whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

اتحادیه اروپا باعث امضا نامه ای توسط 160 مدیر فنی شد

1402/04/09 ساعت 20:12


 مقررات هوش مصنوعی اتحادیه اروپا باعث شد نامه ای توسط 160 مدیر فنی امضا شود. درحالی‌که اتحادیه اروپا روی لایحه آینده هوش مصنوعی خود کار می‌کند، مدیران 160 شرکت در این صنعت پیش‌نویس نامه‌ای سرگشاده درباره پیامدهای مقررات بسیار سخت‌گیرانه تهیه کردند.

بیش از 160 مدیر اجرایی از شرکت‌های فناوری در سراسر جهان، نامه‌ای سرگشاده به قانون‌گذاران اتحادیه اروپا صادر کردند و خواستار توجه دقیق مقررات هوش مصنوعی (AI) شدند تا صنعت یا بازارها را دچار مشکل نکنند.

در 30 ژوئن، مدیران شرکت‌هایی مانند رنو، متا، شرکت مخابراتی اسپانیایی Cellnex و بانک سرمایه‌گذاری آلمانی برنبرگ، به قانون پیشنهادی هوش مصنوعی اتحادیه اروپا اشاره کردند و گفتند که این قانون رقابتی و نوآوری منطقه را به خطر می‌اندازد.
به طور خاص، هشدار داد که قوانین پیشنهادی اتحادیه اروپا باعث مقررات سنگین ابزارهای هوش مصنوعی مولد می‌شود و خطرات مسئولیت‌پذیری و هزینه‌های گران‌قیمت را برای شرکت‌های توسعه‌دهنده این فناوری متحمل می‌شود.

دو هفته قبل از این نامه، در 14 ژوئن، پارلمان اروپا قانون اولیه هوش مصنوعی اتحادیه اروپا را تصویب کرد که شامل قوانینی است که سیستم‌هایی مانند ChatGPT را مجبور می‌کند تمام محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و سایر اقدامات را علیه محتوای غیرقانونی افشا کنند.

علاوه بر این، قوانین همان‌طور که در حال حاضر هستند، قصد دارند استفاده از برخی خدمات و محصولات هوش مصنوعی را ممنوع کنند. ممنوعیت کامل فناوری‌هایی مانند استفاده عمومی از نظارت بیومتریک، سیستم‌های امتیازدهی اجتماعی، پلیس پیش‌بینی، به‌اصطلاح «تشخیص احساسات» و سیستم‌های تشخیص چهره بدون هدف اعمال شد.

قبل از تبدیل‌شدن این لایحه به قانون، مذاکرات انفرادی بین اعضای پارلمان برای نهایی کردن جزئیات قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا انجام خواهد شد. این نامه اخیر در حالی منتشر شده است که شرکت‌های فناوری هنوز فرصت دارند تا از قانون‌گذاران برای اقدامات ملایم‌تر درخواست کنند.

یک روز قبل از انتشار این نامه، رئیس مایکروسافت به اروپا سفر کرد تا با قانون‌گذاران در مورد نحوه بهترین تنظیم هوش مصنوعی صحبت کند.

در ماه می، سام آلتمن مدیرعامل OpenAI نیز با تنظیم‌کننده‌های اروپایی در بروکسل صحبت کرد. او هشداری درباره اثرات منفی بالقوه مقررات بیش از حد بر صنعت هوش مصنوعی صادر کرد.

رئیس بخش فناوری اتحادیه اروپا در تلاش است تا اتحادیه اروپا و ایالات متحده با هم متحد شوند تا یک "رمز رفتار هوش مصنوعی" داوطلبانه ایجاد کنند تا در این فاصله زمانی که قانون‌گذاران اقدامات دائمی‌تر را نهایی کنند، تنظیم شود.

در ماه مارس، نامه سرگشاده دیگری توسط بیش از 2600 رهبر و محقق صنعت فناوری، از جمله ایلان ماسک، صادر شد. بااین‌حال پس از آن خواستار توقف موقت هر گونه توسعه بیشتر هوش مصنوعی و درخواست مقررات شد.

خدمات پرشین الیت 

تیم پرشین الیت این افتخار را دارد تا با داشتن کادری مجرب به‌صورت روزانه در کانال سیگنال ارز دیجیتال سیگنال‌هایی را به تریدرها ارائه دهد که آن‌ها بتوانند با کمترین ریسک سرمایه خود را افزایش دهند. این سیگنال‌ها با احراز هویت بایننس می‌توانند در دسترس شما قرار بگیرند. شما با دریافت‌کردن سود سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال می‌تواند چندبرابر هزینه عضویت را از آن خود کنید. پس فرصت را از دست ندهید و برای ثبت‌نام در این تیم متخصص اقدام نمایید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.