whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال ارز دیجیتال Theta

1400/10/04 ساعت 00:04


ارز دیجیتال تتا (Theta) یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که توسط یک شبکه قدرتمند به همین نام به وجود آمده است. شبکه این ارز دیجیتال یکسری هدف‌ ها دارد که قصد دارد با انجام دادن این هدف‌ ها شبکه بلاک چین را تا حدی بهبود ببخشد. ارز دیجیتال و شبکه تتا از ویژگی‌ های بسیار زیادی برخوردار هستند. اگر شما می خواهید تا در رابطه با ارز دیجیتال تتا و شبکه آن اطلاعاتی به دست آورید می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

با دریافت انواع سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس می‌توانید فعالیت خود را در بازارهای مالی با مهارت بیشتری گسترش دهید. در لحظه سیگنال دریافت کنید و با اطمینان بیشتری ترید کنید. برای دریافت مشاوره تخصصی بازار های مالی با پرشین الیت تماس بگیرید تا نتایج فوق‌العاده‌ای تجربه کنید. 

 

image

ارز دیجیتال تتا

بررسی ارز دیجیتال تتا و شبکه آن

همانطور که اشاره کردیم شبکه ارز دیجیتال تتا یک شبکه بسیار قدرتمند می باشد که یکی از مهم ترین هدف های آن این می باشد که بستری را برای انتقال ویدیویی به صورت غیر متمرکز به وجود بیاورد تا با استفاده از این موضوع پلتفرم بلاک چین را تا حد زیادی بهبود دهد.

علاوه بر این، نکته دیگری که باید در رابطه با شبکه تتا بگوییم این می باشد که هنگامی که این شبکه بتواند هدف های خود را انجام دهد یک بستر به وجود می آید تا افراد بتوانند از پهنای باند رایگان شبکه استفاده کنند. همانطور که گفتیم شبکه تتا یک ارز دیجیتال به همین نام دارند که این ارز دیجیتال برای این، مورد استفاده قرار می گیرد تا بدین صورت کاربران بتوانند با شبکه ارتباط برقرار کنند. 

همچنین نکته دیگری که باید بگوییم این است که این شبکه یک ارز دیجیتال دیگر نیز دارد که آن با نام Theta Fuel شناخته می‌شود و از آن به عنوان سوخت و انرژی برای شبکه استفاده می‌شود.

 

image

بررسی ارز دیجیتال تتا

نکته دیگری که باید در رابطه با شبکه ارز دیجیتال تتا بگوییم این می باشد که این شبکه تعداد زیادی نود دارد که این نود ها به عنوان نود اعتبارسنج شناخته می‌شوند. همچنین نام دیگر آنها نود نگهبان می باشد. این نود ها می‌توانند ارز دیجیتال تتا را درون شبکه به اشتراک بگذارند تا این ارز دیجیتال بر روی تراکنش‌ های شبکه تتا نظارت کند و در ازای این کار به عنوان پاداش ارز دیجیتال Theta Fuel را از شبکه دریافت کنند. این موضوع باعث شده است تا امنیت شبکه تتا تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

نکته ای که باید در رابطه با ارز دیجیتال تتا بگوییم این می باشد که این ارز دیجیتال ار حجم بازاری در حدود ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار برخوردار می باشد و همچنین درشبکه این ارز دیجیتال به طور روزانه چیزی در حدود ۱۹۷ میلیون دلار تراکنش انجام می شود.

نکته دیگری که باید در رابطه با ارز دیجیتال تتا بگوییم این می باشد که این ارز دیجیتال دارای مالکیت بازاری در حدود 0.25 درصد می ‌باشد و این ارز دیجیتال در رتبه سی و سوم جدول ارز های دیجیتال قرار گرفته است. نکته دیگری که باید در رابطه با ارز دیجیتال تتر بگویم این می باشد که این ارز دیجیتال در ابتدا که عرضه شده دارای یک میلیارد توکن بود و در حال حاضر نیز تمام این تعداد توکن در چرخه بازار ارز های دیجیتال قرار دارد.

بررسی تاریخچه شبکه و ارز دیجیتال تتا

داستان شبکه و ارز دیجیتال تتا از سال ۲۰۱۷ آغاز شد که در آن زمان شخصی به نام Mitch Liu تصمیم گرفت تا یک شبکه را در زمینه ارزهای دیجیتال راه اندازی کنند و به این صورت در همان سال توانست با کمک یک شرکت شبکه ارز دیجیتال تتا را راه‌اندازی کند. این شخص در گذشته بازی های موبایلی و همچنین استارتاپ های آنلاین را راه‌اندازی کرده بود اما به نتیجه چندان جالبی نرسید و به این صورت تصمیم گرفت تا شبکه تتا را راه اندازی کند.

نکته دیگری که باید بگوییم این می باشد که این پلتفرم یک بنیانگذار دیگر نیز دارد که نام آن Jieyi Long می باشد این شخص دارای تخصص بسیار زیادی در فناوری ‌های مربوط به پخش زنده می باشد. در سال ۲۰۱۷ شرکتی که در ساخت ارز دیجیتال تتا به بنیان گذاران آن کمک کرده بود یک عرضه اولیه را برای این ارز دیجیتال راه اندازی کرد که در آن این ارز دیجیتال توانست چیزی در حدود ۲۰ میلیون دلار سرمایه را برای پروژه خود جمع آوری کند.

 

image

تاریخچه ارز دیجیتال تتا

بررسی ویژگی های ارز دیجیتال تتا

ارز دیجیتال تتا از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار می ‌باشد که این ویژگی ‌ها باعث شده است تا هم این ارز دیجیتال و هم شبکه آن تا حد بسیار زیادی در نظر فعالان حوزه ارز های دیجیتال خوش بدرخشد. در ادامه برخی از مهم ترین و بهترین ویژگی های ارز دیجیتال تتا را مورد بررسی قرار داده ایم پس پیشنهاد می کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید.

  • یکی از مهم ترین ویژگی های ارز دیجیتال تتا و شبکه آن این می باشد که این شبکه از مکانیزم اجماع بهره می‌برد که این مکانیزم باعث شده است تا مقیاس پذیری شبکه این ارز دیجیتال تا حد بسیار زیادی گسترده باشد و همچنین سرعت بسیار بالایی در پردازش تراکنش ها و همچنین به تایید رساندن آنها داشته باشد.
  • یکی دیگر از ویژگی‌ های شبکه تتا این می باشد که این شبکه از نود های بسیار زیادی بهره می برد که این موضوع باعث افزایش امنیت این شبکه شده است.
  • نکته دیگری که باید بگوییم این می باشد که شبکه تتا در پردازش و انتشار داده ها نیز سرعت بسیار زیادی دارد.

 

image

ویژگی های ارز دیجیتال تتا

  • یکی دیگر از ویژگی های شبکه تتا این می باشد که این شبکه قدرت بسیار زیادی در مقیاس گذاری دارد و همچنین سرعت پردازش خارج از زنجیره این شبکه نیز بسیار بالا می باشد.
  • ویژگی دیگری که ارز دیجیتال و شبکه تتا دارد این می باشد که این شبکه کارمزد بسیار کمی را از کاربران خود دریافت می کند و البته باید این نکته را بگوییم که این شبکه این کارمزد را با استفاده از ارز Theta Fuel دریافت می‌کند، اما در حالت کلی مقدار کارمزد آن بسیار پایین می باشد، این موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد برای انجام سرمایه گذاری و سایر موارد این ارز دیجیتال را مد نظر قرار دهند.

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال تتا

اگر شما قصد دارید تا ارز دیجیتال تتا را خریداری کنید قبل از اینکه بخواهید به خرید آن بپردازید بهتر است که بهترین زمان برای خرید این ارز دیجیتال را پیدا کنید. شما می توانید با استفاده از یکسری خدمات که به عنوان خدمات سیگنال ارز دیجیتال شناخته می شوند بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال تتا را تخمین بزنید. در حالت کلی در فضای مجازی و فضای اینترنت گروه ‌های بسیار زیادی هستند که این خدمات را به صورت رایگان و یا به صورت غیر رایگان ارائه می کنند، اما بهترین گروهی که شما می توانید از خدمات سیگنال دهی آنها استفاده کنید گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) می باشد.

این گروه خدمات بسیار پیشرفته و دقیقی را به شما ارائه می کند و سیگنال‌هایی که به شما می دهد باعث می شود تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن سود بسیار زیادی را به دست آورید. نکته دیگری که باید بگوییم این می باشد که این گروه پشتیبانی بسیار حرفه‌ای و عالی دارد و هر زمان که شما سوال و یا ابهامی داشته باشید می توانید با پشتیبانی این گروه در میان بگذارید و مشکل خود را حل کنید. نکته دیگری که در رابطه با این گروه وجود دارد این می باشد که گروه پرشین الیت یک اشتراک سه روزه را به صورت رایگان به کاربران خود ارائه می کند و شما با استفاده از این اشتراک می توانید خدمات و پشتیبانی این گروه را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که از خدمات و پشتیبانی آنها رضایت داشتید اشتراک ویژه را خریداری نمایید.

بررسی بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال تتا

شما برای خرید ارز دیجیتال تتا می‌توانید از صرافی ‌های بسیار زیادی استفاده کنید اما برخی از آنها خدمات راضی کننده به شما نمی دهند و همچنین سرعت پایینی دارند و ممکن است که هنگام خرید شما اذیت شوید. ما در ادامه یک سری از صرافی ‌ها را به شما معرفی می کنیم که سرعت و امنیت بسیار بالایی دارند و همچنین تعداد بسیار زیادی از کاربران از آنها راضی هستند. برخی از صرافی ‌هایی که شما می توانید مورد استفاده قرار دهید صرافی‌ هایی همچون بایننس، هیوبی و کوکوین می باشد. این صرافی ها همانطور که گفتیم تعداد کاربران بسیار زیادی دارند که این کاربران از این صرافی ها کاملاً راضی می باشند.

 

image

خرید ارز دیجیتال تتا

بررسی بهترین کیف پول ها برای نگهداری از ارز دیجیتال تتا

پس از اینکه شما ارز دیجیتال تتا را خریداری کردید باید از یک کیف پول بسیار امن و معتبر استفاده کنید تا در این صورت دارایی شما از خطر هک شدن تا حد بسیار زیادی در امان باشد. از جمله کیف پول هایی که شما می توانید استفاده کنید می توان به کیف پول سخت افزاری لجر اشاره کرد، این کیف پول کاملا امن و پرسرعت می باشد و همچنین به عنوان بهترین کیف پول سخت افزاری در سراسر دنیا شناخته می شود.

همچنین اگر شما می خواهید تا از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید می توانید کیف پول هایی همچون تراست ولت و سیف پل را مد نظر قرار دهید. این کیف پول ها کاملا امن و پیشرفته هستند نکته دیگری که باید بگوییم این می باشد که این ارز دیجیتال یک کیف پول اختصاصی دارد که نام آن تتا ولت می باشد. این کیف پول نیز مانند سایر کیف پول‌هایی که معرفی کردیم امنیت و سرعت بسیار زیادی دارد و هنگامی که شما دارایی خود را به آن انتقال دهید تا حد بسیار زیادی از دارایی شما محافظت می کند.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.