whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی سایت Dune Analytics

1402/02/21 ساعت 00:46


Dune Analytics یک پلتفرم تجزیه و تحلیل داده روی زنجیره منحصر به فرد برای NFT ها و امور مالی غیرمتمرکز است. داشبوردهای آن داده های کاربردی و رایگان را برای تحقیقات شما ارائه می‌دهند.

Dune Analytics همه افراد در حوزه رمزنگاری را قادر می‌سازد تا با تمرکززدایی از قدرت تجزیه و تحلیل داده‌های بلاک چین عمومی، تصمیمات سرمایه گذاری آگاهانه بگیرند. برای درک عمیق این ابزار تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای منبع باز، ادامه مطلب را بخوانید. 

در پرشین الیت می‌توانید علاوه بر دریافت سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس و انواع سیگنال ارز دیجیتال، با عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال، مهارت تریدینگ خود را افزایش بخشید. زیرا عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی به شما اطلاعات کافی در زمینه ارز دیجیتال خواهد داد.   

Dune Analytics چیست؟

Dune Analytics یکی از بهترین منابع آنلاین برای تحقیقات داده‌های بلاک‌چین است. همچنین یک ابزار ضروری برای NFT و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال است زیرا این پلتفرم بر محصولات رمزنگاری مانند صرافی‌های غیرمتمرکر، (DEX) توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ) و DeFi  تأکید دارد.

علاوه بر این، نیازی به استفاده از ابزارهای دیگر ندارید زیرا Dune Analytics همچنین استخراج و تجسم داده را ارائه می دهد.

چه کسی Dune Analytics را ایجاد کرد؟

پورتال GitHub Dune Analytics  ۵ فرد زیر را به عنوان افراد متصل به پروژه به نمایش می‌گذارد:

  • آندره
  • برنات فاجس
  • هنریکه مونیز
  • متس جولیان اولسن
  • وگارد استیکباکه

با این حال، متس جولیان اولسن و فردریک هاگا Dune Analytics را در سال 2018 تأسیس کردند. اعضای موسس در ساخت و تجزیه و تحلیل داده‌های قرارداد هوشمند بلاک چین تجربه دارند. Mats و Fredrik همچنین تجربه گسترده ای در زمینه‌های فناوری کلیدی مانند تجزیه و تحلیل راه‌اندازی، یادگیری ماشین و آمار دارند.  

Dune Analytics از کجا داده‌ها را دریافت می‌کند؟

هدف Dune Analytics تغییر مدل کسب و‌کار تجزیه و تحلیل داده‌های زنجیره‌ای با ارائه یک پلتفرم منبع باز است. اکنون دیگر نیازی نیست به توسعه دهندگان شخص ثالث یا تحلیلگران داده وابسته باشید. در عوض، با ابزار Dune Analytics بازی می‌کنید و داشبوردهای خود را برای NFT، سکه‌های رمزنگاری، سکه‌های NFT و پروژه‌های DeFi ایجاد می‌کنید.

برنامه وب Dune Analytics به داده‌های قرارداد هوشمند رمزگشایی شده و داده‌های خام بلاک چین دسترسی دارد. این تیم همچنین در تلاش است تا داده‌های رمزگشایی شده قراردادهای هوشمند بیشتری را در دسترس قرار دهد.

لیست بلاک‌چین برای تجزیه و تحلیل داده‌های روی زنجیره در این ابزار در حال افزایش است. از هم اکنون، به داده‌های بلاک چین عمومی زیر دسترسی دارد: Polygon، Optimism، Ethereum، Gnosis Chain of Ethereum (xDai) و Binance Smart Chain.

توسعه دهندگان در Dune Analytics با ارائه دهندگان گره در صنعت بلاک‌چین همکاری کردند. آنها با گره‌ها کار می‌کنند تا داده ها را در پایگاه داده Dune Analytics وارد کنند. پایگاه داده شامل تقریباً تمام داده‌های تاریخی خام از بلاک‌چین فوق الذکر به جز داده‌های حالت است.  

آیا Dune Analytics بلادرنگ است؟

از زمان راه‌اندازی Dune Analytics v2 در 18 مارس 2022، این برنامه تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای مبتنی بر ابر، داده‌های زمان واقعی را نشان می‌دهد. توسعه دهندگان کل برنامه را از ابتدا بازسازی کردند، مانند سیستم نوبت دهی و اجرای پرس و جو، به طوری که برنامه بتواند داده های زنده را در مقیاس ارائه دهد.

صاحبان داشبورد یا سازندگان پرس وجو نیازی به ایجاد یک زمان‌بندی به‌روزرسانی برای پروژه‌های خود ندارند. برنامه Dune V2 به طور خودکار هر گونه اطلاعات قدیمی را در باطن بازخوانی می‌کند. ویژگی تجزیه و تحلیل داده در زمان واقعی یک مزیت بزرگ برای Dune Analytics نسبت به رقبای خود است. از آنجایی که اکثر پلتفرم‌های تجزیه و تحلیل داده‌های بلاک‌چین منبع بسته و متمرکز، ورودی‌های داده را بنا به درخواست کاربر ارائه می‌دهند.

برنامه Dune از برنامه‌نویسی هوشمند برای به‌روز‌رسانی داده‌ها استفاده می‌کند. به عنوان مثال، اگر تصویرسازی داده را در داشبورد یا صفحه پرس‌وجو مشاهده می‌کنید، برنامه همچنین شروع به تجزیه و تحلیل داده‌ها در انتهای پشتی می‌کند. اگر متوجه شود که داده‌های بیش از 3 ساعت را می‌بینید، داده‌های روی صفحه را به‌طور خودکار بازخوانی می‌کند.

آیا Dune Analytics رایگان است؟

همه می‌توانند از داشبوردهای داخل Dune Analytics به صورت رایگان استفاده کنند. اگر مهارت‌های اولیه کدنویسی دارید، می‌توانید داشبورد ایجاد کنید. برخلاف سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل DeFi و NFT، بدون هیچ هزینه‌ای برای جامعه وب 3.0 و توسط آن ساخته شده است.

نحوه استفاده از Dune Analytics و آموزش سایت

برای استفاده از Dune Analytics، باید وارد آدرس dune.com  شوید .

قسمت 1: مروری بر تلماسه و عملکرد

هنگامی که برای اولین بار وب سایت Dune را در Dune.com باز می‌کنید، با پنجره زیر مواجه می‌شوید. این پنجره دارای یک نمای تغییردهنده در بالا است که به شما امکان می دهد لیست داشبوردها، پرس‌و جوها و کاربران را در سمت چپ و همچنین مقداری جستجو ببینید. (تنظیمات مربوط به سمت راست)


صفحه اول Dune.com

داشبوردها

داشبوردها مجموعه ای از پرس و جوها هستند که به صورت مجموعه ای از نمودارها، شمارنده ها و سایر اطلاعات مرتب شده اند تا زمینه خاصی را به کاربر ارائه دهند.

در اینجا ما می‌توانیم انواع داده‌هایی را ببینیم که از پایگاه داده Dune استخراج می‌شوند و به صورت نمودارهای مجموع و سری زمانی نشان داده شده‌اند.

در Dune، هر داشبورد عمومی است. این بدان معناست که هر چیزی که شما می‌سازید یا دیگران می‌سازند می‌تواند توسط هر کسی مشاهده و فورک شود (یعنی کپی شود). این به شدت زمان ایجاد داشبورد را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد از پرس و جوهای کاربران دیگر بیاموزید.

5 داشبورد محبوب NFT Dune Analytics

همه داشبوردها و پرس و جوها در برنامه Dune عمومی هستند زیرا این یک پلتفرم تجزیه و تحلیل داده مبتنی بر جامعه منبع باز است. در برگه Discover برنامه، داشبوردها و پرسش‌های خارق‌العاده‌ای پیدا خواهید کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک جستجوی ساده با استفاده از کلمات کلیدی مانند پروتکل بلاک چین، نام DeFi، NFT، توکن و غیره انجام دهید.

لیست نتایج جستجو امتیاز ستاره، سن داشبورد/پرسمان، ناشر و عنوان را نشان می‌دهد. دارایی تجزیه و تحلیل داده را انتخاب کنید که دارای حداکثر رتبه شروع و نام عنوان مرتبط است. موارد زیر 5 داشبورد محبوب NFT در برنامه Dune هستند:

1. داشبورد پروژه NFT   

@rantum این داشبورد NFT را برای تجسم جزئیات و تجزیه و تحلیل تقریباً برای همه NFTها ایجاد کرد. امتیاز ستاره 1633 دارد. علاوه بر این، چندین تجسم داده مانند شمارنده، نمودار خطی، نمودار میله‌ای، جداول فروش و نمودار دایره‌ای وجود دارد.

تجزیه و تحلیل دقیق Cool Cats NFT را در باز کردن داشبورد خواهید دید. اما، می‌توانید آن را برای مشاهده داده‌های یک پروژه NFT دیگر با تغییر آدرس قرارداد تغییر دهید.

2. ردیاب کف NFT تعاملی

اگر یک ردیاب قیمت کف NFT بصری می‌خواهید ، می‌توانید ردیاب ایجاد شده توسط @smaroo را امتحان کنید. این به شما امکان می دهد پارامترهای ورودی مختلف مانند آدرس قرارداد NFT، تاریخ شروع و فاصله زمانی طبقه را تغییر دهید. برنامه Dune نشان می دهد که داشبورد دارای امتیاز ستاره 1259 است.  

3. داشبورد NFT سفارشی

داشبورد CUSTOM NFT @cryptuschrist با رتبه‌بندی ۵۲۸ ستاره، یکی از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل داده برنامه Dune است. شما به سادگی می‌توانید آدرس قرارداد NFT را تغییر دهید تا داده‌های مختلف را در هر پروژه NFT واکشی کنید.

به عنوان مثال، می توانید قیمت کف روزانه، فروش مجموعه، حجم تراکنش ETH، خوراک قیمت فروش، نمودار مساحت دارندگان، مالکان برتر و غیره را دریافت کنید.

4. LooksRare در مقابل OpenSea

داشبورد داده‌های پرس و جوی SQL را با استفاده از مؤلفه هایی مانند شمارنده ها، نمودارهای میله ای، نمودارهای ناحیه و نمودارهای خطی تجسم می کند.

اگر از علاقه مندان به بازار NFT هستید و می خواهید دو بازار را با هم مقایسه کنید، باید به این داشبورد نگاه کنید . مالک داشبورد @hildobby است و دارای امتیاز 929 است.

داشبورد داده‌های پرس و جوی SQL را با استفاده از مؤلفه‌هایی مانند شمارنده‌ها، نمودارهای میله‌ای، نمودارهای ناحیه و نمودارهای خطی تجسم می‌کند. چند داده مهم که می‌توانید مشاهده کنید عبارتند از حجم کل، کل کاربران و کل تراکنش های LooksRare و OpenSea

5. بازار ثانویه (NFT ) اتریوم 

یک سرمایه گذار متخصص NFT قبل از فروش NFTهای شما یا خرید موارد جدید، به حرکات بازار ثانویه نگاه می کند . به دنبال آماری در مورد حجم تجارت، سهامداران و روند قیمت باشید.

با استفاده از داشبورد NFTs Secondary Market (Ethereum) از @hildobby می توانید این کار را به راحتی انجام دهید .

تجزیه و تحلیل داده‌ها جدول مفصلی از NFTهای با رتبه برتر، پروژه‌های NFT پرطرفدار، داده‌های خریداران در مقابل فروشندگان، تعداد تراکنش ها، و مقایسه دقیق برای بازارهای NFT ثانویه را نشان می‌دهد . داشبورد قبلاً 614 ستاره از کاربران خود کسب کرده است.

پرس و جوها

اشاره کردیم که داشبوردها مجموعه ای از پرس‌و‌جو هستند. اگر روی عنوان یکی از عناصر داشبورد کلیک کنید، به پرس و جوی SQL آن نمودار هدایت خواهید شد:

دو نمونه از صفحه‌های ویرایشگر کوئری از داشبورد قبلی اتریوم.

در اینجا ما می توانیم دو عنصر اصلی روی صفحه را ببینیم: پرس و‌جو (بالا، جعبه سیاه) و نمودار خروجی (پایین). درست است: مهم نیست که روی کدام بلوک یا نمودار کلیک کنید، می توانید ببینید که کاربر چگونه آن نمودار را ایجاد کرده است!

فورک زدن

اگر می‌خواهید کل داشبورد یا فقط درخواست نمودار را در حساب شخصی خود ذخیره کنید، می‌توانید روی «Fork» در بالا سمت راست کلیک کنید، و همه چیز در صفحه فورک‌شده در یک پنجره جدید کپی می‌شود که در آن می‌توانید قبل از آن ویرایش کنید.

ذخیره نماها در حساب شما

هنگامی که "Fork" را در یک پرس‌وجو فشار دهید، با کد قبلی که قبلاً در آن کپی شده است، به ویرایشگر پرس و‌جو منتقل می‌شوید!

ویرایشگر پرس و‌جو

در ادامه شما را با عناصر مختلف روی صفحه آشنا می‌کنیم:

  1. مکان و نام پرس‌و‌جو - نام را می توان با فشار دادن ذخیره تغییر داد!
  2. کاوشگر مجموعه داده - جستجوی یک مجموعه داده خاص
  3. پنجره پرس‌و‌جو – درخواست‌های SQL خود را در اینجا وارد کنید.
  4. انتخابگر تجسم - انتخاب کنید که آیا نتایج پرس‌و جو، نمودار خط دوشاخه دیده شود یا یک تجسم جدید ایجاد شود.
  5. اجرا – پرس‌و‌جوی را که در پنجره پرس و جو است اجرا کنید.
  6. نتایج/تجسم - نتایج پرس و‌جو یا تجسم ایجاد شده با نتایج پرس‌و‌جو را ببینید.
  7. ذخیره – پرس‌و‌جو (چنگال شده) خود را ذخیره کنید!


نمای کلی ویرایشگر پرس و‌جو Dune

Dataset Explorer & Data Category

بیایید نگاهی دقیق تر به کاوشگر داده( Dataset Explorer) بیندازیم. شش ناحیه کاربردی در کاوشگر داده وجود دارد:

  1. انتخاب زنجیره‌ای
  2. جستجوی مجموعه داده
  3. داده‌های خام بلاک چین را مرور کنید.
  4. داده‌های قراردادهای رمزگشایی شده را مرور کنید.
  5. چکیده ها را مرور کنید.
  6. داده‌های ارائه شده توسط جامعه را مرور کنید.

Dune مروری بر کاوشگر مجموعه داده

انتخاب مجموعه داده

در انتخاب مجموعه داده می‌توانید انتخاب کنید که کدام زنجیره را می‌خواهید تجزیه کنید.

«Dune Engine V2 (بتا)» را با استفاده از جدیدترین پیشرفت‌های Dune که شامل جستارهای چند زنجیره‌ای و افزایش عملکرد ۱۰ برابری می‌شود، انتخاب می کنیم.

گزینه های انتخاب مجموعه داده در کاوشگر داده

اگر زنجیره دیگری را انتخاب کنید، دسته بندی انتخاب شده (موارد 3-6 در تصویر قبلی) ناپدید می‌شود و در عوض لیستی از تماس‌ها و رویدادهای قرارداد را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید با آنها تعامل داشته باشید.

"کاوشگر مجموعه داده هنگام انتخاب. Ethereum"

جستجو کردن

در قسمت جستجو می‌توانید پارامتر جستجوی خود را وارد کنید، و Dune در تمام جداولی که شامل آن کلمه کلیدی به شکلی است جستجو می‌کند.

داده های خام بلاک چین

اگر روی داده‌های بلاک چین خام کلیک کنید، به راحتی می توانید پرس‌وجوهایی را برای بلاک‌چین‌های مختلفی که Dune پشتیبانی می‌کند در یک ساختار داده تودرتو پیدا کنید، جایی که می‌توانید ابتدا جدول خام خود را انتخاب کنید و از آنجا ستون‌های جدول خاصی را که می‌خواهید بیشتر بررسی کنید، انتخاب کنید. در هر سطح از تودرتو نیز به شما این امکان داده می‌شود که نتایج جستجوی خاصی را که به دنبال آن هستید فیلتر کنید.

مروری بر داده‌های خام بلاک چین Dune Engine V2 (بتا)

این یک راه بسیار سریع و مفید برای به دست آوردن داده‌های بلاک‌چین سطح بالا است.

پروژه‌های رمزگشایی شده

در اینجا پروژه‌هایی را خواهید دید که توسط Dune رمزگشایی شده‌اند. پروژه‌های رمزگشایی شده پروژه‌هایی هستند که تیم Dune آن‌ها را جدا کرده، برچسب‌گذاری کرده و در جداول قرار داده‌اند تا کاربران مرجعی آسان و استاندارد برای داده‌های خاص داشته باشند.

متوجه خواهید شد که دوباره نتایج جستجو تودرتو هستند. در بالاترین سطح، ما پروژه‌هایی داریم که می‌توانید در آنها جستجو کنید، در سطح پایین‌تر می‌توانید قراردادهای هوشمند خاص را در داخل آن پروژه فیلتر کنید و در نهایت به جداول مختلف تولید شده از آن قرارداد هوشمند می‌رسیم. اگر روی هر یک از جداول کلیک کنید، لیستی از ستون‌ها را مشاهده خواهید کرد، درست مانند داده‌های خام بلاک چین 

اجمالی پروژه‌های رمزگشایی شده Dune Engine V2 (بتا).

انتزاعات

انتزاع‌ها را می‌توان به عنوان جداول سفارشی در نظر گرفت که پرس‌و‌جوها و قطعات مختلف داده را به هم متصل و ترکیب می‌کنند تا یک جدول منحصربه فرد را تشکیل دهند. انتزاع‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا داده‌های خاصی را که به دنبال آن هستند راحت‌تر جستجو کنند، بدون اینکه مشکل ترکیب دستی قطعات مختلف داده‌ها را نداشته باشند.

به طور کلی، انتزاعات را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

  • انتزاعات بخش: داده های خاص بخش
  • انتزاع پروژه داده های خاص پروژه

از زیر منوی انتزاعات، می‌توانیم فهرستی از انتزاع‌ها را با برچسب‌هایی ببینیم که مشخص می‌کنند انتزاع مربوط به بخش یا پروژه خاص است.

مروری بر انتزاعات Dune Engine V2 (بتا).

انجمن

بخش جامعه را می توان به عنوان یک توسعه بخش انتزاعی در نظر گرفت، اما با تجمیع داده هایی که توسط اعضای جامعه Dune ارائه می شود.
ممکن است تعجب کنید که چرا فقط یک ورودی در بخش انجمن وجود دارد ("flashbots") - خوب، به این دلیل است که Dune Engine V2 به تازگی منتشر شده است! با گذشت زمان، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مجموعه داده‌های بیشتر و بیشتری را توسط اعضای مورد اعتماد جامعه ببینیم.

بررسی اجمالی انجمن Dune Engine V2 (بتا)

برچسب‌های اکسپلورر مجموعه داده

در تصویر زیر می‌توانید خلاصه‌ای از نحوه خلاصه‌سازی داده‌ها در Dune در زمان راه‌اندازی Dune Engine V2 را مشاهده کنید: چهار دسته داده اصلی عبارتند از داده‌های خام بلاک چین، پروژه‌های رمزگشایی شده، انتزاع‌ها و جامعه که داده‌های بلاک چین‌های مختلف را در جدول نگهداری می‌کنند. فرمتی که می تواند انواع مختلف داده را در خود نگه دارد.

مروری بر برچسب‌ها در کاوشگر داده Dune Engine V2 (بتا)

ذخیره درخواست فورک شده شما

ابتدا از شما خواسته می شود که نامی برای درخواست خود بدهید. هنگامی که نامی را انتخاب کردید، متوجه خواهید شد (1) مکان و نام درخواست به نام انتخابی شما به‌روز شده است و (2) درخواست شما در حال اجرا است. این بدان معناست که Dune آخرین داده‌ها را از پایگاه داده خود دریافت می‌کند، که به طور دوره‌ای با آخرین داده‌ها از بلاک‌چین های مختلف به‌روز می‌شود.

پس از اتمام اجرای پرس‌وجو ، نتایج پرس‌وجو خود را خواهید دید (3)

بررسی اجمالی پرس‌وجو فورکی

از اینجا، اگر روی یکی از (1) "نتایج پرس‌وجو"، "نمودار خط" یا "تجسم جدید" کلیک کنید، کادر (2) نتیجه/تجسم همراه با (3) تنظیمات برای انتخاب شما که در زیر آن ظاهر می‌شود، به روز می شود. در اینجا همچنین یک دکمه «افزودن به داشبورد» دارید تا به سرعت نتایج پرس‌وجو یا تجسم خود را به داشبوردهای جدید یا موجود اضافه کنید (درست مانند داشبورد اتریوم)

نتایج پرس‌وجو و تجسم

اگر روی (1) دایره در بالا سمت راست و سپس روی (2) "پرس وجوهای من" کلیک کنید، لیست درخواست‌های حساب خود را باز می‌کنید.

فهرست پرس‌وجوها شامل تمام پرس‌وجوهایی است که تا به حال در حساب خود ذخیره کرده‌اید. در اسکرین شات زیر در بالا می‌توانیم آخرین پرس‌وجو ایجاد شده را مشاهده کنیم.

Forking یک ابرقدرت Dune است و می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی و به سرعت پرس‌وجوهای جدید را با ساختن آنچه کاربران دیگر ، قبل از شما ساخته‌اند ایجاد کنید. شما می توانید چندین درخواست فورک شده را برای ساخت داشبورد خود ترکیب کنید!

کلام آخر

Dune یک پلتفرم داده است که به طور گسترده توسط سرمایه‌گذاران و تحلیلگران دارایی‌های رمزنگاری استفاده می‌شود تا به آنها کمک کند تا در پروژه‌های فردی، بخش‌های خاص (مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و اکوسیستم‌های بلاک چین تحقیق کنند. با استفاده از Dune، هرکسی می‌تواند داده‌ها را از مجموعه داده‌ها پرس‌وجو کند و با خروجی‌های پرس‌وجو تصاویری ایجاد کند.

این پلتفرم در حال حاضر از داده‌های اتریوم، Polygon، Optimism، Binance Smart Chain (BSC) و Solana پشتیبانی می کند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.