whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی و بررسی بهترین های صرافی ارز دیجیتال

1400/09/20 ساعت 17:12


صرافی ارز دیجیتال دارای انواع بسیار زیادی می باشد که هر کدام از آنها از ویژگی ها و امکانات خاصی برخوردار هستند. در حالت کلی هر شخصی که قصد داشته باشد تا بر روی ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کند باید از یک نوع صرافی استفاده کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی برخی از بهترین صرافی هایی که شما میتوانید با استفاده از آنها ارز دیجیتال خریداری کنید بپردازیم.

بررسی انواع صرافی ارز دیجیتال

در حالت کلی صرافی ارز دیجیتال دارای دو نوع می باشد که یک نوع از آن صرافی ‌های متمرکز می باشند که این صرافی‌ها بدین صورت فعالیت می‌کنند که اطلاعات آنها در یک جای مشخص ذخیره می‌شود. نوع دیگر صرافی‌ها، صرافی‌های غیر متمرکز هستند این صرافی‌ها بدین صورت کار می‌کنند که اطلاعات آنها در هیچ جای مشخصی ذخیره نمی شود و به طور کلی هیچ نهاد و یا سازمانی به اطلاعات درون آنها دسترسی ندارد. نکته ای که باید بگوییم این است که هر دو نوع صرافی ها از امنیت زیادی برخوردار هستند.

بررسی صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance)

صرافی بایننس یکی از مشهورترین و بهترین صرافی ها در بین صرافی های موجود می باشد. این صرافی در سال ۲۰۱۷ توسط فردی به نام ژانگ پنگ ژائو که اصالتی چینی داشت ساخته شد. این شخص نام مستعار خود را CZ قرار داده است. این شخص در ابتدا صرافی خود را در کشور چین راه اندازی کرد، اما پس از اینکه کشور چین یک سری محدودیت ‌ها را در رابطه با بازار ارز های دیجیتال قرارداد این صرافی دفتر مرکزی خود را به صورت کامل به کشور ژاپن انتقال داد. در اینجا باید به این موضوع اشاره کنیم که در ماه جولای سال ۲۰۱۷ یعنی همان سالی که این صرافی ساخته شد سازندگان این صرافی تصمیم گرفتند تا یک ارز دیجیتال را نیز برای این صرافی به وجود بیاورند و نام آن را بایننس کوین قرار دادند. این ارز دیجیتال تا کنون توانسته موفقیت های بسیار زیادی را به دست آورد و به عنوان سومین ارز برتر در بازار ارز های دیجیتال شناخته می‌شود. در رابطه با صرافی بایننس باید بگوییم که این صرافی طبق آماری که وبسایت کوین مارکت کپ ارائه کرده است به طور روزانه چیزی در حدود ۲۱ میلیارد دلار حجم معامله دارد که این رقم در مقایسه با سایر صرافی ها بسیار عالی می باشد.

 

image

صرافی بایننس

بررسی صرافی کوین بیس (CoinBase)

صرافی کوین بیس یک صرافی ارز دیجیتال دیگر می باشد که طبق اطلاعات ارائه شده توسط وب سایت کوین مارکت کپ به عنوان دومین صرافی برتر شناخته می‌شود که این صرافی در سال ۲۰۱۱ توسط برایان آرمسترانگ تاسیس شد و در آن زمان هدف این شخص از راه اندازی این صرافی این بود که کاربران بتوانند به صورت راحت‌تری ارز دیجیتال بیت کوین را خرید و فروش کنند. بر طبق اطلاعات ارائه شده در وبسایت کوین مارکت کپ به طور روزانه چیزی در حدود سه میلیارد دلار در این صرافی تراکنش انجام می‌شود که این رقم نشان دهنده محبوبیت این صرافی می‌باشد. نکته منفی که در رابطه با صرافی کوین بیس وجود دارد این است که این صرافی برای کاربران ایرانی تحریم‌ها و محدودیت های بسیار زیادی را قرار داده است که از جمله مهم‌ ترین آنها می ‌توان به این موضوع اشاره نمود که شما برای ثبت نام در این صرافی نیاز به یک پاسپورت غیر ایرانی دارید.

بررسی صرافی یونی سوآپ (UniSwap)

صرافی ارز دیجیتال یونی سوآپ یکی از بهترین صرافی های غیرمتمرکز و بسیار امن می باشد که در سال ۲۰۱۸ توسط شخصی به نام هایدن آدامز ساخته شد. این ارز دیجیتال در بین صرافی های غیر متمرکز به عنوان بهترین صرافی شناخته می‌شود زیرا بسیار امن می باشد. اما نقطه ضعفی که این صرافی دارد این است که کارمزد بسیار زیادی را از کاربران خود دریافت می کند. بر طبق آمار این صرافی به طور روزانه دارای حجم بازاری در حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار می باشد که این عدد به خوبی نشان دهنده محبوبیت این صرافی است.

 

image

صرافی یونی سوآپ

صرافی پنکیک سوآپ (PancakeSwap)

یکی دیگر از صرافی هایی که شما می توانید برای خرید ارز دیجیتال مورد استفاده قرار دهید صرافی غیرمتمرکز و قدرتمند پنکیک سوآپ می باشد. این صرافی در سال ۲۰۲۰ به طور کامل ساخته شد و در همان سال نیز یک ارز دیجیتال به همین نام را به بازار ارز های دیجیتال عرضه کرد. این ارز دیجیتال از آن زمان تا کنون توانسته موفقیت زیادی را به دست آورد و در بین ۵۰ ارز دیجیتال برتر قرار بگیرد. صرافی پنکیک سوآپ به طور روزانه دارای حجم معامله ۳ میلیارد دلاری می باشد که این عدد در مقایسه با صرافی یونی سوآپ بسیار بیشتر می باشد. این صرافی از تعداد بسیار زیادی از ارز های دیجیتال پشتیبانی می کند و علاوه بر آن قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار داده است. نکته دیگری که وجود دارد این است که این صرافی از امنیت بسیار زیادی برخوردار است و همچنین برخلاف صرافی یونی سوآپ کارمزد بسیار کمی را از کاربران خود دریافت می کند و تمامی این موارد باعث شدند تا بسیاری از کاربران به جای صرافی یونی سوآپ از این صرافی استفاده کنند.

 

image

صرافی پنکیک سوآپ

بررسی صرافی کوکوین (KuCoin)

صرافی کوکوین یکی از بهترین های صرافی ارز دیجیتال می باشد که این صرافی توسط فردی به نام جانی لیو ساخته شده است. این صرافی در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ به صورت کامل ساخته شد و فعالیت خود را آغاز کرد. این صرافی تا حد بسیار زیادی مورد توجه ایرانی ها قرار گرفته است زیرا به تازگی صرافی بایننس قانون احراز هویت را برای کاربران اجباری کرده است و به همین دلیل بسیاری از کاربران به صرافی کوکوین رجوع کردند. در حالت کلی به کاربران توصیه می گردد تا هیچ وقت دارایی خود را درون صرافی کوکوین قرار ندهند و تمامی دارایی خود را پس از خرید از این صرافی به یک کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری مطمئن انتقال دهند. زیرا ممکن است بعد از گذشت مدتی این صرافی نیز مانند صرافی بایننس قانون احراز هویت را اجباری کند و به این صورت ممکن است که دارایی کاربران را در معرض خطر قرار بگیرد. نکته دیگری که باید در رابطه با صرافی کوکوین بگوییم این است که این صرافی به طور روزانه دارای حجم بازاری در حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار می باشد و همچنین در بین صرافی های برتر این صرافی در رتبه سوم قرار دارد.

 

image

صرافی کوکوین

بررسی صرافی هیوبی گلوبال (Huobi Global)

صرافی هیوبی گلوبال یکی دیگر از صرافی های بسیار مشهور در بین بهترین های صرافی ارز دیجیتال می باشد. این صرافی از امکانات و ویژگی های زیادی برخوردار است و همین ویژگی ها باعث شده‌اند تا شهرت این صرافی افزایش پیدا کند. در رابطه با تاریخچه صرافی هیوبی گلوبال باید بگوییم که این صرافی از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرده است و در همان سال نیز توانسته به عنوان یکی از بهترین صرافی ها شناخته شود. صرافی هیوبی گلوبال در کشورهایی همچون هنگ کنگ، کره ‌جنوبی، ژاپن و ایالات متحده دفتر رسمی دارد و علاوه بر آن در ۱۳۰ کشور جهان قابلیت استفاده دارد. بر طبق اطلاعاتی که توسط وبسایت کوین مارکت کپ منتشر شده است. این صرافی بسیار معتبر دارای حجم معاملات روزانه ای در حدود ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار می باشد که این رقم بسیار زیادی است و باعث شده است تا این صرافی در رتبه پنجم در جدول بهترین های صرافی ارز دیجیتال قرار بگیرد. این صرافی نیز مانند صرافی هایی که پیشتر معرفی کردیم از امنیت بسیار زیادی برخوردار است و به گونه ای طراحی شده است که امنیت بسیار زیادی را برای کاربران فراهم می کند. اما در حالت کلی پیشنهاد می شود تا پس از اینکه ارز دیجیتال مورد نظرتان را خریداری کردید تمامی دارایی خود را به یک کیف پول معتبر منتقل کنید.

بررسی صرافی معتبر FTX

صرافی ارز دیجیتال FTX یکی دیگر از صرافی های معتبر برای خرید ارز های دیجیتال می باشد. این صرافی در سال ۲۰۱۸ توسط شخصی به نام سم بانکمن فراید تاسیس شد و در ماه می سال ۲۰۱۹ فعالیت خود را به طور جهانی آغاز کرد. این صرافی تا حد بسیار زیادی معتبر می باشد و نکته ای که باید بگوییم این است که این صرافی یک ارز دیجیتال با همین نام نیز دارد. ارز دیجیتال این صرافی در زمانی که عرضه شد توانست موفقیت های بسیار زیادی را به دست آورد و همچنین در بین برترین ارز های دیجیتال قرار بگیرد. در رابطه با حجم معاملات روزانه این صرافی باید بگوییم که بر طبق اطلاعات ارائه شده توسط وب سایت کوین مارکت کپ این صرافی به طور روزانه دارای حجم معامله ای در حدود یک میلیارد و ۸۱۸ میلیون دلار می باشد که این رقم بسیار عالی است. نکته دیگری که باید بگوییم این می باشد که صرافی FTX در بین صرافی های برتر قرار دارد و توانسته رتبه چهارم را کسب کند.

 

image

صرافی FTX

سیگنال برای خرید ارز های دیجیتال

اگر شما قصد دارید تا هر نوع ارز دیجیتالی را خریداری کنید باید به شما این نکته را بگوییم که حتماً باید ارز دیجیتال مورد نظر را در زمان مناسب خریداری کنید تا بتوانید به این صورت سود بیشتری را کسب کنید. در حالت کلی شما می توانید از خدماتی که توسط گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) ارائه می شود مثل عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال، احراز هویت بایننس و خرید اندیکاتور vip استفاده کنید. زیرا این گروه خدمات بسیار عالی را ارائه می کنند به گونه ای که شما می توانید در کمترین زمان ممکن سود بسیار زیادی را به دست آورید. نکته ای که در رابطه با این گروه باید بگوییم این می باشد که این گروه به تمامی کاربران خود یک اشتراک سه روزه رایگان را ارائه می‌کنند تا کاربران بتوانند به این صورت خدمات این گروه را مورد بررسی قرار قرار دهند.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.