whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال XRP ریپل

1400/07/20 ساعت 00:22


ارز دیجیتال XRP یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است و دلیل آن هم ویژگی ‌های بسیار زیاد این ارز دیجیتال می باشد. اگر شما می خواهید در رابطه با این ارز دیجیتال اطلاعاتی به دست آورید می ‌توانید این مقاله را مطالعه نمایید.

ریپل (XRP) یا همان ارز دیجیتال ریپل، یکی از ارزهای دیجیتال برجسته در بازار ارزهای دیجیتال است. این ارز در سال 2012 توسط شرکت ریپل منتشر شد و با استفاده از فناوری بلاکچین، هدف خود را از جمله تسهیل تراکنش‌های بانکی بین المللی و افزایش کارایی عملیات مالی در سراسر جهان مشخص کرد. در اینجا، قصد داریم به طور کامل درباره ریپل و ویژگی‌های آن توضیحاتی ارائه دهیم.

پرشین الیت به عنوان یک سرویس ارائه دهنده سیگنال‌های تجاری، به اعضای خود سیگنال‌های معتبر کانال‌ سیگنال ارز دیجیتال خارجی ارائه می‌دهد. این سیگنال‌ها ممکن است شامل پیشنهادات خرید و فروش مربوط به سیگنال فارکس، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز باشد که از کانال‌های مورد اعتماد به دست آمده‌اند.

علاوه بر ارائه سیگنال‌های ارز دیجیتال، پرشین الیت خدمات احراز هویت بایننس و کوکوین را نیز ارائه می‌دهد. با مشاوره تخصصی بازارهای مالی علاوه بر پیشنهاد سبد ارز دیجیتال در پیشبرد اهداف مالیتان موفق خواهید شد.

  • فناوری بلاکچین و ریپل

ریپل بر پایه فناوری بلاکچین توسعه یافته است. اما در عین حال که بلاکچین معمولاً با مفهوم دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین مطرح است، ریپل از یک بلاکچین توزیع شده استفاده می‌کند که برای تأیید و ثبت تراکنش‌ها به دلیل خصوصیات ویژه‌ای که دارد، منحصر به فرد است.

  • هدف و کاربرد ریپل

هدف اصلی ریپل، تسهیل تراکنش‌های بانکی بین المللی است. با استفاده از رمزنگاری قوی و فناوری بلاکچین، ریپل سعی می‌کند هزینه، زمان و پیچیدگی تراکنش‌های بانکی بین المللی را کاهش دهد. این امر می‌تواند به افزایش کارایی عملیات مالی در سراسر جهان منجر شود و نیاز به تبدیل ارز وسیطها را برای تراکنش‌های بین المللی کاهش دهد.

  • نقش XRP در شبکه ریپل

XRP نماد ارز دیجیتال مورد استفاده در شبکه ریپل است. این ارز به عنوان واحد معاملاتی و تأمین کننده مایعیت در شبکه عمل می‌کند. با استفاده از XRP، تراکنش‌ها در شبکه ریپل به صورت فوری و با کمترین هزینه انجام می‌شوند. همچنین، XRP به عنوان پل ارتباطی بین ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات (پول‌های قابل لمس) نقشی ایفا می‌کند.

مروری بر تاریخچه ارز دیجیتال XRP

قبل از اینکه بخواهیم در رابطه با تاریخچه ارز دیجیتال XRP به شما توضیحاتی دهیم باید در رابطه با شرکت سازنده این ارز دیجیتال یکسری نکات را به شما توضیح بدهیم. در سال ۲۰۱۲ یک شرکت با نام اوپن کوین تاسیس شد.

این شرکت در کشور آمریکا به وجود آمد، اما با گذشت زمان توانست فعالیت ‌های خود را در کشور های دیگر نیز گسترش دهد. پس از گذشت سه سال یعنی در سال ۲۰۱۵ میلادی این شرکت نام خود را به نام امروزی خود یعنی ریپل تغییر داد. در همان سال این شرکت تصمیم گرفت پروتکل مربوط به تراکنش های شبکه ریپل را تغییر دهد و همین موضوع باعث شد تا نام این شرکت نیز تغییر کند.

اگر بخواهیم در مورد زمان به وجود آمدن ارز دیجیتال XRP به شما توضیح دهیم باید بگوییم که در همان ابتدا که ریپل به وجود آمده بود ارز دیجیتال XRP نیز ساخته شد. در مورد شخص سازنده ارز دیجیتال XRP باید بگویم که مشخص نیست که چه شخصی ارز دیجیتال XRP را ساخته است و با توجه به اطلاعات موجود آزمایشگاه شرکت ریپل با نام ریپل لبز این ارز دیجیتال را به وجود آورده است.

 

ارز دیجیتال XRP

بررسی مزایای ارز دیجیتال XRP

ارز دیجیتال XRP دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که این مزایا باعث شده است این ارز دیجیتال به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند و همچنین کاربران بسیار زیادی به استفاده از این ارز دیجیتال روی بیاورند.

یکی از مهم ترین مزایای ارز دیجیتال XRP این موضوع می باشد که هنگامی که شما یک تراکنش را در شبکه این ارز دیجیتال انجام می دهید با سرعت بسیار زیادی این تراکنش تایید و انجام می شود. این نکته بسیار مهم می باشد زیرا بسیاری از ارز های دیجیتال از این امکان برخوردار نمی باشند.

یکی دیگر از نکاتی که باید در رابطه با ارز دیجیتال XRP بگوییم این می باشد که این ارز دیجیتال یک شبکه بسیار متنوع دارد، زیرا شما از طریق شبکه XRP می توانید سایر ارز های دیجیتال و همچنین ارزهای فیات یا همان ارز های فیزیکی را انتقال دهید.

سرعت: ریپل توانایی انتقال تراکنش‌ها به طور فوری را دارد، که این امر باعث می‌شود تا زمان لازم برای تراکنش‌های بین المللی به شدت کاهش یابد.

هزینه کم: ریپل با هزینه بسیار کمتر نسبت به روش‌های سنتی انتقال پول بین المللی می‌تواند هزینه تراکنش‌ها را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

قابلیت مقیاس‌پذیری: ریپل به خوبی قابلیت مقیاس‌پذیری را دارد و توانایی پشتیبانی از تعداد بالایی از تراکنش‌ها در زمانی مشخص را دارد.

چالش‌های ریپل

 ریپل همچنین با چالش‌هایی همراه است که باید به آنها توجه شود:

  • اعتماد: برخی از افراد و نهادها هنوز نگرانی‌هایی درباره میزان اعتماد به ریپل دارند، به خصوص به دلیل تملک ریپل شرکت ریپل نسبت به حجم قابل توجهی از XRP.
  • رقابت با سایر رقبا: بازار ارزهای دیجیتال بسیار رقابتی است و ریپل باید با رقبایی همچون بیتکوین و اتریوم رقابت کند تا جایگاه خود را حفظ کند.
  • تنظیمات قانونی: مسائل مرتبط با قوانین و مقررات ممکن است بر روی ریپل و توسعه آینده آن تأثیر بگذارد. تغییرات در قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال و تبدیل آن به قوانین سخت‌گیرانه‌تر می‌تواند تأثیری بر روی پیشرفت ریپل داشته باشد.

در کل، ریپل یک ارز دیجیتال برجسته است که به عنوان یک شبکه برای تراکنش‌های بانکی بین المللی طراحی شده است. با ویژگی‌هایی مانند سرعت، هزینه کم و قابلیت مقیاس‌پذیری، ریپل به عنوان یک رقیب جدی در صنعت ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. 

 

ارز XRP

• این ارز دیجیتال توسط شرکت ‌های مالی بسیار بزرگی مورد حمایت قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده است این ارز دیجیتال پایداری بسیار زیادی را به دست آورد و بتواند فعالیت خود را تا سال های زیاد ادامه دهد.

• یکی از نکات کلیدی که باید در رابطه با ارز دیجیتال XRP بگوییم این می باشد که کارمزد هایی که شبکه این ارز دیجیتال از کاربران خود دریافت می کند بسیار پایین می باشد و در بعضی مواقع کارمزد آن به چیزی در حدود 0.0001 دلار می رسد که این عدد بسیار عالی می باشد و باعث شده است این ارز دیجیتال از شهرت بسیار زیادی برخوردار شود.

ارز دیجیتال XRP چه معایبی دارد؟

ارز دیجیتال XRP با توجه به اینکه مزایای بسیار زیادی دارد، معایبی نیز دارد. در ادامه برخی از مهم ترین معایب این ارز دیجیتال را به شما معرفی خواهیم کرد.

• یکی از مهم ترین معایب ارز دیجیتال XRP این موضوع می باشد که شبکه این ارز دیجیتال تا حدی متمرکز است و این موضوع باعث می‌ شود که اطلاعات مربوط به تراکنش ها تا حدی در معرض هک شدن قرار بگیرد و این موضوع کمی نگران کننده است و انتظار می ‌رود تا در آینده این مشکل توسط تیم توسعه ارز XRP حل شود.

• نکته دیگری که باید در رابطه با ارز XRP بگوییم این است که این ارز دیجیتال تعداد توکن های عرضه شده بسیار زیادی دارد و این موضوع باعث می ‌شود تا در آینده تعداد زیاد توکن های این ارز بر قیمت آن تاثیر ناخوشایندی بگذارد.

چگونگی استخراج XRP

یکی از کارهایی که شما می توانید با استفاده از آن به دارایی XRP خود بیفزایید این موضوع می باشد که شما می توانید پس از اینکه ارز دیجیتالی XRP را خریداری کردید با استفاده از برخی از راهکار ها به دارایی خود بیفزایید. بدین صورت شما ارز های دیجیتال خود را به عنوان یک ناظر بر روی شبکه XRP قرار می‌دهید و ارز های دیجیتال شما بر روی تراکنش هایی که در این شبکه انجام می ‌شود نظارت می کنند و هنگامی که یک تعداد نظارت را انجام دادند، شبکه XRP مقداری ارز دیجیتال XRP را به عنوان پاداش به شما می دهد. به این روش اصطلاحاً استخراج کردن گفته می‌ شود.

 

استخراج XRP

کاربرد ارز دیجیتال XRP

همان طور که گفتیم طبق گفته سازنده XRP، این ارز دیجیتال به طور کلی برای حل یک مشکل به وجود آمده است. این ارز دیجیتال به این دلیل به وجود آمده است تا بتواند واسطه ‌ها را از بین ببرد و کاربران بتوانند تراکنش های خود را بدون نیاز به واسطه انجام دهند.

همچنین با وجود اینکه شرکت ریپل یک ارز دیجیتال دارد اما نمی ‌خواهد که ارز های دیجیتال جای ارز های فیزیکی را بگیرند زیرا این شرکت به مشکل بر می‌خورد. یکی دیگر از کاربرد های XRP این می باشد که شما بتوانید بدون نیاز به انجام فرایند های سخت ارز های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید.

چگونگی خرید ارز دیجیتال XRP

قبل از خرید XRP باید به یک نکته کلیدی توجه کنید و آن نکته این می باشد که باید مورد اعتماد بودن صرافی مورد نظر را به صورت کامل بررسی کنید و توجه کنید که صرافی به صورت کامل مورد اعتماد باشد. همچنین نکته‌ ای که باید بگوییم این است که شما می ‌توانید از صرافی ‌های غیر متمرکز استفاده کنید تا در این صورت اطلاعات مربوط به تراکنش های شما در جای امنی قرار بگیرد.

اگر می خواهید که دردسر زیادی نداشته باشید می توانید از صرافی هایی که ما به شما معرفی می‌کنیم استفاده نمایید. در میان صرافی های خارجی ما به شما صرافی هایی نظیر بایننس، کوین بیس و کوکوین را پیشنهاد می کنیم. این صرافی ها به دلیل تاریخچه بسیار قدرتمندی که دارند تا حد بسیار زیادی مورد اعتماد کاربران قرار گرفته اند و شما می توانید با خیال راحت هر نوع ارز دیجیتالی که می خواهید از این صرافی ها خریداری کنید.

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال XRP

اگر شما می خواهید ارز دیجیتال XRP را خریداری کنید می توانید از سیگنال ارز دیجیتال که توسط گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) ارائه می شود استفاده کنید تا در این صورت سود بیشتری را کسب کنید. این گروه به کاربران خود یک اشتراک سه روزه را به صورت رایگان اهدا می کند تا کاربران بتوانند خدمات این گروه را بررسی کنند و در صورتی که از خدمات گروه پرشین الیت راضی بودند اشتراک ویژه را خریداری کنند.

 

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال XRP

چگونه می توان ارز دیجیتال XRP را نگهداری کرد؟

پس از اینکه شما ارز دیجیتال XRP را خریداری کردید نیاز دارید تا این ارز دیجیتال را در یک کیف پول بسیار امن قرار دهید تا بدین صورت بتوانید دارایی خود را حفظ کنید. در ادامه برخی از مهم ترین کیف پول ها را برای شما لیست کرده ایم:

  • یکی از راهکار هایی که شما می توانید با استفاده از آن از ارز دیجیتال XRP را نگهداری کنید این می باشد که این ارز دیجیتال را در کیف پول های مربوط به صرافی ‌ها نگهداری کنید. البته این روش تا حد زیادی پیشنهادی نمی ‌شود زیرا ممکن است در گاهی اوقات برای ارز های دیجیتال شما مشکلاتی به وجود بیاید. در حالت کلی پیشنهاد می ‌شود تا از کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری استفاده شود تا ارز های دیجیتال شما امنیت بیشتری داشته باشند.
  • بهترین کیف پول که شما می توانید با استفاده از آن از ارز دیجیتال XRP خود نگهداری کنید کیف پول نرم ‌افزاری تراست ولت (TrustWallet) می باشد که این کیف پول نرم افزاری دارای امکانات بسیار زیادی می باشد و در عین حال که امکانات بسیار زیادی دارد رابط کاربری بسیار آسانی دارد و به گونه ‌ای طراحی شده است که هر فردی با کم ترین دانش بتواند با این نرم افزار به راحتی کار کند.

نگهداری از ارز دیجیتال XRP

یکی دیگر از کیف پول هایی که شما می توانید برای نگهداری از ارز دیجیتال XRP آن را مورد استفاده قرار دهید کیف پول نرم افزاری متا مسک (MetaMask) می باشد. این کیف پول علاوه بر اینکه برای اندروید و ios نرم افزار دارد برای مرورگر ها مانند کروم نیز یک افزونه را منتشر کرده است که شما می توانید با استفاده از آن از ارز دیجیتال ایکس آر پی خود نگهداری کنید.

اگر شما می ‌خواهید امنیت بیشتری را برای XRP خود فراهم کنید می ‌توانید از کیف پول های سخت افزاری که بهترین آنها کیف پول لجر می باشد استفاده کنید. این نوع کیف پول ها همانطور که از اسمش پیداست حالت سخت افزاری دارند و این موضوع باعث می ‌شود تا امنیت بسیار بیشتری را نسبت به کیف پول های نرم افزاری داشته باشند. یکی از تفاوت‌ های کیف پول سخت افزاری لجر با سایر کیف پول ها این می باشد که این نوع کیف پول از تعداد ارز های بیشتری پشتیبانی می کند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.