whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال Snailbrook و توکن (snail) 

1402/02/23 ساعت 04:01


در این مقاله قصد داریم درباره اسنیل بروک (SNAILBROOK) یا شهرک شرکت اتوپیایی الون ماسک در تگزاس صحبت کنیم. شهرکی با نشانه حلزون که قرار است از ارز دیجیتال snail استفاده کند. ماسک دوباره دست به کار شده است و این بار ایده جدیدی را به عرصه نمایش می‌گذارد. در ادامه توضیحات این ایده، به معرفی ارز دیجیتال Snailbrook و توکن (snail) می‌پردازیم و کمی بیشتر راجع به این پروژه جذاب حرف می‌زنیم.

در پرشین الیت می‌توانید به راحتی سودآوری کنید. بهترین گروه ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند تا در کسری از دقیقه بتوانید سیگنال ارز دیجیتال مناسب خود را دریافت کنید. اگر به ترید بی‌دغدغه و لحظه‌ای علاقه‌مندید با دریافت سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس از کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی سرعت سرمایه‌گذاری خود را افزایش بخشید. 

اسنیل بروک (Snailbrook) شهرک ایلان ماسک

ایلان ماسک این بار با آخرین سرمایه‌گذاریش در دنیای شهرک‌ها و یا مدینه فاضله (شهر آرمانی) حلزونی غوغا کرده است! هیچ کس مانند ایلان ماسک تصادفی عمل نمی‌کند. از انتشار عطر اختصاصی خودش گرفته تا خرید توییتر، تولید اتومبیل، توسعه پروژه اسپیس ایکس (Space X)، تایتان یا فناوری 51 ساله‌ای که مثل یک جک از همه مشاغل است و در تعداد کمی از این ایده‌های فناورانه نیز استاد است!

جالب است که آخرین سرمایه‌گذاری او، به نوعی سرمایه‌گذاری بر روی چیزی است که انتظار داریم بگوییم او در حال راه‌اندازی شهر شرکت خودش باشد. خب این دقیقا چه معنایی دارد و یا به عبارتی شهرک شرکت چیست.

تعریف شهرک های شرکت 

به طور خلاصه، شهرهای شرکت، دهکده‌هایی هستند که از خانه‌ها و مشاغلی تشکیل شده‌اند. این خانه‌ها و مشاغل همگی متعلق به یک واحد تجاری هستند. چنین شهرهایی اغلب زمانی پدید می‌آیند که یک شرکت به نیروی کار قابل توجهی در یک مکان دورافتاده نیاز داشته باشد. این امر سبب نیاز به مسکن، زیرساخت‌ها و خدمات ضروری می‌شود، در حالی که تقریباً از هیچ جا ظاهر می‌شوند.

به عبارتی این‌ها قرن‌هاست که وجود داشته‌اند و در واقع در دوران انقلاب صنعتی به اوج خود رسیده‌اند. دقیقا زمانی که تولید و کمیت در خط مقدم هر کسب و کاری قرار داشته است. این کاملاً منطقی است. وقتی کسی بفهمد که یک شرکت به معنای واقعی کلمه، زندگی و شغل کارمندان خود را کنترل می‌کند. این دقیقا مترادف کارایی است.

شهر شرکت نیولانارک (New Lanark)

یکی از این نمونه شهرهای شرکت، شهرک نیولانارک است. نیولانارک یک دهکده آسیاب صنعتی کوچک در اسکاتلند است که توسط رابر اوون (Rober Owen) تأسیس شد. این شهر در سال 2001 میلادی عنوان میراث جهانی یونسکو را به خود اختصاص داده است و اغلب در حوزه معماری به دلیل استفاده پیشگامانه از سیاست مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

شهرک‌های شرکت رویای سرمایه‌داری است. این شهرک‌ها از طریق مجموعه‌ای بسیار منزوی از امکانات رفاهی، مسکن و تدارکات، نهاد حاکمیتی استانداردی از زندگی را برای کارگران فراهم می‌کند. به طوری که حداکثر بهره‌وری آنها را در محل کار تضمین می‌کند.

بسیاری افراد از این شهرک‌ها، به دلیل اینکه یک مدل زندگی بسیار مستبدانه است، انتقاد می‌کنند. زیرا شهرهای شرکتی به دلیل میزبانی از یک چشم‌انداز اقتصادی بسیار غیرمتنوع، به شدت به هیئت حاکمه متکی هستند. این بدان معناست که اگر مشکلی پیش بیاید، چیزی به نام "اجازه دهید من بروم و شغل خود را عوض کنم" وجود ندارد! زیرا کل اقتصاد و زندگی یک خانواده توسط همین افراد اداره می‌شود.

بنابراین، شهرک شرکت ایلان ماسک چیست؟

شهر اسنیلبروک اولین بار در سال 2021 تأسیس شد و در حال حاضر مجموعا 12 نفر جمعیت دارد ولی قرار است در سال‌های آینده به طور پیوسته افزایش یابد. این مکان در مجاورت تأسیسات شرکت بورینگ ماسک (Boring Musk) کارخانه آینده تسلا و زیرساخت‌های Space X در تگزاس قرار دارد. در اطراف جایی که شایعه می‌شود ماسک بیش از 6000 هکتار زمین به منظور ساخت مسکن اقتصادی برای کارگرانش خریداری کرده است.

برنامه‌ریزی برای این شهر که تحت نام «پروژه شگفت‌انگیز فاز اول» عمل می‌کند، ارائه شده و نشان‌دهنده استعداد مشخصه ماسک است. پیشرو این پروژه، شرکت ساخت‌وساز مستقر در میامی به نام لنر (Lennar) است که به دلیل مشارکت در تلاش‌های بلندپروازانه دیگری مانند ساخت مسکن سه بعدی در کنار غول معماری BIG شناخته می‌شود.

اگرچه دیدگاه مدینه فاضله یا شهر آرمانی ماسک در ابتدا به عنوان یک شایعه اینترنتی رد شد ولی تصاویر اخیر تأیید می‌کنند که اسنیل بروک واقعاً در حال پیشرفت است. در حالی که اسنیل بروک هنوز با شهرستان باستروپ (Bastrop County) ادغام نشده است.

باستروپ دارای تنها 201 نفر ساکن بوده و وجود یک حکمران یا قاضی مورد تأیید در این شهرک کافی است. این مکان در حال حاضر دارای چندین خانه متحرک، یک استخر شنا، یک منطقه تفریحی در فضای باز و یک مرکز تناسب اندام است.

این پروژه چقدر ممکن است اشتباه پیش برود؟

بیایید پاسخ این سوال را کمی منصفانه بررسی کنیم. در حالی که شهرهای شرکت موفق بی‌سابقه نیستند، اما روندی وجود دارد که آنها بیشتر دیستوپیایی می‌شوند. مدینه فاضله یا شهر آرمانی و نگرانی بسیاری از افرادی که به صورت آنلاین، دغدغه‌های خود را اشتراک‌گذاری می‌کنند. ایلان ماسک مردی است که قول داده بود مریخ را استعمار کند. با این حال، تنها به حرف ما بسنده نکنید و بگذارید تاریخ خودش بدرخشد.

در ادامه با شهر شرکت‌های مشهور دیگری آشنا می‌شویم.

فوردلندیای برزیل (Fordlandia)

در دهه 1920، هنری فورد، صنعتگر آمریکایی، چشم‌انداز بزرگی یعنی ایجاد فوردلاندیا را آغاز کرد. فوردلاندیا یک مزرعه لاستیک خودکفا است که در جنگل‌های بارانی آمازون قرار دارد. با این حال، این پروژه بلندپروازانه در نهایت تحت یک سری قضاوت‌های نادرست، چالش‌های زیست‌محیطی و درگیری با فرهنگ محلی از بین رفت. یکی از مشکلات اصلی، تلاش فورد برای پیوند گرفتن یک شهر آمریکایی در قلب آمازون بود.

فوردلندیا با مسکن وارداتی، بیمارستان‌ها، مدارس و حتی یک زمین گلف داشت ولی نیازها و پویایی منحصربه‌فرد نیروی کار محلی و جوامع بومی را نادیده گرفت و به درگیری‌ها و نارضایتی‌های فرهنگی دامن زد.

پولمن (Pullman) در ایالات متحده آمریکا

پولمن یک شهرک شرکتی بود که توسط جورج پولمن، صنعتگر معروف، در اواخر قرن نوزدهم ساخته شد. علیرغم زیرساخت‌ها و امکانات اولیه چشمگیر آن، این شهر با اعتصابات کارگری، رکود اقتصادی و کاهش سودآوری مواجه شد که منجر به زوال و در نهایت جذب آن به شهر شیکاگو شد.

اما همچنین، این پروژه تا چه حدی می تواند خوب باشد؟

هر سکه دو روی دارد. در حالی که شهرهای شرکت دارای ویژگی‌های پدرانه و رنگ وهم‌آور دیستوپیایی هستند، همه نمونه‌ها شکست‌‌پذیر نبوده‌اند.

بورنویل (Bournville) انگلستان

بورن‌ ویل، یک شهر شرکتی قابل توجه است که توسط شرکت شکلات کدبری (Cadbury) توسعه یافته است. این شهر، اولین بار در سال 1879 تاسیس شد و دارای خانه‎هایی با طراحی خوب، فضاهای سبز و امکانات رفاهی اجتماعی است. اگرچه ترتیبات اولیه حاکمیتی خود را از دست داده است، اما همچنان یک منطقه مسکونی مطلوب است و به دلیل استاندارد بالای زندگی، شهری شناخته شده، است.

هرشی (Hershey) در ایالات متحده آمریکا

هرشی در پنسیلوانیا، یک شهر شرکتی معروف و موفق است که در اطراف شرکت شکلات سازی هرشی ساخته شده است. این شهر مجموعه‌ای از امکانات رفاهی، از جمله پارک هرشی، دنیای شکلات هرشی و مدرسه میلتون هرشی (Milton Hershey) که به کودکان بی بضاعت آموزش می‌دهد، ارائه می‌دهد.

آشنایی با ارز دیجیتال Snailbrook و توکن (snail)

در دنیایی که توزیع ثروت مدت‌هاست به انحراف کشیده شده است، داستان خارق‌العاده‌ای رخ می‌دهد، داستان ارز دیجیتالی که در بوته رویاها و آرزوها جعل شده است. اسنیل بروک (Snailbrook)، عصر جدیدی از رمزارزهای متعلق به جامعه یا جامعه محور است. اسنیل بروک، تمام میم کوین‌ها را متحد و موج جدیدی در صنعت ایجاد می‌کند. پس اگر دوست دارید یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل داشته باشید، میم کوین‌هایتان را نگه دارید تا توکن‌های رایگان snail را در یک راه‌اندازی عادلانه و بی‌سابقه  که از طریق ایردراپ (airdrop) مابین مالکین توزیع می‌شود، مطالبه کنید.

SnailBrook یک پروژه میم کوین غیرمتمرکز است که هدف آن ایجاد جامعه یا فرقه‌ای نهایی است. این پروژه با متحد کردن تمام میم‌ کوین‌ها برای یک هدف مشترک پدید آمده است. اسنیل بروک که بر مبنای عدم تمرکز ساخته شده است، یک پلتفرم جامعه محور را تقویت می‌کند که از مرزهای سنتی مالی و فناوری فراتر می‌رود و یک مدینه فاضله یا شهری آرمانی را برای همگان متصور است.

توکنومیک SnailBrook

این پروژه دارای یک راه‌اندازی منصفانه با ساختار توکنومیک منحصر به فرد است که برای اطمینان از ایمنی مالکین طولانی مدت و طول عمر پروژه طراحی شده است. مجموع عرضه اولیه این پروژه، مشتمل بر صد میلیارد (100,000,000,000) توکن  SNAIL بود. مدل توزیع شامل یک Airdrop بزرگ بود که به منظور متحد کردن بسیاری از جوامع میم کوین انجام شد.

ایردراپ اول اسنیل بروک SnailBrook

اولین Airdrop، برای 420 کیف پول برتر در SHIB، Bone، FLOKI، DOGECHAIN، QOM، CAW، TSUKA، wDoge و SOV آغاز شد و به 3780 کیف پول دسترسی به بیش از 10،000،000،000 توکن SNAIL رایگان را داد.

پس از ایردراپ اول، یک رویداد Burn آغاز شد و به طور دائم 17.6٪ از عرضه توکن SNAIL را حذف کرد. 80 میلیارد توکن دیگر نیز به صورت عادلانه در بازار آزاد عرضه شد. پس از رویداد سوختگی اخیر، توکنومیک پروژه SNAIL به صورت زیر تنظیم شده است:

  • عرضه کل: 82,373,015,782 (82.4 میلیارد) توکن SNAIL.
  • ایردراپ

ایردراپ اول طبق برنامه ریزی تکمیل شد و توکن‌ها بین شرکت کنندگان اولیه، توزیع شدند. توکن‌های در نظر گرفته شده برای ایردراپ‌های دو وسه به همراه منابع باقی مانده از ایردراپ اول سوزانده شدند.

  • رویداد سوزاندن: برنینگ بزرگ Snail به طور قابل توجهی عرضه کلی را کاهش داد که نشان دهنده تعهد قوی به مسیر کاهش تورم است. توکنومیک‌های به روز شده نشان دهنده تعهد پروژه SnailBrook برای ایجاد یک اکوسیستم ایمن، پایدار و جامعه محور با تمرکز بر رشد و پایداری بلند مدت است.

شما نیز می‌توانید با در دست داشتن برخی از محبوب‌ترین میم کوین ها، آزادانه توکن‌های SNAIL خود را از طریق ایردراپ ما مطالبه کنید. توکن اسنیل، آرمان‌شهری است که همه میم‌ها را در خود جای می‌دهد و توزیع رایگان بی‌سابقه و راه‌اندازی عادلانه را برای دارندگان میم کوین فراهم می‌کند.

نقشه راه  SnailBrook

اسنیل بروگ برنامه های بلندپروازانه ای برای آینده دارد. به عنوان یک نمونه اولیه، توزیع اولیه ایردراپ را صرفاً برای تقویت یک فرقه در میان معتقدان به میم کوین انجام داده است.

راه اندازی منصفانه SnailBrook

80٪ از توکن‌های SNAIL در صرافی یونی سواپ (Uniswap) و 20٪ در ایردراپ‌ها جای گرفت که یک راه‌اندازی واقعاً منصفانه و به نفع جامعه است.

برنینگ یا سوزاندن بزرگ SnailBrook

رویداد تورم‌زدایی بی‌سابقه با سوزاندن توکن‌های 17.6 میلیارد دلاری SNAIL، ایجاد ثبات برای جامعه و ایجاد ارزش بلندمدت را به ارمغان آورده است.

ایردراپ SnailBrook

420 دارنده برتر در نه پروژه میم کوین، ادعای 10 میلیارد دلار SNAIL دارند. بنابراین توسط پروژه اسنیل بروک، جوامع متحد میم کوین شکوفا می‌شوند.

پلتفرم SnailBrook

یک مرکز رمزنگاری همه کاره که در آن جوامع میم کوین متحد می‌شوند و رشد می‌کنند. به عبارتی پروژه اسنیل بروک، یک کلان شهر میم نهایی است. در نقشه راه پروژه، تمام مراحل توسعه برای ساخت و گسترش SnailBrook انجام خواهد گرفت. همچنین، نوآوری و همکاری در بین علاقه‌مندان به میم کوین تقویت می‌شود.

تیم SNAILBROOK

تیم SnailBrook یک گروه غیرمتمرکز از افرادی است که اشتیاق مشترکی به میم‌ها و ارزهای دیجیتال دارند. بنیانگذار پروژه به نام فین (Finn)، یک کارآفرین رویایی است که زمانی پشت پرده بوده و به تغییر اعتقاد دارد. او به قدرت وحدت اعتقاد و همکاری باز اعتقاد دارد، همچنین متعهد به ساختن شهر آرمانی و نهایی میم کوین‌ها و پرورش یک جامعه همیشگی و خودمختار است.

رسانه های اجتماعی SNAILBROOK

گروه تلگرام و حساب توییتر بهترین مکان‌ها برای به روز ماندن از آخرین اخبار SnailBrook و ارتباط با اعضای انجمن است. البته می‌توانید در توییتر، گروه تلگرام، مدیوم، تیک تاک، ردیت، دیسکورد،  یوتیوب و گیت بوک نیز SNAILBROOK را دنبال کنید.

کلام آخر

طبق گزارش‌ها، ایلان ماسک هزاران جریب زمین در تگزاس خریداری کرده است تا شهری جدید به نام اسنیل بروک بسازد، جایی که کارمندان شرکت‌هایش تسلا، اسپیس ایکس و شرکت بورینگ می‌توانند در آن زندگی و کار کنند. SnailBrook یک پروژه میم کوین غیرمتمرکز است که هدف آن ایجاد جامعه یا فرقه‌ای نهایی است. این پروژه با متحد کردن تمام میم‌ کوین‌ها برای یک هدف مشترک پدید آمده است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.