whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آموزش تریلینگ استاپ لاس بایننس 

1401/12/15 ساعت 09:40


اگر در اپلیکیشن معاملاتی Binance تازه کار هستید، بایننس Trailing Stop به شما کمک می‌کند از سرمایه ها محافظت کنید تا سود خود را به حداکثر برسانید. در این آموزش گام به گام، یاد خواهید گرفت که چگونه به راحتی از این ویژگی برای کمک به رشد حساب معاملاتی خود استفاده کنید

تریلینگ استاپ لاس بایننس 

هنگامی که بازار ارز دیجیتال نوسان می کند، یک دستور توقف انتهایی معامله گران را قادر می سازد تا یک سفارش از پیش تعیین شده را در درصد معینی با فاصله از قیمت فعلی قرار دهند. معامله با استفاده از دستورات توقف انتهایی، معامله گران را قادر می سازد تا زمانی که بازار به نفع آنها حرکت می کند، سفارشی را با درصدی از پیش تعیین شده و دور از قیمت بازار ثبت کنند.

زمانی که معامله به سمتی نمی رود که معامله گران در زمان معامله نامطلوب می دانند، به معامله گران در محدود کردن ضرر و حفظ سود خود کمک می کند. هنگامی که قیمت در جهت مطلوبی پیشرفت می کند، توقف انتهایی با درصدی از پیش تعیین شده (به نام نرخ بازگشت به تماس) حرکت می کند.

با اجازه دادن به معامله باز و سودآور برای مدت زمانی که قیمت ارز دیجیتال به سمتی می رود که معامله گران می خواهند، سود را قفل می کند. توقف زیر جهت معکوس نمی کند و به عقب نمی رود. هر گاه قیمت بازار در جهت دیگر با یک درصد از پیش تعیین شده (نرخ برگشت به تماس) تغییر کند، نقطه پایانی با قیمت فعلی بازار، موقعیت را بسته/خروج می کند.

چگونه از بایننس تریلینگ استاپ لاس استفاده کنیم؟

در واقعیت، ویژگی توقف پایانی فقط در بخش Futures پلتفرم بایننس در دسترس است. علاوه بر این، باید از نسخه به روز شده وب سایت استفاده کنید. با این حال، سفارشات توقف انتهایی فقط توسط آخرین نسخه رابط معاملاتی پشتیبانی می شود. اگر اکنون نسخه قدیمی را می بینید، باید روی نماد با عنوان "وب سایت جدید" کلیک کنید، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

رابط بایننس 

به محض اینکه به وب‌سایت جدید رسیدید، باید مکان‌نمای خود را روی مثلث کنار «Stop Limit» قرار دهید و «Trailing Stop» را انتخاب کنید.

Trailing Stop را انتخاب کنید.

همانطور که در تصویر زیر می بینید، همه چیز تغییر کرده است.

پس از انتخاب Trailing Stop

بایننس Trailing Stop lossچگونه کار می کند؟

معامله گران ممکن است هنگام شروع معامله برای اولین بار یک دستور توقف پایانی را اعمال کنند، اما این رویه معمول نیست. 

دستور توقف انتهایی همچنین ممکن است به عنوان یک دستور فقط کاهش با هدف کاهش یا بستن یک موقعیت باز و همچنین موارد دیگر قرار گیرد.

در مورد معامله LONG ، دستور توقف پایانی فروش، باید سفارش را بالاتر از نقطه ورود به معامله قرار دهید. هر بار که به نقطه درصد عقب‌نشینی می‌رسد (نرخ برگشت به تماس) قیمت توقف پایانی یک درصد عقب‌نشینی افزایش می‌یابد.

هنگامی که قیمت شروع به افزایش می کند، یک قیمت توقف جدید ایجاد می شود. وقتی قیمت کاهش می یابد، تریل استاپ بی حرکت می شود و دیگر حرکت نمی کند.

اگر قیمت بیش از نرخ بازگشت به تماس از پیش تعیین شده از قیمت اوج خود حرکت کند و به قیمت توقف پایانی برسد، دستور فروش صادر می شود. معامله با اجرای دستور فروش به قیمت فعلی بازار تکمیل خواهد شد.

دستور توقف پایانی «خرید» از نظر عملکرد معکوس دستور توقف پایانی «فروش» است.

در مورد معامله کوتاه مدت، یک دستور توقف پایانی خرید در زیر نقطه ورود معامله قرار می گیرد. قیمت توقف عقب‌نشینی درصدی از درصد عقب‌نشینی کاهش می‌یابد (نرخ بازگشت به تماس).

هنگامی که قیمت شروع به کاهش می کند، قیمت توقف بعدی جدید ایجاد می شود.

هنگامی که قیمت افزایش می یابد، توقف انتهایی غیرفعال می شود و از حرکت باز می ایستد.

اگر قیمت از کمترین قیمت خود بیش از یک نرخ بازگشت تماس مشخص شده پیش رفت و به قیمت توقف پایانی رسید، دستور خرید صادر می شود. بسته شدن این معامله با دستور خرید به قیمت بازار ضروری خواهد بود.

دستور توقف پایانی فروش برای یک معامله طولانی 

نرخ برگشت به تماس 

میزان تأخیر قیمت توقف پایانی بر قیمت، توسط نرخ برگشتی تعیین می‌شود. کادر "نرخ برگشت به تماس" به شما امکان می دهد نرخی را به صورت دستی در محدوده 0.1 تا 5 درصد وارد کنید. محدوده نرخ از 0.1 درصد تا 5 درصد قابل دسترسی است. 
از طرف دیگر، انتخاب‌های سریع مانند «۱ درصد» و «۲ درصد» برای انتخاب در مدت زمان کوتاهی در دسترس هستند.

قیمت فعال سازی 

فعالان بازار این گزینه را دارند که سطح قیمتی را که توقف انتهایی را فعال می کند، پر کنند. 

اگر قیمت فعال‌سازی در دسترس نباشد، قیمت بازار به‌عنوان قیمت پیش‌فرض فعال‌سازی استفاده می‌شود (که ممکن است بسته به نوع فعال‌سازی انتخاب‌شده، «آخرین قیمت» یا «قیمت علامت‌گذاری» باشد)

برای موفقیت‌آمیز بودن سفارش توقف پایانی خرید (SHORT POSITION)، باید با قیمت فعال‌سازی کمتر از قیمت فعلی بازار قرار داده شود.

برای ارضای نیاز، پایین ترین قیمت بازار باید همزمان به قیمت فعال سازی برسد. تا زمانی که قیمت کمتر از قیمت فعال‌سازی نباشد، دستور توقف پایانی فعال نمی‌شود و عمل نمی‌کند

در مقابل (long POSITION)، برای ثبت سفارش پس از فروش، قیمت فعال سازی باید بیشتر از قیمت فعلی بازار در زمان سفارش باشد.

برای ارضای نیاز، بالاترین قیمت در بازار باید بیشتر از قیمت فعال سازی باشد. اگر قیمت بیش از قیمت فعال سازی افزایش نیابد. دستور توقف دنباله دار فعال نمی شود و غیر فعال می ماند

استفاده از قیمت فعال‌سازی برای شروع توقف ضرر/سود پس‌گیری تنها زمانی ضروری است که شرایط قیمت قابل اعتماد باشد.

به منظور محافظت از معامله خود در صورتی که توقف ضرر پایانی شرایط قیمت فعال سازی شما را برآورده نمی کند. اگر سفارش قیمت فعالسازی را ثبت کنید، تقریباً به طور قطع باید یک دستور توقف ضرر نیز قرار دهید.

کاهش تنها تریگر

معمولاً بدیهی است که توقف ضرر پس از پایان معامله باعث کاهش یا بسته شدن معامله شما می شود. به جای ایجاد موقعیت جدید در هنگام استفاده از آن در نتیجه، در قسمت Advanced، باید پرچم “decrease only-trigger” را فعال کنید.
به نظر من، ممکن است به عنوان یک پرچم پیش فرض مفید باشد، اما در واقعیت، اینطور نیست!
ویژگی های پیشرفته شامل پرچم تریگر فقط کاهش و همچنین نوع تریگر (آخرین قیمت و علامت قیمت) است.

 پیشرفته : پرچم تریگر فقط کاهش و نوع تریگر (آخرین قیمت و علامت قیمت)

نوع تریگر

برای محرک، معامله‌گران می‌توانند بین گزینه «آخرین قیمت» (پیش‌فرض) یا «مارک قیمت» انتخاب کنند. 
اگر معامله‌گران Mark Price را به‌عنوان یک تریگر انتخاب کنند، زمانی که Mark Price به قیمت فعال‌سازی برسد یا از آن فراتر رود، توقف پایانی آغاز می‌شود. حتی اگر آخرین قیمت در آن زمان به قیمت فعال سازی نرسد.

لطفاً به خاطر داشته باشید که بایننس از Mark Price به عنوان یک محرک برای انحلال استفاده می کند. و همچنین معیاری برای محاسبه سود و زیان تحقق نیافته 
اگر می خواهید Trigger را از Mark Price به Last Price یا برعکس تغییر دهید. شما همیشه می توانید سفارشی را که انجام داده اید لغو کنید و سفارش جدیدی برای جایگزینی آن ایجاد کنید

شرایط مرتبط با توقف عقب 

لطفاً در نظر داشته باشید که برای فعال سازی دستور توقف پایانی دو معیار وجود دارد. که قیمت فعال سازی و نرخ برگشت تماس است. 
هر دوی این شرایط باید رعایت شوند تا دستور توقف پایانی فعال شود و به عنوان دستور بازار برای بسته شدن یا خروج از موقعیت صادر شود

در صورت رعایت شرایط زیر، دستور توقف پایانی فروشLONG TRADE) ) انجام می شود:

قیمت فعال سازی <= بالاترین قیمت و
نرخ بازگشت مجدد >= نرخ بازگشت به تماس
در صورت رعایت شرایط زیر، سفارش توقف پایانی خرید (تعداد کوتاه مدت) انجام می شود:

قیمت فعال سازی >= کمترین قیمت و
نرخ بازگشت مجدد >= نرخ بازگشت به تماس

تفاوت تریل استاپ با ترتیب ضررهای بعدی؟

استفاده از دستور توقف ضرر برای کمک به به حداقل رساندن زیان، در حالی که استفاده از دستور توقف پایانی برای قفل کردن سود و همچنین محدود کردن ضرر مفید است.
با این حال، بر خلاف دستورات توقف انتهایی، که انعطاف پذیرتر هستند و مسیر بازار را به طور خودکار دنبال می کنند. سفارشات توقف ضرر ثابت هستند و باید به صورت دستی تنظیم شوند.

نحوه استفاده از دستور توقف انتهایی بایننس  

هنگامی که قیمت شروع به بالا یا پایین رفتن می کند، داشتن یک دستور توقف پایانی یک راه عالی برای کسب سود است. این کار با ردیابی خودکار قیمت فعلی و سپس بستن معامله در زمانی که در جهت مطلوبی حرکت می کند، کار می کند. معامله گران می توانند قیمت علامت یا آخرین قیمت را به عنوان محرک سفارش انتخاب کنند. قیمت علامت قیمتی است که در آن توقف پایانی فعال می شود. اگر هنگام فعال شدن توقف پایانی به قیمت نرسیده باشد، سفارش به بالاترین حد جدید منهای مقدار تریلینگ بازنشانی می‌شود.
سفارشات توقف انتهایی را می توان در ترکیب با توقف خرید استفاده کرد. اگر قیمت در جهت مطلوبی حرکت کند، تریل استاپ در درصد مشخصی حرکت خواهد کرد. درصد را می توان به صورت دستی وارد کرد یا از قبل تنظیم کرد. به عنوان مثال، اگر یک موقعیت خرید دارید، ممکن است بخواهید 50٪ از موقعیت را بفروشید تا روند را جذب کنید. سپس می توانید 50 درصد دیگر را نگه دارید تا روند را طی کنید.


محاسبه نرخ بهینه تماس و قیمت فعال سازی ممکن است چالش برانگیز باشد.

توقف انتهایی بایننس فقط در ساعات عادی بازار می تواند راه اندازی شود. این بدان معنی است که اگر سهام برای معامله باز نباشد، آنها کار نمی کنند. بازارها همچنین می‌توانند نوسان داشته باشند، که می‌تواند منجر به قیمت اجرای پایین‌تر از قیمت تعیین‌شده توسط توقف انتهایی شود. در این شرایط، دستور توقف استاندارد ممکن است مناسب تر باشد. همچنین می‌توانید از نشانگر میانگین محدوده واقعی (ATR) برای تنظیم یک توقف پایانی مبتنی بر نوسانات استفاده کنید.

برای فعال کردن توقف انتهایی، باید قیمت فعال سازی را روی مقداری بیشتر از ارزش فعلی بازار تنظیم کنید. نباید خیلی به قیمت ورودی نزدیک باشد. به همین ترتیب، قیمت فعال سازی باید بالاتر از بالاترین قیمت بازار و کمتر از پایین ترین قیمت بازار باشد. به این ترتیب، هر زمان که قیمت از قیمت فعال سازی عبور کند، توقف انتهایی راه اندازی می شود. تفاوت بین بالاترین قیمت بازار و قیمت فعال سازی، نرخ تماس است. نرخ تماس برگشتی را می توان روی مقداری بین 0.1٪ تا 5٪ تنظیم کرد. هرچه نرخ برگشت تماس کمتر باشد، در شرایط عادی بازار بهتر است. هرچه نرخ برگشت تماس بیشتر باشد، در دوره های نوسان بهتر است.

هنگامی که دستور توقف پایانی فعال می شود، به طور خودکار قیمت فعلی را ردیابی می کند و هنگامی که قیمت در جهت مطلوبی قرار می گیرد، معامله را با قیمت بازار می بندد. هنگامی که قیمت در جهت منفی قرار می گیرد، دستور توقف انتهایی به بالاترین حد جدید - منهای مقدار عقب - برای پیگیری تغییرات بیشتر قیمت، بازنشانی می شود. توقف انتهایی را نیز می توان به صورت درصدی برای قفل کردن سود پیکربندی کرد. درصد را می توان به صورت دستی وارد کرد یا می تواند با محاسبه مجدد قیمت ماشه تغییر کند.

برای موفقیت، توقف انتهایی باید دارای نرخ برگشتی باشد که نه خیلی کم و نه خیلی زیاد باشد و یک قیمت فعال سازی که نه خیلی نزدیک و نه خیلی دور از قیمت فعلی باشد. 

زمانی که نرخ برگشت به تماس خیلی پایین تنظیم شده باشد یا قیمت فعال سازی خیلی نزدیک به قیمت ورودی تنظیم شده باشد. توقف انتهایی بسیار به قیمت ورودی نزدیک می شود و به راحتی توسط نوسانات معمول روزانه بازار شروع مشود
هیچ فضایی برای معامله به نفع معامله گر قبل از هر حرکت قابل توجه قیمت وجود ندارد

چرا از Stop Loss در بایننس استفاده کنیم؟

دستور توقف ضرر بایننس یکی از ابزارهای مورد نیاز برای تجارت در بازارهای کریپتو بسیار بی ثبات است. این دستور معلق با هدف جلوگیری از متحمل شدن ضررهای غیرقابل تحمل توسط معامله گر با فروش خودکار دارایی ها هنگامی که قیمت بازار به سطح معینی رسید، جلوگیری می کند. بنابراین، می‌توانید با تعیین سطح زیان احتمالی پس از تعیین مقداری که می‌توانید بپذیرید، از سرمایه خود محافظت کنید.

چگونه از طریق GoodCrypto یک توقف ضرر در بایننس تنظیم کنیم؟

حساب بایننس خود را با کلیدهای بایننس API متصل کنید ممکن است برای ورود به حساب بایننس خود با چالش روبرو شوید که ابزار احراز هویت بایننس پرشین الیت این مشکل را برای شما حل کرده است.

به تب Exchanges بروید، Binance را پیدا کنید و سکه ای را که می خواهید بخرید یا بفروشید انتخاب کنید.

دستور Stop Loss Binance را تنظیم کنید و سطح قیمت، درصد نوسان قیمت یا مقدار کریپتو را به عنوان فاصله توقف ضرر خود تعریف کنید و برای ارسال سفارش خود اسلاید کنید

نتیجه گیری 

معامله گران می توانند از میانگین متحرک 50 دوره ای برای سوار شدن به روند میان مدت یا میانگین متحرک 20 دوره ای برای سوار شدن بر روند کوتاه مدت استفاده کنند. تریلینگ استاپ لاس می تواند درصدی از تفاوت بین قیمت فعلی بازار و قیمت فعال سازی باشد.

دستورهای توقف عقب‌نشینی راهی عالی برای کسب سود هستند، اما باید از خطرات مرتبط با آنها آگاه باشید. معامله گران باید شاخص ها و روندها را درک کنند تا تصمیمات سرمایه گذاری بهتری بگیرند.
یکی از این شاخص های مهم و تاثیرگذار در تصمیم گیری استفاده از سیگنال ارز دیجیتال بدست آمده با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال است که استفاده از این سیگنال ها در کنار سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز به تجزیه و تحلیل بهتر بازار کمک می کند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.