whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال یونی سوآپ (UniSwap) بهترین بستر غیر متمرکز در اتریوم

1400/09/15 ساعت 03:24


ارز دیجیتال یونی سوآپ (UniSwap) از انواع ارز های دیجیتال می باشد که همچنین دارای یک صرافی با همین نام است. این ارز دیجیتال به دلیل اینکه یک صرافی دارد از محبوبیت و شهرت زیادی برخوردار است. نکته‌ای که باید در رابطه با صرافی این ارز دیجیتال بگوییم این می باشد که این صرافی یکی از معتبرترین و امن ترین و پرسرعت ترین صرافی ها در بین صرافی های غیر متمرکز می باشد.

اگر شما علاقه‌مندید در رابطه با این ارز دیجیتال و صرافی آن اطلاعاتی به دست آورید پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید. پرشین الیت پلتفرمی است برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای برتر در دنیای دیجیتال هستند. با سبد ارز دیجیتال ما، انواع سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس، همچنین کانال سیگنال ارز دیجیتال، مشاوره بازارهای مالی و احراز هویت بایننس، به بهترین نتایج دست یابید.

 

image

ارز دیجیتال یونی سوآپ

بررسی ارز دیجیتال و صرافی یونی سوآپ و تاریخچه آن

داستان ارز دیجیتال یونی سوآپ و صرافی آن از سال ۲۰۱۸ شروع شد و در آن زمان شخصی به نام هایدن آدامز تصمیم گرفت تا یک ارز دیجیتال را ایجاد کند. نکته ای که باید بگوییم این می باشد که این شخص از ویتالیک بوترین سازنده ارز دیجیتال اتریوم کمک های بسیار زیادی گرفت و از مهم‌ترین کمک هایی که ویتالیک بوترین به هایدن آدامز کرد این بود که این شخص زیرساخت ‌های لازم برای به وجود آمدن صرافی ارز دیجیتال یونی سوآپ را ایجاد کرد.

صرافی یونی سوآپ در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ به طور کامل لانچ شد. همچنین ارز دیجیتال آن در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ به صورت کامل در بازار ارز های دیجیتال عرضه شد. نکته ای که باید در رابطه با این ارز دیجیتال بگوییم این می باشد که این ارز دیجیتال بر روی شبکه اتریوم که ERC20 نام دارد ساخته شده است که این موضوع باعث شده است تا امنیت این ارز دیجیتال بالا برود اما سرعت آن کاهش پیدا کند و همچنین کارمزد های آن افزایش پیدا کند.

این ارز دیجیتال در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ هنگامی که عرضه شد در حدود یک میلیارد توکن داشت اما در حال حاضر فقط چیزی در حدود ۶۲۷ هزار توکن آن در چرخه بازار قرار دارد. ارز دیجیتال یونی سوآپ دارای حجم بازاری در حدود ۱۵ میلیارد دلار می باشد و به طور روزانه در بازار این ارز دیجیتال در حدود ۲۱۷ میلیون دلار تراکنش انجام می‌شود که این رقم بسیار عالی است و با توجه به رتبه‌ای که این ارز دیجیتال دارد به خوبی نشان دهنده این می باشد که این ارز دیجیتال از محبوبیت بسیار خاصی در بین فعالان حوزه ارز های دیجیتال برخوردار می باشد.

کاربرد های ارز دیجیتال یونی سوآپ

ارز دیجیتال یونی سوآپ از کاربرد های بسیار زیادی برخوردار می باشد که تمامی این کاربرد ها باعث شده‌اند تا شهرت این ارز دیجیتال افزایش پیدا کند. اگر شما می خواهید در رابطه با کاربرد های ارز دیجیتال یونی سوآپ اطلاعاتی به دست آورید می توانید ادامه مقاله را مطالعه کنید. البته می‌توانید از طریق پرشین الیت و عضویت در کانال vip سیگنال ارز دیجیتال را به صورت روزانه دریافت کنید.

• یکی از بهترین کاربرد های ارز دیجیتال یونی سوآپ این می باشد که شما می توانید با استفاده از آن به انجام سرمایه گذاری بپردازید بدین صورت که شما می توانید ارز دیجیتال یونی سوآپ را خریداری کنید و آن را نگه ‌دارید و مطمئنا بعد از گذشت مدت زمانی این ارز دیجیتال سود بسیار عالی را به شما می دهد.

این ارز دیجیتال به دلیل اینکه پشتوانه قدرتمندی دارد و همچنین به دلیل این که دارای یک صرافی می باشد به عنوان یک ارز معتبر شناخته می‌شود و طبیعتاً رشد بسیار عالی را تجربه خواهد کرد پس اگر شما قصد سرمایه‌گذاری دارید به شما پیشنهاد می شود تا این ارز دیجیتال را مد نظر قرار دهید.

• یکی دیگر از کاربرد های این ارز دیجیتال این می باشد که شما می توانید از آن به عنوان کارمزد برای انجام تراکنش ها استفاده کنید به این صورت که شما می توانید مقدار کمی از ارز دیجیتال یونی سوآپ را خریداری کنید و در کیف پول صرافی یونی سوآپ خود نگهداری کنید و هر زمان که بخواهید ارز دیجیتالی غیر از ارز دیجیتال یونی سوآپ را خریداری کنید و به کیف پول های دیگر انتقال دهید طبیعتاً از شما کارمزد کسر می شود و اگر شما می خواهید که از روی ارز دیجیتال شما کارمزد کم نشود می توانید به جای آن از ارز دیجیتال یونی سوآپ استفاده کنید.

 

image

ارز یونی سوآپ

بررسی مقدار کارمزد های ارز دیجیتال یونی سوآپ

همانطور که پیشتر اشاره کردیم ارز دیجیتال یونی سوآپ بر روی شبکه ارز اتریوم پایه گذاری شده است. امنیت در شبکه اتریوم بسیار بالا می باشد پس طبیعی است که این روند بر روی ارز دیجیتال یونی سوآپ نیز تاثیر گذاشته باشد.

باید بگوییم که ارز دیجیتال یونی سوآپ کارمزد بسیار زیادی را از کاربران دریافت می‌کند به طوری که برای انجام هر تراکنش چیزی در حدود ۳ درصد از مبلغ کل تراکنش را از کاربر کسر می کند که این مبلغ در مقایسه با ارز هایی مانند بایننس و کاردانو بسیار زیاد می باشد.

بررسی امنیت ارز دیجیتال یونی سوآپ و صرافی آن

همانطور که اشاره کردیم ارز دیجیتال یونی سوآپ و صرافی آن بر اساس بلاک چین شبکه اتریوم پایه گذاری شده‌اند. همان طور که شاید بدانید بلاک چین شبکه اتریوم یک بلاک چین بسیار گسترده می باشد که نود های بسیار زیادی بر روی این شبکه نظارت دارند که این موضوع باعث شده است تا امنیت این شبکه تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند و این موضوع برای ارز دیجیتال یونی سوآپ که تحت شبکه اتریوم است نیز به همین صورت می باشد.

نکته دیگری که باید بگوییم این است که صرافی یونی سوآپ غیر متمرکز می باشد و این موضوع به این معنی است که اطلاعات مربوط به تراکنش ها و دارایی های کاربران در جای خاصی ذخیره نمی شود و این موضوع باعث شده است تا درصد هک شدن این صرافی به عدد صفر بسیار نزدیک شود.

بررسی بهترین کیف پول ها برای نگهداری از ارز دیجیتال یونی سوآپ

اگر شما می‌خواهید ارز دیجیتال یونی سوآپ را خریداری کنید بهتر است که قبل از خرید آن یک کیف پول امن و مورد اعتماد را پیدا کنید و سپس به خرید بپردازید. نکته مثبتی که در رابطه با این ارز دیجیتال وجود دارد این می باشد که خوشبختانه تعداد بسیار زیادی از کیف پول ها از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند و شما می توانید از آنها استفاده کنید. با ما در ادامه همراه باشید تا به بررسی برخی از بهترین کیف پول ها برای نگهداری از ارز دیجیتال یونی سوآپ بپردازیم.

• یکی از کیف پول هایی که شما می توانید از آن استفاده کنید کیف پول سخت افزاری لجر می‌باشد. این کیف پول به دلیل اینکه سخت افزاری است از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر آن سرعت و کیفیت بسیار بالایی دارد. این کیف پول در دو نوع S و X عرضه شده است که مهمترین تفاوت این دو نوع این می باشد که نوع X از تعداد ارز های بیشتری پشتیبانی می کند. در حالت کلی پیشنهاد ما این می باشد که نوع X را خریداری کنید.

• اگر شما می خواهید از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید می توانید کیف پول تراست ولت را مد نظر قرار دهید. این کیف پول همانطور که گفتیم نرم افزاری می باشد و به راحتی بر روی گوشی شما نصب می شود و شما می توانید از آن استفاده کنید. نکته دیگری که باید در رابطه با تراست ولت بگوییم این است که این کیف پول از تعداد بسیاری از ارز ها پشتیبانی می کند و همچنین رابط کاربری آن بسیار ساده و آسان می باشد.

 

image

نگهداری از ارز دیجیتال یونی سوآپ

• یکی دیگر از کیف پول هایی که می توانید مورد استفاده قرار دهید کیف پول متامسک می باشد. این کیف پول علاوه بر اینکه بر روی اندروید و ios نصب می ‌شود، به عنوان یک افزونه بر روی مرورگرهای کامپیوتر نیز نصب می شود. پس اگر شما می خواهید که کیف پول خود را بر روی کامپیوترتان نصب کنید می‌توانید این کیف پول را مد نظر قرار دهید.

از مهمترین مزیت ‌های این کیف پول این می باشد که از بسیاری از ارز های دیجیتال پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن اگر از ارزی پشتیبانی نکند شما می توانید به صورت دستی شبکه آن ارز را به این کیف پول معرفی کنید و بدین صورت آن ارز را به کیف پول خود انتقال دهید.

نکته دیگری که باید بگوییم این است که این کیف پول امنیت و سرعت بسیار بالایی دارد و اگر شما قصد داشته باشید تا یکی از ارز های خود را به این کیف پول انتقال دهید یا از این کیف پول به جای دیگری انتقال دهید این کار به سرعت انجام می‌شود.

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال یونی سوآپ

پس از اینکه کیف پول مورد نظرتان را پیدا کردید وقت خرید می‌رسد اما بهتر است که قبل از خرید خدمات سیگنال دهی که توسط گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) ارائه می‌شود را استفاده کنید. به این دلیل که شما با استفاده از سیگنال ها می توانید در بهترین زمان ممکن یک ارز را خریداری کنید و بدین صورت سود بیشتری را کسب کنید.

نکته ای باید بگوییم این است که این گروه یک اشتراک ۳ روزه رایگان را در اختیار کاربران خود قرار می دهند و شما نیز می توانید از آن استفاده کنید و در صورتی که از آن راضی بودید اشتراک ویژه را خریداری کنید.

 

image

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال یونی سوآپ

بررسی صرافی هایی که از یونی سوآپ را پشتیبانی میکنند

اگر شما می‌خواهید ارز دیجیتال یونی سوآپ را خریداری کنید می‌توانید از چند نوع صرافی استفاده کنید که بهترین آنها صرافی اصلی این ارز دیجیتال با همین نام می باشد. همچنین اگر شما قصد دارید از صرافی های دیگری استفاده کنید می‌توانید صرافی‌های مانند بایننس، کوین بیس و کوکوین را مد نظر قرار دهید.

نکته ای که باید بگوییم این می باشد که تمامی صرافی های معرفی شده مورد تایید اشخاصی می باشد که به عنوان متخصص در این زمینه کار می‌کنند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.