whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آشنایی با وب سایت Coinmarketcap و امکانات کوین مارکت کپ

1402/04/14 ساعت 01:39


اگر قبلاً در ارزهای رمزنگاری شده قدیمی هستید، می‌دانید چه کاری باید انجام دهید - هر دارایی یا صرافی را که به دنبال آن هستید جستجو کنید و ببینید چه داده هایی را نشان می‌دهیم. برای کسانی که تازه وارد کریپتو شده‌اند، ممکن است قیمت ارز دیجیتال و بیت کوین را در گوگل جستجو کرده باشید و در صفحه اصلی کوین مارکت کپ قرار گرفته باشید.

در هر صورت -برای معامله‌گران باتجربه ارز دیجیتال و تازه‌کارها - در اینجا راهنمای نحوه استفاده از CoinMarketCap وجود دارد. زیرا حتی اگر مدتی با ما بوده باشید، باز هم می توانید در مورد یک محصول جدید بیاموزید!

صفحه اصلی CoinMarketCap

حتی برای کسانی که تازه وارد این فضا شده‌اند، احتمالاً می‌توانید چیزی در اینجا پیدا کنید که در فروش اندیکاتور VIP آشنا به نظر می‌رسد. هر دارایی رمزنگاری بر اساس روش ما رتبه بندی می شود که می توانید در اینجا مشاهده کنید.

با نگاهی به یک دارایی رمزنگاری منفرد در صفحه اصلی ما، می‌توانید چندین داده در مورد آن دارایی را مشاهده کنید. یعنی ارزش بازار دارایی رمزنگاری شده، قیمت، تغییرات 24 ساعته و 7 روزه، حجم و عرضه در گردش.

صفحات جزئیات سکه

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سکه و احراز هویت بایننس، روی آن کلیک کنید تا صفحه جزئیات سکه را بیابید.

گروه ارز دیجیتال، مشتقات، دیفای، ذخیره سازی و کشاورزی بازده

راه‌های بسیار بیشتری برای تجسم دارایی‌های رمزنگاری‌شده به جز صفحه اصلی وجود دارد.

CMC این امکان را ارائه می دهد که فقط به دارایی های رمزنگاری شده از یک دسته خاص نگاه کنید و محبوب ترین ها را در بالای صفحه دارد: مشتقات، DeFi، ذخیره سازی و کشاورزی بازده.

اگر می‌خواهید در حالی که در صفحه اصلی باقی می‌مانید، چیز خاص‌تری را جستجو کنید، می‌توانید از تب فیلترها در سمت راست استفاده کنید.

مبادلات

CMC به جای رتبه‌بندی دارایی‌های رمزنگاری شده، رتبه‌بندی صرافی‌های سیگنال ارز دیجیتال را نیز دارد. اینها به مبادلات نقدی، مبادلات مشتقه و مبادلات غیرمتمرکز تقسیم می شوند.

فهرست تماشا

CMC همچنین دارای یک ویژگی لیست تماشای مرتبط با حساب CMC شما است (برای ایجاد حساب، اینجا را کلیک کنید) که به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال و سیگنال فارکس مورد علاقه خود را ستاره دار کنید تا بتوانید خیلی راحت عملکرد آنها را مشاهده کنید.

CMC به جز رتبه بندی فقط قیمت چه چیز دیگری ارائه می دهد؟

اگر خود را در CMC می‌بینید و قبلاً از قیمت بیت‌کوین راضی بوده‌اید، بسیاری از ویژگی‌های دیگر وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا در دنیای ارزهای دیجیتال حرکت کنید.

سرفصل ها

برای مثال، CMC’s Headlines جمع‌آوری کننده همه سرفصل‌های مربوط به کانال سیگنال ارز دیجیتال و بلاک چین است که می‌توانید به آن‌ها نیاز داشته باشید، در یک مکان در CMC. فراتر از داستان‌های روزنامه‌های رمزنگاری برتر، CMC Headlines همچنین حاوی سیگنال‌هایی است که اخبار را مستقیماً از یک پروژه یا خود پروتکل رمزنگاری ارائه می‌دهد.

برای کسانی که می‌خواهند فراتر از رتبه‌بندی‌ها درباره ارزهای دیجیتال بیاموزند، پرشین الیت یک دایره‌المعارف رمزنگاری و بلاک چین است که می‌تواند به هر سؤال شما پاسخ دهد.

مناسبت ها

صفحه رویدادهای تبادل CoinMarketCap به شما این امکان را می دهد که ببینید در حال حاضر چه تبلیغات و هدایایی در پلتفرم های مختلف وجود دارد.

به نظر می رسد که افراد بیشتری کلمه "ارزهای رمزنگاری شده" را در دهان خود دارند و اکنون نمی توانید آن را از ذهن خود خارج کنید. حق با ماست؟ خوب، وقت آن رسیده است که از این روند استفاده کنید و یکی از راه های انجام آن این است که بدانید CoinMarketCap چیست.

هنگام سرمایه گذاری در دارایی ها، داشتن اطلاعات صحیح ضروری است. این وب سایت اطلاعات قابل اعتمادی را در مورد همه چیزهایی که در دنیای کریپتو اتفاق می افتد به شما ارائه می دهد.

وقت آن رسیده که اخبار جعلی را کنار بگذاریم و فقط سایت هایی را دنبال کنیم که مرجع خوبی در بازار دارند!

آیا در هنگام سرمایه گذاری تمایل به کاهش عدم اطمینان دارید؟ سپس اطلاعات زیر را از دست ندهید:

CoinMarketCap چیست؟

این یکی از مهمترین وب سایت های ارزهای دیجیتال و سیگنال فیوچرز در جهان است. به طور خلاصه، اطلاعات به روز در مورد هر چیزی که در این محیط پویا اتفاق می افتد به شما می دهد.

خبر خوب این است که تک تک اخباری که منتشر می‌کنند با هم تضاد دارند، بنابراین قبل از انتشار، اعتبار منابع را بررسی می‌کنند.

آن‌ها می‌دانند که شما یک طرفدار بزرگ کریپتو هستید، بنابراین نمی‌خواهند با انتظارات و احساسات شما بازی کنند. در عین حال، این پلتفرم دارای تعدادی ابزار است که می‌توانید در زمان واقعی آن‌ها را دنبال کنید تا درباره رمز ارز مورد علاقه خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

CoinMarketCap چگونه کار می کند؟

حقیقت این است که بسیار ساده است. آنها نوعی رتبه بندی بلادرنگ دارند که در آن قیمت هر یک از ارزهای دیجیتال موجود در حال حاضر را به شما نشان می دهند.

چگونه این کار را انجام می دهند؟ از طریق میانگینی که سایر وب سایت ها نشان می دهند، که با CoinMarketCap اتحاد دارند. نگران نباشید، همه آنها وب سایت های سطح بالایی هستند، بنابراین شما همیشه اطلاعات با کیفیتی خواهید داشت.

ما دومی را دوست داریم زیرا به شما کمک می کند تا آنچه را که ممکن است در آینده اتفاق بیفتد پیش بینی کنید. همچنین، اگر می‌خواهید مرتبط بودن یک پروژه را بدانید، می‌توانید ارزش بازار آن را بررسی کنید که یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها است. فقط لازم است وارد وب سایت شوید تا همه چیزهایی را که به شما ارائه می دهد ببینید.

ویژگی های CoinMarketCap

برخی از ابزارهایی که می توانید در وب سایت CoinMarketCap پیدا کنید:

1. رتبه بندی

می توان گفت که این عملکرد امروزه پرکاربردترین است و دلیل بازدید بسیاری از کاربران از آن است.

ما آن را دوست داریم، زیرا می‌توانیم قیمت هر کریپتو، میزان تراکنش‌های انجام شده و ارزش کلی آن را ببینیم.

از اینجا می توانید با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید.

2. امکانات برای توسعه دهندگان

یکی از مهم ترین مزایای CoinMarketCap این است که به شما امکان می دهد برنامه ای را توسعه دهید که این وب سایت را به عنوان مرجع داشته باشد.

این سایت به لطف API ارائه شده توسط برنامه نویسان به شما امکان می دهد ویجت ها را اضافه کنید. از آنها استفاده کنید و خواهید دید که یک پلت فرم درجه یک خواهید داشت.

3. ارزهای دیجیتال در گردش

آیا می خواهید بدانید که چند ارز دیجیتال در گردش هستند؟ اینجا را کلیک کنید و آنهایی که در آن لحظه در بازار هستند را خواهید دید.

4. حروف بزرگ مرکب

یکی از دلایلی که ما CoinMarketCap را دوست داریم این است که به ما امکان می دهد هم ارزش یک ارز دیجیتال و هم به طور کلی همه ارزهای دیجیتال را بدانیم.

دومی به نام حروف بزرگ مرکب است و یکی از جالب ترین شاخص های امروزی است.

5. پرطرفدار

اگر می خواهید بدانید کدام ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته تغییرات مثبت یا منفی داشته اند، این بخش برای شما ایده آل است.

کلیک کنید و داده های بسیار مرتبطی را مشاهده خواهید کرد که به شما کمک می کند تعیین کنید که آیا زمان ایده آل برای سرمایه گذاری است یا خیر.

6. داده ها و نقل قول های تاریخی

اگر در بخش Trending حرکاتی را که در 24 ساعت گذشته رخ داده است می بینید، در این بخش داده های تاریخی ارزهای رمزنگاری شده را که توجه شما را جلب می کند تجزیه و تحلیل خواهید کرد.

برای تحلیل تکنیکال و دانستن پیشینه این رمزارز بسیار مفید است. شما خواهید دید که منشأ آن چه بوده است و دلایل این نوسانات را تفسیر خواهید کرد.

همه اینها به شما کمک می کند تا عدم اطمینان هنگام خرید تتر را کاهش دهید.

7. ارزش و اطلاعات مهم

اگر می خواهید در مورد یک سکه خاص بیشتر بدانید، فقط روی آن کلیک کنید. بلافاصله جزئیاتی مانند قیمت به دلار، یورو، حجم تراکنش و موارد دیگر را مشاهده خواهید کرد.

3 مزیت استفاده از CoinMarketCap

هنوز در مورد پلت فرم شک دارید؟ مزایایی را که به شما ارائه می دهد کشف کنید و ببینید که چگونه عدم اطمینان شما را برای همیشه رها می کند.

1. اطلاعات با کیفیت

بیایید یک چیز را مستقیم بیان کنیم: درست است که اطلاعات را می توان در هر جایی یافت. با این حال، یافتن داده‌های باکیفیت بسیار دشوار است، زیرا اکثر سایت‌ها فقط آنچه را که وب‌سایت‌های دیگر منتشر می‌کنند تکرار می‌کنند.

CoinMarketCap این الگو را می شکند، زیرا آنها تحقیقات خود را انجام می دهند. آنها تیمی از متخصصان در این زمینه دارند که به آنها امکان می دهد هر یک از جنبه هایی را که بر بازار تأثیر می گذارد ارزیابی کنند.

2. منابع متضاد

آنها علاوه بر داشتن تیمی از متخصصان، منابع باکیفیتی نیز دارند که به آنها امکان تضاد با تک تک اطلاعات دریافتی را می دهد.

این یک اصل روزنامه نگاری است که متاسفانه به طور کامل رعایت نمی شود. این یک چیز خوب است که هنوز هم شرکت هایی مانند CoinMarketCap وجود دارند که به کاربران احترام می گذارند، زیرا می دانند که مسئولیت بزرگی در قبال آنها دارند.

3. گزینه های متعدد

استفاده از سایت آسان است، اما بهترین چیز این است که چندین جایگزین ارائه می دهد تا بتوانید هر کاری که می خواهید انجام دهید.

مهم نیست که در مورد چه چیزی است، از دیدن آخرین حرکات یک رمزنگاری گرفته تا تجزیه و تحلیل نقل قول های سال ها پیش… حقیقت این است که این صفحه ای است که هر آنچه را که برای سرمایه گذاری در پروژه انتخابی خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

کریپتوکارنسی ها روندی هستند که می آیند و این یک واقعیت است. نکته کلیدی این است که از متحدانی مانند CoinMarketCap برای آسان کردن زندگی خود استفاده کنید.

حالا به ما بگویید: تجربه شما از این سایت چگونه بوده است؟ همه چیزهایی را که با CoinMarketCap به دست آورده اید، به ما بگویید، ما می خواهیم بدانیم. چگونه CoinMarketCap در سقوط قیمت ارزهای دیجیتال نقش داشته است.

بخشی از دلیل سقوط اخیر در بازارهای ارزهای دیجیتال، تصمیم CoinMarketCap.com برای حذف صرافی های کره جنوبی از لیست خود بود. این وب سایت که یکی از پربازدیدترین سایت های جهان نیز می باشد، به طور مرتب توسط سرمایه گذاران برای دریافت آخرین قیمت ها مشاوره می شود. تا حد زیادی از کانون توجه دوری کرده است و ترجیح می دهد به داده هایش اجازه دهد صحبت کنند.

با این حال، در روزی که سقوط رخ داد، سکوت برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال فاجعه‌بار بود. حتی با وجود اینکه صدها میلیارد دلار ارزش از بازارهای ارزهای دیجیتال از بین رفته است، اظهار نظر زیادی از سایت منتشر نشده است.

مقاله WSJ که این هفته منتشر شد، جزئیات بیشتری را در مورد فرآیندهای فکری بنیانگذار در آن دوره ارائه می دهد. CoinMarketCap.com توسط برنامه نویس 31 ساله براندون چز از دفتری در محله لانگ آیلند سیتی کوئینز، نیویورک نگهداری و اداره می شود.

طبق مقاله WSJ، Chez شروع به حذف صرافی های کره جنوبی از محاسبات سایت خود در عصر روز 7 ژانویه 2018 کرد. صبح روز بعد، در 8 ژانویه، سایت یک به روز رسانی را در حساب توییتر خود منتشر کرد که در آن دلیل حذف (. "واگرایی شدید" در قیمت ها).

چز به ژورنال گفت که تا آن زمان، «بسیاری از کاربران از قیمت‌های نادرست شکایت می‌کردند» و اضافه کرد که قبلاً تأثیر تصمیم خود را متوجه نشده بود. او در ایمیلی اظهار داشت: «فکر می‌کنم بازار در آن مقطع در حال رکود بود، بنابراین زمان‌بندی بسیار ناگوار بود».

مطمئناً این حادثه بر محبوبیت CoinMarketCap تأثیری نداشته است. هنوز هم محبوب ترین و جامع ترین سایت برای بررسی قیمت ارزهای دیجیتال است. برخلاف صرافی‌های فردی، که اغلب تفاوت‌های زیادی در قیمت سکه دارند، CoinMarketCap.com میانگین وزنی حجمی را برای قیمت‌های ارزهای دیجیتال محاسبه می‌کند. بنابراین تصویری لحظه ای از ارزش گذاری ارز در چندین بازار به طور همزمان ارائه می دهد و ارزیابی چشم اندازهای خود را برای معامله گران آسان می کند.
در حالی که CoinDesk خدمات مشابهی را به معامله‌گران ارائه می‌کند، وسعت ارزهای دیجیتال و سادگی رابط را که مشخصه ارائه CoinMarketCap است، ندارد.

گفته می شود، رقابت ممکن است در افق باشد. تفاوت قیمت بین سکه های فردی فرصت آربیتراژ را برای معامله گران باهوش فراهم می کند. این جمعیت شناسی است که Intercontinental Exchange Inc (ICE)، که مالک بورس نیویورک است، با محصول خوراک خود که اخیراً اعلام شده است، هدف قرار داده است. (همچنین نگاه کنید به: قیمت بیت کوین به سمتی حرکت می کند که تحلیلگر قیمت هدف 25000 دلاری را پیش بینی می کند.)

کلام آخر

سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده و سایر پیشنهادات اولیه سکه ("ICO") بسیار پرخطر و گمانه زنی است. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت کرد. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.