دیجیتال یا سیگنال خرید و فروش بیت کوین را برای مدت طولانی تری تحت نظر خواهد داشت و بعد از خرید آن، بسته به روند بازار، رمز ارز را بین چند روز تا چند هفته هولد می کند. 

استفاده از تمامی روش های فوق فقط در صورتی نتیجه ای خوب و سود بالا دارد که یا بر تحلیل ها و روند بازار تسلط کامل داشته باشید و یا از سیگنال خرید و فروش بیت کوین که از منبعی معتبر دریافت کرده اید، استفاده نمایید.

 

image

سیگنال خرید و فروش بیت کوین

بهترین سایت ارائه دهنده سیگنال خرید و فروش بیت کوین

برای معامله گران تسلط کامل بر بازار و آموزش صحیح و دقیق روش های تحلیل ارز های دیجیتال بسیار مهم است. پس اگر به دنبال سیگنال خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال هستید، بهتر است ابتدا آموزش های خود را کامل کنید و سپس با استفاده از سیگنال خرید و فروش بیت کوین، اقدام به خرید و فروش نمایید. 

ما با ارائه سیگنال ارز دیجیتال و همچنین سیگنال خرید و فروش بیت کوین به صورت کاملا اختصاصی، شما را در کسب سود بیشتر یاری می کنیم. 

لازم به ذکر است که تیم حرفه ای ما با بهره گیری از برترین ابزار های تحلیل رمز ارز ها و همچنین احاطه کامل بر بازار، بهترین سیگنال خرید و فروش بیت کوین را در اختیار شما قرار می دهند و به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات کاربران خود نیز هستند. 

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.