whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

پیامدهای ویران کننده ترس از فناوری بلاکچین

1402/03/24 ساعت 00:09


شهادت مدیرعامل Ava Labs :ترس از فناوری بلاکچین پیامدهای ویران‌کننده‌ای خواهد داشت.

امین گون سیرر می‌گوید که ایالات متحده "در امواج اولیه انقلاب اینترنتی به پیروزی رسید" زیرا امکانات نوآوری مسئولانه را فراهم کرد. حالا، باید همین کار را با فناوری بلاکچین نیز انجام دهد.

مدیرعامل Ava Labs، امین گون سیرر، قرار است از مقامات ایالات متحده خواستار "پرورش" و "حمایت" از نوآوری مسئولانه در زمینه فناوری بلاکچین شود و هشدار می‌دهد که اگر این کار را انجام ندهند، با "پیامدهای ویران‌کننده" روبه‌رو خواهند شد.

نظرات گون سیرر در دفاع از آنچه او آن را به عنوان "یک فناوری انقلابی" توصیف می‌کند، بخشی از شهادتی است که قرار است در تاریخ ۱۳ ژوئن به کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا ارائه دهد. اعضای کمیته از جمله رئیس پاتریک مک‌هنری، عضو مقام اول ماکسین واترز و سایر اعضای کمیته مجلس خواهند بود.

شهادت گون سیرر هدف دارد توضیح دهد که چگونه فناوری بلاکچین می‌تواند با "تحولی عظیم" خدمات دیجیتال را "بهبود، قابل اعتماد و قابل دسترس برای همه" کند.

شهادت کتبی من برای جلسه کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان درباره بلاکچین و آینده دارایی‌های دیجیتال در حال حاضر عمومی شده است.

این جلسه در هنگامی اجرا خواهد شد که مقامات نظارتی مثل سناتور الیزابت وارن  و بورس آمریکا (SEC) و کمیسیون اوراق بهادار نیز قصد دارند تدابیر انفرادی را در قالب "ارتش ضد-رمزارز" اتخاذ کنند.

اما گون سیرر نگران است که چنین اقداماتی ممکن است عکس‌العملی نامناسب داشته باشند و باعث پیامدهای جدی برای اقتصاد کشور شوند.

ناتوانی در درک قدرت فناوری بلاکچین - آیا به دلیل نداشتن قدرت فهم کافی یا ترس‌های اشتباه از فناوری – پیامدهای مخربی خواهد داشت."

او افزود که "عدم توانایی در ارائه یک چارچوب تنظیمی منطقی" نه تنها رشد اقتصادی را مختل می‌کند، بلکه "آسان‌تر کردن فعالیت‌های غیرقانونی برای عوامل ناهنجار" نیز خواهد شد.

با افتخار در جلسه کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان در روز سه‌شنبه آینده، درباره نیاز به نوآوری بلاکچین آزاد، ایمن و مسئولانه در ایالات متحده بحث خواهم کرد. من شوق‌زده هستم که از مزایای فنی و علمی این سیستم‌ها حمایت کنم.

مدیرعامل Ava Labs توضیح داد که ایالات متحده در دهه 2000 به دلیل فراهم کردن "آزادی مسئولانه برای نوآوری"، "امواج اولیه انقلاب اینترنتی" را به پیروزی رساند.

او در حال حاضر از مقامات آمریکایی خواستار "دنبال کردن همان مسیر" است، در آنچه او آن را توصیف می‌کند به عنوان "یک جهان به طور روزافزون دیجیتالی".

"همانطور که به سمت یک جهان به طور روزافزون دیجیتالی حرکت می‌کنیم، کمک شده توسط هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و جامعه‌ای که از خانه کار می‌کند، باید بیشتر بر انتقال دیجیتالی محلی و قابل برنامه‌ریزی ارزش تکیه کنیم."

"بنابراین، بلاکچین ‌ها به طور واضح پاسخ فناورانه به این نیازها هستند"، اظهارات گون سیرر را به این شکل ختم می‌کند و افزوده است که بلاکچین ها در آینده بخش قابل توجهی از ارزش اقتصادی جهان را به خود اختصاص خواهند داد.

"بازار در دسترس برای دیجیتالی کردن دارایی‌های جهان و منتقل کردن ارزش به ایمنی در سراسر اینترنت بزرگتر و بیشتر از مجموع ارزش تمام دارایی‌های کنونی است."

گون سیرر تنها شخصی نیست که این دیدگاه را به اشتراک می‌گذارد.

در یک مصاحبه با CNBC Crypto World در تاریخ 8 ژوئن، مدیرعامل Chainlink Labs، سرگئی نازاروف، توضیح داد که "به طور کاملاً ناگزیر" بخش قابل توجهی از ارزش اقتصادی جهان به زودی به شیوه‌ای بر روی زنجیره خواهد رفت.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.