whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال ارز دیجیتال FTX و صرافی آن

1400/09/30 ساعت 16:54


ارز دیجیتال FTX یکی از انواع ارز های دیجیتال می‌باشد که به واسطه یک صرافی بسیار قدرتمند و معتبر به همین نام به وجود آمده است. این ارز دیجیتال یک ارز بسیار قدرتمند و با پشتوانه می باشد و پشتوانه آن یک صرافی قدرتمند و معروف می باشد که تعداد بسیار زیادی از کاربران از خدمات این صرافی راضی هستند. اگر شما می خواهید تا در رابطه با ارز دیجیتال FTX و صرافی آن اطلاعاتی به دست آورید می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

با دریافت سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس می‌توانید شانس موفقیت خود را در بازارهای مالی ارتقا بخشید. کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی با ارائه بهترین و ترندترین سیگنال‌های ارز دیجیتال دنیا موفقیت شما را تضمین می‌کند. کافی است برای دریافت مشاوره تخصصی بازار های مالی به پرشین الیت اتکا کنید.

 

image

ارز دیجیتال FTX

بررسی ارز دیجیتال FTX و پلتفرم آن

ارز دیجیتال FTX بسیار قدرتمند و پیشرفته می باشد و همان‌طور که اشاره کردیم به این دلیل به وجود آمده است که بتواند یک سری فرایندها را در صرافی خود پیش ببرد. پلتفرم FTX یک پلتفرم بسیار قدرتمند و امن می ‌باشد و دلیل امنیت بسیار بالای آن این می باشد که این پلتفرم بر اساس یک بلاک چین بسیار قدرتمند پایه گذاری شده است.

هدف پلتفرم FTX و ارز دیجیتال آن این می باشد تا بتواند یک سیستم بسیار انعطاف پذیر و مقیاس پذیر را به وجود بیاورد تا انجام معاملات در آن بسیار ساده و راحت باشد. در رابطه با ارز دیجیتال FTX باید بگوییم که این ارز دیجیتال دارای حجم بازاری در حدود ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار می باشد و همچنین در شبکه این ارز دیجیتال به طور روزانه چیزی در حدود ۱۶۶ میلیون دلار تراکنش انجام می‌شود که این رقم بسیار عالی می باشد.

نکته دیگری که باید بگوییم این می باشد که مالکیت این ارز دیجیتال از بازار چیزی در حدود ۰.۳۰ درصد است و این ارز در رتبه سی و یکم در جدول ارز های دیجیتال قرار گرفته است. در حالت کلی تعداد توکن‌ های ارز دیجیتال FTX چیزی در حدود ۳۵۲ میلیون واحد می باشد که از این تعداد چیزی در حدود سیصد و سی و پنج میلیون واحد آن عرضه شده است و همچنین از این تعداد چیزی در حدود ۱۳۹ میلیون واحد آن در چرخه بازار قرار دارد.

صرافی TX یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال پیشرو بود که در ژوئیه 2021 سومین صرافی بزرگ جهان بود و در مشتقات و محصولات اهرمی تخصص داشت. FTX که در سال 2018 توسط فارغ‌التحصیل موسسه فناوری ماساچوست (MIT) و معامله‌گر سابق صندوق‌های قابل معامله بین‌المللی جین استریت کپیتال (ETFs) سام بنکمن-فرید تأسیس شد، طیف وسیعی از محصولات معاملاتی از جمله مشتقات، گزینه‌ها، محصولات نوسانات و توکن‌های اهرمی را ارائه کرد. .

همچنین بازارهای نقدی را در بیش از 300 جفت معامله ارز دیجیتال مانند BTC/USDT، ETH/USDT، XRP/USDT و توکن اصلی خود FTT/USDT ارائه کرد. در اوایل نوامبر 2022، صرافی و شرکت‌هایی که در مدار آن بودند، سقوط شدیدی را آغاز کردند.

 

image

ارز دیجیتال FTX

بررسی تاریخچه ارز دیجیتال FTX

در رابطه با تاریخچه ارز دیجیتال FTX و پلتفرم آن باید بگوییم که پلتفرم ارز دیجیتال FTX در تاریخ ۸ می سال ۲۰۱۹ به طور کامل راه‌اندازی شد و در همان سال نیز ارز دیجیتال این پلتفرم به بازار ارز های دیجیتال عرضه شد. ارز دیجیتال FTX  و پلتفرم آن دارای دو بنیانگذار به نام‌های سم بنکمن و گری وانگ می باشد که این دو شخص به عنوان مدیران ارشد شرکت ALMEDA REASERCH شناخته می ‌شوند و همین موضوع باعث شد تا این اشخاص بتوانند با کمک این شرکت ارز دیجیتال و پلتفرم خود را راه‌اندازی کنند.

بررسی ویژگی ها و افتخارات ارز دیجیتال FTX

ارز دیجیتال FTX و پلتفرم آن دارای ویژگی ها و همچنین افتخارات بسیار زیادی می باشند که تمامی آنها باعث شده‌اند تا این ارز دیجیتال و پلتفرم آن تا حد بسیار زیادی در نظر مردم مشهور شوند و بسیاری از مردم از این ارز دیجیتال و همچنین صرافی آن استفاده کنند. اگر شما می خواهید تا در رابطه با این ویژگی ها و افتخارات اطلاعاتی به دست آورید پیشنهاد می کنیم که ادامه مقاله را از دست ندهید.

  • یکی از ویژگی های صرافی FTX این می باشد که این صرافی یک صرافی کاملا متمرکز می باشد که در زمینه مشتقات و همچنین محصولات اهرمی تخصص بسیار زیادی دارد و همچنین این صرافی از تعداد بسیار زیادی از ارز های دیجیتال پشتیبانی می‌ کند که این موضوع باعث شده است تا بسیاری از کاربران از این صرافی استفاده کنند.
  • یکی دیگر از ویژگی‌ های صرافی FTX این می باشد که این صرافی نرم افزار مختص به رایانه های شخصی و همچنین اندروید و ios را منتشر کرده است که این نرم ‌افزار رابط کاربری بی نقصی دارد و این موضوع باعث شده است تا اشخاص بسیار زیادی از این صرافی استفاده کنند. زیرا این موضوع این امکان را فراهم می‌کند تا هر شخصی در هر دستگاهی بتواند از این صرافی استفاده کنند.

 

image

ویژگی های ارز دیجیتال FTX

  • صرافی ارز دیجیتال FTX از ویژگی ‌ها و امکانات زیادی برخوردار است که از جمله مهم ترین آنها این می باشد که شما می توانید معاملات خود را به صورت کامل مشاهده کنید و همچنین می توانید ویژگی هایی همچون توکن های اهرمی و بازار های نقطه ای را مورد استفاده قرار دهید.
  • یکی از افتخارات ارز دیجیتال FTX این می باشد که این ارز دیجیتال با یکی از قهرمانان NBA به نام استفان کاری یک همکاری مالی را ایجاد کرده است که این موضوع باعث شده است تا شهرت این ارز دیجیتال تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال FTX

اگر شما قصد دارید تا ارز دیجیتال FTX را خریداری کنید باید یک نکته را به شما بگوییم و آن این می باشد که شما باید این ارز دیجیتال را در یک زمان بسیار مناسب خریداری کنید تا بتوانید سود بسیار زیادی را کسب کنید. برای اینکه بتوانید این زمان را پیدا کنید باید از خدماتی که به نام خدمات سیگنال ارز دیجیتال شناخته می‌ شود استفاده کنید.

این خدمات توسط گروه‌ های بسیار زیادی ارائه می‌شود که برخی از آن ها رایگان هستند و برخی دیگر غیر رایگان هستند، معمولاً پیشنهاد می‌شود تا از سیگنال ‌های رایگان استفاده نکنید زیرا این سیگنال ها معمولا دقیق نیستند و نه تنها باعث سود شما نمی شوند بلکه باعث می شوند تا شما ضرر بسیار زیادی را متحمل شوید، اما شما می توانید از سیگنال هایی که توسط گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) ارائه می‌شود استفاده کنید.

سیگنال هایی که توسط این گروه به شما ارائه می‌شود بسیار دقیق و پیشرفته می باشند و به شما کمک می کنند تا سود بسیار زیادی را به دست آورید. نکته دیگری که باید در رابطه با گروه پرشین الیت به شما بگوییم این می باشد که این گروه یک اشتراک سه روزه را به صورت رایگان به تمامی کاربران ارائه می کند و شما می توانید از این اشتراک استفاده کنید و تمامی خدمات و همچنین پشتیبانی این گروه را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که از تمامی این موارد راضی بودید اشتراک ویژه این گروه را خریداری کنید و تا هر مدت زمانی که می خواهید از خدمات گروه پرشین الیت استفاده کنید.

 

image

خرید ارز دیجیتال FTX

بررسی بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال FTX

نکته ای که باید در رابطه با ارز دیجیتال FTX بگوییم این می باشد که تعداد بسیار زیادی از صرافی‌ ها از ارز دیجیتال FTX پشتیبانی می کنند و آن را لیست کرده اند. اگر شما قصد دارید تا ارز دیجیتال FTX را خریداری کنید می‌توانید از صرافی‌هایی که ما به شما معرفی می کنیم استفاده کنید این صرافی ها کاملا امن و پرسرعت می باشند و همچنین تعداد بسیار زیادی از کاربران از این صرافی ها راضی هستند.

یکی از صرافی ‌های که شما می توانید از آن استفاده کنید صرافی اختصاصی این ارز دیجیتال می باشد، در حالت کلی هر نوع صرافی که مخصوص یک ارز باشد بهترین خدمات را برای آن ارائه می‌کند، این موضوع در رابطه با ارز دیجیتال FTX و صرافی آن نیز به همین صورت می باشد و اگر شما از صرافی FTX این ارز دیجیتال را خریداری کنید مطمئناً در پرداخت کارمزد این ارز دیجیتال تخفیف زیادی خواهید گرفت.

صرافی های دیگری که شما می توانید استفاده کنید صرافی هایی همچون بایننس، هیوبی و کوکوین می باشند این صرافی ها همانطور که گفتیم کاملا امن و پرسرعت می‌باشند و همچنین خدمات بسیار زیادی را به کاربران خود ارائه می کنند و علاوه بر آن امکانات بسیار زیادی را در خود جای داده‌اند که شما با استفاده از این امکانات می توانید بهترین و عالی ترین خرید را انجام دهید.

 

image

صرافی FTX

بررسی بهترین کیف پول ها برای نگهداری از ارز دیجیتال FTX

اگر شما ارز دیجیتال FTX را خریداری کرده اید و می خواهید آن را در یک جای بسیار امن نگهداری کنید باید از یکسری کیف پول های بسیار امن و معتبر استفاده کنید. در بین کیف پول های موجود شما می توانید از کیف پول سخت افزاری لجر استفاده کنید، این کیف پول به دلیل اینکه سخت افزاری می باشد از امنیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است و اگر شما دارایی بسیار زیادی دارید می ‌توانید این کیف پول را مورد استفاده قرار دهید.

همچنین اگر شما قصد دارید تا از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید می توانید از کیف پول هایی همچون تراست ولت، متامسک و اتمیک ولت استفاده کنید. کیف پول تراست ولت برای اندروید و ios منتشر شده است و از سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین رابط کاربری بسیار آسانی دارد و شما به راحتی می توانید با آن کار کنید. همچنین اگر شما می خواهید تا کیف پول خود را بر روی رایانه شخصی تان راه اندازی کنید.

می‌توانید از کیف پول هایی همچون متامسک و اتمیک ولت استفاده کنید. این کیف پول ها علاوه بر اینکه برای اندروید و ios منتشر شده‌اند بر روی رایانه ‌های شخصی نیز قابل نصب می باشند و شما اگر قصد دارید تا کیف پول خود را روی کامپیوترتان راه اندازی کنید می‌توانید این کیف پول ها را مد نظر قرار دهید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.