whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کدام ارزهای دیجیتال آینده بهتری برای سرمایه گذاری دارند؟

1400/08/06 ساعت 23:20


بهترین ارز دیجیتال آینده دار که می‌تواند برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بسیار موفق باشد، کاردانو است. این ارز با نماد ADA نمایش داده می‌شود. کاردانو توسط یکی از توسعه دهندگان اتریوم ایجاد شده و همان مسیری که اتریوم برای به روزرسانی پیش گرفته است را این ارز دیجیتال رفته است.

همانطور که می‌دانید شبکه اتریوم در حال حاضر از الگوریتم اثبات کار به اثبات سهام گذر می‌کند چرا که این کار باعث بهبود پیدا کردن مقیاس پذیری و کاهش کارمزد در این شبکه می‌شود. ارز دیجیتال کاردانو نیز از الگوریتم اثبات سهام یا POS استفاده می‌کند و رمزارزهای آن نیز به عنوان سهام در این شبکه سهام‌ گذاری می‌شوند.

در یکی از آپدیت‌هایی که کاردانو انجام داده است باعث شده تا پروژه‌های توکن که در شبکه اتریوم قرار گرفته‌اند بتوانند به کاردانو منتقل شوند در واقع این آپدیت باعث شده تا قسمتی از شبکه اتریوم به شبکه کاردانو تبدیل شود. لازم به ذکر است قراردادهای هوشمند پس از استقرار پیدا کردن می‌توانند کاربران ارزهای دیجیتالی که از اتریوم پشتیبانی می‌کنند را به شبکه کاردانو منتقل کنند. این کار باعث می‌شود تا از ظرفیت شبکه استفاده شود و هزینه کمتری داشته باشد.

بهترین ارز دیجیتال دیگری که برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال بسیار خوب است، ارز پولکادات است. این ارز نیز از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کند. نکته مهمی که باید بدانید بهتر بودن سرعت تراکنش‌ها و کارمزد این شبکه در مقایسه با شبکه اتریوم است. بسیاری از پروژه‌ها به جای قرار گرفتن در شبکه اتریوم ترجیح می‌دهند در شبکه پولکادات قرار داشته باشند. این شبکه نه تنها در زمینه تولید ارز دیجیتال نقش دارد بلکه کارایی‌های بیشتری نیز دارد و همین باعث شده تا سرمایه گذاری در ارز دیجیتال این شبکه گسترش پیدا کند.

پرشین الیت پله‌ای به سوی موفقیت در بازارهای مالی است! با دریافت انواع سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس، قدم به قلمرو موفقیت بگذارید. به کمک کانال سیگنال ارز دیجیتال بین‌المللی و مشاوره تخصصی بازارهای مالی، رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. 

 

image

بهترین ارز دیجیتال

سومین و بهترین ارز دیجیتال آینده دار، ارز اینترنت کامپیوتر یا ICP است. این پروژه در مدت پنج سال و به کمک شرکت Definity ایجاد شده است. توسعه دهندگان این شبکه در حال حاضر 200 نفر هستند. این پروژه در حال حاضر با شرکت‌های بزرگی مانند توییتر قرارداد دارد و همین نشان دهنده قدرت این شبکه است.

هدف این رمزارز در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد یک اینترنت جدید است. این شبکه برای افزایش امنیت اینترنت نیز فعالیت‌های بسیاری کرده است و همین باعث شده است تا در 5 یا 10 سال آینده این شرکت جایگاه خوبی داشته باشد. با توجه به مواردی که گفته شد سرمایه گذاری در از دیجیتال اینترنت کامپیوتر می‌تواند بسیار موثر باشد.

یونی سوآپ چهارمین و بهترین ارز دیجیتال آینده دار برای سرمایه‌گذاری است. این پروژه بزرگتری ن صرافی غیر متمرکز است که بر بستر اتریوم فعالیت می‌کند. این صرافی با توجه به پاداش‌هایی که به کاربران خود می‌دهد باعث شده تا به یکی از بهترین صرافی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود. لازم به ذکر است یونی سوآپ می‌تواند مقداری از سرمایه‌هایی که در صرافی‌های متمرکز وجود دارد را به سمت خود جذب کند. به همین دلیل است که سرمایه گذاری ارز دیجیتال در این صرافی اهمیت دارد.

پروژه دیگری که به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری انتخاب شده است، پروژه چین لینک است. این پروژه در حوزه اوراکل‌ها فعالیت می‌کند و باعث می‌شود داده‌هایی که در بیرون شبکه بلاک‌چین حضور دارند به شبکه بلاک‌چین لینک شوند. این کار باعث می‌شود تا داده‌های واقعی بتوانند با شبکه بلاک‌چین کار کنند. این پروژه در چند سال اخیر رشد خوبی داشته است و انتظار می‌رود رشد بیشتری داشته باشد. همچنین لازم است بدانید پروژه‌هایی که در حوزه Defi قراردارند توانسته‌اند کاربران بسیاری را جذب کنند و رشد خوبی پیدا کنند.

 

image

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

لایت کوین از دیگر پروژه‌های بسیار موفق در حوزه سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بوده است. این ارز به عنوان بهترین ارز دیجیتال شناخته شده است و می‌توان آن را رقیبی برای بیت کوین دانست. چرا که سابقه‌ای قدیمی و به اندازه بیت کوین دارد از طرفی نیز عملکرد و مقیاس پذیری بهتری نسبت به بیت کوین دارد.

لازم به ذکر است این ارز دیجیتال نیز همانند Bitcoin دچار پدیده هاوینگ می‌شود. این ارز دیجیتال در حوزه پرداختی نیز کار می‌کند. تمامی این عوامل باعث شده است تا این نقره دیجیتال به عنوان یک ارز آینده‌دار در حوزه ارزهای دیجیتال شناخته شود.

وی‌چین یا Vechain دیگر پروژه‌ای است که به عنوان بهترین ارز دیجیتال آینده‌دار انتخاب شده است. این پروژه همکاری‌های بسیاری با شرکت‌های بزرگ انجام داده است از طرفی بر روی اینترنت اشیا و لجستیکی نیز کارهای بسیاری انجام داده است. از جمله کارهایی که در این پروژه انجام شده است می‌توان به ردیابی سریع‌تر مرسولات اشاره کرد. با توجه به کارکرد خوب این رمزارز می‌توان اقدام به سرمایه گذاری در ارز دیجیتال وی‌چین کرد.

نکات مهم برای استفاده از بهترین و آینده‌دارترین ارزهای دیجیتال

بیشتر نکاتی که درباره بهترین ارز دیجیتال گفته می‌شود پیش بینی‌هایی است که درباره آینده این ارزها می‌شود اما با این حال می‌توان اقدام به سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و پروژه‌های این چنینی کرد. نکته مهمی که باید بدانید درباره سرمایه‌گذاری در بیت کوین و اتریوم است.

اگر قرار است 50 درصد از سرمایه خود را در یکی از ارزهای آینده‌داری که گفته شد قرار دهید بهتر است 50 درصد باقی مانده را در بیت کوین یا اتریوم سرمایه‌گذای کنید. چرا که این ارزها نیز پتانسیل بالایی برای رشد دارند. همچنین شما می‌توانید در ارز دیجیتال بایننس نیز سرمایه‌ای را قرار دهید.

 

image

بازار ارزهای دیجیتال

نکات مهم برای سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال

یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران این حوزه می‌پرسند این است که بهتری ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کدام ارز است. بسیاری از افرادی که قصد سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را دارند معمولا با دید چند ساله وارد این حوزه می‌شوند این افراد باید بر روی دارایی‌ها و سهام‌هایی سرمایه‌گذاری کنند که خیالشان از برگشت سرمایه مطمئن باشد.

بسیاری از سرمایه‌گذاران توقع دارند اتفاقی برای سرمایه‌شان نیفتد اما باید بدانید بازار ارزهای دیجیتال یک بازار مالی است و مانند هر بازار مالی دیگری ممکن است اتفاقاتی برای آن رخ دهد. انتخاب سبد سرمایه‌گذاری کاری است که بسیاری از سرمایه‌گذاران انجام می‌دهند.

چگونه یک سبد سرمایه‌گذاری بهینه داشته باشیم

برای سرمایه‌گذاری در بهترین ارز دیجیتال بهتر است ترکیب یک سبد سرمایه‌گذاری بهینه داشته باشید در ادامه با مواردی که به شما برای انتخاب یک سبد سهام مناسب کمک می‌کند بیشتر آشنا می‌شویم.

• یکی از بهترین ارزها برای قرار گرفتن در یک سبد ارزهایی هستند که سرمایه ای بالای 10 میلیارد دلار دارند. این ارزها در حوزه ارزهای کم ریسک هستند و با خیال راحت می‌توانید روی آن‌ها سرمایه گذاری کنید. از بین این ارزهای مارکت کپ اتریوم و بیت کوین بهترین گزینه‌ها هستند. این ارزها بهتر است به صورت 10 ساله سرمایه گذاری شوند.

البته توجه داشته باشید که 50 درصد از سبد شما باید متعلق به این نوع ارزهای دیجیتال باشد. ارزهای مارکت کپ که زیر 10 میلیارد هستند در صورت افت نوسان بیشتری دارند و این مسئله ریسک سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها را بیشتر می‌کند و باعث ضرر می‌شود.

• بهترین ارز دیجیتال دیگر برای قرار گرفتن در یک سبد سهام بهینه ارزهای مارکت کپ بین یک تا ده میلیارد هستند. ریسک این نوع از ارزها متوسط است و در صورتی که صعود خوبی داشته باشند قیمت خوبی خواهند داشت. چین لینک یکی از نمونه‌های این نوع از ارزهای دیجیتال است. در صورتی که این ارز دیجیتال رشد خوبی پیدا کند و افت قیمت داشته باشد ضرر کمتری در مقایسه با ارزهای مارکت کپ زیر یک میلیارد خواهد داشت.

بهترین ارز دیجیتال

• بهترین ارز دیجیتال دیگر، ارزهایی مارکت کپ زیر یک میلیارد هستند. این نوع از ارزها ریسک بالایی دارند. این نوع ارزها را نمی‌توان در گروه ارزهای دیجیتال آینده‌دار قرارداد . اکثر سرمایه‌گذارانی که سرمایه خود را در این نوع ارزهای دیجیتال قرار می‌دهند، تازه‌واردان این حوزه هستند.

چرا که تصور می‌کنند سود خوبی در سرمایه گذاری بر روی این ارزها وجود دارد. در صورتی که بخواهید از این ارزهای با ریسک بالا استفاده کنید باید تنها 20 درصد از سبد سهام خود را به این نوع ارز اختصاص دهید. بیشتر کسانی که در این ارزها سرمایه‌گذاری می‌کنند ممکن است سرمایه خود را به دلیل کلاهبرداری یا ضرر زیاد از دست دهند.

• اکثر ارزهایی که در لیست مارکت کپ‌ها قرار دارند جز ارزهای آینده‌دار نیستند در نتیجه برای سرمایه گذاری چندان گزینه مناسبی نیستند. همچنین لازم است بدانید استیبل کوین‌ها نیز مانند تتر برای سرمایه‌گذاری مناسب نیستند. در صورتی که قصد سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین ساتوشی ویژن را دارید باید این کار را با احتیاط انجام دهید. بهترین ارز دیجیتال دیگر در رده متوسط که برای سرمایه‌گذاری نیز مناسب است، بایننس کوین است. این صرافی سه سال است که تاسیس شده اما توانسته در این مدت زمان کم به رشد خوبی برسد.

بهترین ارزهای دیجیتال آینده‌دار چه ارزهایی هستند؟

بهترین ارز دیجیتال آینده‌دار با توجه به ریسک پذیری افراد به موراد زیر تقسیم می‌شود که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • در صورتی که به دنبال کمترین ریسک هستید بهتر است بر روی بیت کوین یا اتریوم سرمایه‌گذاری کنید.
  • در صورتی که فرد ریسک‌پذیری هستید بهتر است 50 درصد از سبد خود را بر روی مارکت کپ بالای 10 میلیارد و 50 درصد دیگر را بر روی مارکت کپ‌های بین یک تا 10 میلیارد سرمایه‌گذاری کنید.
  • افرادی که ریسک پذیری بسیاری دارند بهتر است 20 تا 30 درصد از سهام سبد را روی ارزهای مارکت کپ زیر یک میلیارد سرمایه‌گذاری کنند.

 

image

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

در صورتی که در سبد سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال خود تنوع داشته باشید می‌توانید اطمینان بیشتری برای سرمایه‌گذاری بلند مدت خود داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.