whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کسب درآمد دلاری با ارز دیجیتال

1401/02/23 ساعت 01:18


امروزه بسیاری از مردم به دنبال کسب درآمد از ارزهای دیجیتال هستند. برخی حتی تا آنجا پیش می روند که رویای میلیاردر شدن از طریق ارزهای دیجیتال را در سر می پرورانند. آنها جهش قیمتی بزرگ و سود 100 درصدی می خواهند و در یک کلام می خواهند یک شبه ثروتمند شوند.شاید جهش قیمت بیت کوین و سود خوب سرمایه گذاران اولیه آن دلیل این رویا باشد. اما حقیقت این است که چنین فرصت هایی بسیار اندک است. تنها تعداد کمی از معامله‌گران می‌توانند بر روی موج‌های قیمت سوار شوند و به موقع بازار را ترک کنند تا درآمدی کسب کنند که زندگی آنها را تغییر می‌دهد.

با این حال، خوشبختانه افزایش ناگهانی قیمت ها تنها راهی نیست که سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتال می توانند درآمد کسب کنند. ظهور اکوسیستم DeFi، توکن های غیرقابل مقایسه (NFT) و پیشرفت کند ارزهای دیجیتال در جریان اصلی اقتصاد، فرصت های سرمایه گذاری تقریبا نامحدودی را برای ما به ارمغان آورده است.در همین راستا به کمک مقاله ای از وبسایت کوین تلگراف به ۵ روشی می پردازیم که دارندگان ارز دیجیتال می توانند بدون معامله و به راحتی کسب درآمد کنند.

Staking در ارزهای دیجیتال

اشتراک گذاری یکی از بهترین راه ها برای کسب سود از دارایی های نگهداری شده در سبد ارز دیجیتال است. در این روش، کاربران توکن های خود را به عنوان وثیقه در یک پروتکل قفل می کنند. به این ترتیب کاربران می توانند در تایید تراکنش ها نقش داشته باشند و همچنین پاداش دریافت کنند.

 

Staking

تمام شبکه های بلاک چین ارز های دیجیتال ارائه شده از طریق روش اثبات عمل (PoS) و همچنین مشتقات آن مانند DPoS، NPoS، LPoS، DBFT، PBFT و PPoS را می توان ذخیره کرد و سود کرد.در تمام این روش ها ، کاربران می توانند با بازی استخرها و ارائه گره های اصلی ، نسبت به سهم خود از سهم کلی شبکه درآمد کسب کنند ، بدون اینکه مستقیماً به عنوان اعتبار سنجی شبکه عمل کنند.

در آینده ، شبکه اتریوم از یک مدل مبتنی بر اجماع به مدل بدون سهام حرکت خواهد کرد و صاحبان اتر که در قرارداد هوشمند اتریوم 2.0 سهم دارند می توانند تا 5.83 درصد درآمد کسب کنند.

دارندگان توکن اتر به طور فعال در تأیید تراکنش در سیستم جدید اثبات سهام اتریوم مشارکت دارند. آنها با قفل کردن ارزهای دیجیتال خود در گره‌های شبکه، به دنبال فرصتی برای تأیید تراکنش‌ها، ایجاد بلوک‌های جدید و دریافت پاداش‌های ناشی از آن هستند.

داده‌های Staking Rewards نشان می‌دهد که در حال حاضر سهام 10 اتر می‌تواند درآمد هفتگی 0.0075 اتر ایجاد کند. با قیمت های فعلی، 17.96 دلار ارزش دارد. همچنین بازده یک ساله این سرمایه گذاری به 0.3876 اتر می رسد که معادل 933.69 دلار است.

هر چه توکن‌های بیشتری در شبکه قفل شوند، درصد بازده سهام متعلق به اتر کمتر است و در نتیجه احتمالاً درآمد نهایی تغییر می‌کند. در حال حاضر، Cardano (ADA)، اتر (ETH)، Solana (SOL)، دلار آمریکا (USDC) و Polkadat (DOT) به ترتیب پنج دارایی دیجیتال با بالاترین ارزش سرمایه هستند.

 

پنج دارایی رمزگذاری شده از نظر ارزش سهام

با توجه به این موارد می توان گفت که سهام یکی از بهترین و کم ریسک ترین فرصت های سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال است. با سرمایه، می توانید بدون توجه به احساسات غالب و عملکرد بازار، بازده خوبی داشته باشید، در عین حال از امنیت شبکه نیز پشتیبانی می کنید.

اعطای وام به ارز دیجیتال

رشد صنعت مالی غیرمتمرکز (DIFA) منجر به توسعه اکوسیستم های مختلف مبتنی بر وام بر اساس ارزهای دیجیتال شده است.در این اکوسیستم، کاربران می توانند ارزهای دیجیتال خود را در پروتکل های وام دهی مختلف سپرده گذاری کنند و به نوبه خود پاداش هایی را در قالب توکن های اصلی یا دارایی های مختلف مانند بیت کوین، اتر یا آلت کوین های دیگر دریافت کنند.پلتفرم Aave در حال حاضر در بالای لیست پروتکل های وام دهی قرار دارد. این پلتفرم با کار بر روی شبکه های اتریوم و پالیگان فرصت های سود خوبی را برای کاربران ایجاد کرده است.

وام دادن در پلت فرم Aave

نرخ سود سالانه سپرده های ارز دیجیتال در حال حاضر 1.92 درصد است و پیش بینی می شود تا پایان سال به 6.1 درصد برسد. Crew (CRV)، Compound (MKR) (MKR) و Yren Finance (YFI) دیگر پروتکل های وام دهی هستند.

تامین نقدینگی در ارز دیجیتال

یکی از مولفه های اصلی ارز دیجیتال در  پلتفرم دیفای تامین نقدینگی است. سرمایه گذارانی که مایل به تامین نقدینگی برای پلتفرم های جدید هستند، اغلب سود خوبی از سپرده های خود به دست می آورند. تامین‌کنندگان نقدینگی بورس‌های غیرمتمرکز نیز بخشی از کارمزد معاملات را از طریق یک بازارساز خودکار پرداخت می‌کنند.

برای مثال یک سرمایه گذار می تواند سهمی از کل پاداش روزانه 23098 دلاری توزیع شده در پروتکل QuickSwap را با ارائه نقدینگی اتر / استخر ایالات متحده به اشتراک بگذارد. همچنین می تواند 33.81 درصد از درآمد کمیسیون سالانه خود را دریافت کند.

 

تامین نقدینگی

سرمایه گذاران ارز دیجیتال با دسترسی طولانی مدت می توانند استخرهای موجود در بازار را بررسی کنند و مناسب ترین استخر را برای سرمایه گذاری و درآمد انتخاب کنند. اگر یک جفت ارز از پروژه های قابل اعتماد یا حتی یک جفت سکه پایدار مانند USB / Tetra تشکیل شده باشد و به نظر یک گزینه سرمایه گذاری جذاب باشد، این پتانسیل را دارد که به نسخه بلاک چین حساب پس انداز شما تبدیل شود. گاهی اوقات این حساب های بلاک چینی کارآمدتر از هر گزینه دیگری است که توسط بانک ها یا موسسات مالی سنتی ارائه می شود.

کشت سود در ارز دیجیتال

کشاورزی بازده مفهومی است که از دارایی های ارز دیجیتال برای ایجاد بیشترین بازده ممکن و در عین حال به حداقل رساندن ریسک استفاده می کند.پروتکل‌ها و پلتفرم‌های جدید معمولاً انگیزه‌های زیادی را برای پس‌اندازکنندگان هنگام راه‌اندازی کسب‌وکار فراهم می‌کنند تا برداشت نقدینگی و ارزش کل قفل شده (TVL) روی پروتکل را افزایش دهند.

 

کشت سود

درآمد حاصل از بازی های بلاک چین در ارز دیجیتال

بازی در Axie Infinity جوایزی را در قالب توکن‌های SLP به ارمغان می‌آورد که مخفف Smooth Love Nation است. SLP توکن مخصوص (بومی) این بازی است که می توان از آن برای رشد اکسیژن استفاده کرد.این توکن همچنین در صرافی های اصلی ارز دیجیتال معامله می شود. کاربران می توانند SLP ها را با سکه های مبتنی بر دلار ثابت و همچنین سایر ارزهای با ارزش بازار بالا مبادله کنند.

با توجه به yourcryptolibrary.com، امروزه به طور متوسط ​​پخش کننده Oxy Infinity بین 150 تا 200 SLP در روز دریافت می کند. بسته به ارزش فعلی توکن در بازار، این پاداش ها بین 40 تا 53.50 دلار ارزش دارند.در برخی از نقاط جهان، چنین درآمدی برابر با درآمد تمام وقت است. به همین دلیل، Oxyinfiti به طور گسترده در کشورهایی مانند ونزوئلا و فیلیپین پذیرفته شده است.

نتیجه

در نهایت، لازم به ذکر است که سود سرمایه، وام، نقدینگی، سودآوری و مشارکت در بازی های بلاک چینی از پروژه ای به پروژه دیگر و از پلتفرمی به پلتفرم دیگر متفاوت است. به هر حال  مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری، این نوع سرمایه گذاری در دنیای بلاک‌چین، توسط پلتفرم‌های امن‌تر و کم‌ریسک‌تر، بازده معقول‌تری ارائه می‌کنند . پروژه‌های جدیدتر سود بیشتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. اینکه در کدام پروژه سرمایه گذاری می کنید به دانش شما در مورد ارزهای دیجیتال و همچنین ریسک پذیری شما بستگی دارد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.