whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

راه‌ اندازی تردز متا (رقیبی برای توئیتر)

1402/04/15 ساعت 16:28


رقیب توییتر به نام "تردز" که توسط متا ایجاد شده است، در تاریخ 6 جولای راه‌ اندازی خواهد شد، اما آیا جامعه رمزارزی به آن پاسخگو خواهد بود؟ پلتفرم میکروبلاگینگ متا برای راه ‌اندازی آماده است و جک دورسی، هم ‌آغاز کننده توییتر، به مرکزیت اپلیکیشن و جمع ‌آوری داده‌ ها اشاره کرده است.

متا قصد دارد رقیب جدید خود را به نام "تردز" در تاریخ 6 جولای راه ‌اندازی کند، تنها چند روز پس از اتفاق "محدودیت نرخ" توییتر که موجب محدودیت موقت تعداد پست‌ هایی که کاربران می ‌توانند روزانه مشاهده کنند شد.

به گفته سایت شمارش معکوسی که توسط متا راه‌اندازی شده است، انتظار می ‌رود این پلتفرم که به طور گسترده‌ ای با شبکه اجتماعی اشتراک ‌گذاری تصاویر و ویدئوی اینستاگرام مرتبط است، در روز پنج‌ شنبه منتشر شود. تردز همچنین در فروش پیش‌ سفارشی در فروشگاه اپل قرار گرفته است و تاریخ انتشار مورد انتظار برای آن 6 جولای است.

تصویری از لیست تردز در فروشگاه اپل. منبع: اپل

اگرچه راه ‌اندازی این اپلیکیشن ظاهرا به خوبی هماهنگ شده است، اما به نظر می ‌رسد حداقل از جامعه رمز ارزی فعال توییتر، با استقبال محدودی مواجه شده است.

نگرانی ‌ها درباره استخراج داده و مسائل حریم خصوصی مطرح شده است، همچنین عدم اطمینان از اینکه این اپلیکیشن به طور مستقل بقا دارد، وجود دارد.

تیفانی فونگ، یک نفوذگر معتبر توییتر در حوزه رمزارزی که 66,600 دنبال ‌کننده در این پلتفرم دارد، به Cointelegraph اعلام کرد که تا به حال هیچ خبری از تردز نداشته است و گفت: "اصلاً نمی ‌دانم جایگزین متا چیست." فونگ یک حساب فعال اینستاگرام با 10,400 دنبال‌کننده دارد.

در همین حال، در یک نظرسنجی پیوسته در توییتر توسط نفوذگر رمزارزی به نام کایل چاسه، که خود را "بیتکوین و رمزارز OG " معرفی کرده است، بیش از 87٪ از 125 شرکت‌کننده حمایت خود را از "تیم توییتر" نسبت به "تیم متا" اعلام کرده ‌اند. متا قصد دارد روز 7 جولای"تردز" را منتشر کند. 

تیمی که شما به آن تعلق دارید کدام است؟ (کایل چاسه 4 جولای 2023)

جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر، سیاست حریم خصوصی اپلیکیشن تردز را مورد توجه قرار داد. این سیاست نشان می‌ دهد که شرکت توسعه دهنده تردز، یعنی اینستاگرام، به مجموعه ‌ای گسترده از داده‌ های کاربران دسترسی خواهد داشت، از جمله اطلاعات مالی و شناسه‌ ها. او همچنین گفت: « همه تردزهای شما متعلق به ما هستند. »

به گفته پژوهشگرانی که به جک دورسی پاسخ داده ‌اند، توییتر تقریباً دسترسی ‌های مشابهی به داده‌ ها نسبت به تردز دارد و داده ‌های مشابهی را جمع ‌آوری می ‌کند.

بعضی دیگر نگرانی‌ هایی را درباره بقای این اپلیکیشن بیان کرده ‌اند، با توجه به اینکه راه ‌اندازی ‌های قبلی متا در قالب اپلیکیشن ‌های مستقل یا ویژگی ‌های آنها به داخل محصولات دیگر آن منجر شده است.

نیک سنت پیر یک کاربر توییتر که درباره تحولات هوش مصنوعی پست می گذارد، گفت "آنچه متا نمی ‌خواهد شما به خاطر داشته باشید این است که آنها تردز را در دسامبر 2021 پس از بستن یک اپلیکیشن مستقل دیگر به نام دایرکت قبلاً بسته بودند"

 " آنها تاریخچه ای دارند که برنامه ‌های مستقل را برای جلب توجه منتشر کنند، سپس آنها را ببندند و ویژگی ‌های آنها را در [اینستاگرام] یکپارچه کنند."

راه ‌اندازی انتظار شده تردز توسط متا فقط چند روز پس از اتفاق محدودیت نرخ توییتر قرار خواهد گرفت که محدودیت موقتی روی تعداد پست ‌هایی که یک کاربر می‌ تواند در یک روز مشاهده کند، اعمال کرده است.

به جای اینکه کاربران یک فهرست دنبال‌کنندگان جدید را از ابتدا بسازند، تردز لیست دنبال‌کنندگان و دنبال شدگان کاربران اینستاگرام را منتقل می ‌کند.

طبق گزارشات منتشر شده در ابتدای سال، یک سخنگوی شرکت گفته است که اپلیکیشن مستقل تردز پروتکل شبکه‌ گردی اجتماعی تمرکز شده به نام ActivityPub که نیروی رقیب توییتر به نام مستودون است را پشتیبانی خواهد کرد.

در همین حال، رقیب تمرکز شده توییتر به نام مستودون، پس از اعمال محدودیت‌ های توییتر، افزایش فعالیتی را تجربه کرده است و تعداد کاربران فعال آن افزایش یافته است.

پرشین الیت، معتبرترین مرجع

پرشین الیت علاوه بر ارائه خبرهای روز، مجموعه‌ای از خدمات متنوع را فراهم می‌کند. این خدمات در کانال سیگنال ارز دیجیتال شامل سیگنال فیوچرز، سیگنال‌ فارکس و انواع سیگنال ارز دیجیتال می‌باشد. همچنین، پرشین الیت امکان احراز هویت بایننس را نیز فراهم می‌کند. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.