whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال نوبیتکس

1401/05/29 ساعت 19:59


بازار سیگنال ارز دیجیتال این روزها رونق زیادی در بازار ایران دارد و شناخت صرافی مطمئن با وجود تحریم ها در ایران به دغدغه ای برای معامله گران تبدیل شده است. بدون شک یکی از بهترین صرافی های در حال فعالیت در ایران نوبیتکس است.

قدمت فعالیت نوبیتکس به حدود 5 سال پیش برمی گردد. و امروزه با داشتن 82 کارمند و 3 میلیون کاربر فعال توانسته با فراهم آوردن بستر امن برای معامله گران خود از بهترین و معتبرترین صرافی های ایران باشد. در ادامه این مقاله مفید همراه ما بمانید تا اطلاعات بیشتری درباره نحوه کارکردن با نوبیتکس و احراز هویت در آن آشنا در اختیارتان قرار دهیم.

نحوه ثبت نام در نوبیتکس

ابتدا وارد صفحه ثبت نام نوبیتکس می‌شوید و با وارد کردن آدرس ایمیل خود در قسمت مربوط و با انتخاب یک گذر واژه (شامل حداقل یک حرف انگلیسی و یک عدد با حداقل 8 کاراکتر) و پذیرش قوانین و مقررات ثبت نام خود را نهایی می کنید و به این ترتیب وارد صفحه کاربری خود می شوید.

نحوه فعال سازی حساب کاربری

گام اول جهت بهره برداری از امکانات صرافی نوبیتکس احراز هویت است. احراز هویت دارای 3 سطح (صفر، یک ،دو) است که هر سطح امکانات خاص خود را در اختیار کاربر می گذارد. 

در قسمت سمت چپ بالا روی «شروع قرآیند احراز هویت» کلیک کرده و فرآیند سطح صفر را آغار می کنیم.

در ابتدا باید آدرس ایمیلی که وارد کرده اید را تائید کنید. لینک فعال سازی به ایمیل شما ارسال می شود که با زدن دکمه «تائید ایمیل ثبت نام» فرآیند به طور خودکار انجام شده و به صفحه ورود صرافی منتقل می شوید.

در اینجا باید آدرس ایمیل ثبت نامی وگذواژه خود را وارد کرده تا به حساب کاربری خود برگردید.

امکانات نوبیتکس برای حساب سطح یک

امکانات نوبیتکس برای حساب سطح یک

فعال سازی سطح یک حساب کاربری

بعد از انجام مراحل بالا مشاهده می کنید که دکمه احراز هویت به «سطح صفر-ادامه فرآیند» تغییر یافته است.

روی این قسمت کلیک کرده در صفحه باز شده اطلاعات شناسایی خود شامل کد ملی و عکس از کارت ملی را وارد کنید.

در مرحله بعد با زدن روی قسمت «افزودن حساب» و اضافه کردن شماره شبای کارت بانکی خود یک حساب بانکی معرفی کنید .البته این امکان را دارید که بیش از یک حساب بانکی معرفی کنید. با نمایش پیام « حساب با موفقیت ثبت شد» یعنی عملیات به درستی به پایان رسیده است.

امکانات نوبیتکس برای حساب سطح یک

با استفاده از حساب سطح یک نوبیتکس شما این امکان را دارید که در همه بازارها، واریز ریالی تا سقف 500 هزار تومان در روز و برداشت ریالی معادل 20 میلیون تومان در روز و برداشت ریالی و رمز ارزی تا سقف 100 میلیون در روز معامله کنید.

فعال سازی سطح دو نوبیتکس

فعال‌سازی سطح دو نوبیتکس

فعال سازی سطح دو نوبیتکس

اگر بخواهید محدودیت های سطح یک را نداشته باشید می توانید حساب سطح دو را فعال کنید.

برای اینکار بر روی دکمه «ارتقا سطح 2» کلیک کرده در صفحه‌ای که باز شده آدرس و شماره تماس محل سکونت خود را وارد می‌کنید و دکمه ارسال را می زنید. در این زمان کد تائید برای شماره تلفن ثابت شما ارسال می شود که باید آن را در قسمت مربوطه وارد کنید. بعد از آن نوبت به مرحله تائید عکس می رسد برای اینکار باید متن مربوط را روی یک صفحه کاغذ نوشته کارت ملی خود و کارت بانکی خود را روی آن بچسبانید و در حالی که این کاغذ را دست دارید از خود عکس گرفته و آن را در قسمت مربوط بارگذاری کنید.

نکته: اگر کارت ملی جدید ندارید می توانید از پاسپورت یا شناسنامه با طرح جدید استفاده کنید و هنگام گرفتن عکس از کارت بانکی قسمت Cvv2 و تاریخ انقضای کارت را بپوشانید.

شارژ حساب نوبیتکس

شارژ حساب نوبیتکس

شارژ حساب نوبیتکس

برای خرید ارز ابتدا نیاز است حساب کیف پول را شارژ کنیم. برای اینکار به قسمت منوی سمت راست رفته از قسمت کیف پول من روی دکمه «واریز» و «ریال» کلیک می کنیم. با انتخاب حساب و مبلغ مورد نظر به درگاه پرداخت منتقل شده پرداخت را انجام می دهید. حال می توانید اقدام به خرید رمز ارز کنید.

سیگنال ارز دیجیتال نوبیتکس و معامله گری

در منوی سمت راست حساب کاربری از گزینه «بازارهای حرفه‌ای» رمز ارز مطلوبمان را انتخاب می کنیم. در اینجا وارد صفحه ای چند بخشی که یکی از آن ها شامل بخش خرید و فروش است می شویم.
در قسمت معاملات اخیر بازار می توانید زمان، حجم ، قیمت و مبلغ کل از تاریخچه معاملاتی که به تازگی انجام شده را مشاهده کنید.

چارت قیمت رمز ارز انتخابی شما هم  براساس معاملات خود صرافی نوبیتکس و هم طبق بازار جهانی قابل تنظیم و مشاهده است.

برداشت و واریز به کیف پول نوبیتکس

برداشت و واریز به کیف پول نوبیتکس

برداشت و واریز به کیف پول نوبیتکس

شاید یکی از سوالاتی که ذهن کاربران را به خود مشغول کرده این است که عملیات برداشت از حساب چقدر زمانبر است؟

برای برداشت از حساب دو روش انتقال پایا و ساتنا (که سامانه های آنلاین انتقال پول هستند) وجود دارد و روش کارت به کارت یا سایر روش ها قابل انجام نیست. پایا برای انتقالات جزئی تر استفاده می شود و حدود یک تا دو ساعت زمان می برد تا انجام گیرد. برای پرداخت های کلان تر از سانتا استفاده می شود که تا نیم ساعت زمان می خواهد. عملیات واریز بدون کارمزد و عملیات برداشت شامل کارمزد جزئی یک درصدی که مربوط به خود سامانه پرداخت است ونه نوبیتکس، می باشد.

نکته : اگر در روز غیر کاری برداشت خود را انجام دادید درخواست شما در اولین روز کاری بررسی می شود.

چه ارزهایی را در نوبیتکس می توان خرید؟

تا به امروز امکان خرید و مبادله ريال با بیت کوین، اتریوم ، لایت کوین، ترون ، تتر ، ریپل ، ایاس ، بیت کوین کش ، بایننس کوین و استلار فراهم شده و در آینده امکان افزایش آن نیز وجود دارد.

نتیجه گیری

همانطور که میدانید از پرسودترین بازارهای مالی حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال است. اما یکی از مشکلاتی که افراد تازه وارد به این بازار را درگیر خود کرده است عدم شناخت و تجربه کافی نسبت به فضای معاملاتی در این بازار است. برای اینکه بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین سود ممکن را کسب کنید می توانید با استفاده از کانال های VIP سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت می توانید به معتبرترین سیگنال ارز های جهانی دسترسی داشته باشید. و با هر میزان سطح آگاهی و تجربه کمترین ریسک و مطمئن ترین معامله را تجربه کنید. 

در ضمن می‌توانید در صرافی بزرگ بایننس نیز فعالیت کنید. زیرا پرشین الیت به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ چالشی احراز هویت بایننس خود را انجام دهید. 


 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

سعید نجفی
سعید نجفی 1402/02/05
سلام وقت بخیر چطوری میتونیم از سیگنال شما برای صرافی نوبیتکس بصورت ریال استفاده کنیم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید