whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سکه JPM برای تبدیل پرداخت های به یورو در بانک JPMorgan

1402/04/04 ساعت 06:18


 بانک JPMorgan از این به بعد، از سکه JPM برای تبدیل پرداخت های به یورو استفاده می‌کند. گزارش شده که کنگلومرات آلمانی سیمنس، اولین شرکتی بود که پرداخت های به یورو را با استفاده از سکه JPM انجام داده است.

بانک سرمایه گذاری JPMorgan با مقر در ایالات متحده، پیاده سازی یکی از پروژه های بلوک چین بزرگ خود را به بانکداری سنتی گسترش می‌دهد.

به گزارش بلومبرگ در تاریخ 23 ژوئن، JPMorgan سیستم پرداخت بر اساس بلوکچین خود یعنی JPM Coin را برای معرفی پرداخت های به یورو برای مشتریان شرکتی استفاده کرده است. یک نماینده از JPMorgan  تایید کرد که بانک پلت فرم بلوکچین JPM Coin از دلار آمریکا به یورو گسترش یافته است.

طبق گفته باساک توپراک، رئیس سیستم های سکه JPMorgan برای مناطق اروپا، خاورمیانه و آفریقا، JPM Coin در تاریخ 21 ژوئن با تراکنش های یورو به صورت زنده راه اندازی شد. به گفته توپراک، کنگلومرات آلمانی سیمنس اولین پرداخت یورو را بر روی این پلت فرم انجام داد.

این سیستم به مشتریان، شامل شرکت های چند ملیتی و بزرگ، امکان پرداخت های عمده را فراهم می‌کند تا به صورت فوری و 24/7 یورو را از حساب های JPMorgan خود به حساب های دیگری و برعکس منتقل کنند. این بهبود قابل توجهی در تراکنش های بانکی سنتی به همراه دارد که معمولاً تنها در ساعات کاری پردازش می‌شود. توپراک از JPMorgan گفت: "این می‌تواند به معنی کسب درآمد بهتر از بهره برداری از سپرده های خود باشد."

سکه JPM در سال 2019 راه اندازی شده است و به عنوان یک برنامه فعال هدف از آن، فراهم کردن یک قطار پرداخت جایگزین با استفاده از بلوکچین است. از زمان راه اندازی، گزارش شده است که JPMorgan  حدود 300 میلیارد دلار تراکنش را با استفاده از سکه JPM پردازش کرده است. به دلیل حجم بالای تراکنشات روزانه بانک که در حدود 10 تریلیون دلار گزارش شده است، بانک هنوز به مقیاس بزرگتری نرسیده است.

سکه  JPM، بخشی از پلت فرم بلوکچینی JPMorgan به نام Onyx Coin Systems است. این خبر در حالی منتشر شده است که گزارش شده است JPMorgan به دلیل مدیریت نادرست ارتباطات داخلی با جریمه 4 میلیون دلاری توسط کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا مواجه شده است. به گزارش، بانک در سال 2019، حدود 47 میلیون ایمیل گروه بانکداری خود را از 1 ژانویه تا 23 آوریل 2018 به اشتباه حذف کرده بود. طبق قوانین اوراق بهادار آمریکا، شرکت های مالی باید سوابق تجاری خود را به مدت سه سال نگه دارند.

با پلتفرم تحلیل و پیش‌بینی بازار تیم پرشین الیت، هیچ گاه بهترین زمان برای ورود و خروج از بازارهای ارز دیجیتال و فارکس را از دست نخواهید داد. سیگنال فیوچرز، ابزاری هوشمند و کارآمد است که با تحلیل دقیق و شفاف بازار، به شما کمک می‌کند تصمیمات صحیحی در خصوص سرمایه‌گذاری خود بگیرید. همچنین، با احراز هویت بایننس، مطمئن باشید که امنیت بازار و جلوگیری از وقوع اتفاقات ناخوشایند، برای شما اولویت است.

با خرید پلن‌های متنوع از پرشین الیت، علاوه بر بهره مندی از دانش و تجربه کارشناسان حرفه‌ای، به عنوان یکی از اعضای ممتاز تیم ما، به سود قابل توجهی دست یابید و بهترین تصمیمات را در خصوص سرمایه‌گذاری خود بگیرید. با تیم پرشین الیت، به سود و موفقیت دست یافتن شما تضمین شده است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.