whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

داستان پیدایش اتریوم کلاسیک

1400/07/01 ساعت 03:56


اتریوم یکی از انواع ارزهای دیجیتال می باشد که در چند سال گذشته مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است، به گونه‌ای که امروزه دومین ارز برتر در جدول ارزهای دیجیتال می باشد. اگر شما به تازگی وارد بازار ارز دیجیتال شده‌اید و قصد دارید در رابطه با ارز دیجیتال اتریوم اطلاعات بیشتری به دست آورید می‌توانید ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

با کمال میل و اشتیاق، خوشحالم که درباره‌ کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت بتوانم صحبت کنم. این کانال با برخورداری از خدمات سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال به عنوان راهنمای شما در بازارهای مالی عمل می‌کنند.

"پرشین الیت، سمبل کارآمدی و برجستگی در عرصه مالی دیجیتال محسوب می‌شود. با تخصص در ارائه سیگنال‌های دقیق فارکس، ارزهای دیجیتال و فیوچرز، ما در هر مرحله از سرمایه‌گذاری‌تان حامی شما هستیم. علاوه بر این، با فراهم آوردن دسترسی به کانال‌های برتر سیگنال ارز دیجیتال جهانی، شما را به سمت سودآوری‌های بی‌پایان هدایت می‌کنیم. پرشین الیت با ارائه مشاوره تخصصی بازار های مالی، ترکیب بهینه‌ سبد ارز دیجیتال و خدمات احراز هویت بایننس و کوکوین، پله‌های موفقیت شما در دنیای دیجیتال را مستحکم می‌کند."

تاریخچه ارز دیجیتال اتریوم

در سال ۲۰۱۳ میلادی فردی به نام ویتالیک بوترین که اصلیتی روسی کانادایی دارد در یک وایت پیپر پروژه اتریوم را معرفی نمود. پس از گذشت حدود دو سال در تاریخ ۳۰ جولای سال ۲۰۱۵ میلادی ارز دیجیتال اتریوم به طور کامل عرضه شد و کار خود را از آن زمان شروع کرد. به گفته سازندگان اتریوم هدف از تولید این ارز دیجیتال این بود که بتوانند بسیاری از فرآیندها را به طور کامل هوشمند کنند و همچنین کاری کنند که برای انجام برخی از کارها نیز نیاز به هیچ شرکت و یا سازمانی نباشد.

اتریوم کلاسیک (Ethereum Classic) یک شبکه بلاکچین و ارز دیجیتال است که در تاریخ 20 ژوئیه 2016 به وجود آمد. اتریوم کلاسیک نسخه اصلی شبکه اتریوم است که در اثر وقوع یک حمله هک به شبکه، جدا شد و از این زمان به عنوان یک زنجیره جداگانه ادامه یافت.

داستان پیدایش اتریوم کلاسیک به تاریخچه اتریوم، یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های بلاکچین دنیا، بازمی‌گردد. در تابستان سال 2016، اتریوم با استفاده از قرارداد هوشمند خود، یعنی "خزانه" (The DAO)، یک پروژه استارتاپی را راه‌اندازی کرد. هدف این پروژه ایجاد یک صندوق سرمایه گذاری بلاکچین بود که توسط جامعه تعیین سرمایه گذاری و پشتیبانی می‌شد.

متأسفانه، در یک حمله هک بزرگ، حدود ۳.۶ میلیون اتر (ارز دیجیتال مورد استفاده در اتریوم) از خزانه سرقت شد. بسیاری از اعضای جامعه اتریوم، با این حمله موافق نبودند و تصمیم به تغییر بلاکچین اتریوم در قالب یک شاخه جدید گرفتند تا این حادثه را برگردانند و اترهای سرقت شده را به صاحبانشان بازگردانند.

به این شاخه جدید اتریوم، "اتریوم کلاسیک" گفته شد و ادامه‌ی رقابت با اتریوم اصلی را شروع کرد. اعضای جامعه‌ی اتریوم کلاسیک معتقد بودند که بلاکچین باید غیرقابل تغییر باشد و تغییر در آن ناشی از این حمله هک قابل قبول نیست. بنابراین، اتریوم کلاسیک به عنوان یک شبکه جداگانه و مجزا ادامه یافت و تا به امروز برای ارائه خدمات بلاکچینی و تجارت ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود.

از آن زمان به بعد، اتریوم و اتریوم کلاسیک به عنوان دو شبکه جداگانه در حال توسعه و پیشرفت بوده‌اند. هر کدام از این شبکه‌ها جامعه و پروژه‌های خود را دارند و با توجه به ماهیت و اعتقادات خود، ارزشمندی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی را به جامعه بلاکچین ارائه می‌دهند.

بررسی ارز اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم در واقع به عنوان نسل دوم فناوری بلاکچین شناخته می شود. این ارز دیجیتال در هنگامی که عرضه شد. توانست بسیاری از قابلیت هایی که بیت کوین ندارد را به وجود بیاورد و همچنین سرعت تراکنش های آن نسبت به ارز دیجیتال بیت کوین بیشتر می باشد. در رابطه با این ارز دیجیتال باید بگوییم که تعداد ارزهای این ارز دیجیتال چیزی در حدود ۱۱۷ میلیون واحد می باشد و حجم بازار این ارز دیجیتال ۳۹۵ میلیارد دلار می باشد.

در رابطه با سرعت تراکنش های این ارز دیجیتال باید بگوییم که این ارز دیجیتال حداکثر می‌تواند ۱۶ تراکنش در ثانیه را انجام دهد و همچنین تراکنش‌های آن به صورت نیمه ناشناس می باشد. همچنین این ارز دیجیتال دارای امنیت بسیار بالایی می باشد، زیرا همانطور که گفتیم اتریوم بر روی بستر بلاکچین فعالیت می‌کند و این موضوع باعث می‌ شود که این ارز دارای امنیت و قدرت زیادی باشد.

 

ارز اتریوم

اتریوم (Ethereum) یکی از بزرگترین و معروف‌ترین ارزهای دیجیتال در دنیاست. با ایجاد توسط ویتالیک بوترین در سال 2015، اتریوم به عنوان یک پلتفرم قراردادهای هوشمند و برنامه‌های قابل اجرا بر روی بلاکچین معرفی شد. از آن زمان به بعد، اتریوم به عنوان یک ارز دیجیتال قابل معامله و یک بستر برای توسعه برنامه‌های مبتنی بر بلاکچین استفاده می‌شود.

یکی از عوامل مهم در موفقیت اتریوم، قابلیت اجرای قراردادهای هوشمند است. با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Solidity، توسعه‌دهندگان می‌توانند قراردادهای هوشمندی را بر روی بلاکچین اتریوم پیاده‌سازی کنند. این قراردادها اجرایی بوده و می‌توانند توابع و قوانین خاصی را برای انجام عملیات مشخصی تعریف کنند. این قابلیت اجرای قراردادهای هوشمند، کاربران را قادر می‌سازد تا برنامه‌ها و دی‌آپ‌های بر مبنای بلاکچین را ایجاد و اجرا کنند.

همچنین، اتریوم به عنوان یک ارز دیجیتال، نیز قابل معامله است. نماد ارز اتریوم با ETH نشان داده می‌شود. ETH می‌تواند در صرافی‌های رمزارزی خریداری و فروخته شود و معاملات دیگری نیز می‌توان از طریق اتریوم صورت گیرد.

ارزش اتریوم معمولاً به دو روش تعیین می‌شود: ارزش بازار و قیمت واحد. ارزش بازار به تعداد کلیه یونیت‌های ETH در عرضه ضربدر قیمت واحد ETH است. قیمت واحد نیز به صورت دلار یا دیگر ارزهای معتبر به عنوان قیمت ETH در بازار تعیین می‌شود.

توجه داشته باشید که قیمت اتریوم ممکن است متغیر باشد و تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند عرضه و تقاضا، رویدادهای صنعتی، تغییرات قوانین و مقررات و روند کلی بازار رمزارز قرار بگیرد. همچنین، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال همراه با ریسک‌های قابل توجهی است و قبل از هر گونه سرمایه‌گذاری، تحقیق و مشاوره مناسب را در نظر بگیرید.

ارز دیجیتال اتریوم چه مزایایی دارد؟

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که ارز دیجیتال اتریوم دارای چه مزایایی می باشد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که این ارز دیجیتال دارای مزایای زیادی می باشد که اگر شما می‌خواهید از این مزایا مطلع شوید در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از مزایای ارز دیجیتال اتریوم می باشد که این عرض تمامی واسطه ها را حذف کرده است و این موضوع باعث شده است که دیگر کسی نتواند در اطلاعات مربوط به تراکنش‌ها تغییرات ایجاد کنم.

این ارز دیجیتال همانند بیت کوین از فناوری بلاک چین استفاده می‌کند و این موضوع باعث شده است که کسی نتواند در جاده‌ها و شبکه مربوط به ارز دیجیتال نفوذ کند و چیزی را دستکاری کند.

فعالیت این ارز دیجیتال همیشه ادامه خواهد داشت و هیچ نهاد یا سازمانی نمی تواند فعالیت آن را متوقف کند.

به دلیل اینکه اتریوم از فناوری بلاک چین استفاده می کند این ارز امنیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشد و این مزیت باعث شده است که بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری این ارز دیجیتال را انتخاب نمایند.

 

مزایای اتریوم

بررسی معایب ارز اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم همانگونه که دارای مزایای بسیار زیادی می باشد یک سری معایب نیز دارد اما باید بگویم که معایب آن زیاد نیستند و باعث ایجاد نگرانی نمی شوند.

از معایب اتریوم می‌توان به این موضوع اشاره نمود که این ارز دیجیتال نسبت به ارزهای دیجیتالی که امروزه به وجود آمده‌اند از سرعت تراکنش بسیار پایینی برخوردار می باشد. زیرا برخی از ارزها مانند بایننس می‌توانند در هر دقیقه میلیون ها تراکنش را انجام دهند، اما ارز اتریوم در هر دقیقه فقط می تواند حدود ۹۰۰ تراکنش را انجام دهد که این در مقایسه با بسیاری از ارزها رقم خیلی پایینی می باشد.

یکی از معایب این ارز دیجیتال این می باشد که این ارز دیجیتال کارمزد بسیار زیادی را برای انجام تراکنش ها از کاربران دریافت می کند، به گونه ای که شما برای انجام هر تراکنش باید چیزی در حدود ۲۰ دلار را پرداخت نمایید تا بتوانید تراکنش مورد نظر را انجام دهید و این میزان کارمزد در مقایسه با بسیاری از ارزهای دیجیتال خیلی زیاد می باشد. به عنوان مثال ارز دیجیتال هدرا هش گراف برای انجام تراکنش ها فقط مبلغ یک صدم دلار را دریافت می‌کند ولی اتریوم مبلغی بسیار بالاتر را دریافت میکند.

یکی دیگر از معایب این ارز دیجیتال این می باشد که قرارداد های هوشمندی که مربوط به این ارز دیجیتال هستند توسط انسان‌ ها نوشته می شود و توسط ربات ها و کامپیوتر ها نوشته نمی شود و این موضوع باعث می‌شود که درصد خطا تا حد خیلی زیادی بالا برود و مشکلات زیادی را به وجود بیاورد.

 

اتریوم

 

آیا می‌توان ارز اتریوم را استخراج کرد؟

ارز دیجیتال اتریوم درست چند سال پس از بیت کوین عرضه شد و به همین دلیل شباهت های بسیار زیادی به این ارز دیجیتال دارد. یکی از شباهت هایی که این ارز دیجیتال نسبت به بیت کوین دارد این می باشد که شما میتوانید با استفاده از یک سری دستگاه ها ارز اتریوم را استخراج کنید.

در حالت کلی باید بگوییم که کلمه استخراج کردن فقط یک اصطلاح می باشد در واقع دستگاه هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند بر روی تراکنش های که در شبکه این ارز دیجیتال انجام می‌شود نظارت می‌کنند و در ازای هر نظارت مقداری از این ارز دیجیتال را پاداش دریافت می‌کنند. در رابطه با استخراج این ارز دیجیتال باید بگوییم که به دلیل اینکه دستگاه های استخراج کننده یا به اصطلاح ماینر برق بسیار زیادی را مصرف می‌کنند و همچنین مشکلات بسیار زیادی دارند در حالت کلی پیشنهاد نمی شود که برای به دست آوردن اتریوم از دستگاه های ماینر استفاده نمود.

استخراج ارز اتریوم (Ethereum mining) فرایندی است که به وسیله آن، تراکنش‌ها در شبکه اتریوم تأیید و بلاک‌های جدید به زنجیره بلاک اضافه می‌شوند. در این فرایند، کامپیوترها با حل مسائل ریاضی پیچیده و به دست آوردن رمزی (Nonce)، به معدن‌چی‌ها (Miners) اجازه می‌دهند تا بلاک‌های جدید را بسازند و پاداشی در قالب اتریوم دریافت کنند.

برای استخراج اتریوم، شما به یک کامپیوتر قدرتمند و یک نرم‌افزار استخراج نیاز دارید. مرحله‌های کلی استخراج اتریوم عبارتند از:

  1. ساخت سیستم: برای استخراج اتریوم، شما نیاز به یک کامپیوتر قدرتمند دارای کارت گرافیک (GPU) است. برای ماینینگ اتریوم، کارت‌های گرافیک AMD Radeon و Nvidia GeForce به طور عمومی استفاده می‌شوند.

  2. نصب نرم‌افزار استخراج: برای استخراج اتریوم، شما باید نرم‌افزاری مانند Claymore's Dual Miner، Ethminer، PhoenixMiner یا Geth را روی سیستم خود نصب کنید. این نرم‌افزارها با کمک کارت گرافیک شما بلاک‌ها را حل می‌کنند و اطلاعات را به شبکه ارسال می‌کنند.

  3. انتخاب استراتژی استخراج: شما می‌توانید به صورت فردی (Solo Mining) استخراج کنید و تلاش کنید بلاک‌های خود را به تنهایی حل کنید. اما بیشتر معدنچها در استخرهای استخراج (Mining Pools) عضو می‌شوند که به صورت گروهی می‌کوشند و پاداش را با هم به اشتراک می‌گذارند.

  4. تنظیمات نرم‌افزار: پس از نصب نرم‌افزار استخراج، باید تنظیمات مربوط به پول معدن‌کاری (Mining Pool)، آدرس کیف پول (Wallet Address) و سایر تنظیمات را انجام دهید.

  5. استخراج و نگهداری: پس از تنظیمات، نرم‌افزار استخراج را اجرا کنید و اجازه دهید کارت گرافیک شما به استخراج بپردازد. در طول فرایند استخراج، دمای سیستم و مصرف برق را نیز نظارت کنید.

  6. دریافت پاداش: هر بار که شما بلاکی حل کرده و تراکنش‌ها را تأیید می‌کنید، شما به عنوان معدنچه پاداشی به صورت اتریوم دریافت خواهید کرد. این پاداش شامل تعدادی اتریوم است که به شما تعلق می‌گیرد.

توجه داشته باشید که استخراج اتریوم نیاز به سرمایه اولیه برای ساخت سیستم و مصرف برق بالا دارد. همچنین، با توجه به رقابت شدید در شبکه اتریوم، استخراج فقط با کامپیوتر شخصی معمولاً سودآور نیست و برخی معدنچها از کارت‌های گرافیک خاص (ASIC) استفاده می‌کنند. قبل از شروع استخراج، بهتر است محاسبات دقیق را انجام دهید و در صورت لزوم با مشاوران مالی متخصص مشورت کنید.

داستان پیدایش ارز اتریوم کلاسیک

همانطور که گفتیم اتریوم در سال ۲۰۱۵ میلادی به صورت کامل عرضه شد و از آن تاریخ به بعد تمامی برنامه هایی که در نظر داشت به صورت کامل در حال اجرا شدن بود تا اینکه در تاریخ ۱۷ ژوئیه سال ۲۰۱۶ میلادی گروه هکری توانستند چیزی در حدود سه و نیم میلیون واحد از این ارز دیجیتال را سرقت کنند.

دلیل این سرقت این بود که در یکی از برنامه هایی که مربوط به شبکه این ارز دیجیتال بود یکسری مشکل وجود داشت و آن گروه هکری توانستند با سوء استفاده از آن، این مقدار اتریوم را سرقت کند. 

پس از این اتفاق تیم سازنده این ارز دیجیتال تصمیم گرفتند برای اینکه بتوانند مقدار اتریوم سرقت شده را به شبکه بازگردانند از یک هارد فورک استفاده کنند و نام این هارد فورک را اتریوم کلاسیک قرار دادند. اگر بخواهیم به زبان ساده هارد فورک را توضیح دهیم باید بگوییم که هنگامی که گروه توسعه یک ارز دیجیتال تصمیم می گیرند که قوانین مربوط به شبکه آن ارز دیجیتال را به روز رسانی کنند یک هارد فورک می سازند.

 

ارز دیجیتال اتریوم

 

چگونه می توانیم اتریوم را خریداری کنیم؟

همانطور که گفتیم به دست آوردن این ارز دیجیتال از طریق استفاده از ماینر ها راه چندان جالبی نمی باشد، اما پیشنهاد ما به شما برای بدست آوردن ارز اتریوم سرمایه گذاری بر روی این ارز و خریدن این ارز از صرافی های مختلف می باشد. اگر شما می‌خواهید ارز دیجیتال اتریوم را خریداری کنید می توانید از انواع صرافی ها استفاده کنید.

پیشنهاد ما به شما در بین صرافی های خارجی صرافی بایننس کوین، کوینکس و کوکوین می باشد و همچنین در بین صرافی های ایرانی ما به شما صرافی نوبیتکس و صرافی اوکی اکسچنج را پیشنهاد می کنیم.

اگر شما می‌خواهید از صرافی دیگری به غیر از صرافی های نامبرده شده خریداری کنید حتماً به اصالت و همچنین سابقه کاری این صرافی ها دقت کنید زیرا برخی از صرافی‌ها که مورد اعتماد نیستند ممکن است خدماتی را به شما ارائه کنند که چندان جالب نمی باشد و یا در بعضی مواقع ممکن است که از شما کلاهبرداری کنند، پس حتما قبل از خرید تان از صرافی مورد نظر به صورت کامل مطمئن شوید.

دریافت سیگنال برای خرید ارز اتریوم

اگر شما می خواهید وارد بازار ارز های دیجیتال شوید و بر روی ارز دیجیتال اتریوم سرمایه گذاری کنید باید به شما بگوییم که نباید هر زمانی ارز خریداری کنید، زیرا اگر در زمان نامناسب اتریوم یا هر ارز دیگر را خریداری کنید ممکن است که ضرر بسیار زیادی کنید و یا حتی سرمایه خود را از دست بدهید. اگر شما می خواهید بدانید که در چه زمانی باید وارد بازار شوید و اگر می خواهید که یک سیگنال عالی دریافت کنید تا بتوانید در زمان مناسب وارد بازار شوید باید بگوییم که شما می‌توانید از خدماتی که توسط گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) ارائه می‌شود استفاده نمایید.

این گروه بسیار قدرتمند برای هر فرد که قصد دارد وارد بازار ارز های دیجیتال شود، سیگنال فیوچرز بسیار دقیق و معتبری را ارائه می کنند. اگر شما می خواهید از خدمات این گروه استفاده کنید باید به شما بگوییم که گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) برای افرادی که میخواهند از اصالت این گروه مطمئن شوند یک اشتراک سه روزه رایگان می دهد و در صورتی که شما پس از استفاده از این اشتراک رایگان از این گروه مطمئن شدید می توانید اشتراک ویژه را خریداری کنید و از خدمات بسیار عالی این گروه استفاده نمایید.

 

سیگنال خرید اتریوم

 

چگونه از اتریوم نگهداری کنیم؟

پس از اینکه شما ارز اتریوم را خریداری کردید نیاز دارید تا این ارز را در یک جای امن نگه دارید. البته باید این نکته را بگوییم که شما می توانید ارز خود را در کیف پول صرافی نگهداری کنید، اما این موضوع تا حدی امن نمی باشد و پیشنهاد می شود که در صورتی که می توانید، ارز اتریوم را به یک کیف پول انتقال دهید.

برای نگهداری اتریوم، شما نیاز به یک کیف پول اتریوم (Ethereum wallet) دارید. یک کیف پول اتریوم به شما امکان می‌دهد اتریوم را ذخیره و مدیریت کنید. در زیر، دو نوع کیف پول متداول برای نگهداری اتریوم را شرح می‌دهم:

کیف پول نرم‌افزاری (Software Wallet): کیف پول نرم‌افزاری اتریوم برنامه‌ای است که بر روی کامپیوتر یا دستگاه همراه شما نصب می‌شود. این نوع کیف پول می‌تواند به صورت دسکتاپ (Desktop)، موبایل (Mobile) یا آنلاین (Web-based) باشد. برخی از کیف پول‌های نرم‌افزاری معروف اتریوم عبارتند از: MyEtherWallet، MetaMask، Trust Wallet و Exodus.

شما می‌توانید یکی از این کیف پول‌ها را دانلود و نصب کنید و سپس اتریوم خود را در آن ذخیره کنید. مراقب باشید که کیف پول را از منابع معتبر و امن دریافت کنید و برای امانت دادن اطلاعات کیف پول، از رمزعبور قوی و روش‌های امنیتی استفاده کنید.

در بین کیف پول های نرم افزاری ما به شما کیف پول تراست ولت و همچنین کیف پول رسمی این ارز دیجیتال یعنی مای اتر ولت را پیشنهاد می کنیم. اگر شما می خواهید که امنیت بیشتری داشته باشید می توانید از کیف پول های سخت افزاری مانند کیف پول سخت افزاری لجر استفاده کنید.

کیف پول سخت‌افزاری (Hardware Wallet): کیف پول سخت‌افزاری اتریوم یک دستگاه فیزیکی است که به عنوان یک سکوی آفلاین برای نگهداری امن اتریوم استفاده می‌شود. این نوع کیف پول به صورت سخت‌افزاری رمزنگاری شده است و امکان دسترسی به کلیدهای خصوصی (Private Keys) را فراهم می‌کند. کیف پول‌های سخت‌افزاری معروف اتریوم عبارتند از: Ledger Nano S و Trezor. با استفاده از یک کیف پول سخت‌افزاری، کلیدهای خصوصی شما در دستگاه ذخیره می‌شوند و هرگونه تراکنش نیاز به تأیید فیزیکی در دستگاه دارد.

بهتر است قبل از استفاده از هر کیف پولی، تحقیقات لازم را انجام داده و اطمینان حاصل کنید که کیف پول انتخابی شما قابل اعتماد و امن است. همچنین، پیشنهاد می‌شود که پشتیبانی مطمئنی از کیف پول خود داشته باشید و نسخه پشتیبان (Backup) کلیدهای خصوصی خود را در جایی امن ذخیره کنید.

اگر به تازگی وارد دنیای معامله‌گری ارزهای دیجیتال شده‌اید و یا فرصت کافی برای تحلیل رمزارزها را ندارید، همچنین نیاز به ابزارهای تخصصی و اندیکاتورهای VIP دارید، هر چه زودتر نسبت به پرمیوم تردینگ ویو از پرشین الیت آن هم به قیمتی نازل اقدام کنید. عضویت در کانال سیگنال‌ ارز دیجیتال خارجی ضمن صرفه‌جویی در زمان، به شما امکان دریافت سود بیشتری می‌دهد.

پرشین الیت با تیم متخصص و مجرب خود تلاش می‌کند تا به شما تجربه‌ای منحصر به‌ فرد و به‌ یادماندنی از خدمات با کیفیت خود را ارائه دهد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.