whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آموزش کسب درآمد با بیت کوین

1401/02/08 ساعت 19:33


از ابتدای رونق گیری بازار ارزهای دیجیتال بیت کوین (BTC) همواره جایگاه خود را به عنوان پادشاه کریپتوکارنسی حفظ کرده است. درست است که خالق آن تا به امروز ناشناخته باقی مانده است اما یک چیز مسلم است: امروزه فرصت های زیادی برای کسب درآمد با بیت کوین برای هر کسی وجود دارد.

 

بیت کوین

برای کسب درآمد از طریق بیت کوین گزینه های زیادی پیش روی خود دارید و انتخاب بهترین مسیر همیشه آسان نیست. حال ما برای اینکه کار شما را کمی ساده‌تر کنیم، فهرستی در مورد نحوه کسب درآمد با بیت کوین گردآوری کرده‌ایم.

بیت کوین بخرید و نگه دارید.

اگر به این فکر می کنید که چگونه بدون تلاش زیاد با بیت کوین درآمد کسب کنید، استراتژی خرید و نگهداری یکی از بهترین گزینه های شماست. خرید و نگهداری (HODL) بیت کوین یکی از ساده ترین و مبتدی ترین راه ها برای کسب درآمد با ارز دیجیتال است.

 

بیت کوین

در این روش ابتدا باید یک کیف پول بیت کوین تهیه کنید. سپس مقداری بیت کوین خریداری نمایید. حال باید بیت کوین خود را نگه دارید و منتظر افزایش قیمت باشید. اهمیتی ندارد که چقدر ممکن است طول بکشد. قبل از اینکه برای فروش اقدام کنید می توانید مدت ها صبر کنید. نکته مهم در مورد این روش همین است.

این تکنیک محبوبیت زیادی دارد. در حدی که یک نام اینترنتی برای آن به وجود آمده است-HODL. این کلمه اولین بار به عنوان یک اشتباه تایپی به کار برده شد ولی در نهایت به مخفف Hold On for Dear Life تبدیل شد.

سود کوین های خود را بگیرید.

همانطور که با گذاشتن مبلغی در بانک می توانید سود کسب کنید، با نگهداشتن کوین های خود در برخی کیف پول ها نیز می توانید سود حاصل از این کار را دریافت کنید. این کیف پول ها به شما این امکان را می دهند که با به دست آوردن یک سود هفتگی از ارز خود، درآمد بیشتری کسب کنید. این روش مثل یک حساب پس انداز عمل می کند.

به برنامه های بازاریابی وابسته بپیوندید.

احتمالا شما هم با برنامه هایی مواجه شده باشید که در آنها در ازای دعوت از دوستان و اعضای خانواده به برنامه، پاداش می گیرید. این یکی دیگر از راه های آسان برای کسب درآمد با بیت کوین است.

بسیاری از شرکت ها از این روش برای جذب مشتری جدید استفاده می کنند و به عنوان پاداش، بیت کوین یا سایر انواع ارزهای دیجیتال را هدیه می دهند. تعداد بیشماری از این برنامه ها وجود دارد که تفاوت هایی بین آنها وجود دارد. پیش از انتخاب، شیوه ی کاری هر کدام را به دقت مطالعه کنید.

پرداخت بیت کوین را برای محصولات و خدمات خود بپذیرید.

همانطور که بازار ارزهای دیجیتال روز به روز به رشد خود ادامه می دهد، شاهد این هستیم که کسب و کارهای بیشتری برای کالاها و خدمات خود پرداخت های بیت کوینی را نیز می پذیرند. بنابراین اگر در حال حاضر کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید با بیت‌کوین درآمد کسب کنید، چرا آن را به عنوان یکی از روش های پرداخت قبول نکنید؟

 

بیت کوین

اگر یک مؤسسه یا فروشگاه فیزیکی دارید، می توانید به سادگی با نصب یک تابلوی کوچک در ویترین فروشگاه خود و در کنار صندوق خود شروع کنید. اگر کسب و کار شما آنلاین است، می توانید یک بنر در صفحه اصلی خود قرار دهید.

بیت کوین معامله کنید.

اگر HODLing سرمایه گذاری بلندمدت باشد، تجارت بیت کوین سرمایه گذاری کوتاه مدت به شمار خواهد رفت. اساساً تجارت و معامله بیت کوین به معنای استفاده از ارزش و ماهیت متغیر آن است. این روش مستلزم تمرین و آگاهی از نوسانات بازار است. پس حتما قبل از شروع باید اطلاعات کافی کسب نمایید.

در ادامه چند استراتژی تجاری را بررسی می کنیم که می توانید برای کسب درآمد با بیت کوین آنها را امتحان کنید:

معاملات روزانه:

این رویکرد مستلزم استفاده از سیگنال ارز دیجیتال و معاملات کوتاه و سریع است که فرصت هایی را برای کسب سودهای کوچک و سریع فراهم می کند. برای کسب سود از این روش باید به دقت بازار را تجزیه و تحلیل کنید، فرصت‌های کوچک برای پول‌سازی را شکار کنید و برای یک سود ناچیز سرمایه‌گذاری کنید. در پایان هر روز، تاجرانی که از این روش استفاده می کنند می توانند سود تجمعی قابل توجهی داشته باشند.

معاملات نوسانی:

اگر HODLing بلندمدت و معاملات روزانه کوتاه مدت باشد، معاملات نوسانی به نوعی در وسط این دو قرار می گیرد. مانند HODL کننده ها، معامله‌گران نوسانی کم خرید می‌کنند، به اندازه کافی منتظر می‌مانند تا شاهد افزایش قیمت دارایی‌هایشان باشند و سپس نسبت به فروش اقدام می کنند. با این حال، زمان نگهداری آنها به اندازه HODL کننده ها طولانی نیست و به کوتاهی یک تاجر روزانه هم نیست.

آربیتراژ:

آربیتراژ شباهت زیادی به دو روش بالا دارد. با این حال، تاجرانی که از آربیتراژ استفاده می‌کنند به جای جستجوی فرصت‌های پول‌سازی در یک صرافی، به دنبال آن فرصت‌ها در پلتفرم‌های مختلف می‌گردند. در اصل آنها BTC را از صرافی A می خرند و سپس آن را در صرافی B به قیمت بالاتر می فروشند.

استفاده از هر کدام از این روش ها نیاز به تمرین زیادی دارد. بنابراین انتظار نداشته باشید که در اولین تلاش خود آن را به درستی انجام دهید و سود زیادی کسب کنید.

بازی های کریپتو و بلاک چین را امتحان کنید.

بله، شما می توانید درآمد کسب کنید و هم زمان از کار خود لذت ببرید! امروزه برخی بازی ها امکان کسب درآمد با ارزهای دیجیتال را فراهم کرده اند. اخیراً بازی‌هایی برپایه توکن های NFT نیز روانه ی بازار شده اند.

 

بیت کوین

برخی از محبوب‌ترین بازی‌های بلاک چینی که می‌توانید امتحان کنید، Axie Infinity، CryptoBlades، و My DeFi Pet هستند. این روش برای کسب درآمد تلاش بیشتری را نسبت به استفاده از سایر برنامه هایی می طلبد که در ازای تکمیل برخی فرآیندها به شما ارز دیجیتال جایزه می دهند. اما یقینا می توان گفت که بازی کردن سرگرم کننده تر از تکمیل یک نظرسنجی در آن دسته از برنامه ها است.

استخراج بیت کوین

استخراج یا ماین کردن یکی از ابتدایی ترین راه‌های بدست آوردن بیت کوین است. در این روش استخراج‌کنندگان از رایانه‌های قدرتمندی برای حل مسائل پیچیده ریاضی استفاده می کنند. وقتی رایانه کد را می شکند، بیت کوین تازه استخراج شده پاداش می گیرد. در واقع ماینینگ نیز مسابقه ای است برای اینکه ببینیم چه کسی می تواند بلوک را سریعتر حل کند و آنهایی که به اندازه کافی خوش شانس باشند پاداش را درو می کنند.

در گذشته ماینینگ آنقدرها هم کار پیچیده ای نبود. برخی از اولین ماینرها می توانستند با استخراج بیت کوین تنها با استفاده از رایانه های خانگی خود درآمد کسب کنند. ولی حالا این سناریو بسیار متفاوت عمل می کند. چرا که امروزه برای استخراج بیت کوین به تجهیزات سطح بالایی نیاز دارید. همچنین از آنجایی که استخراج بیت کوین اکنون بسیار محبوب شده است، رقبای زیادی نیز خواهید داشت.

می‌توانید به استخرهای استخراج بیت‌کوین یا ابرهای استخراج بپیوندید تا به خودتان شانس مبارزه بدهید. استخر استخراج بیت کوین گروهی مشترک از ماینرها است که قدرت محاسباتی خود را برای حل سریعتر مسائل پیچیده ریاضی ترکیب می کنند. ابر استخراج بیت کوین نیز مشابه همین روش است، اما آنها از فضای ابری برای اتصال قدرت محاسباتی خود استفاده می کنند. به این ترتیب نیازی به نصب و اجرای مستقیم سخت افزار و نرم افزارهای مرتبط نخواهند داشت.

در هر صورت، کارمزد استخراج‌کنندگان از تراکنش‌ها و سکه‌های تازه استخراج شده بین افراد گروه تقسیم می‌شود. استفاده از هر یک از این روش ها می تواند شما را به کسب درآمد از بیت کوین برساند. این به خودتان بستگی دارد که بخواهید از کدام روش استفاده کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

محسن
محسن 1401/08/20
با سلام مطلب خوب و مفیدی بود . دوستانی که به کسب درآمد از خرید و فروش ارزهای دیجیتال علاقه دارند برای دریافت مشاوره به mr_fokr در تلگرام پیام بدهند. با تشکر از سایت خوبتون :)