whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بازبینی تریدها؛ چگونه دیگر در معامله اشتباه نکنیم؟

1400/10/13 ساعت 06:18


ممکن است در ابتدا تعجب کنید که چرا بسیاری از تریدر ها از فواید بازبینی تریدهای گذشته صحبت می‌کنند. با این حال، ثابت شده است که این کار برای معامله گران مزایای زیادی دارد. مرور ترید ها از راه نوشتن ژورنال معاملاتی میسر خواهد شد.

معامله میدان جنگ است. آیا حاضرید برای حساب خود بجنگید؟ ژورنال معاملاتی یکی از سلاح هایی است که می تواند به شما کمک کند در بازی های معاملاتی زنده بمانید و امیدوار باشید که پیشرفت کنید. یک ژورنال ترید حاوی داده هایی است که می توانید آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و از آنها برای بهبود وضعیت معاملات خود استفاده کنید. انجام بیشترِ کارهایی که در ترید جواب می دهند و پرهیز از کارهایی که اینگونه نیستند یک توانایی منحصر به فرد برای تبدیل شدن به یک تریدر موفق است. این توانایی به لطف داشتن ژورنال معاملاتی و بازبینی تریدهای گذشته در تریدرها ایجاد می‌شود.

بازبینی تریدها به کمک ژورنال معاملاتی، جزو شرط های موفقیت در بازارهای مالی است.

image

ژورنال معاملاتی چیست؟

ژورنال معاملاتی جایی است که شما پیشرفت روزانه خود را به عنوان یک معامله گر در آن ثبت و دنبال می‌کنید. به طور معمول ورودی های ژورنال معاملاتی شامل جزئیاتی در مورد معاملات شما (یا یادداشت هایی در مورد اینکه چرا معامله نکرده اید)، کارهایی که انجام داده اید و نتایج کلی شما است.

ژورنال به تریدر کمک می کند با یادگیری تجربیات گذشته، استراتژی معاملاتی خود را اصلاح کند. با مرور ژورنال نوشته شده می‌توان به بررسی اشتباهات و نقاط ضعف خود بپردازیم، این مشکلات را تشخیص دهیم و تلاش کنیم از تکرار آنها در معاملات آینده جلوگیری کنیم.  بازبینی تریدها به کمک بررسی ژورنال به شما کمک می کند تا مدلِ موفق معاملاتی خود را ایجاد کنید. مدلی که بر اساس تجربه معاملاتی خودتان ساخته شده است نه اینکه از یک نفر دیگر تقلید کرده باشید.

روش های ساخت یک ژورنال معاملاتی برای بازبینی تریدها

  • سایت های مخصوص ژورنال نویسی

سایت های زیادی برای این منظور طراحی شده اند یکی از معروف ترین آنها سایت سایت Profit.ly است.

اگر به این سایت بروید متوجه می‌شوید که ثبت معاملات در آن بسیار آسان است. فقط کافیست بر روی دکمه Post a trade کلیک کنید. از آنجا، به فرمی هدایت می‌شوید که در آن می توانید مشخصات هر معامله، تصویر، نمودار، زمان‌های ورود و خروج، قیمت‌ها، اندازه موقعیت خود، خرید و یا فروش بودن موقعیت و تعداد زیادی از جزئیات دیگر را وارد کنید. همچنین به شما فضایی داده می شود تا در صورت تمایل، در مورد معامله توضیحاتی را اضافه کنید.

سایت های زیادی برای نوشتن ژورنال و کمک به بازبینی تریدهای گذشتۀ تریدرها وجود دارند

این سایت جایی است که می‌توانید هر معامله را به صورت عمومی به اشتراک بگذارید.این یک امکان عالی است زیرا می توان معاملات را در وبینارها نشان داد و همچنین معاملات باز و بسته، میانگین سود و سایر آمارها را پیگیری کرد و در مورد آنها با دیگران بحث کرد.

image

  • برنامه های یادداشت برداری

برخی از معامله گران برای نوشتن ژورنال ترید از یک برنامه یادداشت برداری استفاده می کنند. تعداد زیادی برنامه یادداشت برداری وجود دارد که می توانید از آنها برای بازبینی تریدها استفاده کنید. بسیاری از آنها توسط دستگاه های تلفن همراه و وب، پشتیبانی می شوند.

  • صفحات گستردۀ اکسل

 برخی دیگر از تریدر ها  Excel با Google Docs به عنوان ژورنال ترید ترجیحی خود استفاده می کنند. در ایران نیز بسیاری از معامله گران تنها از صفحات گسترده اکسل برای نوشتن ژورنال معاملات خود استفاده می‌کنند. دلیل این کار این است که اضافه کردن اعداد و باز بینی بعدی آن در اکسل، آسان و سریع است.

  • روش سنتی یادداشت برداری؛ قلم و کاغذ

همیشه می‌توانید به روش های سنتی برگردید. نوشتن ترید ها روی کاغذ نیز می‌تواند راهی مناسب برای برخی از افراد باشد.

  • مستند سازی ویدیویی

 به عنوان یک یادداشت جانبی، ایجاد تفسیر ویدیویی از معاملات نیز می تواند مفید باشد. دیده شده است که برخی از تریدرها معاملات خود را به صورت ویدیو در یوتیوب، مستند کرده اند. اسناد و مدارک می توانند شما را پاسخگو نگه دارد و به شما در حفظ انگیزه کمک کند.

در کل مهم نیست که چه شیوه و یا فرمتی را برای ثبت ژورنال استفاده می‌کنید زمانی که وقایع به دقت حفظ شوند، می توانند به شما کمک کند تا یک معامله گر بهتر شوید.

مستندسازی و اشتراک گذاری ویدیویی، یکی از روش های مناسب برای بازبینی تریدها در آینده است.

چند توصیه اولیه هنگام نوشتن یک ژورنال معاملاتی

  • ژورنال معاملاتی باید متشکل از اجزای مختلفی باشد که بعد ها بتوانید به سادگی این اجزا را مرور کنید و بتوانید کار بازبینی تریدها را با موفقیت انجام دهید.
  • یک ژورنال معاملاتی باید همه رویدادهای معاملاتی شما را از لحظه ای که شروع به تجزیه و تحلیل نمودارها می کنید تا زمانی که معاملات را می بندید، ردیابی کند.
  • بخشی از بررسی روتین روزانه، می‌توانید به بررسی هفتگی معاملات هفته گذشته اختصاص یابد پس به شکلی ژورنال بنویسید که امکان بررسی هفتگی آن نیز به آسانی فراهم باشد.
  • نه تنها روی معاملات برنده بلکه روی معاملات از دست رفته و در کل روی تمام جزئیات معاملات، تمرکز کنید.
  • با بررسی معاملات موفق، سعی کنید شرایط بازار، نحوه انجام معاملات و آنچه را که درست انجام داده اید شناسایی کنید.

image 

داده های قابل استخراج از یک ژورنال معاملاتی

داده ها و ارقام دروغ نمی گویند و به وضوح عملکرد سیستم و عملکرد شخصی شما را نشان می دهند. مهمترین ارقام و داده هایی که می‌توان از یک ژورنال استخراج کرد و در هنگام بازبینی تریدها از آن‌ها استفاده کرد به شرح زیر هستند:

  • سود/زیان خالص

این مورد به شما تفاوت بین سود کل و زیان کل  را نشان می دهد (سود کل - زیان کل).

شما همچنین می توانید هزینه هایی مانند کمیسیون، هزینه تجهیزات و سایر هزینه های مرتبط را در حین معامله در نظر بگیرید. تمام پیشرفت ها در این پارامتر منعکس خواهند شد و به کمک آن متوجه می شوید که بر روی چه بخشی تمرکز کنید

بازبینی تریدها در ژورنال یا استیتمنت های معاملاتی پارامترهای متعددی از میزان موفقیت تریدرها ارائه می‌دهد

  • درصد برد و باخت

درصد برد به معنی درصد ترید های موفق نسبت به کل معاملات انجام شده در یک دوره زمانی خاص است.

در صد باخت نیز درصد تریدهای ناموفق را نسبت به کل معاملات انجام شده نشان می‌دهد. این دو، درصد موفقیت سیستم شما را نشان می دهند.

  • بزرگترین معامله برنده و بزرگترین معامله بازنده

بزرگترین معامله برنده نشان دهنده بالاترین قله در منحنی های معاملاتی است. این معامله پاداشی بزرگ و غیر معمول است. معامله با بیشترین ضرر نیز ، بیشترین اوج نزولی را در منحنی معاملات شما نشان می دهد؛ بزرگترین ضرری که به حساب  خود وارد کرده اید.

شما باید بزرگترین معاملات برنده و بازنده خود را از میانگین برد و باخت معاملات خود جدا کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید نتایج قابل اعتمادترین را دریافت کنید.

اگر طبق قوانین، تنها مجاز به 2٪ ریسک بوده اید اما بزرگترین معامله زیانده شما بیش از 2٪ است، این نشان دهنده ضعف توانایی شما در پیروی از قوانین ریسک است. این موضوع مهمی است که باید به آن بپردازید.

  • میانگین معاملات برنده و بازنده

این پارامتر ها نشان دهنده ریسک به ریوارد کلی شما هستند.  ریسک به ریوارد تریدر، کمک زیادی به عملکرد معاملاتی وی می کند. ریسک به ریوارد، نشان می دهد که برای رسیدن به سود مورد انتظار تا چقدر مایل به ریسک کردن هستید.

بازده مورد انتظار شما همیشه باید حداقل دو برابر یا بیشتر از آن چیزی باشد که خطرِ از دست دادن آن را پذیرفته اید. در این صورت معاملات برنده شما می توانند ضررهای کوچکی را که در معاملات شکست خورده داشته اید پوشش دهند.

میانگین معاملات برنده و بازنده یکی از پارامترهای مورد بررسی در هنگام بازبینی تریدهای گذشته

  • میانگین زمان باز نگه داشتن ترید ها

زمانی که موقعیت های معاملاتی شما باز می مانند نیز یکی از پارامترهای مهمی است که در بازبینی تریدهای گذشته باید به آن توجه کنید. باید بدانید موقعیت های معاملاتی برنده و بازنده شما چه مقدار باز بوده اند.

در صورتی که زمان بیشتری را صرف نگه داشتن معاملات بازنده نسبت به معاملات برنده می کنید، باید قوانین معاملاتی خود را اصلاح کرده و برخی تنظیمات را انجام دهید.

از سوی دیگر، اگر در معاملات بلند مدت نسبت به معاملات کوتاه مدت درآمد بیشتری کسب می کنید، بازبینی تریدهای گذشته و بررسی ژورنال به شما کمک می‌کند که این موضوع را درک کنید. متوجه خواهید شد که بهترین یا بدترین چارچوب زمانی برای استفاده در سیستم معاملاتی شما کدام است.

  • حداکثر افت سرمایه  (DRAW DOWN)

image

حداکثر افت سرمایه نشان دهنده مقدارِ زیادی پول است که در حساب خود از دست می‌دهید قبل از اینکه مبلغ زیادی را بدست بیاورید. مثلا فرض کنید یک تریدر، 3000 دلار در حساب خود دارد و با استفاده از قانون ریسک 2 درصد، معامله می کند. اگر 5 ضرر متوالی داشته باشد، قبل از اینکه بتواند سود داشته باشد 300 دلار ضرر کرده است زیرا هر ضرر معادل 60 دلار است. این مقدار، افت سرمایه ای  10 درصدی را طبق سیستم معاملاتی نشان می‌دهد.

با این حال، در صورت اشتباه بودن معامله، ممکن است یک معامله سبب افت شدید سرمایه شود. با بازبینی تریدها می‌توان معاملاتی را که مسبب افت های شدید سرمایه شده اند تشخیص داد و از تکرار مجدد آنها جلوگیری کرد. از این رو نظارت بر افت سرمایه، یکی از بهترین شاخص ها برای اندازه گیری عملکرد معاملاتی شما خواهد بود.

در بازبینی تریدها توجه به دراو داون اهمیت زیادی دارد

  • بازدهی مورد انتظار

این پارامتر بیانگر متوسط ​​بازده سرمایه گذاری شما در یک دوره زمانی خاص است. بیایید در این رابطه یک مسئله را برای شما حل کنیم.  مثلا اگر استراتژی معاملاتی شما به طور متوسط امکان ​​5 معامله در هفته را فراهم می‌کند و نرخ برد آن 70٪ است. یعنی از 5 مورد، 3 برد و 2 باخت خواهید داشت. معاملاتی که واجد شرایط انجام شدن هستند باید دارای حداقل ریسک به ریوارد 1:3 باشند. اگر حداکثر ریسکی که می توانید روی حساب خود انجام دهید 2٪ باشد. با فرض اینکه حساب شما معادل 10000 دلار موجودی داشته باشد. بازده مورد انتظار شما در هفته چقدر خواهد بود؟

موجودی حساب = 10000 دلار

حداکثر مقدار ریسک = (2٪×10000) = 200 دلار

حداقل سود = $ (200 x 3) = $ 600 (ریسک: پاداش، 1: 3)

کل معاملات مورد انتظار در هفته = 5

برد متوسط ​​= 3 معامله

سود ناخالص مورد انتظار در هفته =(3×600) = 1800 دلار.

میانگین ضرر = 2 معامله.

ضرر ناخالص مورد انتظار در هفته = (200×2) = 400 دلار.

سود خالص در پایان هفته = (1800 - 400 دلار) = 1400 دلار

بنابراین، انتظار معامله = 100 × (1،400/10،000) = 14%

بنابراین بازده مورد انتظار با استفاده از این سیستم معاملاتی برابر با 14 درصدِ مانده حساب در هفته است. اگر از قبل بازدهی مورد انتظار سیستم خود را بدانید این موضوع مانند یک هدف، موجب تلاش بیشتر شما خواهد شد و به علاوه به شما کمک می‌کند که انتظار معقول از سیستم معاملاتی خود را بدانید.

نسبت ریسک به پاداش و اندازه موقعیت، عوامل اصلی تعیین کننده بازده مورد انتظار شما هستند.

با بازبینی تریدها و بررسی پارامترهای پلن معاملاتی، می‌توانید بازدهی مورد انتظار از پلن معاملاتی خود را درک کنید

 

image

فواید بازبینی تریدها و داشتن ژورنال ترید

  • تشخیص استراتژی معاملاتی مناسب

شاید مهمترین مزیت بازبینی تریدها این باشد که می تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام استراتژی برای شما بهتر عمل می کند.  آزمایش استراتژی‌های مختلف به شما کمک می کند تا بفهمید چه استراتژی‌هایی برای شما بهتر کار می‌کنند. به این ترتیب می توانید  عملکرد معاملاتی خود را در طول زمان، بهبود ببخشید.

  • افزایش نظم و انضباط شخصی

داشتن یک دفترچه یادداشت معاملاتی، شما را مجبور می کند که با صداقت کامل با کارهایی که درست انجام می دهید و کارهای اشتباهی که انجام می دهید روبرو شوید. همچنین با ایجاد حس مسئولیت پذیری در شما  سبب بهبود نظم و انضباط شخصیتان خواهد شد.

  • کمک به تریدر برای تسلط بر احساسات خود

بسیار عالی خواهد بود اگر بتوانید بدون احساسات معامله کنید. شاید فکر کنید که این کار، غیر ممکن است اما به هیچ وجه اینطور نیست. ردیابی معاملات می تواند به شما کمک کند که الگوهای رفتاری خود را تجزیه و تحلیل کنید و بفهمید که چه چیزی در احساسی رفتار کردن شما نقش دارد.

  • کمک به مدیریت ریسک در معاملات

هر زمان که معامله می کنید، ریسک می کنید. شما نمی توانید این موضوع را تغییر دهید. اما می توانید روی نحوه مدیریت ریسک خود کار کنید. از روی رصد کردن ژورنال، می‌توان فهمید دلیل ریسک های بزرگی که انجام می‌دهید چیست.

آیا شما نیز مانند بسیاری از تازه‌کارها در معاملات  خود دارای موقعیت‌های بزرگ هستید و امیدوار هستید که برنده شوید؟ ثبت معاملات خود را شروع کنید. ممکن است متوجه شوید که دارای اشتباهی در طرز فکر معاملاتی خود هستید و این باعث می شود ضررهای بزرگی داشته باشید. ردیابی همه این موارد می تواند به شما کمک کند سطح ریسک خود را با سطح هوشمندانه تری تنظیم کنید.

یادگیری مدیریت ریسک در معاملات، یکی از مهمترین مزایای بازبینی تریدهای گذشته

  • پی بردن به درستی یا نادرستی حد ضرر و تارگت های تعیین شده برای معاملات

 

image

ژورنال شما باید شامل تمام اقدامات انجام شده در هنگام معاملات باشد. این اقدامات اجزای اصلی مورد بررسی در ژورنال معاملاتی شما هستند. اقداماتی مانند نحوه تغییر در حجم موقعیت ها، نحوه بستن معاملات، تعیین حد ضرر و اهداف برداشت سود باید بازنگری شوند.

وقتی این موارد را مرور می کنید، می توانید متوجه شوید که آیا استاپ ها و اهداف خود را به درستی تنظیم کرده اید یا اینکه این موارد نیاز به اصلاح دارند.

  • پی بردن به میزان پایبندی به قوانین پلن معاملاتی

کار یک تریدر، بسیار بیشتر از معامله کردنِ صرف است و باید برای معاملات یا هر اقدام دیگری که در بازار انجام می دهد دلایل موجهی داشته باشد. بسته به تنظیمات و قوانین پلن معاملاتی خود، همواره باید بداند که چرا فکر می کند زمان مناسبی برای ورود به بازار یا خروج از آن است. بررسی نوشته های خود در ژورنال معاملاتی به شما کمک می کند تا بدانید آیا قوانین ورود خود را دنبال می کنید یا خیر. ممکن است ورود‌های زودهنگام و دیرهنگام داشته باشید اما این موضوع را تنها بعد از بازبینی تریدهای گذشته خود متوجه خواهید شد.

برای موفقیت در بازبینی تریدهای گذشته، بسیار مهم است از تمام معاملاتی که در نمودارهای خود انجام می‌دهید، اسکرین شات بگیرید. این به شما کمک می کند تا در صورت وجود اشتباه در معاملات، آن را آسانتر شناسایی کنید. این خطاها می توانند ورود های دیرهنگام یا زودهنگام، بستن زودهنگام معاملات، عدم معامله با تنظیمات خود، تعیین حدهای ضرر و اهداف اشتباه و استفاده از لات های نامناسب باشند.

اصلاح و پایبندی به قوانین پلن معاملاتی از جمله مزایای بازبینی تریدها است

به واسطه داشتن ژورنال متوجه خواهید شد که آیا معاملات سودآور خود را پیش از موعد بدون هیچ دلیل موجهی بسته اید یا خیر. یا اگر استاپ های خود را خیلی نزدیک قرار می دهید و به بازار فضایی برای تنفس نمی دهید این را نیز با بازبینی تریدهای نوشته شده در ژورنال متوجه خواهید شد.

 image

  • جلوگیری از تکرار اشتباهات

به طور خلاصه مولفه های فوق، در ژورنال معاملاتی به شما کمک می کنند تا از معامله در شرایط خاص بازار اجتناب کنید و اشتباهات مشابه را دوباره در هنگام معامله تکرار نکنید. با بازبینی تریدها و اجتناب از اشتباهات تکراری به تدریج عملکرد معاملاتی شما  بهبود می یابد و سودآوری شما را به حداکثر می رسد.

سوالات متداول در مورد نحوه نوشتن یک ژورنال برای بازبینی تریدها

1-چگونه یک ژورنال معاملاتی درست کنیم؟

بیش از یک راه برای ایجاد یک ژورنال معاملاتی وجود دارد. روش‌های رایجی برای این کار وجود دارد از جمله استفاده از سایت هایی مانند Profit.ly، برنامه‌های یادداشت‌برداری، صفحات گسترده اکسل یا حتی قلم و کاغذ.

2-چگونه یک معامله را در یک ژورنال خود ثبت کنم؟

ژورنال خود را باز کنید و جزئیات حیاتی معامله خود را وارد کنید از جمله تاریخ، زمان، نقاط ورود و خروج، اندازه موقعیت، سود یا زیان، و یادداشت هایی در مورد آنچه اتفاق افتاده است. دلیل انجام معامله، احساستان و اینکه آیا فکر می‌کنید می‌توانستید کارها را متفاوت انجام دهید را نیز در ژورنال بنویسید.

یادداشت کردن و بازبینی تریدها برای رسیدن به اهداف معاملاتی لازم است.

3-هدف از یک ژورنال معاملاتی چیست؟

از یک ژورنال برای ثبت اطلاعات معاملاتی و یادگیری از آنها، استفاده می‌شود. با گذشت زمان متوجه می‌شوید که تنظیماتی خاص، روزها یا زمان‌هایی از روز برای خرید، مناسب تر هستند. این می تواند به شما کمک کند تنظیمات پلتفرم معاملاتی خود را اصلاح کنید و روی یافتن امیدوارکننده ترین معاملاتِ مطابق با استراتژی خود تمرکز کنید.

4-چگونه یک ژورنال معاملاتی در اکسل بسازیم؟

image

ستون‌های مختلفی برای ورودی‌های مختلف مانند علامت، تاریخ/زمان، ورود، خروج، سود و زیان، و یادداشت‌هایی درباره طرز فکرتان ایجاد کنید. سپس برای هر معامله ای که انجام می دهید داده ها را اضافه کنید. برخی از معامله گران از رنگهای مختلف برای سود، زیان یا استراتژی ها استفاده می کنند.

5-بازبینی تریدها و داشتن ژورنال جلوی تکرار چه اشتباهاتی را میگیرد؟

نداشتن پلن منسجم معاملاتی                     ریسک های بیش از حد در انجام معاملات

انجام معاملات احساسی                          تعصب بر تحلیل تکنیکال و انجام معاملات انتقامی

نداشتن حد ضرر                                   استاپ و تارگت اشتباه

و...

استفاده از خدمات فروش اندیکاتور و خرید سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت

کار ترید کردن، سختی های بسیار زیادی دارد باید مدت ها آموزش ببینید تا بتوانید چارت بازارهای مالی را تحلیل کنید و سپس برای یافتن موقعیت های مناسب به چارت زل بزنید. اضافه شدن کار بازبینی تریدها نیز یک فشار ذهنی اضافه به تریدر، وارد می کند زیرا این افراد باید چندین ساعت در هفته را صرف نوشتن ژورنال و سپس بازبینی تریدها و بررسی مجدد آنها کنند.

با خرید سیگنال ارز دیجیتال از سایت پرشین الیت، شب های تاریک تریدری را مهتابی کنید

انجام توام تمام این کارها از عهده هر کسی بر نمی آید پس شرط عقل است که با بهره گیری از خدمات سایت پرشین الیت کار را برای خود آسان کنید. پرشین الیت یک سایت مطرح در زمینه ارائه خدماتی چون فروش اندیکاتور ترید و ارائه سیگنال ارز دیجیتال است. بسیاری از تریدر ها به جای اینکه خود، ساعت ها جلوی کامپیوتر بنشینند و بازار را تحلیل کنند مستقیما از سیگنال های پرشین الیت استفاده کرده و از انجام همه این کارهای سخت و طاقت فرسا خود را معاف می‌کنند. در عین حال چندین برابر افراد دیگر سود می‌کنند.

image

سایت Profit.ly یک سایت برتر و دارای ابزارهای متنوع برای یادداشت و بازبینی تریدها

کلام آخر

اگر ژورنال شما به صورت یک صفحه گسترده اکسل با کدهای رنگی، ژورنالی ساخته شده با سایت Profit.ly یا حتی یک دفتر قدیمی باشد، تفاوتی در موضوع اصلی ایجاد نمی‌شود؛ داده هایی که در طول زمان، جمع آوری می کنید می تواند بسیار آموزنده باشند. بازبینی تریدهای گذشته بر پایه اطلاعات آرشیو شده در یک ژورنال معاملاتی می تواند در بهبود عملکرد شما بسیار مفید باشد. هیچ تریدری نباید نوشتن ژورنال را فراموش کند بلکه باید آن را جزو فعالیت های روتین معاملاتی خود قرار دهد. همان طور که در متن بالا عنوان شد روش های زیادی برای نوشتن یک ژورنال وجود دارد که یکی از رایج ترین آنها در میان تریدرهای ایرانی استفاده از اکسل است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.