whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال کیشو اینو (KISHU)

1401/11/29 ساعت 13:58


کیشو اینو (KISHU) توکن میم است که می‌گوید ماموریت آن ارائه مفاهیم رایج ارزهای دیجیتال به جریان اصلی است. تا کنون، برای دارندگان توکن، یک صرافی غیرمتمرکز رمزنگاری و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پاداش ارائه می‌کند.

واضح است که کیشو اینو از همان فرمول اساسی مانند بسیاری از توکن‌های میم دیگر که بازار را هجوم آورده‌اند، پیروی می‌کند. در واقع، تعدادی از آن نشانه‌های میم دیگر، مانند Doge Coin و Kabosu آنقدر شبیه کیشو اینو هستند که احتمال زیادی وجود دارد که توسط یک شخص ایجاد شده باشند.

چه چیزی کیشو اینو را منحصر به فرد می کند؟

حقه کیشو اینو این است که 2 درصد از هر تراکنش را می گیرد و با استفاده از کیف پول های غیرمتمرکز خود، آن را بین دارندگان توکن خود توزیع می کند. به عنوان مثال، اگر شخصی 1,000,000 KISHU ارسال کند، 20,000 از آن توکن ها به کیف پول دارندگان توکن ارسال می شود.

شما اساساً برای داشتن توکن های KISHU پاداش دریافت می کنید، اگرچه برای هر یک از تراکنش های خود 2٪ کارمزد نیز پرداخت می کنید. توکن‌های رمزنگاری دیگری نیز وجود دارند که همین کار را انجام می‌دهند، تنها تفاوت آن در درصد برداشت‌شده از هر تراکنش است.

سیستم هزینه/پاداش قابل توجه ترین ویژگی کیشو اینو است، اما نوآوری جدیدی نیست. این یکی از مشکلات بزرگ این توکن‌های میم است -- تنها تفاوت واقعی بین آنها نام و تصاویر کارتونی وب‌سایت‌هایشان است.

کیشو اینو از کجا آمد؟

کیشو اینو در 17 آوریل 2021 راه اندازی شد. توسط گروهی ناشناس از توسعه دهندگان ایجاد شد. بر اساس کاغذ سفید، ارزش بازار بیش از 2 میلیارد دلار و بیش از 100000 دارنده در ماه اول داشت.

الهام بخش کیشو اینو تقریباً مطمئناً موفقیت سکه‌ها و توکن‌های میم قبلی، از جمله Dogecoin و Shiba Inu بود. در حالی که این ارزهای رمزنگاری شده هر دو بر اساس نژاد سگ شیبا اینو هستند، کیشو اینو با استفاده از نژاد کیشو، فرمول را کمی تغییر داد.

کیشو اینو چگونه کار می کند؟

کیشو اینو یک توکن ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم ( ETH ) ساخته شده است. دارای چیزی است که آن را "مکانیسم پاداش استفاده غیرمتمرکز" می نامد، به این معنی که در هر تراکنش کاربر فعال، 2٪ را می گیرد و آنها را در کیف پول های غیرمتمرکز دارندگان KISHU توزیع می کند
Kishu Inu به عنوان بخشی از ماموریت خود برای تبدیل مفاهیم محبوب رمزنگاری به جریان اصلی، چندین برنامه را نیز ارائه می دهد:

  • کیشو سوآپ، یک صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال.
  • Paw Print یک برنامه ردیابی کیف پول برای ردیابی توکن های KISHU
  • کیشو کریت، یک بازار
  •  NFT.کیشوورس، یک پلت فرم ضرب NFT 

شراکت 

شرکت‌های زیادی وجود ندارند که با کیشو اینو همکاری کنند، با توجه به اینکه این ارز یک ارز دیجیتال کوچک‌تر است، جای تعجب نیست. با این حال، موفق شده است مجموعه ای تا حدی تصادفی از شرکا را پیدا کند.

کیشو اینو در آوریل 2022 همکاری NFT با صرافی رمزنگاری ByBit را اعلام کرد. طبق این اعلام، کیشو اینو اولین میم توکن است که مجموعه NFT را در ByBit منتشر می کند.

قیمت سکه کیشو اینو

قیمت سکه کیشو اینو در 0.0000000006618 دلار که با احتساب قیمت خرید تتر ۴۷.۱۲۶ تومان معادل 0.00003 تومان معامله می شود و قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۶۶ درصد افزایش داشته است. قیمت ارز کیشو نسبت به شش ماهه گذشته ۲۸.۳۷ درصد افزایش و نسبت به قیمت یکسال گذشته آن ۶۵.۲۳ درصد کاهش داشته است. در حال حاضر این ارز در رتبه ۲۶۳۸ بازار قرار دارد.

پیش  بینی قیمت سکه کیشو اینو: صعودی یا نزولی

نمودار قیمت کیشو اینو

نمودار قیمت کیشو ۲۰۲۲

سکه کیشو اینو از اوج 0.000000017547 دلاری خود در می 2021 تقریباً 98 درصد کاهش یافته است. در مقابل، بزرگترین سکه میم، Dogecoin، 86 درصد از ارزش اوج خود و Shiba Inu 89 درصد کاهش یافته است.

در عین حال، همچنان تا حدودی قوی است و 445 درصد بالاتر از پایین ترین سطح تاریخ خود یعنی 0.000000000069 دلار در آوریل 2021 است. با ادامه سوزاندن سکه کیشو اینو و افزایش بهره، سکه می تواند قلمرو خود را دوباره به دست آورد.

با این حال، دلالان باید مراقب باشند - فقط به این دلیل که  98٪ از اوج کاهش یافته است به این معنی نیست که نمی تواند 50٪ دیگر سقوط کند. بهتر است اندازه موقعیت خود را با این یکی محدود کنید.

نحوه خرید کیشو اینو

 رایج‌ترین روش معامله ارز دیجیتال دیگری برای آن در یک صرافی غیرمتمرکز است.

برای شروع، باید یک ارز دیجیتال دیگر خریداری کنید. اتریوم یک انتخاب محبوب است. پس از خرید، آن را به یک کیف پول رمزنگاری مانند Metamask منتقل کنید.

در مرحله بعد، از یک صرافی غیرمتمرکز رمزنگاری بازدید کنید و کیف پول رمزنگاری خود را متصل کنید. Uniswap یکی از گزینه ها است، همچنین می توانید  از صرافی بایننس استفاده کنید که البته برای کاربران ایرانی نیاز به تایید حساب کاربری دارد که پرشین الیت به سادگی عمل احراز هویت بایننس را برای شما ممکن کرده است‌ مقدار ارز دیجیتالی را که می خواهید معامله کنید وارد کنید و تراکنش را نهایی کنید.

نحوه خرید کیشو اینو (KISHU) 

مرحله 1: صرافی پیدا کنید KISHU را می توان در یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) مانند Uniswap خریداری کرد. Uniswap یک صرافی فقط برای ارزهای دیجیتال است، به این معنی که برای خرید KISHU باید کیف پول دیجیتال خود را متصل کنید و از رمزنگاری استفاده کنید. 

مرحله 2: برای مبادله ETH را خریداری کنید برای خرید کیشو، باید اتریوم (ETH) را بخرید و آن را به کیف پول دیجیتال خود منتقل کنید. ETH برای تبادل KISHU و پرداخت هزینه‌های شبکه اتریوم برای تراکنش استفاده می‌شود. می‌توانید ETH را در یک صرافی متمرکز رمزنگاری مانند Coinbase یا Gemini خریداری کنید.

مرحله 3: انتقال ETH به کیف پول دیجیتال هنگام خرید اتریوم، باید آن را به کیف پول دیجیتال سازگار با اتریوم خود (مانند کیف پول MetaMask) منتقل کنید تا با یک صرافی غیرمتمرکز استفاده کنید. بیشتر صرافی ها به شما امکان می دهند با وارد کردن آدرس کیف پول دیجیتال خود و انتقال سکه ها، سکه های خود را برداشت کنید. پلت فرم ممکن است هزینه های شبکه برای برداشت توکن های شما وجود داشته باشد. 

مرحله 4: کیف پول دیجیتال را به صرافی غیرمتمرکز متصل کنید برای اتصال کیف پول دیجیتال خود به یک صرافی غیرمتمرکز (مانند Uniswap یا Kishu Swap)، باید اطمینان حاصل کنید که کیف پول شما از شبکه اتریوم پشتیبانی می کند. همچنین برای پرداخت هزینه گاز شبکه هنگام خرید KISHU در صرافی، باید موجودی توکن های ETH داشته باشید. 

مرحله 5: ETH را برای کیشو معامله کنید وقتی کیف پول دیجیتال خود را به صرافی متصل کردید، اکنون می توانید معامله را انجام دهید. رمز KISHU را انتخاب کنید، مقدار ETH مورد نظر خود را برای معامله انتخاب کنید و جزئیات را تأیید کنید. وقتی از جزئیات سفارش مطمئن شدید، معامله را تایید کنید و کیشو را خریداری خواهید کرد. برای پردازش تراکنش، هزینه ای از شما دریافت می شود اکنون کیشو را در کیف پول دیجیتال خود خواهید داشت.

نماد سگ کیشو اینو از موفقیت میم سکه Dogecoin الهام گرفته شده است. 

نماد سگ کیشو اینو از موفقیت میم سکه Dogecoin الهام گرفته شده است. 

چند سکه کیشو اینو وجود دارد؟

کیشو اینو دارای حداکثر عرضه 100 کوادریلیون کوین است که در حال حاضر عرضه تخمینی در گردش 96.8 کوادریلیون KISHU است. 3.2 کوادریلیون از زمان پرتاب سوخته است.

چند دارنده توکن کیشو اینو وجود دارد؟

در حال حاضر 257607 آدرس سکه کیشو اینو را در اختیار دارند که 100 دارنده برتر کیشو 52.45 درصد از عرضه را در اختیار دارند. 10 دارنده برتر 36.41 درصد از عرضه را در اختیار دارند. به عبارت دیگر، بیش از نیمی از عرضه کیشو در گردش در 100 کیف پول و بیش از یک سوم تنها در 10 کیف پول نگهداری می شود.

این ممکن است نسبتاً متمرکز به نظر برسد، اما در مقابل، 100 کیف پول برتر که سکه رقیب خود، Shiba Inu (SHIB) را در اختیار دارند، 81.97 درصد از کل عرضه در گردش را در اختیار دارند، در حالی که 10 دارنده برتر، 62.89 درصد را در اختیار دارند.

چرا نسبت دارندگان توکن اهمیت دارد؟ 

 ترس این است که نهنگ‌های رمزی بتوانند با ارسال قیمت توکن‌ها به سمت بالا و سپس فروش انبوه سکه‌ها در اوج ارزش، یک طرح پمپ و تخلیه را هماهنگ کنند، که باعث افت قیمت‌ها و آسیب رساندن به سرمایه‌گذاران کوچک شود. به این ترتیب، سرمایه گذاران آینده نگر باید قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در KISHU این را در نظر بگیرند.

آمار دارندگان KISHU در مقابل آمار دارندگان SHIB 

آمار دارندگان KISHU در مقابل آمار دارندگان SHIB 

آیا سکه کیشو اینو سرمایه گذاری خوبی است؟

سوال پشت این سوال واقعاً این است که "آیا بازار به اندازه کافی برای یک سکه میم متمایز نشده دیگر بزرگ است؟"

در حال حاضر، کیشو اینو هیچ چیز نوآورانه ای ارائه نمی دهد، و طوطی وار در مورد «غیرمتمرکز» و جامعه محور بودن صحبت می کند.

درست است، جامعه reddit آن از نظر اندازه در پلتفرم در رتبه ۵ درصد برتر قرار دارد. تلگرام آن تقریبا 70500 عضو دارد و توییتر آن بیش از 496000 دنبال کننده دارد. 

اگر بتواند شبکه خود را رشد دهد و در واقع ارزش کاربردی دنیای واقعی را در توکن خود جاسازی کند، ممکن است به یک رقیب جدی برای پیشینیان بسیار شناخته شده خود تبدیل شود، اما در حال حاضر، خیلی زود است که بگوییم آیا کیشو سرمایه گذاری خوبی خواهد بود یا خیر.

کیف پول دیجیتال چیست؟ 

کیف پول دیجیتال (یا کیف پول الکترونیکی) یک سیستم مبتنی بر نرم افزار است که به طور ایمن اطلاعات پرداخت و رمز عبور کاربران را برای روش های پرداخت و وب سایت های متعدد ذخیره می کند. با استفاده از یک کیف پول دیجیتال، کاربران می توانند خرید را به راحتی و به سرعت با فناوری ارتباطات نزدیک انجام دهند. کاربران همچنین می توانند رمزهای عبور قوی تری ایجاد کنند بدون اینکه نگران باشند که آیا بعداً می توانند آنها را به خاطر بسپارند یا خیر.

کیف پول های دیجیتال را می توان همراه با سیستم های پرداخت موبایلی مورد استفاده قرار داد که به مشتریان امکان می دهد با تلفن های هوشمند خود هزینه خرید را پرداخت کنند. همچنین می توان از کیف پول دیجیتال برای ذخیره اطلاعات کارت وفاداری و کوپن های دیجیتال استفاده کرد. خط پایین کیشو اینو (KISHU) یک ارز دیجیتال است که از ایجاد دوج کوین و سایر سکه‌های میم مبتنی بر سگ الهام گرفته شده است.

آیا می توان با کیشو اینو درآمد غیر فعال داشت؟

شما فقط با نگه داشتن کیشو اینو در کیف پول رمزنگاری خود درآمد غیرفعالی کسب می کنید و این یکی از ویژگی های اصلی این ارز دیجیتال است. هر بار که تراکنشی وجود دارد، "بازتاب" را دریافت خواهید کرد که سهم شما از 2٪ کارمزد تراکنش است.

مشکل این است که این درآمد غیرفعال در توکن های KISHU پرداخت می شود. فقط در صورتی که قیمت کیشو اینو ثابت بماند یا افزایش یابد،‌ درآمد واقعی کسب می کنید. با توجه به اینکه کیشو اینو چقدر سرمایه گذاری کمی دارد، ارزش خریدن به عنوان هر نوع سرمایه گذاری پول ساز را ندارد.

کلام آخر

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌های اولیه ارز مانند ارز کیشو بسیار پرخطر و سوداگرانه است. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از انجام معامله تحلیل درستی از بازار قیمت ارز دیجیتال بدست آورد. یکی از راه های تجزیه و تحلیل بازار استفاده از اندیکاتورهای ارز دیجیتال است که پرشین الیت با فروش اندیکاتور VIP بهترین تحلیل را از بازار ارز دیجیتال در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین یکی از ساده ترین روش ها برای داشتن درک درست از روند بازار عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال است که روزانه بهترین و معتبرترین سیگنال ارز دیجیتال شامل سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز خارجی در اختیار کاربران خود قرار بدهد که یکی از این کانال های برتر گروه ارز دیجیتال پرشین الیت است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.