whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Pitbull چیست و چگونه کار می کند؟

1401/01/05 ساعت 18:52


درباره ارز دیجیتال PITBULL چه می دانید؟ صنعت کریپتوکارنسی در چند سال گذشته با نرخ فوق العاده ای رشد کرده است. سکه هایی مانند بیت کوین و اتریوم در دهه گذشته با نرخ های خیره کننده ای رشد کرده اند و به سرمایه گذاران اولیه پاداش داده اند. سکه ای که تحت رادار بسیاری از تحلیلگران رمزارز پرواز کرده است و در حال حاضر در مرحله ابتدایی خود، با ارزش بازار 36.7 میلیون دلاری است، Pitbull Coin است. رشد قوی را تجربه کرده است و از ژوئیه 2021 بیش از 600٪ افزایش یافته است. بازدهی 1 ساله بدی نیست!

شت کوین Pitbull با توکن PIT یک میم کوین مبتنی بر انجمن است. این ارز دیجیتال با محوریت سگ در شبکه هوشمند بایننس ایجاد شده است. رویکرد سازندگان این ارز دیجیتال شرکت دادن سرمایه گذاران در توسعه این پروژه و انجمن آن است. تجربیات اجتماعی منحصر به فرد ناشی از این مشارکت به همراه توسعه انجمن، بزرگترین دستاوردهای این ارز دیجیتال می باشد.

اگر خوانندگان نمی‌خواهند این فرصت با رشد بالا را از دست بدهند، مقاله کامل ما را در مورد نحوه خرید سکه Pitbull امروز بخوانید. ما قصد داریم تمام اطلاعات لازم را که سرمایه‌گذاران نیاز دارند پوشش دهیم، با بررسی عمیق‌تر در مورد رمز ارز و بهترین مکان‌ها برای خرید تتر، قبل از پایان دادن به راهنمای کامل در مورد نحوه راه‌اندازی حساب می پردازیم.

ارز دیجیتال ptibull

نحوه خرید ارز دیجیتالPitbull  – مراحل سریع 

قبل از شروع راهنمای خود، می خواهیم نگاهی سریع به نحوه راه اندازی حساب و خرید سکه Pitbull توسط کاربران بیندازیم. این فرآیند بسیار آسان است و در چهار مرحله زیر خلاصه می شود. ما این مراحل را در ادامه مقاله با جزئیات بیشتری پوشش خواهیم داد، بنابراین اگر کوتاه به نظر می رسد نگران نباشید.

مرحله ۱: راه‌اندازی حساب

اولین مرحله این است که از وب‌سایت دیدن کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را برای راه‌اندازی حساب دنبال کنید. در اینجا به ایمیل و رمز عبور نیاز خواهید داشت.

مرحله 2: تأیید حساب

پس از راه‌اندازی حساب، باید قبل از اضافه کردن وجوه، آن را تأیید کنید. این را می توان با ارائه برخی از اشکال معتبر شناسه دولتی انجام داد.

مرحله 3: اضافه کردن وجوه

پس از تأیید حساب خود، می توانید با استفاده از روش های مختلف پرداخت، وجوه اضافه کنید. این وجوه برای خرید سکه پیتبول استفاده خواهد شد.

مرحله 4: خرید Pitbull Coin

از نوار جستجو برای یافتن Pitbull Coin استفاده کنید. بر روی دکمه "تجارت" کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید. انتخاب کنید چه مقدار سکه پیتبول می خواهید بخرید و سپس معامله را انجام دهید تا سکه را به سبد خود اضافه کنید.

سکه Pitbull  را از کجا بخریم؟

با توجه به ارزش بازار ارز دیجیتال بیش از 2 تریلیون دلار، تعداد زیادی کارگزار در آنجا وجود دارند که همگی خدمات منحصر به فردی را به مشتریان ارائه می دهند. با توجه به تعداد بالای ارائه دهندگان، تلاش برای انتخاب بهترین صرافی رمزنگاری برای پاسخگویی به نیازهای سرمایه گذاری می تواند دشوار باشد. برای صرفه جویی در وقت و زحمت خوانندگان برای تحقیق درباره خود، ما به دو بهترین مکان برای خرید سکه پیتبول و فروش اندیکاتور VIP در سال 2023 رسیده ایم.

ما هر کارگزار را به طور عمیق پوشش خواهیم داد، از جمله هزینه ها، سهولت استفاده، تجربه کاربر، و موارد دیگر. ما همچنین لیستی از مزایا و هزینه و همچنین جدول تفکیک هزینه را برای راحتی کاربران ارائه خواهیم کرد.

pitbull roadmap

شت کوین pitbull

ارز دیجیتال Pitbull  چیست؟

Pitbull یک توکن غیرمتمرکز سهامداری خودکار است. از ابتدای ایجاد آن، مالکیت آن لغو شده و LP آن سوخته است، به این معنی که هیچ کیف پول توسعه‌دهنده، کنترل تماس، کنترل نقدینگی یا هیچ قدرت متمرکز دیگری وجود ندارد. این آن را به یک دارایی غیرمتمرکز تبدیل می کند.

نقشه راه توکن به سه مرحله تقسیم می‌شود: فاز 1، 2 و 3.

در حال حاضر، در مرحله اول، پلتفرم برندسازی وب‌سایت خود را بر عهده گرفته و توسط یک شرکت معتبر ممیزی شده است. همچنین در سایت های شاخص قیمت ارز دیجیتال مانند CMC، FTX و Coingecko فهرست شده است. علاوه بر این، این پلتفرم شروع به ایجاد روابط با یوتیوبرها و اینفلوئنسرهای کریپتو کرده است تا به رشد برند در آینده کمک کند. در نهایت، یک کیف پول رمزنگاری جامعه چند علامتی وجود دارد و کمک های مالی به پناهگاه های حیوانات به عنوان بخشی از این ماموریت انجام شده است.

در مرحله دوم، پلتفرم قصد دارد NFT های رسمی Pitbull و کارت های کلکسیونی را راه اندازی کند. علاوه بر این، قصد دارد در فهرست ردیاب دارایی Coinbase قرار گیرد، که کمک می‌کند سکه سیگنال فیوچرز را به مخاطبان بیشتری هدایت کند. به عنوان بخشی از مرحله دوم، توکن لیست هایی را در LunarCrush، IndoEx، CoinTiger و WhiteBit انجام می دهد. بخش پایانی این مرحله دوم شامل PitCharts و PitTracker است که نسخه‌های بتا را راه‌اندازی می‌کنند، که به دارندگان کمک می‌کند سکه Pitbull خود را دنبال کنند.

در مرحله سوم، کمک های مالی به CEX های بزرگ را بر عهده خواهد گرفت و اولین نسخه از وایت پیپر خود را راه اندازی خواهد کرد. همچنین یک لیست در هات بیت اکسچنج وجود خواهد داشت. پلتفرم همچنین قصد دارد توکن دومی به نام LA Token را در این مرحله فهرست کند. 

تعدادی لیست صرافی دیگر نیز وجود خواهد داشت، اما به نظر می رسد مهم ترین پیشرفت در مرحله سوم شروع مصاحبه با آژانس های بزرگ رسانه های رمزنگاری باشد. این باید به سوق دادن سکه به بازار بسیار بزرگتر کمک کند و می تواند منجر به رشد مطلوب شود.

همچنین مجموعه ای از ویژگی های جالب دیگر در راه است، از جمله راه اندازی PitMag، یک پلت فرم رسانه ارتباطی منحصر به فرد با مفهومی منحصر به فرد. لیست‌های صرافی سطح 1 بیشتری همراه با یک سری اقدامات بازاریابی و همکاری‌های NFT دنبال می‌شوند.

چرا باید سکه Pitbull بخریم؟

قبل از اینکه سرمایه گذاران هر دارایی را خریداری کنند، مهم است که تحقیقات لازم را از قبل انجام دهند تا مطمئن شوند که از خطرات و جنبه های منفی احتمالی سرمایه گذاری آگاه هستند. این می تواند بسیار وقت گیر باشد، بنابراین برای کمک به خوانندگان برای جلوگیری از دردسر، ما لیستی از پنج چیز را که در مورد سکه Pitbull دوست داریم در زیر تهیه کرده ایم:

دارایی غیرمتمرکز

توکن Pitbull یک دارایی غیرمتمرکز است. این بدان معناست که هیچ نهاد کنترل کننده مرکزی متولی آن نیست. بلکه توسط جامعه اجرا می شود و تمام تراکنش ها در بلاک چین ذخیره می شوند. این امر ذاتاً آن را ایمن تر و ایمن تر از معماری پرداخت سنتی می کند زیرا همه تراکنش ها 100٪ قابل ردیابی هستند. این یک امتیاز عالی برای سکه است و باید کاربرد آن را افزایش دهد.

بازار فعلی

مزیت دیگر سرمایه گذاری در توکن Pitbull در حال حاضر این است که در بازار فعلی، تقریباً 100٪ از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است. این مورد در مورد اکثر سکه های سراسری است که در بازار نزولی فعلی ضربه خورده اند. اگرچه این برای سرمایه گذاران فعلی عالی نیست، اما نقطه ورود عالی برای سرمایه گذاران آینده است که می خواهند با قیمت مناسب وارد بازار شوند. بنابراین، اکنون می تواند زمان خوبی برای سرمایه گذاری در سکه Pitbull برای رشد آینده باشد.

قرعه کشی  

یکی از ویژگی های جالب تعبیه شده در پلتفرم، Pit Lottery است. این اجازه می دهد تا کیف پول ها برای برنده شدن در بخت آزمایی وارد قرعه کشی شوند. برای شروع قرعه کشی حداقل سه شرکت لازم است و شرکت کنندگان می توانند تعداد نامحدودی بلیط خریداری کنند تا شانس برنده شدن خود را افزایش دهند. پس از برنده شدن، کاربران 89٪ از استخر جایزه را به دست می آورند که 4٪ برای همیشه سوخته می شود، 5٪ به بازی بعدی منتقل می شود، 1٪ به کیف پول اعلام کننده و 1٪ نهایی به کیف پول مالک می رسد.

other priduvts pitbull

محصولات دیگر

پیت بول تعدادی محصولات جالب دیگر نیز دارد. اینها عبارتند از Pit Tracker، Pit Charts، Pit Safe، Pit Farm، Pit Swap و Pit Mag. نمودارهای Pit Tracker و Pit به کاربران این امکان را می دهد که حرکات قیمت سکه را ردیابی کنند، شبیه به یک ابزار نمودار سنتی. Pit Safe یک BSC DeFi Asset Manager جامع است که برای توسعه دهندگان و سرمایه گذاران در دسترس است. 

Pit Farm به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از توکن Pitbull خود کشاورزی کنند و در ازای آن مقداری امتیاز NFT دریافت کنند تا NFT ها را بازخرید کنند. Pit Swap امکان مبادله سایر سکه ها و سیگنال ارز دیجیتال را به توکن های Pitbull می دهد و Pit Mag یک سایت رسانه ارتباطی رمزنگاری است که توسط توکن ایجاد شده است.

رشد کریپتو Pitbull

دلیل نهایی اینکه چرا کوین پیتبول ممکن است یک سرمایه گذاری عالی باشد، به دلیل رشد پیش بینی شده آینده گروه ارز دیجیتال است. در دهه گذشته، کریپتو هزاران درصد افزایش یافته است. تحلیلگران زیادی وجود دارند که پیش‌بینی می‌کنند در آینده نیز چنین خواهد بود. همانطور که گفته شد، بازار نزولی ارزهای دیجیتال می‌تواند نقطه ورود خوبی برای رشد آینده باشد.

قیمت کریپتو Pitbull

قیمت فعلی سکه پیتبول 0.0000000008 پوند است. این میزان طی 30 روز گذشته 0.6 درصد کاهش یافته است، اما در 12 ماه گذشته 682 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، بسیار پایین تر از بالاترین سطح تاریخ 0.48 پوند است. با قیمت فعلی، ارزش بازار این سکه 30.6 میلیون پوند است و حجم معاملات 24 ساعته ثابت آن حدود 600000 پوند است. این مرحله نوزادی سکه را برجسته می کند و ثابت می کند که می تواند سرمایه گذاری عالی برای رشد آینده باشد.

پیش بینی قیمت سکه Pitbull

پیش بینی قیمت کریپتو Pitbull بسیار سخت است. این به این دلیل است که سکه ها به طور روزانه به شدت نوسان دارند. اگر به درستی مدیریت نشود، می‌تواند منجر به کاهش شدید ارزش پرتفوی شود. بیایید به پرونده گاو و خرس برای توکن Pitbull نگاه کنیم تا ارزش آتی آن را ارزیابی کنیم:

اگر دارایی‌های غیرمتمرکز با سرعت فعلی به رشد خود ادامه دهند، توکن Pitbull می‌تواند در آینده رشد خوبی داشته باشد. همانطور که وب 3 و NFT رشد می کنند، کانال سیگنال ارز دیجیتال که به آنها قدرت می دهند نیز ارزش خود را افزایش می دهند. علاوه بر این، محصولات جدید متعددی که پلتفرم قصد دارد منتشر کند، می‌تواند به ایجاد علاقه بیشتر به توکن کمک کند. این موردی است که در آن توکن Pitbull می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد و حتی از بالاترین قیمت خود یعنی 0.47 پوند عبور کند.

پیش‌بینی قیمت کریپتو Pitbull در صورتی اتفاق می‌افتد که به دلیل عدم علاقه سرمایه‌گذاران و اجرای ضعیف پروژه‌های جدید، بازار کریپتو کنونی هرگز به بالاترین سطح قبلی خود نرسد. مفسران زیادی در آنجا وجود دارند که معتقدند صنعت کریپتو بر اساس «هیجان» سرمایه‌گذاران است و در آینده، ارزش واقعی بسیاری از دارایی‌ها به صفر خواهد رسید. به طور خاص برای سکه Pitbull، اگر نتواند به روز رسانی های با کیفیت بالا را ارائه دهد و به فشار بازاریابی خود ادامه دهد، می تواند علاقه سرمایه گذاران را از دست بدهد و در نتیجه شاهد کاهش ارزش خود باشد.

هر دوی این موارد ممکن است. با این حال، بهترین راه برای سرمایه گذاری این است که در مورد دارایی و صنعت تحقیق کنید و به نتیجه گیری خودتان در مورد آینده صنعت برسید.

بهترین کیف پول رمزنگاری Pitbull

همانطور که گفته شد، با جهانی شدن صنعت کریپتو از نظر اندازه و مقیاس، هزاران ارائه دهنده کیف پول رمزنگاری در آنجا وجود دارد. هر یک از آنها دارای عملکردها و ویژگی های منحصر به فردی برای جذب سرمایه گذار هستند که می تواند کار انتخاب کیف پول را بسیار دلهره آور کند.

هر دو سیگنال فارکس و احراز هویت بایننس گزینه های عالی برای کیف پول های کریپتو هستند زیرا هر کدام امنیت سطح بالا و عملکرد عالی را ارائه می دهند. علاوه بر این، هر دو پلتفرم از نظر کریپتوهایی که ارائه می‌دهند، انتخاب‌های گسترده‌ای را به کاربران ارائه می‌دهند، بنابراین برای ساختن پورتفولیوهای متنوع عالی هستند.

با این حال، ما معتقدیم که Crypto.com از بایننس بدون بهترین کیف پول رمزنگاری برای خرید توکن های Pitbull عملکرد بهتری دارد. دلیل اصلی این امر این است که یک ویژگی کسب درآمد را ارائه می دهد، که در آن کاربران می توانند با شرایط انعطاف پذیر بازده عالی داشته باشند. 

کاربران همچنین می توانند NFT ها را به کیف پول DeFi که در آن سیگنال فارکس رمزنگاری شده را معامله می کنند، واریز کنند، که نکته بسیار خوبی برای در نظر گرفتن است. در نهایت، Secure Enclave، بیومتریک چهره، احراز هویت دو عاملی، و کلیدهای خصوصی منحصر به فرد مجهز به هر کیف پول وجود دارد. بنابراین، کاربران می توانند هنگام معامله با Crypto.com مطمئن باشند که وجوه آنها در دستان امن است.

نحوه خرید Pitbull Crypto - آموزش 

اکنون ما تمام اطلاعات لازم در مورد سکه Pitbull را پوشش داده‌ایم، می‌خواهیم خوانندگان را از طریق یک راهنمای عمیق در مورد اینکه چگونه می‌توانند یک حساب Crypto.com راه‌اندازی کنند و از امروز شروع به خرید سکه Pitbull برای کیف پول خود کنند، راهنمایی کنیم.

مرحله 1: یک حساب Crypto.com راه اندازی کنید.

اولین قدم راه اندازی یک حساب کاربری Crypto.com است. برای انجام این کار، کاربران باید به وب سایت مراجعه کرده و بر روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنند. از اینجا، کاربران باید نام کاربری و رمز عبور را به همراه ایمیل و شماره تلفن ارائه دهند. این یک حساب کاربری Crypto.com ایجاد می کند.

مرحله 2: حساب را تأیید کنید.

مرحله بعدی این است که حساب خود را تأیید کنید. این باید برای اثبات هویت کاربران انجام شود تا آنها بتوانند وجوهی را به حساب خود اضافه کنند. این فرآیند ساده است و کاربران را ملزم به ارائه دو شکل شناسه دولتی می‌کند که Crypto.com از آنها برای بررسی عکس صورت شما استفاده می‌کند. رایج‌ترین اشکال شناسه شامل گواهینامه‌های رانندگی و گذرنامه است و Crypto.com قصد دارد ظرف چند دقیقه آنها را تأیید کند.

مرحله 3: سپرده گذاری وجوه 

هنگامی که کاربران حساب های خود را تأیید کردند، نوبت به واریز وجوه می رسد. این وجوه همان چیزی است که برای خرید سکه پیتبول استفاده می شود. برای افزودن وجوه، کاربران باید به بخش «سپرده وجوه» حساب خود (که معمولاً برای کاربران جدید برجسته می‌شود) بروید. از اینجا کاربران می توانند از انواع روش های پرداخت از جمله حواله های بانکی، کارت های اعتباری و نقدی و کیف پول های الکترونیکی مانند پی پال برای انتقال استفاده کنند.

مرحله 4: خرید سکه Pitbull

هنگامی که کاربران وجوه را در حساب های خود واریز کردند، می توانند با موفقیت سکه Pitbull خریداری کنند. تکمیل این مرحله نهایی آسان است. کاربران فقط باید سکه Pitbull را در نوار جستجو تایپ کنند و هنگامی که دارایی صحیح را در منوی کشویی پیدا کردند، آن را انتخاب کنند. از اینجا، به سادگی فرم سفارش را پر کنید، انتخاب کنید که چه مقدار از کاربران سکه مایل به خرید هستند و سپس تراکنش را انجام دهید. تبریک می گوییم، شما با موفقیت موقعیت سکه پیتبول را به مجموعه خود اضافه کردید!

شت کوین پیت بول به منظور پرداخت پاداش سرمایه گذاران خود از یک سازوکار استیکینگ خودکار استفاده می کند. در این روش پیت بول به وسیله کارمزد تراکنش های صورت گرفته در PIT به هولدرهای توکن خود پاداش می دهد. از این طریق کسب بازدهی و سود غیرفعال را برای ایشان تضمین می کند.

سرمایه گذاری در شت کوین پیت بول

نقشه راه شت کوین Pitbull

نقشه راه شت کوین Pitbull مقصد و آینده بسیار بلند پروازانه ای را برای این میم کوین معرفی کرده است. این مسیر شامل:

  • راه اندازی روی بسیاری از  بلاک چین ها از جمله اتریوم (ETH)، پلیگان (MATIC)، کوکوین (KCS) و کاردانو (ADA).
  • تاسیس یک مجله برای Pitbull به نام PitMag.
  • گردآوری کردن توکن های غیرقابل تعویض یا NFT پیت بول و انجام تعاملات با آنها.
  • طراحی و ساخت یک بازی برای کسب درآمد از پیت بول.
  • یک متاورس پیت بول.

شت کوین Pitbull تا کنون توانسته است به موفقیت های قابل توجهی دست یابد. او در زمان نگارش مقاله یعنی در کمتر از یک سال، موفق شده است در توییتر خود 100000 دنبال کننده و در کانال رسمی تلگرام خود بیش از 40000 دنبال کننده را به خود اختصاص دهد. با توجه به سن بسیار کم این توکن، می توان دستاوردهای آن را یک شاهکار چشمگیر تلقی کرد.

تیم سازنده شت کوین Pitbull چه کسانی هستند؟

اعضای تیم سازنده شت کوین Pitbull همچنان ناشناس هستند. با این وجود مالکیت این ارز دیجیتال به انجمن واگذار شده است. اعضای این انجمن شامل چند داوطلب است که آنها و سمت شان را در زیر به شما معرفی می کنیم:

  • Jackiboi (Jack): مهندس نرم افزار، توسعه
  • SevenDigitz (Jari): مدیر، ارتباطات
  • kargolanding (Kargo Landing): مهندس نرم افزار، توسعه
  • Faaa1B (Fab): استراتژیست Reddit
  • kndwin (Kevin): مهندس نرم افزار، توسعه

 

ارز دیجیتال پیت بول

اعضای این انجمن را می توان به عنوان تیم اصلی شت کوین Pitbull در نظر گرفت. با این وجود گروه های مختلف دیگری نیز در این پروژه مشارکت دارند. از جمله:

  • 48 عضو که در راستای هماهنگی های پروژه بر روی ادمین به فعالیت میپردازند.
  • 15 عضو که در حال مدیریت پیج ها و کانال های مختلف این ارز در رسانه های اجتماعی هستند. این اعضا تلاش می کنند دسترسی اجتماعی افراد به این کوین را به حداکثر برسانند.
  • 45 عضو که وظیفه طراحی تصاویر، ویدیوها و موسیقی اورجینال برای خروجی رسانه های این شت کوین را برعهده دارند.
  • 22 عضو که با همکار یکدیگر در تلاش برای ساخت برنامه های نرم افزاری این ارز دیجیتال همچون نمودارها و ردیاب ها می باشند.

خصوصیات و ویژگی هایی که پیت بول را منحصر به فرد می سازد

شت کوین Pitbull علاوه بر انجمن قوی خود، یک اکوسیستم تقریبا توسعه یافته با استانداردهای لازم برای یک میم کوین را نیز دارا می باشد. شت کوین پیت بول تا کنون، چندین مورد از کاربردهای خود را توسعه داده است. شما می توانید با مراجعه به نقشه راه دقیق این میم کوین، این پیشرفت ها را به وضوح مشاهده نمایید. از جمله:

  • PitTracker ابزاری برای سرمایه گذاران است. به کمک این ابزار کاربران می توانند ذخایر توکن PIT و سود حاصل از پاداش های استیکینگ خودکار خود را پیگیری کنند.
  • PitCharts یک ابزار نمایش نمودار و تجزیه و تحلیل است. این ابزار را می توان برای تمام توکن های موجود در شبکه هوشمند Binance به کار برد. پس از انتشار کامل، تیم قصد دارد از طریق تبلیغات و ویژگی‌های ممتاز این ابزار درآمد بیشتری کسب کند.
  • PitFarm به کاربران این امکان را می‌دهد که نقدینگی توکن های خود را برای کسب امتیاز بیشتر به اشتراک بگذارند. سپس می توان این توکن ها را به عنوان توکن های غیرقابل تعویض پیت بول بازخرید کرد. امکان تبادل این توکن های غیرقابل تعویض در بازار وجود دارد. و وجه حاصل از این تبادلات با نسبت های مشخص به بازاریابی (15%)، کمک های مالی (15%)، استخر نقدینگی پیت(60%)  و فرآیند استخراج و طراحی (10%) اختصاص می یابد.
  • PitSwap یک بازارساز اتومات است که انجام تجارت را برای سرمایه گذاران PIT آسان می سازد. همچنین این ابزار قرار است در آینده به یک اکوسیستم کامل تبدیل شود که از استیکینگ، فارمینگ و سایر ویژگی های امور مالی غیرمتمرکز DeFi پشتیبانی نماید.
  • PitStore دربردارنده محصولات رسمی پیت بول است و در آینده با PIT ادغام خواهد شد.
  • PitStop یک شبکه اجتماعی خواهد بود که با آدرس کیف پول پیت بول کاربر تعریف می شود. به کمک این ابزار تمام ابزار های دیگر PIT به راحتی در یک صفحه در دسترس خواهند بود.
  • PitFund یک پلتفرم جمع آوری کمک های مالی مبتنی بر PIT خواهد بود.
  • PitGames دارای ویژگی گیم های مرورگر همچون گیم های کارت تجاری یا بازی های بخت آزمایی است.

 

توکن PIT

شت کوین Pitbull با افزودن برنامه مالی به اکوسیستم خود، همکاری های فراوانی را با موسسات خیریه همچون خیریه Kennel to Couch که یک موسسه غیرانتفاعی با تمرکز بر حفاظت از سگ های پیت بول است و پروژه‌های DeFi، از جمله Pig Finance و Friction Finance، به وجود آورده است.

تعداد PIT در گردش

در مجموع عرضه شت کوین Pitbull با توکن PIT به میزان 100 کوادریلیون است که 50 درصد آن در زمان تولید توکن PIT  سوزانده شده است. این توکن دارای حداکثر محدودیت 500 تریلیون در هر معامله می باشد و هر تراکنش آن 4 درصد مالیات دارد. به صورت اتومات 2 درصد بین تمام دارندگان آن از جمله کیف پول مصرفی توزیع می شود و 2 درصد برای تامین نقدینگی مورد استفاده قرار می گیرد. از زمان آغاز کار این ارز دیجیتال، بیش از 57٪ از عرضه اولیه PIT سوزانده شده است.

امنیت شبکه پیت بول چگونه است؟

PIT یک توکن با استاندارد BEP-20 در شبکه هوشمند بایننس است. شت کوین پیت بول 50 درصد از کل منابع خود را برای توکن اولیه سوزانده است. قرارداد هوشمند پیت بول توسط TechRate بررسی شده و با هیچ مشکلی مواجه نشد. این ارز دیجیتال همچنین تمام قراردادهای هوشمند خود را در وب سایت خود فهرست کرده است.

امنیت شبکه هوشمند بایننس با استفاده از سازوکار اجماع اثبات سهام تامین می شود. در هر 24 ساعت، 21 تایید کننده برای تایید تراکنش ها و حفظ امنیت بلاک چین انتخاب می شوند. این تایید کننده ها لازم است برای نشان دادن واجد شرایط بودن خود، مقدار مشخصی از کوین های BNB را در بایننس استیکینگ کنند.

آیا شت کوین Pitbull می تواند به 0.01 دلار برسد؟

اگرچه با توجه به منابع شت کوین Pitbull راه رسیدن به این هدف بسیار طولانی است، نقشه راه بلند پروازانه و انجمن قوی آن می‌تواند نتایج مثبت بیشتری را برای دارندگان توکن آن به همراه داشته باشد. البته تمام این ها به اینکه اعضای این انجمن چقدر بتوانند برای تحقق محصولات آینده خود با یکدیگر همکاری کنند، بستگی دارد.

از کجا می توان پیت بول خرید؟

شت کوین Pitbull با توکن خود PIT در صرافی هایی همچون  CoinTiger، ZT، IndoEx، PancakeSwap (V2)  و BKEX برای خرید و فروش در دسترس می باشد.

 

ارز دیجیتال پیت بول با محوریت انجمن

کلام آخر

در این مقاله با شت کوین Pitbull و ویژگی ها و اهداف آن آشنا شدید. ارزهای دیجیتال مانند پیت بول که با محوریت انجمن خود فعالیت میکنند، برای برخورداری از رشد و توسعه به توجه و استقبال سرمایه گذاران نیازمندند. نمونه بارز دیگری از این مدل ارزهای دیجیتال بی بی دوج است. با این حال رشد یکی از این مدل ارزهای کریپتویی دلیل بر توان توسعه ارزهای مشابه آن نیست.

اگر قصد سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال را دارید، لازم است با کارشناسان ماهر در این زمینه مشورت نمایید تا ریسک سرمایه گذاری خود را به حداقل برسانید. شما میتوانید از طریق ارتباط با کارشناسان و مشاوران پرشین الیت از تمام نکات لازم برای این سرمایه گذاری و دریافت سیگنال ارز دیجیتال آگاه شوید و با پرداخت هزینه ای بسیار مناسب از خدمات متنوع این سایت بهره مند گردید.

به طور کلی، بازار کریپتو یکی از سودآورترین سرمایه گذاری های دهه گذشته را ثابت کرده است. با افزایش هزاران درصدی سکه هایی مانند بیت کوین، مطمئناً از بازارهای سهام سنتی بهتر عمل کرده است. علاوه بر این، در قیمت‌های پایین فعلی، به نظر می‌رسد که معامله‌های زیادی در اطراف وجود دارد که می‌تواند منجر به رشد بسیار بالایی در آینده شود.

یکی از سکه هایی که رشد زیادی را تجربه کرده است، سکه پیتبول است. در 12 ماه گذشته بیش از 600 درصد افزایش یافته است و بازدهی سالمی را برای سرمایه گذاران اولیه ایجاد کرده است. علاوه بر این، این دارایی واقعاً غیرمتمرکز است و دارای مجموعه کاملی از برنامه‌های ویژگی فوق‌العاده در نقشه راه آینده خود است که می‌تواند علاقه سرمایه‌گذاران را در آینده جلب کند و حتی منجر به بازدهی بالاتر شود.  


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.