whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال بایننس (binance)

1402/03/02 ساعت 10:41


استفاده از سیگنال‌ ارز دیجیتال یک روش محبوب برای داشتن بازده بالا در معاملات رمزارزها محسوب می‌شود. در دوره صعودی سال 2017، تجارت کریپتو نسبتاً ساده بود و اگر شما بر روی هر ارز دیجیتالی سرمایه‌گذاری می‌کردید، احتمال افزایش ارزش آن رمزارز بیشتر از عدم افزایشش بود. بنابراین نه تنها سبب بازگشت سرمایه شما می‌شد، بلکه سود زیادی نیز می‌کردید. ولی با رکود قیمت بیت کوین و سایر ارزها، قضاوت در مورد یک معامله صحیح دشوارتر شد.

سیگنال‌های معاملاتی ممکن است یک راه حل سودآور باشد. برای کسانی که نمی‌دانند سیگنال‌های معاملاتی چیست، یک معرفی سریع ارائه می‌کنیم. با پرشین الیت می‌توانید بهترین سیگنال‌های معاملاتی بایننس در تلگرام را تجربه کنید.

سیگنال های معاملاتی چیست؟

سیگنال‌های معاملاتی نقاطی هستند که به طور مستقیم برای شما ارسال می‌شوند و نشان می‌دهند که کدام ارز دیجیتال را بخرید. یک سیگنال معمولی حاوی اطلاعات زیر است:

  • نام ارز دیجیتال برای خرید
  • قیمت برای خرید
  • اهداف برای فروش
  • اهداف قیمتی که باید ضررهای خود را در نظر بگیرید.

این سیگنال‌های تجاری ارز دیجیتال حاوی تمام اطلاعات کلیدی هستند که برای انجام معاملاتتان به آن‌ها نیاز دارید. در بیشتر مواقع اگر سیگنال صحیح را دنبال کنید، می‌توانید به سود خوبی برسید. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که بیشتر سیگنال‌های معاملاتی، مختص یک صرافی ارز دیجیتال هستند.

برای مثال، سیگنال‌های بایننس، سیگنال‌های معاملاتی ارز دیجیتالی این صرافی هسستند و تنها در صورتی می‌توان آنها را استفاده کرد کرد که بخواهید در صرافی ارز دیجیتال بایننس معامله خود را انجام دهید. با این حال، سیگنال‌های معاملاتی دیگری مانند بیت مکس (BitMex) و کوین‌بیس (Coinbase) وجود دارد که مختص سایر صرافی‌های ارز دیجیتال است. اکنون که متوجه شدید سیگنال‌های معاملاتی چیست و چقدر می‌توانند سودآور باشند، اکنون می‌توانیم به برترین کانال‌های بین‌المللی سیگنال بایننس در تلگرام بپردازیم.

کانال Alt Signal

یکی از بهترین کانال‌های ارائه‌دهنده سیگنال بایننس آلت سیگنال است که کار خود را در صنعت سیگنال ارز دیجیتال از کریسمس 2017 آغاز کرد و یکی از قدیمی‌ترین و با تجربه‌ترین کانال‌های تلگرامی سیگنال است. این کانال بین‌المللی سیگنال‌های معاملاتی کریپتو بسیار دقیقی دارد. ابتدا کار خود را با ارائه سیگنال‌های بیترکس (Bittrex) شروع کرد و به آرامی خدمات خود را در بایننس (Binance)، بیت مکس (Bitmex) و بای بیت (Bybit) گسترش داد.

به علاوه این کانال سیگنال ارز دیجیتال، در تجارت فارکس نیز تخصص دارد و همچنین اندیکاتورهای تریدینگ ویو مختص معاملات هوشمند را به فروش می‌رساند. در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت می‌توانید تمامی سیگنال‌های ارائه شده آلت سیگنال را دریافت کنید.

بررسی سیگنال های معاملاتی بایننس آلت سیگنال 

ارائه دهئگان سیگنال بایننس آلت سیگنال دقت بالای 80% را تأیید کرده‌اند و سیگنال‌ها را به طور مداوم در هر نوع بازاری ارائه می‌دهند. این کانال ارائه‌دهنده سیگنال با بایننس فیوچرز کار می‌کند که یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای دسترسی به اهرم در بازار ارزهای دیجیتال است. کاربران به راحتی می‌توانند دارایی‌های دیجیتال مختلف را با معامله قراردادهای دائمی در صرافی بایننس کوتاه یا طولانی کنند. تحلیل‌گران پشت آلت سیگنال از اهرم اسکالپ با احتیاط استفاده می‌کنند و بعضی از دقیق‌ترین سیگنال‌ها را برای معامله‌گران این بازار ایجاد می‌کنند.

در این بازار به دلیل معاملات اهرمی متقابل مراقب مدیریت ریسک باشید و از وجوه بیشتری در هر معامله استفاده نکنید. زیرا دقت در حالت کلی کمی بالاتر از هشتاد درصد است. آلت سیگنال دارای سیگنال‌هایی با توقف ضرر خوب است.

کانال BINANCE KILLERS

یکی از برترین کانال‌های ارائه‌دهنده سیگنال ارز دیجیتال بایننس که توسط کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت نیز پشتیبانی می‌شود، بایننس کیلرز است. تا جایی که این کانال‌، سال‌های مدیدی است که در بازار به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های سیگنال آلت کوین شناخته شده است. دقت کلی این سیگنال‌ها چیزی بالای 95 درصد ادعا شده است. گفته می‌شود این کانال، از اعضای vip خودش چند میلیونر ساخته است.

تجارت آلت‌کوین‌ها از زمان راه‌اندازی شبکه اتریوم به طور افزاینده‌ای محبوب شد و هنوز هم هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت این محبوبیت را نشان نمی‌دهد. مردم فکر می‌کنند که معامله با آلت‌کوین‌ها بسیار ساده‌تر از معاملات مارجین یا آتی است.

با این حال فقط تعداد کمی از معامله‌گران هستند که در این بازار معامله می‌کنند. در پرشین الیت می‌توانید به صورت لحظه‌ای جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال ارائه شده توسط بایننس کیلرز را به دست آورید. در کانال سیگنال ارز دیجیتال می‌توانید بیشتر تحلیل‌های بازار را نیز به دست آورید که به نوبه خود که یادگیری اعضای جدید در مورد بازار را بسیار آسان می‌کند. همچنین، ویژگی‌های معاملاتی پیشرفته‌ای را برای معامله‌گران حرفه‌ای ارائه می‌دهد که آنها را به جایی که امروز هستند، رسانده‌اند.

کانال Bitcoin Bullets

بیت کوین بولتز با داشتن یک تیم پشتیبان فداکار به یکی از دقیق‌ترین و سودآورترین کانال‌های سیگنال معاملاتی بین‌المللی تبدیل شده است. در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت تمامی سیگنال‌های این کانال ارائه می‌شود. این سیگنال‌ها کاملا به روز، واضح و قابل درک هستند و تمرکز آنها در حال حاضر اهرمی است.

معاملات اسپات این کانال بر روی بایننس و بای بیت انجام می‌شود. با این که تعداد سیگنال‌های عرضه‌شده این کانال نسبت به رقبایشان کم‌تر است ولی باید گفت رتبه دقت سیگنال‌های این کانال بیش از 95٪ است. حتی تحلیل روزانه و به روزرسانی بازار در بیت کوین بولتز به تنهایی و خیلی راحت، کل ساختار اکثر کانال‌های معاملاتی دیگر در تلگرام را شکست می‌دهد.

تریدر حرفه‌ای این کانال، The Sicilian مدیری است که چرخ‌های این کانال فوق‌العاده را در حال چرخش نگه می‌دارد و کسی است که بیت‌کوین بولتز را به هیولایی امروزی تبدیل کرده است. خدمات این کانال برای تمام سطوح تخصص ارائه می‌شود. در این کانال، اخبار قبل از رسانه‌های عمومی موجود است. بیت کوین بولتز احتمالا بهترین گزینه برای معامله‌گرانی است که به دنبال ارتقای سطح معاملاتی خود از طریق دانش و تخصص در یکی از بهترین تیم‌ها در این فضا هستند.

کانال Crypto Inner Circle

یکی دیگر از کانال‌های ارائه‌دهنده سیگنال ارز دیجیتال بایننس که توسط پرشین الیت پشتیبانی می‌شود، کریپتو اینر سیرکل است. این کانال به دلیل محتوای باکیفیت، سطح دقت بیش از 92%، وجود چند نفر از بهترین معامله‌گران در تیم و از نظر عملکرد تجاری و سود واقعی یکی از بهترین کانال‌ها به حساب می‌آید.

مهم نیست که تجارت ارز دیجیتال را تازه شروع کرده و یا یک حرفه‌ای بسیار با تجربه هستید، ارائه‌دهندگان سیگنال ارز دیجیتال در کریپتو اینر سیرکل مطمئن هستند که شما را در تمام مراحل لازم در این بازار راهنمایی می‌کنند.

کلام آخر

با توجه به سختی فضای معاملاتی، استفاده از سیگنال‌ ارز دیجیتال می‌تواند روشی سودآور برای ایجاد بازده بیشتر در فضای کریپتو باشد. ارائه دهندگان سیگنال تمایل دارند سیگنال های مربوط به یک صرافی خاص ارزهای دیجیتال مانند سیگنال ارز دیجیتال بایننس را منتشر کنند. این مقاله نگاهی به برترین ارائه دهندگان سیگنال بایننس در تلگرام دارد.

با پرشین الیت اشتراک ویژه کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی را دریافت کنید و از انواع سیگنال اسپات و سیگنال فیوچرز بایننس برخوردار شوید. با عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال در ایران می‌توانید خیلی راحت و مطمئن ترید کنید.

اشتراک یک ماهه، سه‌ماهه، یک‌ساله و لایف تایم پرشین الیت به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر و دقیق‌تر معامله کنید. در این اشتراک قادرید انواع سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال بایننس را در لحظه دریافت کنید. شما می‌توانید با داشتن سیگنال بیت کوین و اتریوم و انواع سیگنال آلت‌کوین و کوین‌های متنوع را در صرافی‌های مشهوری چون بایننس، بیترکس، کوکوین و پولونیکس حرفه‌ای ترید کنید. این سیگنال‌ها را می‌توانید در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی در پیام رسان تلگرام دریافت کنید.

شما قادرید بدون داشتن محدودیت در بازار هدفتان، سیگنال‌های خرید و فروش بیت کوین، اتریوم و انواع آلت کوین و همچنین استیبل کوین‌ها را دریافت نمایید. توجه داشته باشید که به غیر از سیگنال ارز دیجیتال بایننس، سیگنال سایر صرافی‌های بنام نیز در کانال ارائه می‌شود.

مشخصات سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال بایننس در پرشین الیت

  1. ویو و ترید آسان و سریع
  2. دریافت حرفه‌ای ترین سیگنال‌های بایننس
  3. عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال در پیام رسان تلگرام
  4.  ارائه مهم‌ترین تحلیل‌های تکنیکال و بنیادی سیگنال‌ها
  5. استقاده از الگوریتم‌ها و سیستم سیگنال دهی متنوع
  6. قیمت مناسب عضویت و قابلیت پرداخت با کارت‌های بانکی بین المللی، کارت‌های بانکی عضو شتاب، پول الکترونیک و ارز دیجیتال

پرشین الیت، به عنوان ارائه‌کننده سیگنال بایننس و دیگر سیگنال‌های حرفه‌ای ارز دیجیتال در ایران، دارای تجربه و شهرت است.علاوه بر این پرشین الیت، بهای عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی خود را بسیار پایین در نظر گرفته است. البته باید گوشزد کرد که همیشه هر چیز با ارزشی، بهایی دارد.

با توجه به خدمات استثنایی پرشین الیت در رابطه با سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس و عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال این هزینه بسیار ناچیز است و با استفاده مناسب و بهنگام سیگنال‌ها نه تنها جبران می‌شود بلکه به دلیل سودآوری بالا، تبدیل به مشتری لایف تایم این کانال خواهید شد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.