whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

متاتریدر 4

1402/01/01 ساعت 19:40


ایجاد یک حساب کاربری متاتریدر 4 شامل دو عنصر کلیدی است. اولین عنصر نصب پلت فرم واقعی متاتریدر 4 (MT4) است. عنصر دوم همه چیز در مورد چگونگی راه اندازی یک حساب تجاری است - که با آن وارد MetaTrader می شوید.

این مقاله نحوه باز کردن حساب معاملاتی زنده و آزمایشی را در پلتفرم معاملاتی MetaTrader 4 (MT4) توضیح می‌دهد. ما همچنین گزینه های دیگری را که در دسترس شماست، مانند نحوه ایجاد یک حساب کاربری آزمایشی MT4 و نحوه نصب نرم افزار در دستگاه های مختلف و فروش اندیکاتور VIP بررسی خواهیم کرد. 

تجارت بدون ریسک را در متاتریدر 4 تمرین کنید.

نسخه ی نمایشی MetaTrader 4 ما در پرشین الیت و در گروه ارز دیجیتال طرحی مشابه نسخه زنده پلتفرم MT4 دارد، با چهار پنجره معاملاتی و بیش از 80 جفت فارکس برای انتخاب است. شما 10000 دلار از وجوه مجازی دریافت خواهید کرد تا با آن تجارت کنید و اعتماد خود را در محیطی بدون ریسک ایجاد کنید، قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به یک حساب کاربری زنده پیشرفت کنید یا خیر.

Metatrader4

علاوه بر این، به همان افزونه‌ها و نشانگرهای رایگانی که با یک حساب کاربری زنده دریافت می‌کنید دسترسی خواهید داشت – بنابراین تجربه کامل MT4 را بدون هیچ یک از خطرات دنیای واقعی به دست خواهید آورد.

ویژگی های حساب آزمایشی MT4 ما

  • با 10000 دلار سرمایه مجازی تمرین کنید تا به شما کمک کند با استفاده از MT4 راحت باشید و با بازار فارکس آشنا شوید. داده های زنده را دریافت کنید تا استراتژی های خود را به طور دقیق و موثر و بدون خطر آزمایش کنید. دسترسی به مشاوران متخصص، که به شما امکان می دهد استراتژی های معاملاتی خود را پیاده سازی کنید و معاملات خود را خودکار کنید.
  • آن را در دستگاه های ویندوز، iOS یا اندروید دانلود کنید.
  • با طیف وسیعی از نشانگرها و افزونه های رایگان ما آشنا شوید.

تفاوت بین حساب آزمایشی MT4 و حساب کاربری زنده MT4

معاملات انجام شده در حساب آزمایشی MT4 شما مشمول لغزش، تعدیل سود و سود سهام یا تغییرات قیمت ارز دیجیتال خارج از ساعات کاری نخواهد بود. اگر وجوه نمایشی کافی برای باز کردن آنها ندارید، ممکن است معاملات رد شوند، اما برخلاف یک حساب کاربری زنده، هرگز به دلیل اندازه یا قیمت رد نمی شوند.

اگر سرمایه کافی برای پوشش مارجین و ضررهای جاری نداشته باشید، معاملات بسته نمی شوند، در حالی که در چنین سناریویی ممکن است معاملات در یک حساب زنده بسته شوند.

به یک حساب Live MT4 ارتقا دهید.

هیچ راهی برای تغییر اکانت دمو MT4 به اکانت زنده MT4 وجود ندارد. در عوض، باید یک حساب کاربری زنده جداگانه ایجاد کنید. خوشبختانه، ما آن را به یک فرآیند ساده تبدیل کرده ایم - در مورد نحوه دانلود MT4 بیشتر بدانید.

یاد بگیرید چگونه یک حساب کاربری متاتریدر 4 ایجاد کنید.

این روش فقط برای مشتریانی است که در پروفایل ثبت نام نکرده اند. برای باز کردن یک حساب دمو متاتریدر 4 این 5 مرحله آسان را دنبال کنید:

1. پلتفرم MT4 را دانلود کنید و آن را روی رایانه شخصی خود نصب کنید.

2. پلتفرم متاتریدر 4 را روی رایانه شخصی خود اجرا کنید.

3. مشخصات شخصی را وارد کنید.

روی "فایل" منوی اصلی کلیک کنید. یک منوی کشویی ظاهر می شود.

"باز کردن حساب" را از آنجا انتخاب کنید تا اولین پنجره روند باز کردن حساب باز شود: "جزئیات شخصی".

فیلدها را پر کنید و تیک "موافقم در خبرنامه های شما عضو شوم" را علامت بزنید.

برای ادامه، "Next" را فشار دهید.

4. سرورهای معاملاتی را انتخاب کنید.

سرور دمو مناسب را انتخاب کرده و گزینه "بعدی" را فشار دهید.

  demo Metatrader4

5. ثبت نام

یک پنجره پاپ آپ جدید "ثبت نام" ظاهر می شود که حاوی اطلاعات کاربری حساب شما است که باید در مکانی امن نگهداری کنید:

  • نام
  • نوع حساب
  • سپرده
  • سرور
  • وارد شدن
  • کلمه عبور
  • سرمایه گذار

مطمئن شوید که این اطلاعات را ذخیره کرده اید و برای بستن پنجره پاپ آپ و ادامه روند، "Finish" را فشار دهید.

شما به طور خودکار به حساب آزمایشی تازه باز شده خود وارد خواهید شد. قبل از انجام هر گونه اقدام عملی، می توانید در بخش "آموزش" وب سایت ما، دانش نظری در مورد معاملات سیگنال فارکس و CFD کسب کنید.

  • یک حساب آزمایشی باز کنید.
  • دست خود را در تجارت پول مجازی امتحان کنید.

یک حساب آزمایشی بهترین راه برای تازه واردان برای کشف تجارت است. عملکرد اکانت دمو شبیه به حساب واقعی است با این تفاوت که شما با پول مجازی معامله می کنید. کار بر روی یک حساب آزمایشی با استفاده از تمام ویژگی های معاملاتی ارائه شده توسط پلتفرم متاتریدر 4، تجربه تجارت فارکس را برای شما فراهم می کند.

شما می توانید در زمان واقعی معامله کنید و بیاموزید که چگونه با استفاده از شاخص های فنی بازارها را تجزیه و تحلیل کنید بدون اینکه پول خود را به خطر بیندازید. تجارت کپی با اشتراک سیگنال ارز دیجیتال و خرید تتر نیز برای حساب های نمایشی در دسترس است.

یک حساب آزمایشی را می توان در یک پلت فرم دسکتاپ و همچنین در برنامه های تلفن همراه MetaTrader 4 باز کرد:

ایجاد یک حساب آزمایشی بهترین راه برای شروع تسلط بر پلتفرم متاتریدر 4 و تجارت در بازارهای ارز دیجیتال است.

آموزش ایجاد حساب کاربری متاتریدر 4 [6 مرحله سریع]

راه اندازی حساب کاربری زنده نسخه ی نمایشی متاتریدر 4 و تجارت با متاتریدر 4:

  1. یک بروکر متاتریدر 4 را انتخاب کنید - کدام کارگزار برای متاتریدر 4 بهترین است؟
  2. دانلود متاتریدر 
  3. ایجاد یک حساب متاتریدر 
  4.  چگونه می توانم یک حساب متاتریدر 4 باز کنم؟
  5. وارد MetaTrader 4 شوید - چگونه می توانم به حساب MT4 خود وارد شوم؟
  6. وجوه را به حساب خود بیفزایید.

برای شروع یادگیری نحوه راه اندازی متاتریدر 4 و شروع تجارت با حساب متاتریدر 4، باید شش مرحله ساده را دنبال کنید:

  • یک کارگزار متاتریدر 4 را انتخاب کنید.
  • متاتریدر 4 را دانلود کنید.
  • یک حساب کاربری متاتریدر 4 بسازید.
  • وارد MetaTrader 4 شوید.
  • وجوه را به حساب خود اضافه کنید.

حالا بیایید این مراحل را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم:

1. یک بروکر متاتریدر 4 را انتخاب کنید - کدام کارگزار برای متاتریدر 4 بهترین است؟

اولین قدم در راه اندازی متاتریدر 4 و افتتاح حساب معاملاتی متاتریدر 4، انتخاب یک کارگزار فارکس است که پلتفرم معاملاتی MT4 را ارائه می دهد. یادگیری نحوه گرفتن یک بروکر برای MetaTrader 4 به دلیل انتخاب زیاد، می تواند یک کار دلهره آور باشد. مطمئن شوید که تحقیقات خود را با دقت انجام داده اید و اگر به کمک نیاز دارید، راهنمای ما در مورد "چگونه بهترین کارگزاران CFD و فارکس را پیدا کنید" را بررسی کنید، زیرا که می تواند به این روند کمک کند.

در کانال سیگنال ارز دیجیتال در پرشین الیت، ما به مشتریان خود امکان داد و ستد با هر دو پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 و متاتریدر 5 را کاملا رایگان ارائه می دهیم.

2. دانلود متاتریدر 4 - متاتریدر 4 دانلود رایگان 

چه بخواهید یک حساب دمو یا حساب معاملاتی زنده سیگنال فیوچرز باز کنید، باید MetaTrader 4 را دانلود کرده و نرم افزار MetaTrader 4 را بر روی رایانه خود نصب کنید.

اگر از ویندوز استفاده می کنید، به صفحه دانلود MetaTrader 4 بروید، اطلاعات خود را پر کنید و دانلود خود را شروع کنید! پس از دانلود فایل نصب، آن را باز کنید تا پیشرفت نصب آغاز شود. پس از اتمام دانلود، به مرحله بعدی مقاله ما بروید تا نحوه باز کردن یک حساب کاربری زنده در متاتریدر 4 را بیاموزید.

3. ایجاد یک حساب متاتریدر 4 - چگونه می توانم یک حساب متاتریدر 4 باز کنم؟

اکنون که MT4 را برای ویندوز دانلود کرده اید، باید یک حساب کاربری با کارگزار MetaTrader 4 انتخابی خود باز کنید.

برای کسانی که کاملاً تازه وارد تجارت هستند، توصیه می شود قبل از انتقال به حساب کاربری متاتریدر 4 زنده، روی یک حساب آزمایشی تمرین کنند.

روند باز کردن یک حساب کاربری زنده تفاوت زیادی با باز کردن یک حساب آزمایشی ندارد. با این وجود، در بخش‌های بعدی شما را از طریق هر دو فرآیند راهنمایی می‌کنیم.

باز کردن یک حساب آزمایشی - چگونه می توانم یک حساب آزمایشی متاتریدر 4 ایجاد کنم؟

بهترین راه برای یادگیری نحوه تجارت با متاتریدر 4، استفاده از یک حساب آزمایشی است زیرا به شما امکان می دهد بدون متحمل شدن ضرر با پول واقعی، ببینید چه چیزی از طریق آزمون و خطا، با استفاده از وجوه مجازی و تجارت در یک محیط معاملاتی بدون ریسک کار می کند. اگر فقط یک مبتدی هستید، این یک راه عالی برای شروع است، تا زمانی که آماده ایجاد یک حساب کاربری زنده در متاتریدر 4 شوید.

برای ایجاد یک حساب کاربری متاتریدر 4 برای معاملات دمو، کافی است از صفحه حساب آزمایشی در وب سایت ما دیدن کنید و فرم را تکمیل کنید. پس از انجام این کار، ایمیلی حاوی جزئیات حساب تجاری خود دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای ورود به MT4 استفاده کنید.

Metatrader4 accoints

باز کردن یک حساب کاربری زنده - چگونه می توانم یک حساب متاتریدر 4 باز کنم؟

در مرحله بعد، باید نحوه ایجاد یک حساب کاربری زنده در متاتریدر 4 را بررسی کنیم. برای ایجاد یک حساب کاربری زنده در متاتریدر4، به صفحه «ثبت نام» بروکر متاتریدر 4 انتخابی خود بروید.

پس از ثبت نام می توانید این مراحل را برای درخواست یک حساب معاملاتی زنده دنبال کنید:

وارد «اتاق معامله‌گران» شوید.

روی دکمه «باز کردن حساب زنده» کلیک کنید.

شماره تلفن خود را وارد کرده و تأیید کنید.

اطلاعات خود را در صفحات زیر اضافه کنید. این جزئیات شامل اطلاعات تماس، جزئیات شناسایی مالیاتی و شماره پاسپورت شما خواهد بود.

اعلامیه تاییدیه را بخوانید و بپذیرید.

با بارگذاری مدارک درخواستی احراز هویت بایننس خود را تأیید کنید.

از اینجا پرشین الیت درخواست شما را بررسی می کند و پس از آن از طریق ایمیل با شما در ارتباط با نتایج درخواست شما تماس خواهیم گرفت.

4. وارد MetaTrader 4 شوید - چگونه می توانم به حساب MT4 خود وارد شوم؟

هنگامی که با موفقیت اکانت متاتریدر 4 خود را ایجاد کردید، جزئیات حساب خود را از جمله شناسه حساب، رمز عبور و سرور حساب خود از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. برای ورود به متاتریدر 4 خود به این جزئیات نیاز خواهید داشت.

برای ورود به MT4، برنامه را باز کنید، روی تب 'File' در بالای ترمینال کلیک کنید و 'Log in to Trade Account' را انتخاب کنید. با این کار پنجره زیر باز خواهد شد:

جزئیات ورود خود را وارد کنید و مطمئن شوید که سرور حساب مشخص شده در ایمیل از پرشین الیت را انتخاب کرده اید.

اگر می‌پرسید گذرواژه سرمایه‌گذار برای چیست، که باید در ایمیل جزئیات حساب شما گنجانده شود، این امکان دسترسی به مشاهده حساب را فراهم می‌کند، اما به تجارت دسترسی ندارد. بنابراین، شما می توانید موقعیت های باز، موجودی ها، قیمت های زنده را ببینید و حتی از مشاوران متخصص استفاده کنید، اما معامله نکنید. رمز عبور سرمایه‌گذار به کارگزار یا معامله‌گر متاتریدر 4 این امکان را می‌دهد تا به شخص دیگری اجازه دهد نحوه کارکرد معاملات در MT4 را ببیند.

5. وجوه را به حساب خود اضافه کنید.

بهترین راه برای تامین مالی حساب MetaTrader 4 خود از طریق داشبورد Trader's Room است. این یک راه راحت برای مدیریت حساب شما و انجام عملیات پولی مانند برداشت یا واریز وجوه ارائه می دهد. برای واریز یا برداشت وجه، به حسابی که می‌خواهید به آن وجه اضافه کنید بروید و روی «سپرده» کلیک کنید. روش پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای واریز وجه خود از دستورات پیروی کنید.

بسته به روش پرداخت شما، تسویه وجوه ممکن است تا سه روز کاری طول بکشد. پس از تسویه حساب، موجودی حساب شما در داشبورد اتاق معامله گر در کنار جزئیات حساب کاربری زنده شما ظاهر می شود. توجه داشته باشید که می توانید از اتاق معامله گر نیز وجوه برداشت کنید.

کلام پایانی 

امیدواریم اکنون می دانید که چگونه یک حساب کاربری زنده متاتریدر 4 و یک حساب آزمایشی متاتریدر 4 باز کنید. امیدواریم این بحث در مورد شروع در پلت فرم معاملاتی MT4 برای شما جالب، آموزنده و مفید بوده باشد.

اگر چنین است، ممکن است دوست داشته باشید مقاله های دیگر ما را نیز بخوانید، که به معامله‌گران می‌آموزد میانبرهای مختلفی را که می‌توانند برای سرعت بخشیدن به روند معاملات استفاده کنند و آن را کاربرپسندتر کنند و مهمتر از همه، تجربه معاملاتی لذت‌بخش‌تری داشته باشند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.